Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Parere Peugeot 508 Hybrid

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#19
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View PostLauCalin, on 30 octombrie 2016 - 21:44, said:



Stai putin. Poate ca gresesc, insa din cate stiu sistemul hibrid nu ajuta in nici un mod motorul conventional. Nici nu prea vad cum. De obicei motorul electric e mai slab ca putere fata de cel conventional. Deci in situatia descrisa de tine, cum ca intervine uneori, nu prea vad cum pentru ca ar parea depasit de situatie. Sa ajute la ce?
Iar in privinta fiabilitatii, iti dau dreptate. Hibridele sunt mai fiabile si pentru ca, fiind vorba de doua sisteme de propulsie complementare, uzura fiecarui sistem in parte e mai mica. Pentru ca nu e folosit mereu. Asta teoretic. Prius este considerata una dintre cele mai fiabile masini din lume.

Hibridul intra la orice bruscare a aceleratiei, la orice deal etc. În orice moment în care este ne nevoie de mai multa putere hibridul intervine. Cu excepția pornirii de pe loc când motorul este rece.
Asta e o alta latura prin care se economisește benzina. Bagi piciorul pana la genunchi în accelerație, în loc sa ardă x cantitate de benzina, arde x-a unde a este aportul adus de motorul electric. Se consuma regenerabila oricât este posibil

#20
Sonic3R

Sonic3R

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 02.02.2011

View Postxwildmanx, on 30 octombrie 2016 - 15:51, said:

Intereseaza-te intai cat costa un kit de acumulatori auto pentru 508. Din cercetarile mele costa udeva pe la 37000 ron.Merita?

Am Peugeot 508 1,6 hdi si sunt super-multumit de aceasta masina. Cutia automata si antifonarea foarte buna fac toti banii. Cu anvelope care pe hartie nu depasesc nivelul de zgomot de 70 db,nu se aude motorul in mers,ci gumele.Motorul il auzi usor doar de pe la 80-90 in sus.

37.000 ron ? sau 3700 RON ?

#21
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postslai, on 30 octombrie 2016 - 21:53, said:



reduceri de taxe, da. dar nu si economie. unul din asta merge hibrid cam 100-200metri. cand e nou.
multi vad ca confunda prius si alte masini concepute sa fie electrice, cu astea normale, la care s-a mai adaugat un motoras electric de cativa cai putere, ca e cool sa ai hibrid, ca ai reduceri de taxe...

Distanta la hibrid pe full electric se măsoară în km cu limita de viteza de rigoare. Dar nu aici e vb de economie. Nu asta are în vedere hibridul ca sa economisească benzina: sa mergem x fără sa consumam benzina.
Nu hibridul își vede valoarea în trafic, la semafor când aștepți și moare motorul pe benzina, când mergi bara la bara și te tarai câteva sute de metrii, în loc sa duci mașină la 1200 de turații, motorul sta mort și mergi elecytric, când te fatai în parcare sa găsești un loc, când ești intrafic și cum spuneam mai sus bruschezi sau forțezi un pic mașină consuma mai puțină benzina și se duce întâi (partial) în rezervele electrice etc

Asta se vrea hibridul, nu o electrica redusa la scara

#22
xwildmanx

xwildmanx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 12.05.2009

View PostSonic3R, on 30 octombrie 2016 - 22:20, said:

37.000 ron ? sau 3700 RON ?
Scrie clar acolo.

37.000 ron

#23
redfaithless

redfaithless

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 07.02.2007
Partea buna la 508 hibrid cu 170 + 30 CP este ca daca se termina bateriile mergi fara probleme cu masina doar pe diesel. iar motorul de 2.0 HDI este un motor foarte bun si are optimizari pentru a merge in perioade scurte de timp.
Motorul electric care este pozitionat pe puntea spate, intra in principal in oras, in afara localitatii nu intra mai deloc.

Dar nu asta e principala problema.

Din exemplele date la inceput:

http://autovit.ro/an...html#0979738464 are 165534 KM si nu 128 000 cum scrie in anunt. Intamplator am verificat-o pentru un prieten acum 2 zile pe

https://inspectorauto.ro


Si asta http://autovit.ro/an...623f5e98  are 118 000 KM si nu 84 000 . Chiar mai crede cineva ca se vand masini aduse de afara  sub 100 000 km in ziua de astazi?

Edited by redfaithless, 31 October 2016 - 10:39.


#24
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Ba baul ca se termina bateriile nu'si are rostul. Căti cunoașteți hibride cu baterii moarte?
Apoi, când astea se bulesc, nu trebuie neapărat schimbate integral. Se pot înlocui numai celulele belite.
Apoi, odată ce bateriile s'au dus, nu cred ca poți conduce mașină doar pe disel sau pe benzina. În ideea ca sistemul electric a căzut cu totul.
Nu bag mana în fac, dar este f posibil sa nu mai poți folosi mașină.
Dar cum am spus, cine a văzut un hibrid căzut pe partea de electric?
Nu confundați bateriile mașinii cu cele de telefon.
Ca tot vorbim de baterii, ce e scump la hibrid, nu știu exact la modelul în discuție, ese bateria normala.
Ai o baerie pe 12v, total diferita de bateriile de mașină și mai fiecare producător folosește un sistem proprietar ce te împiedică sa folosești baterii 12v generice (au ceva senzori etc). Se pot pune generice, dar cu niște artificii. În fine, bateriile astea au prostul obicei sa fie de câteva ori mai scumpe decât baterrile normale

#25
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Sunt baterii NiMh pe Peugeot.
200-220v nu mai stiu cati amp...dar putini.

#26
vedat_pasha

vedat_pasha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 05.04.2015
La 508 acumulatorul pentru sistemul hibrid nu se poate schimba decat integral. Nu exista posibilitatea de a schimba doar celulele cu probleme. Pretul acumulatorului nou e 20650 Ron(TVA inclus) fara manopera si telecodarea calculatorului sistemului hibrid. Operatiunea de inlocuire a acumulatorului pentru sistemul hibrid, momentam, nu se efectueaza decat la reprezentantele Peugeot din Bucuresti. La Cluj, Oradea si Baia Mare nu se poate face inlocuirea 100% pentru ca am m-am interesat eu personal. Din aceste 3 locuri, raspunsul primit a fost acelasi: inlocuirea efectiva si telecodarea se poate face exclusiv la Bucuresti.

Edited by vedat_pasha, 31 October 2016 - 21:11.


#27
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Asta spune stealaru', dar se poate face diagnostic și înlocui celulele doistruse.
Oricum un set întreg de baterii de la dezmembrări costa o fracție din ce vrea dealarul. Altfel, și mașina a costa o mica avere când era noua

#28
Daf1

Daf1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.03.2019
Salutari! Sunt interesat de "o hibryda"  și nu am niciun habar. Poate cineva să-mi spună, sigur, ce se întâmplă cu mașina dacă îmi cade electricul în..... departe de casa, o aduc pe platforma sau merge doar pe termic. Mulțumesc!

#29
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006
Nu am auzit pana acum sa cada electricul. Acu depinde de necaz. Daca, de ex, se duce pompa de vid electrica atunci va merge doar pe termic.

#30
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Absolut obligatoriu inainte de achizitie: o diagnoza in service autorizat. Nu puneti botul daca vi se ofera un "extras de cont" printat, insotit de textul "hai prietene ca e de azi dimineata, uita-te cand a fost listat". Oricine care are creier de gaina poate sterge erorile dupa care sa dea un print cu contactul pus = zero erori = masina "impecabila".
Dupa care, la vreo 2 zile dupa achizitie, "engine fault, repair needed" :)
Pam pam.

Edited by Bwwlan, 03 March 2019 - 14:47.


#31
Daf1

Daf1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.03.2019
Mulțumesc!!

#32
Puimic60

Puimic60

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.06.2019
Salut. Am cumparat un 508 hybrid.  Sunt foarte multumit de el. Postez acest mesaj si ma adresez in special celor care trec prin ce am trecut eu si sper sa le fie de un real ajutor. Ma refer la cauatarea de informatii in legatura cu masina inainte de a fi achizitionata. In primul rand vreau sa spun ca sunt o multime de atotstiitori care s-au trezit experti peste noapte si isi dau cu parerea despre aceasta masina fara sa fi condus in viata lor o hybrida si deci fara sa aiba un termen de comparatie. Acum ma bufneste rasul la cate aberatii spun unii pe diferite site-uri si chiar pe acest forum, nu dau nume, sa recapitulam. Sistem hybrid de pe 508 este indentic cu cel de pe Prius sistem care de mai bine de 15 ani sa dovedit eficient si ma refer aici la acelasi tip de acumulatori.  Peugeot a anuntat ca ofera garantie 15 ani la acumulatori dar nu inseamna ca bateria odata iesita din garantie gata face ,, Bum”. Voi cand cumparati o baterie noua la masia dupa ce iese din garantie o aruncati si luati alta? Terminati cu prostiile. Apoi unii care habarn nu au ce inseamna sistem hybrid si confunda cu full electric fac tot felul de afirmatii nefondate si duc lumea in eroare. Hybridul de pe 508 este un sistem care ajuta la recuperearea energie la franare, energie care de altfel se pierde inutil in placutele de frana. Acea energie recuperata se acumueaza in baterie sub forma electrica si este refolosita la plecarea de pe loc sau ori de cate ori te misti in trafic cu viteza melcului si avansezi la semafor. De fapt aici se vede adevarata utilitate a sistemul Start-Stop. care a fost conceput initial pentru sistemul Hybrid.  Autonomie pe electric in modul ZEV (zero emision vehicle) e de aproximativ 2 km conform producatorului. Nu se recomanda folosirea excesiva a sistemului electric intrucat inacrcarea bateriilor de inalta tensiune duce la consum excesiv de combustibil. Bateria de inalta tensiune nu se incarca niciodata full in modul AUTO lasand o rezerva pentru a recupera energia la franare. Singul mod care  incarca bateria full este cel SPORT in care se fac simntiti din plin cei 163 de cai ai motorului disel din grupul PSA  motor care porneste extrem de silentios si repede aproape pe nesimntite fara nici un fel de trepidatie sau zgomot in cabina. Masina e pe segmentul de mijloc si e considerata limuziuna avand opituni din fabrica pe care la alte marci si modele se platesc optional dupa codurile de catalog. Pret de pornire in 2011 cand a fost lansata e de 43.000 euro, asadar nu e o masina pentru orice buzunar. Cei care merg pe ideea drobului de sare ii sfatuiesc sa nu o cumpere in timp ce noi ceilati care o avem ne bucuram de ea si de cei 200 de caluti fara sa mai amintesc de sistemul 4x4.. Pentru cei care sunt cu adevarat interesati de fiabilitatea acestei masini ii sfatuiesc sa intre site-urile  germane unde masina a fost laudata ca fiabilitate fiind in top la clasa ei urmata de Skoda superb si Mercedes C-clase. Testul a fost facut de nemnti care au strans date in decurs de 3 ani de la toate reprezentantele in urma reviizilor periodice. Peugeot 508 RXH  este o masina grea de aproape 2 tone cu un motor mare de 2 litri si cu toaate acestea are un consum echivalent a unei masini mici de oras. Costurile de intretinere si reviziile sunt si ele de asemenea reduse tinand cont ca avem de aface cu o masina care se vrea premium. Recomand inate de opta sa cumparati acest model sa va informati si sa intrati pe site-uri de specialitate straine deoarece la noi acest trend e abea la inceput. Olanda a anuntat deja interzicerea inamatriculari de masini disel si benzina din 2025. As mai avea de adaugat faptul ca cei care au RXH sunt multumiti de ea si o parere buna, in partea opusa se afla  cei care nu au avut si nu au condus un hybrid si nu detin o astfel de masina dar isi exprima parerea doar din auzite. Va las pe voi sa trageti concluziile.

Edited by Puimic60, 21 June 2019 - 23:32.


#33
aTenTie

aTenTie

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.05.2007
Salutare.

Sunt in cautari pentru un 508 hybrid, nu ma grabesc, urmaresc anunturile.
Nu stiu daca este mai bine sa o cumpar direct din strainatate sau de pe piata noastra. Si afara au inceput sa umble la ele. Nu vreau RXH.
Inca stau si analizez modelul care sa-l achizitionez, cel pana in 2015 sau cel dupa 2015.

Are cineva modelul dupa 2015?

@Puimic60 foarte buna explicatia ta. Daca o sa am ceva intrebari o sa-ti dau mesaj.

#34
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
O mașină foarte bună, fără bube majore. Am vrut la un moment dat sa iau varianta diesel, dar între timp am găsit altceva. Frantujii fac unele dintre cele mai bune motoare diesel iar tehnologia hybrid e deja la maturitate. Chiar dacă se strica bateria, se pot înlocui celulele defecte, nu trebuie sa schimbi tot.

#35
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
508 hybrid e o încercare mai veche a Peugeot de a face mașini cvasi 4x4. Ideea nu e rea, doar că nouă, mașina e destul de scumpă.


#36
bx3m

bx3m

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 02.06.2008

View PostPuimic60, on 21 iunie 2019 - 23:30, said:

Salut. Am cumparat un 508 hybrid.  Sunt foarte multumit de el. Postez acest mesaj si ma adresez in special celor care trec prin ce am trecut eu si sper sa le fie de un real ajutor. Ma refer la cauatarea de informatii in legatura cu masina inainte de a fi achizitionata. In primul rand vreau sa spun ca sunt o multime de atotstiitori care s-au trezit experti peste noapte si isi dau cu parerea despre aceasta masina fara sa fi condus in viata lor o hybrida si deci fara sa aiba un termen de comparatie. Acum ma bufneste rasul la cate aberatii spun unii pe diferite site-uri si chiar pe acest forum, nu dau nume, sa recapitulam. Sistem hybrid de pe 508 este indentic cu cel de pe Prius sistem care de mai bine de 15 ani sa dovedit eficient si ma refer aici la acelasi tip de acumulatori.  Peugeot a anuntat ca ofera garantie 15 ani la acumulatori dar nu inseamna ca bateria odata iesita din garantie gata face ,, Bum”. Voi cand cumparati o baterie noua la masia dupa ce iese din garantie o aruncati si luati alta? Terminati cu prostiile. Apoi unii care habarn nu au ce inseamna sistem hybrid si confunda cu full electric fac tot felul de afirmatii nefondate si duc lumea in eroare. Hybridul de pe 508 este un sistem care ajuta la recuperearea energie la franare, energie care de altfel se pierde inutil in placutele de frana. Acea energie recuperata se acumueaza in baterie sub forma electrica si este refolosita la plecarea de pe loc sau ori de cate ori te misti in trafic cu viteza melcului si avansezi la semafor. De fapt aici se vede adevarata utilitate a sistemul Start-Stop. care a fost conceput initial pentru sistemul Hybrid.  Autonomie pe electric in modul ZEV (zero emision vehicle) e de aproximativ 2 km conform producatorului. Nu se recomanda folosirea excesiva a sistemului electric intrucat inacrcarea bateriilor de inalta tensiune duce la consum excesiv de combustibil. Bateria de inalta tensiune nu se incarca niciodata full in modul AUTO lasand o rezerva pentru a recupera energia la franare. Singul mod care  incarca bateria full este cel SPORT in care se fac simntiti din plin cei 163 de cai ai motorului disel din grupul PSA  motor care porneste extrem de silentios si repede aproape pe nesimntite fara nici un fel de trepidatie sau zgomot in cabina. Masina e pe segmentul de mijloc si e considerata limuziuna avand opituni din fabrica pe care la alte marci si modele se platesc optional dupa codurile de catalog. Pret de pornire in 2011 cand a fost lansata e de 43.000 euro, asadar nu e o masina pentru orice buzunar. Cei care merg pe ideea drobului de sare ii sfatuiesc sa nu o cumpere in timp ce noi ceilati care o avem ne bucuram de ea si de cei 200 de caluti fara sa mai amintesc de sistemul 4x4.. Pentru cei care sunt cu adevarat interesati de fiabilitatea acestei masini ii sfatuiesc sa intre site-urile  germane unde masina a fost laudata ca fiabilitate fiind in top la clasa ei urmata de Skoda superb si Mercedes C-clase. Testul a fost facut de nemnti care au strans date in decurs de 3 ani de la toate reprezentantele in urma reviizilor periodice. Peugeot 508 RXH  este o masina grea de aproape 2 tone cu un motor mare de 2 litri si cu toaate acestea are un consum echivalent a unei masini mici de oras. Costurile de intretinere si reviziile sunt si ele de asemenea reduse tinand cont ca avem de aface cu o masina care se vrea premium. Recomand inate de opta sa cumparati acest model sa va informati si sa intrati pe site-uri de specialitate straine deoarece la noi acest trend e abea la inceput. Olanda a anuntat deja interzicerea inamatriculari de masini disel si benzina din 2025. As mai avea de adaugat faptul ca cei care au RXH sunt multumiti de ea si o parere buna, in partea opusa se afla  cei care nu au avut si nu au condus un hybrid si nu detin o astfel de masina dar isi exprima parerea doar din auzite. Va las pe voi sa trageti concluziile.
Salut, multumesc mult pentru comentariul tau. Sunt in dubiu daca sa schimb A6-le meu cu asa ceva, avand in vedere ca sunt in proces de schimbare A4 al sotiei cu un Prius. Ea merge preponderent oras (98%), eu ies in afara orasului zilnic, vreo 10 km. Mi-ai putea spune, la motorul prezentat cu 200cp, care este consumul exclusiv pe motorina? La A6 nu e mic...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate