jump starter auto
Last Updated: Apr 20 2020 13:52, Started by
debusy
, Oct 09 2016 19:47
·
0
#1
Posted 09 October 2016 - 19:47
Salutare, ce parere aveti despre asa ceva? Ma gandesc ca ar fi foarte util mai ales la drumuri mai lungi, poti sa-ti incarci laptopul, pana la 4 device-uri prin USB, ai lanterna si la nevoie poti sa-ti incarci si bateria la masina. Acesta se poate incarca la masina sau la priza! Puteti vedea in link ce contine pachetul, insa are cam tot ce iti trebuie, plus vreo 8 adaptoare pentru laptopuri! Are cineva ceva de genul? Merita luat?
|
#2
Posted 09 October 2016 - 20:03
"Capacity: 68800mAh si
Input: 12V/1A" De aici iti dai seama ca este MULT umflata. |
#3
Posted 09 October 2016 - 20:06
La amandoua, l-am folosit la incarcare tableta telefoane etc...nu am pornit niciodata masina cu desi e facut sa porneasca motoare de 3.6L
https://www.amazon.c...0?ie=UTF8&psc=1 Edited by Octavian_SK, 09 October 2016 - 20:08. |
#4
Posted 09 October 2016 - 20:10
E un powerbank mai mare, sigur capacitatea e supraestimata dar pentru usb n-o sa fie nici o problema (pentru uz normal, nu pentru mers doua saptamini cu tableta si telefonul prin padure), pentru laptop o sa iti dea ceva desi poate nici macar o incarcare full (dar daca ti se potriveste poti sa incarci si de la masina fara sa ai nevoie de alt adaptor special).
Ca jumpstarter e posibil sa te scoata din cacao daca ai o baterie la limita si daca nu e extraordinar de frig si daca n-ai vreo problema cu motorul si daca n-ai un motor extrem de mare, etc. |
#5
Posted 09 October 2016 - 20:19
Octavian_SK, on 09 octombrie 2016 - 20:06, said:
La amandoua, l-am folosit la incarcare tableta telefoane etc...nu am pornit niciodata masina cu desi e facut sa porneasca motoare de 3.6L https://www.amazon.c...0?ie=UTF8&psc=1 |
#6
Posted 09 October 2016 - 20:33
Am avut in teste unul de la PNI, bateria descarcata de la masina, motorul 1.9dCI Renault si nu am reusit sa pornesc. Poate un motor pe benzina il porneste, dar un diesel, nici gand.
Capacitatea de 68800 este exagerata. Dupa experienta neplacuta cu dispozitivul mentionat, am achizitionat un Jump Starter, exact tipul asta ( http://65.media.tumb...EFDO1rfh4d2.jpg ) si cu el am reusit sa pornesc acelasi diesel-ul mentionat. Il poti folosi ca si baterie suplimentara, dar atat, iar pentru asta, poti cumpara Anker si sti ce cumperi! Edited by AlexRe, 09 October 2016 - 20:54. |
#7
Posted 09 October 2016 - 20:33
nu mi-am pus problema, compara-le si tu si vezi ...sunt si mai scumpe
|
#8
Posted 09 October 2016 - 21:48
69Ah la 12V LOL.
Astia aduna tot, si tensiune si curent si energie si mai si pun ceva de la ei. |
#9
Posted 10 October 2016 - 07:56
Ei, nu vad sa le inmulteasca si sa zica ceva de energie, atunci era intr-adevar "toci". Ca dau capacitatea la 3.6-4.2V si ca si aia e in cazul asta sigur pusa din burta, da e mare cacao. Din pacate cam generala.
|
#10
Posted 10 October 2016 - 12:07
Am gasit cateva review-uri despre acest model si e umflata rau cu halogen acea valoare de 68k, cica real ar fi undeva pe la 13k.
|
|
#11
Posted 10 October 2016 - 19:40
13Ah la 3.7v nu la 12V cum scrie in titlu. La 12V mai raman vreo 4Ah.
|
#12
Posted 10 October 2016 - 20:37
Am studiat si eu problema o perioada. Scula in sine e tentanta prin prisma utilizarii multiple ca power bank, dar ca jump starter sunt de cele mai multe ori anemice prin utilizarea unor acumularoti Li-Ion slabuti. Unele scule mai mari, cele cu maner si cable in parti, utilizeaza un acumulator folosit in UPS-uri, deci cu Pb-acid nu mai mare de 12Ah. Secretul e bateria masinii care contribuie si ea, "gadilata" un pic de respectivul jump-starter. Dar daca motorul este unul diesel de capacitate relativ mare, curentul necesar de pornire are valori de peste 500A in puls, cu greu suportate de jucarioarele chinezesti "cu de toate" pe ele.
Dupa parerea mea, cel mai bun asa zis jump-starter este un alt acumulator, macar de aceiasi capacitate cu cel de pe masina sau apropiat. Desigur, este greu sa mai cari un acumulator dupa tine cand pleci undeva, dar eu ca om patit in vreo doua ierni, cand "bacteria" cu pricina si-a dat obstescul sfarsit brusc si fara sa ma puna-n garda macar, cand vine frigul si vad ca pornirea e mai grea, fug repede dupa baterie noua. Odata, chiar am carat-o dupa mine, lene fiindu-mi sa o schimb, dar ce bine a prins cand am avunt cu ce pornii... Bateria cu plumb-acid este ca sa zic asa, o componenta invechita care nu s-a schimbat de mai bine de un secol. dar singura in masura sa functioneze intr-un domeniu de temperatura asa de mare, respectiv la temperaturi scazute cu mult sub zero. Stiut fiind faptul ca una Li-ION sau Polimer, desi mai potenta in raport cu volumul si greutatea, la frig e cam inutila. Deci bateria cu plumb-acid, va mai ramane in ultilizare multi ani de acum (e doar parerea mea, poate timpul imi v-a schimba parerera...) Dar, ea ramane un consumabil care trebuie inlocuit dupa un timp. La plecari mai lungi, eu am obiceiul sa verific pe langa fluidele masinii si starea rotilor si starea de incarcare a bateriei. O solutie cu mult mai buna pentru jump starter, oferindu-ti curent din belsug si fara mofturi de baterie slaba, este o baterie de supercapacitoare, 6 la numar, inseriate. Incarcate acasa pe un redresor capabil, cu un rezistor de limitare a curentului si pe cat posibil cu circuit de protectie la supra-tensiune. Un astfel de supercapacitor nu suporta mai mult de 2.7V, inseriate 6, vor face cat acumulatorul cu plumb. Incerc de ceva timp sa comand de afara, la noi se aduc dar la preturi destul de scumpe incat te gandesti automat ca e mult mai ieftin sa iei un acumulator cu plumb nou. 6 capacitoare de 3000F la 2.7V, inseriate vor da o capacitate de 500F. un exemplu facut pe genunchi, dar functioneaza ! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GPJao1xLe7w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#13
Posted 11 October 2016 - 12:40
digioptic, on 10 octombrie 2016 - 20:37, said:
Dupa parerea mea, cel mai bun asa zis jump-starter este un alt acumulator, macar de aceiasi capacitate cu cel de pe masina sau apropiat. Desigur, este greu sa mai cari un acumulator dupa tine cand pleci undeva, dar eu ca om patit in vreo doua ierni, cand "bacteria" cu pricina si-a dat obstescul sfarsit brusc si fara sa ma puna-n garda macar, cand vine frigul si vad ca pornirea e mai grea, fug repede dupa baterie noua. Odata, chiar am carat-o dupa mine, lene fiindu-mi sa o schimb, dar ce bine a prins cand am avunt cu ce pornii... Da, bine asta nu-i asa practic pe termen lung ca acumulatorii oricum se invechesc, daca l-ai luat sa-l schimbi mai merge dar ca backup permanent nu renteaza. digioptic, on 10 octombrie 2016 - 20:37, said:
O solutie cu mult mai buna pentru jump starter, oferindu-ti curent din belsug si fara mofturi de baterie slaba, este o baterie de supercapacitoare, 6 la numar, inseriate. Incarcate acasa pe un redresor capabil, cu un rezistor de limitare a curentului si pe cat posibil cu circuit de protectie la supra-tensiune. Un astfel de supercapacitor nu suporta mai mult de 2.7V, inseriate 6, vor face cat acumulatorul cu plumb. Incerc de ceva timp sa comand de afara, la noi se aduc dar la preturi destul de scumpe incat te gandesti automat ca e mult mai ieftin sa iei un acumulator cu plumb nou. 6 capacitoare de 3000F la 2.7V, inseriate vor da o capacitate de 500F. Am mai avut discutia asta, pe cifre, tot cu supercaps de exact [email protected]: http://forum.softped...citor-ucap3000/ Densitatea de energie e inca mult prea mica (supercap de juma' de kil de citeva ori mai putina energie decit o baterie de smartphone - nu powerbank, baterie interna!) si chiar daca ai zice ca suporta curenti mari tot iau bataie de la baterii de dimensiuni similare (si in mod sigur sint mai scumpi). In plus deoarece energia e eliberata pe o plaja atit de larga de tensiune e putin probabil sa reusesti sa o folosesti pe toata. Edited by f300, 11 October 2016 - 12:40. |
#14
Posted 11 October 2016 - 18:27
f300, on 11 octombrie 2016 - 12:40, said:
Da, bine asta nu-i asa practic pe termen lung ca acumulatorii oricum se invechesc, daca l-ai luat sa-l schimbi mai merge dar ca backup permanent nu renteaza. Oricum, nu as da bani pe o chinezarie cat doua pachete de tigari pe care scrie 1000 de amperi . Nu e nimic permanent, mai ales cand vorbim de acumulatori. Daca bateria masinii e un consumabil, deci obligatoriu trebuie schimbata, evident ca achizitionez alt acumulator pentru schimb. Dar prinde bine si ca jump-starter cand ai in familie mai mult de o masina... Altfel, cand starea bateriilor e buna, nu-ti mai bati capul cu jump-startere... |
#15
Posted 12 October 2016 - 07:53
Daca te referi la sculele astea din comert cu XXXXXX mAh in mod sigur sint supraevaluate si se bazeaza in mare pe incarcarea partiala a bateriei existente (lucru pe care l-ai mentionat si tu daca nu ma insel).
Daca vrei sa spui ca LiIon-ii cu curent instantaneu (sau ma rog, pentru 10s, etc) de ordinul multor sute de A la juma' de kil (pe element) sint toate hoax-uri - e gresit. |
|
#16
Posted 15 January 2017 - 12:50
as dori sa mi iau si eu unul.exclusiv preventiv sa l am in masina .
ce mi recomandati,vreau ceva calitate |
#17
Posted 17 July 2017 - 14:17
Detine cineva acest model de jump starter ,,Robot de pornire Norauto N1000, 12V, 19Ah''
https://www.norauto.ro/ As vrea sa stiu daca poate porni in caz de nevoie un diesel 2000 cmc. Edited by misike1, 17 July 2017 - 14:19. |
#18
Posted 17 July 2017 - 16:17
asta pe youtube zice ca a pornit un camion cu o baterie de 18V Makita
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AsTJKSH7mCU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users