Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Parere noul Ford Edge
Last Updated: Sep 13 2017 20:40, Started by
Sonic3R
, Oct 04 2016 09:30
·
0
#21
Posted 04 October 2016 - 16:36
Courage, on 04 octombrie 2016 - 09:42, said: Ieri am vazut-o la teste. Masina e mare (incapatoare) si grea. Recunosc ca nu am condus-o. Interiorul sufera de un prastic agresiv si foarte fluid, specific masinilor asiatice. Urasc LCD-ul cu touch, care se misca in reluare (problema ce se regaseste pe multe masini). E interesant ca au ventilatie in scaune, chestie f utila pt verile toride din Romania. Are foarte multe spatii de depozitare, iar portbagajul este mai mare decat m-as fi asteptat. Motorul de 2L diesel e uimitor de tacut, desi vizual tremura de parca decoleaza. Desi are motor de 210 CP si e 4x4 (nu am detalii despre sistem, dar banuiesc ca nu e permanent), totusi masina e f grea, iar pretul pt versiunea "Sport" este 48300 EUR Cred ca romanul se orienteaza care un Kia Sorento sau Sportage in acest segment de pret. Am urcat si eu in masina, dar nu am avut timp sa ma dau. Poate o iau un week-end ... "sa ne cunoastem". Om vedea. Ce a spus Curaju' mai sus este adevarat (mai putin aia cu Sorento / Sportage). Masina este extrem de incapatoare, cu foarte multe spatii de depozitare. Din spusele dealer-ului se simte ceva mai greoaie decat Kuga, datorita dimensiunilor, chiar daca motorul are aproape 50 cai in plus. Mie personal mi-a placut, asteptam face-lift-ul. devlin2427, on 04 octombrie 2016 - 10:36, said:
Iarasi bagati in aceeasi oala crossover-ele compacte cu SUV-uri de clasa medie. Am vazut unul langa altul un Edge si un Touareg si vreau sa spun ca Edge-ul e mult mai impunator si mult mai reusit ca design. Poate nu are la interior rafinamentul masinilor europene dar la exterior e o masina care atrage priviri. Sa nu se inteleaga ca Edge e vreun cotet la interior doar ca se simte mai evident melanjul de plastic dur, piele si plastic mai putin dur. Iarasi corect. PLUS: nu va mai uitati la preturile de lista, ca nu cumpara nimeni la banii aia (ciudata politica au! ). Eu am luat doua Kuga Mk2 pana acum cu ~10.000 EUR mai putin decat pretul de lista. Ambele pe comanda, venite una in 2 luni, una intr-o luna. La Edge ma astept sa fie cam la fel (preturi, de livrare inca nu se stie). Edited by Tyby, 04 October 2016 - 16:37. |
#22
Posted 04 October 2016 - 18:39
jericho, on 04 octombrie 2016 - 09:50, said:
mi se pare prea scumpa... la banii astia iei un Touareg, cred ca mai bine echipat.... Sau un Range Rover Sport, modelul nou. |
#23
Posted 08 October 2016 - 13:06
truet, on 04 octombrie 2016 - 10:06, said:
Touaregul chel e cam cat Titaniul la Ford Edge Dar da, Touaregul vechi arata mai bine... cel nou nu prea imi place. Touaregul este un model destul de bine dotat in standard (contrar politicii VW). Cel 204 CP (dar motor de 3l nu de 2l) costa doar vreo 40K, vezi brosura. Iar de banii unui Titanium Edge iei un Touareg binisor dotat cu V6 TDI 262 CP. devlin2427, on 04 octombrie 2016 - 10:36, said:
Iarasi bagati in aceeasi oala crossover-ele compacte cu SUV-uri de clasa medie. Am vazut unul langa altul un Edge si un Touareg si vreau sa spun ca Edge-ul e mult mai impunator si mult mai reusit ca design. Poate nu are la interior rafinamentul masinilor europene dar la exterior e o masina care atrage priviri. Sa nu se inteleaga ca Edge e vreun cotet la interior doar ca se simte mai evident melanjul de plastic dur, piele si plastic mai putin dur. E adevarat ce spui. Si mie ca apropitar de Touareg imi place mai mult cum arata Edge, pentru ca arata american. Dar dupa parerea mea, si facand comparatie cu preturile SUVurilor de la noi din piata, pretul lui la cel cu motor de (doar) 2l si 200CP ar trebui sa inceapa cu maxim 35K. Singura lui problema pentru mine este pretul, masina imi place. Passenger001, on 04 octombrie 2016 - 10:56, said:
Sorry, dar cine-l compara cu Mercedes, Audi, BMW & Co, nu cunoaste preturile! Pana si noul Tiguan se apropie de 60.000 euro echipat ca un Edge Titanium. Iar ca marime... Iar restul de concurenti ca marime, X5/GLE/XC90/Q5 samd, costa cel putin 50% mai mult. Desigur echipate la fel, ca doar nu comparam mere cu pere. devlin2427, on 04 octombrie 2016 - 11:01, said:
Raportat la clasa din care face parte, dotari si brand pretul unui Ford Edge e foarte ok. E mai ieftin decat un Touareg si mai scump decat Sorento/Santa Fe. Restul sunt discutii subiective. Hai ca-ti spun eu : Touareg = Santa Fe > Edge. |
#24
Posted 08 October 2016 - 18:23
devlin2427, on 04 octombrie 2016 - 11:01, said:
Hai ca nu e foarte greu: Crossover compact: VW Tiguan, Ford Kuga, Honda CR-V, Kia Sportage, Hyundai Tucson etc. SUV-uri: VW Touareg, Ford Edge, Kia Sorento, Hyundai Santa Fe etc. Raportat la clasa din care face parte, dotari si brand pretul unui Ford Edge e foarte ok. E mai ieftin decat un Touareg si mai scump decat Sorento/Santa Fe. Restul sunt discutii subiective. Inca ceva. Poate ma luminezi si pe mine care e diferenta dintre cross-over si SUV (vorbesc serios). Vad ca raportezi cele 2 tipuri la marimea masinii. Oare asa o fi ? Adica SUV compact nu exista ? Personal ma gandeam ca SUV este o masina musai cu 4x4 si garda inalta indiferent de marime (SUV mic, compact, mediu si full size). Cross-over este o masina 4x2 sau 4x4 cu garda ceva mai mica (dar mai mare decat la o limuzina). Nu-mi e clar. |
#25
Guest_truet_*
Posted 08 October 2016 - 18:50
mufasa, on 08 octombrie 2016 - 13:06, said:
Touaregul este un model destul de bine dotat in standard (contrar politicii VW). Cel 204 CP (dar motor de 3l nu de 2l) costa doar vreo 40K, vezi brosura. Iar de banii unui Titanium Edge iei un Touareg binisor dotat cu V6 TDI 262 CP. |
#26
Posted 08 October 2016 - 20:25
truet, on 08 octombrie 2016 - 18:50, said:
Eu prin dotari nu inteleg motor mai mare, mai flamand, cu CP mai multi... ci chestii ce tin de automatizare si confort la interior, ca acolo petreci timpul, nu in motor. Se pare ca nu m-ai inteles. Am verificat preturile de lista si un Mountain costa exact la fel cat un Trend, 41K. Numai ca Mountainul are 3,0l 204 CP (vs. 2,0l 180 CP) si AT vs MT. Pe langa astea are bi-xenon vs. halogen, scaune incalzite vs. nu, senzori de lumina si ploaie vs. nu. Plus alta calitate a materialelor la interior care sunt aceleasi ca si la Supreme, in timp ce Trendul este cam plasticos neavand nici o legatura cu Titaniumul. Numai dotarile astea in plus sunt vreo 4K, deci putem spune relaxat ca Edgeul este cu 10% mai scump de la baza (fara sa amintim materialele si diferenta de motor). Asadar ? |
#29
Posted 11 October 2016 - 10:22
mufasa, on 08 octombrie 2016 - 13:06, said:
Cred ca tu nu stii preturile bine. La fel Tiguan, vre-o 5.000 euro mai scump si in acelasi timp mai prost echipat. Actual un Tiguan cu motor de 190cp ajunge echipat full la vreo 60.000 euro, un Touareg la 100.000 (si asta numai cu motor V6, V8 nu mai exista de vre-o 2 ani). Un Santa Fe Premium costa vre-o 50.000 euro, editia speciala Anniversary25 costa 56.000 euro. Deci un Touareg pleaca de acolo unde se termina pretul unui Edge. Si daca ar trebuii sa aleg, as lua imediat un Edge echipat full decat un Touareg gol. La restul de masini, X5/GLE etc, raman la afirmarea mea initiala: pleaca cu motoare de 4 cilindri diesel de la aprox 60.000 euro in sus si joaca dpdv al pretului in alta liga. Edited by Passenger001, 11 October 2016 - 10:23. |
#31
Posted 09 January 2017 - 14:56
mufasa, on 19 octombrie 2016 - 19:31, said:
Nici vorba ! Cel mult au preturi egale, cu un plus pentru calitatea interioara si a motorului mai mare a Touaregului vs. Edge. Cam greu ... tocmai ce am primit o ofertare de Edge Titanium plus aproape toate optionalele necesare (inclusiv vopseaua la 1.000 EUR / buc) la putin sub 45.000 (pret de lista 55.000). Si sunt convins ca-l mai duc in jos 2-3.000 daca ma decid la un moment dat. Am spus mai sus sa nu va mai uitati la preturile de lista decat cel mult informativ de prima impresie, nu au legatura cu realitatea. Nici la Ford, nici la inca vreo 3-4 producatori cel putin. Intre timp m-am jucat cu Sync 3 de pe un Edge, si in sfarsit l-au nimerit. Nu neaparat pe Edge, ci pe toate modelele noi (din cate stiu tot ce vine de la 1 ian 2017 de la Ford vine doar cu Sync 3, nu mai baga 2 pe nimic). Incerc sa-mi fac timp sa ma dau cu Edge-ul intr-un week-end, si revin cu impresii. |
#32
Posted 12 January 2017 - 19:16
In ce fel l-au nimerit? Mie mi se pare o mizerie lipsita de logica si cu ergonomie deficitara. Daca il compari cu Sync 2 care a fost cu adevarat un dezastru (se bloca tot timpul, ecranul ala rezistiv nu functiona decat atunci cand vroia el) e putin mai bine dar e departe de a fi macar mediu in ziua de astazi.
|
#33
Posted 12 January 2017 - 19:37
M-am jucat cu multe modele de navigatii dedicate in ultimii ani (majoritatea pe rent-a-car-uri) si Sync 3 chiar mi se pare ok. Probabil si chestie de gust.
|
|
#34
Posted 13 January 2017 - 15:35
Pai nu e vorba doar de navigatie, e vorba de functionalitatea sistemului, mai ales ca Ford are o serie de comenzi mutate de pe butoane fizice in meniul de pe ecran. Trebuie sa cauti pentru un lucru banal prin n meniuri, nu se aplica regula aia de baza sa dai un singur "click" sa revii inapoi etc. Bine, se poate si mai rau (vezi Talisman, vezi Megane nou, noul 308) la care au mutat cam tot ce inseamna butoane fizice pe ecran si mi se pare foarte periculos pentru ca distrage atentia.
|
#35
Posted 13 January 2017 - 15:56
Eu n-as zice. Pe majoritatea ecranelor exista un buton fie de "back" fie "home" in coltul din stanga sus. Nu prea sunt meniuri cu mai mult de 2 sub-nivele. Majoritatea functiilor uzuale se pot accesa din meniul principal. Adica ai climatizare, navigatie, audio, setari etc. Singurul unde chiar intri prin sub-meniuri mai adanc sunt setarile. Dar de cate ori tot faci setari? Si e in fond normal. Si la un iPhone meniul de Settings e stufos. Si ala e un exemplu de simplitate si ergonomie.
Mie la S-Max (care e indentic cu Edge la interior) imi lipsesc cam 3 functii puse pe butoane fizice pe consola: - comutator pentru incalzirea in volan - directionarea aerului la instalatia de climatizare (sunt butoane pt temperatura stanga-dreapta si pt viteza ventilatorului, dar lipsesc cele pt dirijarea aerului sus-jos) - setarile suspensiei intre Sport/Confort/Normal Eu sunt foarte multumit de sistemul Sync 3. Are el mici lucruri ce ar putea fi imbunatatite, dar in ansamblu e un sistem chiar ok. De exemplu mai degraba ma deranjeaza faptul ca navigatia nu-mi mai da instructiuni vocale si in momentul in care trebuie sa executi un viraj. Imi zice "in 800m virati stanga". Apoi tace, iar cand trebuie facuta manevra, produce 2 bip-uri. La masina veche (un Focus cu Sync 1) zicea si cand era de facut manevra cu 50m inainte un "virati stanga acum". Era util dar sa zicem ca m-am obisnuit cat de cat si cu alea 2 bip-uri. Nu-mi place de exemplu ca am pe USB stick melodiile organizate pe foldere, iar pentru a selecta un alt folder trebuie sa dau pe un buton de "Browse", apoi imi apare o lista cu vreo 10 optiuni, in care lista "Folders" e ultima optiune, deci trebuie sa fac scroll in jos vro 2 ecrane, sa dau acolo click pe "Folder", apoi apare lista cu foldere, sa aleg folderul dorit, iar apoi mai dau un click pe "Play all". E singura optiune pe care o folosesc sa aleg ce ascult si e enervant de ne-ergonomica in cazul asta. Sigur, pot sa zic din gura "Play Artist X" si functioneaza in general, dar nu e perfecta nici asta. Problema e ca sistemele astea au tot mai multe functii, tot mai multe optiuni, si e normal sa devina mai complexe in operare. Si cred ca putem gasi ceva de reprosat la orice sistem, pana si la cele mai scumpe dintre marci. |
#36
Posted 16 January 2017 - 13:50
Edi, si eu tot la sistem cu totul ma refeream.
Cel mai slab - pana acum - a fost sistemul infotainment de pe un Opel Zafira (masina 2016). De la partea de carkit, la care pur si simplu nu am putut sterge un device pentru a-mi adauga telefonul (avea lista plina) - am incercat inclusiv master reset! - si pana la navigatie, care mi-a facut o gramada de nervi, am trecut pe Maps pe telefon pana la urma, o navigatie care iti spune - in Madrid - sa faci dreapta / stanga DUPA ce ai trecut de intersectia la care se refera, este inutila. Si nu o data, de zeci de ori! Aproape sigur urmeaza cea de pe Reno (un Megane si un frate de-al lui Juke, nu mai stiu cum ii zice - ba da, Captur), cu niste latente incredibile si o abordare complet aiurea a meniurilor. Culmea ca mersesem cu un Juke cu doar o saptamana inainte, si pe ala a fost cat se poate de OK (sistemele erau insa complet diferite, la Reno era ceva LG, la Nissan nu mai stiu). Ca butoane fizice, sunt cateva pe care imi place sa le am acolo, pe bord, nu pe ecran. In mare Sync-ul 3 respecta cerintele personale. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users