Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Parere noul Ford Edge
Last Updated: Sep 13 2017 20:40, Started by
Sonic3R
, Oct 04 2016 09:30
·
0
#1
Posted 04 October 2016 - 09:30
Salut,
Ce parere aveti despre noul Ford Edge ? Ati cumpara astfel de masina ? Preturile sunt piperate insa. Acum nu stiu daca se ofera discount si cat puteti obtine. Lista de Preturi Brosura Ford Edge Attached FilesEdited by Adm, 04 October 2016 - 09:52. |
#3
Posted 04 October 2016 - 09:41
Parere personala: Masina arata extrem de bine, as zice ca nu i-ar strica un diesel mai mare sau un ecoboost de 2,3 litri.
Pretul in schimb o sa o omoare. In state iei Edge 2.0 Ecoboost la 40k USD fara discounturi de la dealeri cu cam tot ce ti-ai putea dori in materie de optionale. |
#4
Posted 04 October 2016 - 09:42
[ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/FORD-Edge-5306_11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/FORD-Edge-5306_5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ieri am vazut-o la teste. Masina e mare (incapatoare) si grea. Recunosc ca nu am condus-o. Interiorul sufera de un prastic agresiv si foarte fluid, specific masinilor asiatice. Urasc LCD-ul cu touch, care se misca in reluare (problema ce se regaseste pe multe masini). E interesant ca au ventilatie in scaune, chestie f utila pt verile toride din Romania. Are foarte multe spatii de depozitare, iar portbagajul este mai mare decat m-as fi asteptat. Motorul de 2L diesel e uimitor de tacut, desi vizual tremura de parca decoleaza. Desi are motor de 210 CP si e 4x4 (nu am detalii despre sistem, dar banuiesc ca nu e permanent), totusi masina e f grea, iar pretul pt versiunea "Sport" este 48300 EUR Quote Un motor TDCi avansat de 2,0 litri ofera doua variante de putere: 180 CP si 210 CP Bi-Turbo. Ambele variante incorporeaza cea mai recenta tehnologie pentru a maximiza performanta, cuplul si consumul economic, reducand in acelasi timp emisiile. • 180 CP. Cuplu de 400 Nm. 5,8 l/100 km. CO2, 149 g/km. • 210 CP. Cuplu de 450 Nm. 5,8 l/100 km. CO2, 149 g/km. Motorul Bi-Turbo este prevazut cu doua turbocompresoare si asigura performanta si eficienta sporite. Cred ca romanul se orienteaza care un Kia Sorento sau Sportage in acest segment de pret. Attached Files |
#5
Posted 04 October 2016 - 09:43
Parca e fabricat in Canada! Sau ma insel eu? Or fi ceva taxe pt EU?
Edited by arab, 04 October 2016 - 09:44. |
#7
Posted 04 October 2016 - 09:54
Am observat de cativa ani (mai ales de cand a aparut acel motor "spectaculos" de 1l turbo), e o adevarata aventura sa gasesti specificatiile complete prin site-urile si brosurile Ford!
Nu e doar o meteahna Romaneasca! Pare a fi o politica "de sus". Cred ca fac asta pentru ca adesea produsele lor lasa de dorit vs specificatiile pe care ei le imping in fata. De ex eu nu am gasit nicaieri 0-100 Km/h sau greutatea exacta a masinii! |
#8
Posted 04 October 2016 - 09:58
De garda la sol, ce sa mai vorbim, ca multi-multi nu o scriu acolo.
|
#9
Posted 04 October 2016 - 10:01
Ca si desen , arata OK. Nimic spectaculos , dar placuta ochiului . Ca si interior , este OK. Consola centrala pare sa fie bine dimensionata . Ca si imagine de marca , sa recunoastem ca nu straluceste . Fordurile pentru Europa nu au fost niste repere de fiabilitate . Deasemenea , in SUA , principalele caracteristici ale marcii sunt pretul scazut de achizitie si servisarea decenta .
Platformele sunt utilizate si reutilizate atat la modelele marcii Ford cat si la celelalte marci ale grupului . Motorizarile au uitat de fiabilitate de cand nu mai sunt produse de Mazda. Dura_fasul cu rampa comuna intampina mari probleme de fiabilitate . In gama autoutilitarelor Ford , au mari probleme cu volantele. La noul Ranger, 30 % din volante ( la motoare de 2.2 ) au picat in mai putin de 60.000 km . in conditiile in care se lauda cu o capacitate de tractare de 3500 kg . La Rangerul cumparat pe firma , garantia nu acopera schimbarea ambreiajului . As cumpara o asemenea masina ( Edge ) doar daca mi-as permite sa o vand la iesirea din garantie . |
#10
Guest_truet_*
Posted 04 October 2016 - 10:06
|
#11
Posted 04 October 2016 - 10:24
O masina tipic americana care nu va avea deloc succes in Europa pentru simplul motiv ca exista modele mult mai populare pe piata de aici.
Standardul europenilor, la sumele astea de bani, e mult mai ridicat. Piata europeana a suv-urilor e impartita in doua categorii clare. SUV-urile abordabile ca pret, gen noul Tucson, Rav4, Tiguan, etc si SUV-urile premium pe care le stie toata lumea, incepand cu Volvo si terminand cu liderii clasei, BMW X5/X6, Mercedes ML, Audi Q7. Exista o piata atat de bine sedimentata incat astia de la Ford, nu au nicio sansa. Cine are 48000 de euro, cat ar costa un Ford din asta, gaseste diferenta si isi ia o masina mult mai buna. Si sa fim sinceri, conteaza si imaginea de marca. Ori Ford, nu are cum sa vanda masini atat de scumpe pentru ca la origine, tot un Ford este. Iar Ford ar trebui sa fie afFORDable. |
#12
Posted 04 October 2016 - 10:35
Courage, on 04 octombrie 2016 - 09:54, said:
Am observat de cativa ani (mai ales de cand a aparut acel motor "spectaculos" de 1l turbo), e o adevarata aventura sa gasesti specificatiile complete prin site-urile si brosurile Ford! Nu e doar o meteahna Romaneasca! Pare a fi o politica "de sus". Se intimpla la mai multi. Nu mai spun la documentatie, de parca e mare secret sa pui pe site manualul de la un dumb cd-player/radio, acelasi de 20 ani. Nu stiu ce trebuie sa li se intimple astora cu masinile ca sa ajunga in mileniul asta. |
#13
Posted 04 October 2016 - 10:36
Iarasi bagati in aceeasi oala crossover-ele compacte cu SUV-uri de clasa medie.
Am vazut unul langa altul un Edge si un Touareg si vreau sa spun ca Edge-ul e mult mai impunator si mult mai reusit ca design. Poate nu are la interior rafinamentul masinilor europene dar la exterior e o masina care atrage priviri. Sa nu se inteleaga ca Edge e vreun cotet la interior doar ca se simte mai evident melanjul de plastic dur, piele si plastic mai putin dur. |
#14
Posted 04 October 2016 - 10:46
Courage, on 04 octombrie 2016 - 09:42, said:
........E interesant ca au ventilatie in scaune, chestie f utila pt verile toride din Romania......... masina e foarte usor de condus, aproape ca nu-ti dai seama ca e ditamai tancul. si cutia de viteze raspunde destul de frumos. |
#15
Posted 04 October 2016 - 10:50
devlin2427, on 04 octombrie 2016 - 10:36, said:
Iarasi bagati in aceeasi oala crossover-ele compacte cu SUV-uri de clasa medie. ... E vorba de pret. Daca sunt apropiate, pot fi comparate. Nu as compara niciodata Edge cu Touareg. A, ca design, chestie de gust. |
|
#16
Posted 04 October 2016 - 10:52
devlin2427, on 04 octombrie 2016 - 10:36, said:
Am vazut unul langa altul un Edge si un Touareg si vreau sa spun ca Edge-ul e mult mai impunator si mult mai reusit ca design. Daca o Honda CR-V model vechi e impunatoare, atunci da. Edge rulez! Intr-adevar, Touareg s-a efeminat rau la ultima incarnare, dar Edge e departe de a impresiona prin ceva. Pana ala urma e un Mondeo umflat. |
#17
Posted 04 October 2016 - 10:56
Eu am vazut-o de cateva ori pe strada si mie personal nu-mi displace. Ma refer la exterior. Cel putin pe piata germana, eu cred ca are momentan 2 concurenti: Kia Sorento si Hyundai Santa Fe. Toate 3 sunt foarte apropiate ca pret, marime si motoare.
Sorry, dar cine-l compara cu Mercedes, Audi, BMW & Co, nu cunoaste preturile! Pana si noul Tiguan se apropie de 60.000 euro echipat ca un Edge Titanium. Iar ca marime... Iar restul de concurenti ca marime, X5/GLE/XC90/Q5 samd, costa cel putin 50% mai mult. Desigur echipate la fel, ca doar nu comparam mere cu pere. |
#18
Posted 04 October 2016 - 11:01
Hai ca nu e foarte greu:
Crossover compact: VW Tiguan, Ford Kuga, Honda CR-V, Kia Sportage, Hyundai Tucson etc. SUV-uri: VW Touareg, Ford Edge, Kia Sorento, Hyundai Santa Fe etc. Raportat la clasa din care face parte, dotari si brand pretul unui Ford Edge e foarte ok. E mai ieftin decat un Touareg si mai scump decat Sorento/Santa Fe. Restul sunt discutii subiective. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users