Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Se pregătește un "frate" pentru History. Un oficial al grupului: Ne dorim să lansăm în România H2, canal "înrudit" cu History
Last Updated: Oct 22 2016 17:57, Started by
KLM2009
, Sep 02 2016 15:58
·
0
#1
Posted 02 September 2016 - 15:58
Se pregătește un "frate" pentru History. Un oficial al grupului: Ne dorim să lansăm în România H2, canal "înrudit" cu History Canalul History ar putea avea în următorii ani un "frate", H2. Un oficial al grupului media care deține History Channel a declarat la București că este în plan o astfel de variantă. "Sperăm să-l lansăm în 12 luni, dar nu promitem nimic. Depindem de distribuție, dar avem reacții pozitive din partea marilor operatori" a declarat Nicolas Eglau, Chief Operating Officer în cadrul A+E Networks UK și General Manager pentru țările nordice, Benelux și CEEMEA (Europa Centrala și de Est, Orientul Mijlociu și Africa). Nicolas Eglau a explicat în interviu de ce anume depinde lansarea noului canal, ce crede despre piața de distribuție din România, de ce țara noastră este o piață importantă pentru A+E Networks și de ce compania nu-și propune în prezent să realizeze producții locale. Interviul, pe larg, în continuare: Ați spus că A+E Networks intenționează să lanseze un nou canal în România. La ce post de televiziune te refereai, History 2? Nicolas Eglau: Da, este vorba de H2. Este ceea ce ne dorim să facem și discutăm cu toate platformele. Ar fi un bun companion pentru History. În alte piețe deja avem cele două canale, History și H2, ce se completează foarte bine. Mă refer la Marea Britanie și Polonia. Dacă History are și componenta de divertisment și personaje puternice, H2 se axează pe producții care aprofundează aspectul istoric, așa cum făcea canalul History în urmă cu 10 ani. History se concentrează pe istorie pură, cu mai multe explicații. Și având în vedere că în România suntem canalul factual numărul 1 cred că H2 s-ar potrivi foarte bine aici. Am lansat recent acest post de televiziune în Orientul Mijlociu și în Țările Nordice. Credem că și în România, unde avem o poziție dominantă, ar avea succes. Când vă propuneți să lansați H2 în România? Nicolas Eglau: Nu știm încă. Nu pot să dau prea multe detalii acum pentru că suntem în perioada de negocieri cu platformele de distribuție și este vorba de contracte de confidențialitate. Cu siguranță, este dorința noastră să lansăm acest canal în România. Nu se știe însă când vom semna contractele. Totuși ne puteți spune un orizont de timp? Se va întâmpla într-o lună, într-un an? Nicolas Eglau: Sperăm să-l lansăm în 12 luni, dar nu pot promite nimic. Depindem de distribuție, dar avem reacții pozitive din partea marilor operatori. Nu poți ști însă nimic sigur până nu semnezi contractele. Ce părere aveți despre piața de distribuție de televiziune din România? Nicolas Eglau: În privința jucătorilor de pe piață? Da, în legătură cu jucătorii de pe piață și în privința relație dintre televiziuni și operatorii de cablu. Nicolas Eglau: Avem o relație profesională foarte bună. Avem deja o legătură strânsă cu ei, având în vedere faptul că a trecut destul de mult timp de la lansarea History, care a avut loc în 2008, apoi am lansat CI (Crime and Investigation Channel) în 2013. Am introdus publicitate locală în grilă, deci avem o echipă foarte bună aici. Toate programele care sunt difuzate aici pe History sunt cumpărate de la A+E Networks UK, deci investim foarte mult în grila postului. Nu e ca și cum le primim gratis. Evident că sunt foarte mulți jucători pe piață. Ai 4-5 jucători mari și mai mulți operatori mici. Noi îi luăm în considerare și pe distribuitorii mici pentru a ne consolida poziția pe piață. Jucătorii mari sunt destul de stabili. Avem o structură de distribuție asemănătoare cu cea din alte piețe. Sunt operatori internaționali precum Deutsche Telekom, Orange și UPC, dar există și jucători locali foarte puternici. Din punctul acesta de vedere România nu este o piață diferită de altele. Ai mai spus faptul că România este o piață foarte importantă pentru A+E Networks UK. La ce te-ai referit? Nicolas Eglau: M-am referit la mărime. Dacă te uiți la Europa de Est, România este a doua cea mai mare piață. Este Polonia și apoi urmează România. În plus, este o piață din Uniunea Europeană. România este o zonă care relaționează și cu alte piețe din regiune. Și nu în ultimul rând, History este aici canalul factual numărul 1. Ne-am construit această poziție în ultimii opt ani și vrem să continuăm acest lucru și să ne extindem portofoliul de televiziuni. Deci este vorba de mărime, de structură, de relații și de poziție. Acestea sunt motivele pentru care România este o piață importantă pentru noi. Intenționați să realizați și producții locale? Nicolas Eglau: Nu cred că în momentul de față History poate să facă asta în România pentru că nu avem aici o echipă specializată. În prezent History difuzează în România cele mai bune producții din Statele Unite ale A+E Networks și nu cred că faptul că nu avem producții locale ne dezavantajează. Nu vreau să exclud această posibilitate în viitor, dar în prezent nu avem așa ceva în plan. În plus este o provocare foarte mare. Dacă vrei să faci o producție locală, nu cred că o vei putea face la nivelul uneia precum Vremea barbarilor, care este o franciză globală, vândută pe toate piețele. Doar așa se poate finanța o producție de anvergură, precum aceasta (Vremea barbarilor). Cu cât faci o producție mai locală, cu atât este mai greu să o finanțezi și să o distribui și pe alte piețe. Dar nu spun că nu vom face niciodată producții locale în România. Despre evenimentul de lansare al serialului "Vremea barbarilor" History a lansat noua docu-dramă “Vremea barbarilor” printr-un eveniment organizat la Palatul Bragadiru, al cărui invitat special a fost actorul român Emil Hoștină, unul dintre actorii principali ai seriei. În cadrul evenimentului a fost proiectat în premieră al optulea și ultimul episod al serialului “Vremea barbarilor”, Distrugere, cel în care joacă actorul Emil Hoștină. Gazda serii a fost Cătălin Ștefănescu, care l-a provocat pe Emil la o discuție despre serial. La eveniment au participat și reprezentanții A+E Networks UK, compania care deține televiziunea History, iar Nicolas Eglau, Chief Operating Officer, a prezentat evoluția televiziunii de documentare și planurile de a investi în continuare în piața din România. Mai mult, Garda Romană de la Alba Iulia a oferit un moment demonstrativ de lupte individuale, cu ofițeri romani și gladiatori, formațiuni și strategii militare, spre deliciul celor prezenți. Sursa: http://www.paginadem...udit-cu-history |
#2
Posted 02 September 2016 - 16:03
History a fost un canal frumos, l-au distrus cu aia care prind peste si ce seriale cretine mai au.
Ce treaba are istoria, cultura cu niste betivani care taie capete de peste pe un vas. Sau de aia care fac bisnita cu auto. |
#3
Posted 02 September 2016 - 16:18
History, ăla cu licitații din garaje? N-are nimic în comun cu istoria, e un post al prostului gust.
Edited by KurtKnispel, 02 September 2016 - 16:18. |
#4
Posted 02 September 2016 - 16:19
Bisnite. Ar trebui sa faca si cu astia de au amanet si fac bisnita cu bulgaroaice, cum sa evite taxele, politia si sa fraiereasca clienti.
Edited by u-k, 02 September 2016 - 16:19. |
#6
Posted 02 September 2016 - 16:47
Hai sa faca dreacu din History Channel-ul actual un canal de istorie ,asa cum ar fi normal sa fie, si sa mute reality show-rile pe un canal tv separat. Prea s-a pierdut notiunea de baza a posturilor tv, asa am ajuns sa vedem wrestling pe Discovery Channel, emisiuni cu adolescente insarcinate pe MTV, seriale cu adolescenti pe canalele de desene animate, etc.
|
#7
Posted 02 September 2016 - 16:50
Mai bine ar scoate gunoiul de History și l-ar introduce pe H2 căt mai repede.
|
#8
Posted 02 September 2016 - 17:01
Nu incap toti drujbarii si camionagiii pe un canal de istorie? Mai facem unul!
|
#9
Posted 02 September 2016 - 17:14
Eu nu inteleg la ce fel de lansare se refera? H2 este de mult (si) pe Thor, incomparabil mai bun decat H1 caca-maca, ce ni se da pe gat. Trebuie doar subtitrat.
|
#12
Posted 02 September 2016 - 17:25
History channel - where truth is history :-)
eu ma uit la asii amanetului chiar daca fazele sunt pregatite, nu spontane pt ca mai au o bruma de istorie si e interesant cum se evaluaza diverse obiecte de colectie. si f rar la cum saliveaza vanatorii de depozite la vechiturile peste care dau. in fine, H2 deja exista din cate stiu pt ca se face promo la emisiuni pe History. pare mai apropiat de ce inseamna istorie. |
#13
Posted 02 September 2016 - 17:48
Postul exista, lansarea in Romania presupune localizarea lui. Adica burdusirea cu reclame, mai pe romaneste, cum s-a intamplat si cu postul principal.
|
#14
Posted 02 September 2016 - 17:54
la digi, history nu are reclame doar aceleasi promo-uri enervante la ax men, dinastia ratzelor, emisiuni de pe CI si H2.
|
#15
Posted 02 September 2016 - 18:26
andreim77, on 02 septembrie 2016 - 17:54, said:
la digi, history nu are reclame doar aceleasi promo-uri enervante la ax men, dinastia ratzelor, emisiuni de pe CI si H2. Edited by valy277, 02 September 2016 - 18:30. |
|
#16
Posted 02 September 2016 - 18:29
Nu are reclame History HD, dar History SD e localizat pe Romania, la toti operatorii e identic, plin de reclame, e normala situatia. Mocangeala nu se mai poate, pana si canalele proprii ale Digi sunt asaltate de publicitate acum.
|
#18
Posted 02 September 2016 - 18:34
Posturile care nu au reclame sunt considerate premium si cer mai multi bani de la cablisti. Viasat-urile, variantele HD ale posturilor si multe altele.
Singurul gunoi romanesc care cere bani si de la cablisti si are si publicitate este Pro TV-ul ! RCS/UPC/Telekom platesc 1 leu pe abonat pentru pachetul Pro in grila. Daca eram sef la RCS sau ceva, faceam pact cu UPC si Telekom si scoteam toti posturile Pro pana nu mai cer niciun ban |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users