Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 1.0 TSI
Last Updated: Apr 22 2024 10:07, Started by
utopium
, Aug 29 2016 17:37
·
5
#4411
Posted 07 December 2022 - 07:13
Imi place in mare Enyaq si indeplineste multe din conditiile mele, dar e prea greoi/masiv/ineficient pentru ce imi doresc. Nu vreau o masina de 2 tone care sa consume 14-15 kwh/100 km, electricele sunt oricum grele si au autonomie slaba... Un sedan cu autonomie de 500+ km WLTP se poate incadra sub 1800 de kg si sa consume 12 kwh/100 km WLTP, un SUV nici o sansa.
Se pare ca prima masina care se va incadra in criteriile mele care va fi disponibila in Europa va fi Toyota bZ3. Aerodinamica de top (0.21), 1.7-1.8 tone, 600 km autonomie in versiunea cu baterie mare (bine, dupa standardul chinezesc). Si vine cu Blade battery-ul de la BYD, mai sigur si cu rezistenta mai buna in timp decat actualii acumulatori auto. Si cei de la BYD vin cu un sedan interesant, Seal, dar are un portbagaj ridicol de mic (300 si ceva de litri din ce am gasit pe net, plus un mic frunk, hai 400 in total). Macar incep sa apara niste sedanuri normale, ca pana cum aproape toate erau sport/luxury. |
#4412
Posted 08 December 2022 - 01:56
Toyota e aia la care cad rotile in mers si nu exista niciun fix?!
|
#4414
Posted 08 December 2022 - 11:54
NikoroB, on 08 decembrie 2022 - 01:56, said:
Toyota e aia la care cad rotile in mers si nu exista niciun fix?! Edited by utopium, 08 December 2022 - 11:55. |
#4416
Posted 18 February 2023 - 13:22
utopium, ai avut probleme cu filtru de particule?Își face regenerarea?Se simte cat are loc regenerarea filtrului de particule?
Se poate curata filtru de particule? Cât costa un filtru de particule, nou? Este o problema, pentru motorul tău, turbo, în special, turbina, dacă mergi submotorizat? PS:Cred ca motorul tău nu este echipat cu filtru de particule.Abia din anul 2017, motorizările TSI au fost echipate cu filtru de particule. Edited by dennis_2005, 18 February 2023 - 13:31. |
#4417
Posted 19 February 2023 - 16:13
Da, al meu nu are filtru de particule ca e din 2016. N-am observat vreo problema daca mergi submotorizat, acum depinde ce intelege fiecare prin submotorizat. In general eu o tin peste 2.000 rpm, de acolo are cuplu maxim deja. Nu se intampla sa merg prea mult timp la 1.700-1.800 rpm.
|
#4418
Posted 26 September 2023 - 08:29
Mi-am schimbat anvelopele de vara si iarna Continental (care impreuna aveau 90.000 de km) cu all-season Michelin Cross Climate 2 ... mai putina bataie de cap pe viitor cu schimbari de anvelope, platit hotel de anvelope, etc. Si tinand cont ca iarna nu ma duc pe trasee mai grele ci de obicei prin oras sau drumuri europene, nu vad rostul unor anvelope dedicate de iarna.
Alte chestii de notat la 91.000+ km nu am ... am ramas tot la schimburile de ulei recomandate de masina, adica in 7 ani am facut 3 schimburi de ulei pana acum, urmeaza la anul inca unul. Va trebui candva la anul sa ii schimb pompa de apa, cred ca pierde ceva antigel pe-acolo (exista o problema cunoscuta cu pompele de apa care au probleme cu capacul si pierd antigel). Acum completez cate un pic de antigel ocazional, adica 50-100 ml o data la 2 saptamani. Daca schimb pompa de apa, voi schimba si distributia ... dar cred ca astept sa aiba 100k pana o sa o fac. In rest, inca n-am ce electrica sa aleg de pe piata, asa ca o mai tin pe asta pana o sa am ce alege. La cum se misca lucrurile in domeniul auto, pare ca mai am de asteptat vreo 2 ani cel putin pana va aparea ce imi doresc. Nu e nici o graba, dar mi se pare trist ca din zecile de masini electrice de pe piata nu e nimic care sa ma atraga. |
#4419
Posted 26 September 2023 - 10:38
La 8 ani se verifică distribuția. La fel aș proceda și eu, să o schimb adică.
Mașina e bună, motorul e ok, ține cu casa Iei TeZla cu 32-32k euro și aia e. E cam singura electrică ce își merită banii. Părerea mea. |
#4420
Posted 26 September 2023 - 11:57
corcodel10, on 26 septembrie 2023 - 10:38, said:
Iei TeZla cu 32-32k euro și aia e. E cam singura electrică ce își merită banii. Părerea mea. Da, probabil voi schimba distributia la anul ... Edited by utopium, 26 September 2023 - 12:01. |
|
#4422
Posted 27 September 2023 - 10:11
#4423
Posted 11 October 2023 - 15:44
Sa te pregatesti pentru consum mai mare cu 1%, zgomot mai mare de rulare (chiar primii 3k km aveau un tiuit enervant la ~50km/h) si aderenta putin mai scazuta pe ud si zapada. In rest, 100% pentru all season, am 5 ani si 55k km cu ele pe golful meu si nu as mai reveni niciodata la 2 seturi.
|
#4424
Posted 12 October 2023 - 10:52
Dimpotriva, Michelin Crossclimate 2 sunt mai silentioase si economice decat ce aveam inainte. Cel putin conform specificatiilor (la economie sunt rating B, inainte aveam C, iar la zgomot au 69 dB, inainte aveam 72 dB). Dar si mie mi se pare ca e ceva mai silentioasa cu ele. Iar consumul nu mi se pare deloc sa fi crescut pana acum (dar nu pot sa zic ca vad nici o scadere, astept sa fac mai multe drumuri mai lungi ca sa-mi dau cu parerea).
|
#4425
Posted 19 April 2024 - 11:01
Nu a crescut consumul cu all-season, la ultimul drum de la Bistrita am facut un test de mers "eco" si am scos consum sub 4 (pe Bistrita - Beclean am scos chiar 3.5). Nici zgomotul de rulare nu mi se pare ca a crescut chiar deloc, dimpotriva.
Am facut prima reparatie mai serioasa, pompa de apa inlocuita (dupa aproape 8 ani si 100.000 km) ... aprox 1.500 de lei, cu tot cu cureaua de la pompa de apa (nu am facut-o la Skoda, ei cereau cu vreo 500 de lei in plus pentru reparatie). Pierdea antigel de ceva vreme, e un defect cunoscut al pompei de apa in grupul VAG la diverse motorizari. Am schimbat si bateria cu ocazia asta, ca era slaba (desi a pornit la cheie toata iarna), de exemplu nu mai activa start-stop-ul pentru ca era slaba (dar dupa aproape 8 ani, era normal sa fie slaba). Am luat o Varta N70 EFB (cu 600 de lei de pe Emag) in loc, acum am iar start-stop. Uleiul si reviziile le fac la Skoda in continuare, dar pt reparatii am gasit un atelier specializat pe masini VAG (deschis de cineva care chiar a lucrat pentru un dealer mare VAG din Cluj) care are manopera semnificativ mai ieftina. Cand schimbati bateria, unele controale trebuie resetate, metoda de resetare e sa tineti apasat pe butonul de dat geamul jos vreo 10 secunde. Edited by utopium, 19 April 2024 - 11:04. |
|
#4427
Posted 20 April 2024 - 07:33
abac tu cand cumperi un sh nu te uiti putin la istoric?Sau iti pute sh-ul?
Bine, daca as vedea ca au fost facute schimburile de ulei la 30k i-as ura bafta vanzatorului.... Edited by raducut123, 20 April 2024 - 07:40. |
#4428
Posted 20 April 2024 - 09:05
Doar Skoda poate trece operatii in cartea de service, nu? Si ei stiu cel mai bine ce e de facut la ea. Dar daca am ceva de reparat si oferta lor e mai proasta, asta e, ma duc la cel cu oferta mai buna (oricum mi-a pus pompa de apa OEM, nu ceva ieftin). Sigur ca pot sa economisesc si la schimburi de ulei, filtre, etc ceva bani, nu contest asta, ma duc la Skoda din obisnuinta. Plus ca am deja prieteni la Skoda si poate voi mai cumpara de la ei si in viitor.
Nu ma astept sa valoreze mare lucru peste vreo 2 ani cand imi voi gasi si eu o electrica sa-mi placa, ca mai repede nu prea am sperante. Asa ca nu ma bazez prea mult pe cat voi obtine pe ea cand va avea 10 ani si 130.000 km, nu va acoperi acea suma mai mult de 15% din costul masinii noi. Si nici nu vreau sa o vand unora care fac schimburi de ulei mai des decat zice producatorul Pe respectivii ii las sa-si ia masini care au fost a unei batranici din Germania, care mergea doar la biserica cu ea... Edited by utopium, 20 April 2024 - 09:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users