Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Benjamin Netanyahude un criminal ...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii
 Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )
 Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune

Roka Residence Doamna Ghica
 Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.

charger "laptop de muzeu"...
 

o dilema

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
pierre_de_timp

pierre_de_timp

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,251
  • Înscris: 30.12.2007

View Postgrapefruit, on 28 august 2016 - 09:22, said:

Salut, sunt student la facultatea de electronica telecomunicatii si tehnologia informatiei(etti) si vreau sa continui pe ramura de telecomunicatii.Eu trec anul 2.Dupa ce termin facultatea vreau sa lucrez in romania pentru 2-3 ani la o firma mai mare pentru experienta mai mult renuntand si la o parte din salariu.Am de gand sa plec dupa 2-3 ani din tara

calculul meu da cam asa : tu vrei sa pleci din tara peste vreo 5 sau 6 ani. Revin-o peste 5 ani si zi-ne ce spune nevasta-ta despre asta ;)

#20
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002

View Postpierre_de_timp, on 28 august 2016 - 21:01, said:



calculul meu da cam asa : tu vrei sa pleci din tara peste vreo 5 sau 6 ani. Revin-o peste 5 ani si zi-ne ce spune nevasta-ta despre asta ;)

Nevasta il va lasa instant, realizand ca nu are ce sta langa un om care vrea sa isi dea o viata linistita pe una de cacat.

#21
petre81

petre81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 28.08.2016

View Postcobi1, on 28 august 2016 - 19:20, said: