Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#937
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Reversul politicilor astea e ca multi vor trage de masinile pe care le au, euro 4 sau 5, mult si bine in loc sa le schimbe cu masini noi. Sa nu mai zic de masinile de afara care nu vor mai putea circula in orase si vor ajunge pe bani putini la noi, ca la noi nu prea va merge cu gay-sme din astea cu interzicerea circulatiei si alte porcarii. Iar cand se vor uza si nu vor mai trece ITPul vor da o cafea si rezolva. Asta vorbind de Romania.

Alta chestie. Motoarele cu AdBlue sunt scumpe ACUM dar cum orice tehnologie evolueaza, in scurt timp vor putea fi introduse si pe masinile mai ieftine.

Edited by underb, 25 March 2017 - 18:25.


#938
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009
Topic inceput in august 2016...incet incet se face august 2017 si dieselul tot nu a disparut.Pe masura ce trece timpul topicul asta o sa fie tot mai comic.A mai fost unu de prin 2009 care prevestea disparitia masinilor in 2015 ,din pacate ala s-a inchis .La fel ca si topicul asta ,acel topic era reprezentativ pentru puterea de logica a hipsterilor.

Edited by amtct, 25 March 2017 - 19:45.


#939
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 underb, on 25 martie 2017 - 18:21, said:


Alta chestie. Motoarele cu AdBlue sunt scumpe ACUM dar cum orice tehnologie evolueaza, in scurt timp vor putea fi introduse si pe masinile mai ieftine.

Nu uita ca si electricele evolueaza si se ieftinesc in acest timp. Vezi Logan electric.
Daca vor fi suficiente statii de incarcare nu vad ce ar putea oferi in plus un motor clasic fie el benzina sau motorina.

#940
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
Dacã nu mã înșel, Mazda are singurul motor de peste 2000cmc care nu are nevoie de AdBlue ca sã respecte normele euro.

#941
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
LOL
Mai corect spus, Mazda nu are niciun motor diesel (la nivelul anului 2016) care sa respecte o norma euro mai sus de EURO IV. Jumatate dintre ele sunt la nivelul EURO III sau mai jos la RDE

Masuratori

Edited by valitudor, 25 March 2017 - 22:02.


#942
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 valitudor, on 25 martie 2017 - 22:01, said:

LOL
Mai corect spus, Mazda nu are niciun motor diesel (la nivelul anului 2016) care sa respecte o norma euro mai sus de EURO IV. Jumatate dintre ele sunt la nivelul EURO III sau mai jos la RDE

Masuratori

Aoleu. Asa procedeaza ochioasele cu noxele? Ntz ntz ntz.

Edited by Torquemada-666, 25 March 2017 - 22:11.


#943
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 valitudor, on 25 martie 2017 - 22:01, said:

LOL
Mai corect spus, Mazda nu are niciun motor diesel (la nivelul anului 2016) care sa respecte o norma euro mai sus de EURO IV. Jumatate dintre ele sunt la nivelul EURO III sau mai jos la RDE

Masuratori

Scrie pe certificatul de inmatriculare Euro6 ? Ce ma doare pe mine de site-ul ala al tau cand imi cumpar o masina ?
Asta ca sa vorbim despre diesele. Ca nu mi-as lua niciodata un diesel fie el si de la Mazda e o alta discutie.

Edited by Dany_Darke, 25 March 2017 - 22:47.
nu fi asa recalcitrant


#944
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Asa scria și la VW...

#945
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Dieselgate: Noile reglementări vor scoate de pe șosele vehiculele diesel (comisarul european pentru industrie)

Am observat că motoarele diesel dispar de pe piață mai rapid decât se estima, a afirmat comisarul european pentru industrie, Elzbieta Bienkowska, în condițiile în care Parlamentul European a aprobat marți reglementări mai dure menite să prevină apariția unui scandal de genul manipulării emisiilor poluante de la Volkswagen, transmite Reuters.
După ce Volkswagen a recunoscut că a utilizat un sistem software care maschează nivelul emisiilor poluante ale automobilelor sale — un scandal care a scos în evidență reglementările prea blânde din blocul comunitar — Comisia Europeană (CE) a propus revizuirea regulilor de autorizare și testare a noilor vehicule în regiune.
Majoritatea parlamentarilor a votat în favoarea proiectului de lege, care va întări supervizarea UE și va permite Bruxelles-ului să amendeze producătorii auto cu până la 30.000 de euro (31.923 de dolari) per vehicul.
În cele din urmă aceste reglementări vor scoate de pe șosele vehiculele diesel, a estimat marți Elzbieta Bienkowska.
Conform reglementărilor, producătorii auto nu vor mai putea să plătească direct agenția de testare, care va deveni astfel mai independentă. Statele UE vor trebui să finanțeze centre de testare a emisiilor poluante și ar putea taxa companiilor auto care vor folosi aceste servicii.
Autoritățile UE vor putea verifica vehiculele și vor putea acorda amenzi, în timp ce autoritățile naționale vor putea controla fiecare decizie.
Amenzile vor fi folosite pentru a compensa proprietarii de mașini și pentru a extinde protejarea mediului sau măsurile de supervizare a pieței.
Ultima formă a legii va fi finalizată în cadrul unor negocieri între parlamentarii UE, CE și statele membre.
După ce Volkswagen a recunoscut că a utilizat un sistem software care maschează nivelul emisiilor poluante ale automobilelor sale, mai multe state europene au demarat propriile lor anchete. Acestea au scos în evidență emisii de azot de 15 ori mai mari decât limita admisă, precum și utilizarea pe scară largă a dispozitivelor care manipulează emisiile poluante. Utilizarea acestor dispozitive este ilegală, potrivit legislației europene, însă producătorii auto au invocat o portiță legală care le permite să le utilizeze atunci când consideră că sunt necesare pentru a proteja motorul autovehiculelor.
În dorința de a elimina această portiță legislativă, Comisia Europeană a publicat recent o serie de linii directoare cu privire la modul în care statele membre ar trebui să aplice aceste prevederi.
https://www.agerpres...strie--16-21-51

#946
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003
Ma intreb doar, in ideea in care autoturismele dizal se vor imputina, ce se va intampla cu pretul benzinei?

Quote

Acestea au scos în evidență emisii de azot de 15 ori mai mari decât limita admisă,
Foarte tare.

#947
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 oaspetele, on 04 aprilie 2017 - 19:52, said:

Ma intreb doar, in ideea in care autoturismele dizal se vor imputina, ce se va intampla cu pretul benzinei?

Vom vedea.
Locul dieselului va fi luat de hibride multi ani de acum incolo pentru ca vor trece tot atati ani pana ce motorizarile 100% electrice se vor maturiza suficient pentru a inlocui definitiv motoarele cu combustie interna.

#948
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 oaspetele, on 04 aprilie 2017 - 19:52, said:

Ma intreb doar, in ideea in care autoturismele dizal se vor imputina, ce se va intampla cu pretul benzinei?


Foarte tare.

Creste pana se scumpeste tot si apar razboaie civile ca in Venezuela.Se intampla rahaturi din astea cand stai dupa nemtii socialisti.Toti traiesc in viitor...nu conteaza ca prezentul e faliment pur ,toti o ard cu "o ducem prost acum dar o sa fie mai misto in viitor" aka ce spuneau romanii in era lu Ceausescu ,doar ca de data asta o sa fie la nivel European.Sa speram ca UE se desfiinteaza ca atunci nemtii pot fi ecologisti cat vor ei in Germanistan.

p.s.Probabil madam aia nimeni pe lume Elżbieta Bieńkowska are suportul Poloniei asa cum il are si Tusk.

Edited by amtct, 04 April 2017 - 20:40.


#949
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Iar vorbesti ca sa nu adormi, dar asta nu ma mira la tine. Ce treaba au nemtii cu aceasta reglementare ? Si ce treaba are aceasta reglementare cu sustinerea pe care Polonia o acorda reprezentantei sale ?
Mai bine zi ca epoca dieselelor se cam apropie de sfarsit. De cand cu motorizarile astea mici turbo, nici macar avantajul consumului mai mic la diesele nu mai e valabil.

#950
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

 oaspetele, on 04 aprilie 2017 - 19:52, said:

Foarte tare.
E traducerea eronata, in realitate era vorba de metan parca. Sau nu  Posted Image
Articolele originale http://europe.autone...-approval-rules si http://europe.autone...heating-fallout, http://uk.reuters.co...u-idUKKBN176130
Amuzant:
Europe's industry chief, Elzbieta Bienkowska, said she believed diesel engines will disappear in the future after the European Parliament on Tuesday endorsed tougher rules aimed at preventing a rerun of the Volkswagen emissions cheating scandal.
"Diesel will not disappear from one day to another," Bienkowska told EU lawmakers on Tuesday. "But after this year of work. I am quite sure they will disappear much faster than we can imagine."

Traducerea Agerpress: Am observat că motoarele diesel dispar de pe piață mai rapid decât se estima, a afirmat comisarul european pentru industrie, Elzbieta Bienkowska.

De remarcat:
The European Parliament voted 585 to 77 in favor of the draft bill.
Probabil toti parlamentarii aia sunt socialisti dupa unele opinii.

The law still needs to be finalized in negotiations between EU lawmakers, the European Commission and member states.
Under the draft law, automakers would no longer directly pay testing agencies in a bid to break their cozy relationships. In future EU nations would have to fund car exhaust testing centers although they may levy fees from car companies to do so.

Treaba subliniata era normal sa fie schimbata.

The proposed rules, however, stopped short of creating an independent market surveillance agency in the style of the U.S. Environment Protection Agency - one of the key recommendations of a European Parliament report into VW Group's diesel scandal

#951
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 fortzoso, on 04 aprilie 2017 - 20:53, said:

Iar vorbesti ca sa nu adormi, dar asta nu ma mira la tine. Ce treaba au nemtii cu aceasta reglementare ? Si ce treaba are aceasta reglementare cu sustinerea pe care Polonia o acorda reprezentantei sale ?
Mai bine zi ca epoca dieselelor se cam apropie de sfarsit. De cand cu motorizarile astea mici turbo, nici macar avantajul consumului mai mic la diesele nu mai e valabil.

Exact ce treaba au nemtii cu regulile din UE.Visul tau e o poza cu mein fuhrer socialist Merkel.Ghionion ,cum ar spune un preten a lu' madam ,UE e pe duca deci legea aia o sa fie valabila in Germanistan.

 Hansolo, on 04 aprilie 2017 - 21:04, said:

Probabil toti parlamentarii aia sunt socialisti dupa unele opinii.

UE este Uniune Socialista de extrema stanga deci da toti parlamentarii aia sunt socialisti.Tocmai de aia UE dispare .

Masini nu se produc doar in UE .

Oricum asta cu poluarea este la fel de serioasa ca interzisul aspiratoarelor peste 1500w si reglementarea curburii bananelor....cu de astea se ocupa UE.

Edited by amtct, 04 April 2017 - 21:11.


#952
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Bine, tu zici ca UE e pe duca. Dar de vorba 'nu mor caii cand vor cainii', ai auzit ?

#953
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 fortzoso, on 04 aprilie 2017 - 21:10, said:

Bine, tu zici ca UE e pe duca. Dar de vorba 'nu mor caii cand vor cainii', ai auzit ?

Acum 5 zile Brexit ,urmeaza Le Pen in Franta .Nu iti fa griji ca te poti muta in Germanistan.

#954
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Speri mata, dar speri degeaba !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate