Transfer credit imposibil.
Last Updated: Aug 22 2016 18:24, Started by
atol
, Aug 22 2016 00:57
·
0
#1
Posted 22 August 2016 - 00:57
Salut,
Am o cartela de cativa ani ((2013, 2014), am incarcat in luna iulie cativa euro pe ea si am incercat sa fac un transfer pe alta cartela dar nu reusesc, In MyAccount imi indica 0/5 transferuri desi nu am facut nici un transfer anul asta. Am citit conditiile dar nu vad nici una care m-ar impiedica sa fac un transfer. Cineva care are o idee care ar fi cauza? |
#2
Posted 22 August 2016 - 01:28
Nu merge sa transferi credit din contul online MyAccount Telekom , functioneaza doar la *100# ramura Reincarcare , a mers intr-un timp si online dar acum nu mai functioneaza.
|
#3
Guest_truet_*
Posted 22 August 2016 - 08:17
0/5 inseamna ca ai facut 0 transferuri din 5 cate poti face luna asta.
Nu invers, cum ai inteles tu. La Telekom, transfer credit se facea cu *444 |
#4
Posted 22 August 2016 - 18:24
andupustiu, on 22 august 2016 - 01:28, said:
Nu merge sa transferi credit din contul online MyAccount Telekom , functioneaza doar la *100# ramura Reincarcare , a mers intr-un timp si online dar acum nu mai functioneaza. Nu inteleg de ce spui ca nu merge, normal ar fi sa mearga, din momet ce este disponibil serviciul pe cont. Iar cei de la serviciul client mi-au lasat de inteles ca ar trebui sa mearga. Oricum, nu functioneaza de nici un fel, nici de pe cont, nici de pe telefon. truet, on 22 august 2016 - 08:17, said:
0/5 inseamna ca ai facut 0 transferuri din 5 cate poti face luna asta. Nu invers, cum ai inteles tu. La Telekom, transfer credit se facea cu *444 Nu am inteles invers, cel putin nu cred. Acolo scrie Număr de transferuri disponibile luna aceasta: 0/5. Pentru mine zero din cinci inseamna ca nu mai am dreptul . Sa zicem ca ai avea tu dreptate, chestia este ca nu pot face transfer nici din cont, nici de pe telefon. Edited by atol, 22 August 2016 - 18:25. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users