Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Randare Nunta Premiere CC .. Ajutor !

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
slavicwebmaster

slavicwebmaster

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.08.2016
Salutare prieteni ,

Sunt nou aici pe forum si deschid acest topic in speranta de a gasi un raspuns la intrebarea mea , nu stiu daca sa mai discutat acest subiect pentru ca am cautat dar nu am gasit discutii despre problema mea .

Sunt amator de montaje video si folosesc Pemiere pro CC

Am lucrat intr-un studio de muzica unde ma ocupam pe partea video , clip-uri si diferite prezentari scurte maxim 10 minute .

Deci nu meam facut nici o data probleme in privinta randatul Full HD avand in vedere ca faceam doar clip-uri scurte

Dar acum mi sa propus sa fac montaje pentru evenimente tip Nunta / Botez  - Full HD

Imi explicati si mie va rog mult de tot cei care folositi Premiere CC cum exportati aceste tipuri de filmari ?

Am incercat sa impart filmarea pe ore si am exportat cate 1.ora partea  in calitate 100% Full HD  , iar fisierul are o marime imensa Posted Image

Exemplu : ( export 1.ora Full HD 17gb ) si sa nu mai spun ca dureaza foarte mult randatul mai ales atunci cand aplic corectie culori

Este vreo modalitate de a exporta la un timp mai rapid de randare fisierul de 1.ora in Full HD pe o marime cat sa incapa pe un DVD de 4.7gb ?

Daca e posibil scrieti-mi ce setari faceti la export , sau cum procedati voi la randat evenimente