Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Rapirea credinciosilor: in ziua de apoi
#55
Posted 18 August 2016 - 20:13
zexelica, on 17 august 2016 - 19:06, said:
Nu am primit niciun raspuns, stimabile. Umblii cu fofarlica, maestre zexelica, on 18 august 2016 - 17:49, said:
28. Nu va mirati de lucrul acesta; pentru ca vine ceasul cand toti cei din morminte vor auzi glasul Lui 29. si vor iesi afara din ele. Cei ce au facut binele vor invia pentru viata; iar cei ce au facut raul vor invia pentru judecata. Scrie ca vor iesi din ele PENTRU JUDECATA cei pacatosi. Cu siguranta toti vor iesi intr-un final. Unii direct la Domnul (biserica), restul de mai sus la datu cu subsemnatu', dupa cum au umblat pe pamantul asta. Aia care au facut binele (fapte bune), se alatura bisericii (care e si ea prezenta la judecata), restul care au facut raul, se duc in pedeapsa. Cumva insinuezi ca aia care au facut raul se duc la o judecata din care sa mai fie alesi dintre ei pentru vesnicie? zexelica, on 18 august 2016 - 17:49, said:
Unde scrie ca pacatosii vor fi judecati 1000 de ani, stimabile, daca TOTI ies din morminte? Nu pricep de unde scoti chestiile astea. |
#56
Posted 18 August 2016 - 20:24
zexelica, on 18 august 2016 - 09:10, said: INVIEREA DECEDATILOR este in discutie. Daca tu sustii ca mortii credinciosi mai traiesc 1000 de ani, mai scrie ca acestia invie SIMULTAN cu mortii pacatosi. Unde scrie ca decedatii pacatosi mai traiesc 1000 de ani? Dupa cum bine cred ca stii invierea va fi in doua etape , prima inviere va fi a sfintilor si apoi dupa 1000 ani a restului . Insa judecata are loc chiar din momentul incetarii existentei fiecaruia in aceasta lume . Sentinta judecatii se aplica si ea la inviere , daca nu ai prins prima etapa inseamna ca nu apuci sa vezi judecata . |
#57
Posted 18 August 2016 - 20:34
#58
Posted 18 August 2016 - 20:57
zexelica, on 18 august 2016 - 20:34, said:
Judecata este la sfarsitul lumii. Daca decedatii invie si merg la judecata, si invie odata cu decedatii sfinti care sunt rapiti la cer, de unde 1000 de ani? 1 Tes 4 este strict pentru biserica (credinciosii morti si credinciosii vii), si Ioan 5 este destinata celorlalti care n-au avut parte de prima inviere, pentru ca toti de acolo vin la o judecata a faptelor (daca faptele lor sunt bune, scapa de pedeapsa, daca faptele lor sunt rele, se duc in pedeapsa). Si apoc. 20 stabileste foarte clar ordinea acestor invieri. Avem si versete care spun ca biserica va fi si ea prezenta (1 Cor 6:2), ceea ce automat exclude prezenta ei pentru a fi judecata (adica sa fie intre "cei ce au facut binele"). Edited by SILIKA, 18 August 2016 - 20:57. |
#59
Posted 18 August 2016 - 21:01
Mie mi-e groaza cand vad ca in sec XXI, oameni cu acces la internet, mai cred serios ca vor iesi din groapa si vor invia.
|
#60
Posted 18 August 2016 - 21:13
rumegus, on 18 august 2016 - 21:01, said:
Mie mi-e groaza cand vad ca in sec XXI, oameni cu acces la internet, mai cred serios ca vor iesi din groapa si vor invia. Toata neincrederea se datoreaza din prisma descoperirilor omului care nu e in statre sa vindece omul suferind , ba chiar cere resurse uriase pentru a face o banala operatie . O entitate care calatoreste in univers si detine secretul vietii eterne zic eu ca e apogeul stiintei . Nu avem timp si resurse sa accedem la un asemenea nivel de intelegere dar sa mai si aplicam asa ceva . Asta inseamna credinta , ca exista cineva muuuult mai "puternic" decat omul firav . |
#61
Posted 18 August 2016 - 21:46
SILIKA, on 18 august 2016 - 20:57, said: 1 Tes 4 este strict pentru biserica (credinciosii morti si credinciosii vii), si Ioan 5 este destinata celorlalti care n-au avut parte de prima inviere, pentru ca toti de acolo vin la o judecata a faptelor Iar daca tu faci diferenta intre credinciosi, alta decat a cetelor, adica a perioadei in care au devenit sfinti, citesti Scriptura degeaba. |
#62
Posted 18 August 2016 - 21:53
zexelica, on 18 august 2016 - 21:46, said:
1 tes 4 arata ca cei vii nu vor lua-o INAINTEA celor decedati. In Ioan 5 vedem ca TOTI decedatii invie in acelasi timp, deci in ziua judecatii, nu inainte. Iar daca tu faci diferenta intre credinciosi, alta decat a cetelor, adica a perioadei in care au devenit sfinti, 1 Tes 4 arata ca (,) credinciosii vii nu o vor lua-o inaintea credinciosilor morti. Atat arata, este scrisa exclusiv bisericii. Fa diferenta asta intre decedat credincios si necredincios, pentru ca si Pavel o face, si nu e facuta degeaba, pentru ca ea se armonizeaza cu ce ne spune Ioan in Apoc. In Ioan 5 apare o chemare pentru toti cei din morminte sa vina in fata sa fie judecati. Eu fac diferenta intre un sfant al vechiului testament si unul al bisericii. |
#63
Posted 18 August 2016 - 22:13
SILIKA, on 18 august 2016 - 21:53, said: 1 Tes 4 arata ca (,) credinciosii vii nu o vor lua-o inaintea credinciosilor morti. Quote Atat arata, este scrisa exclusiv bisericii. Quote Fa diferenta asta intre decedat credincios si necredincios, pentru ca si Pavel o face, si nu e facuta degeaba, pentru ca ea se armonizeaza cu ce ne spune Ioan in Apoc. In Ioan 5 apare o chemare pentru toti cei din morminte sa vina in fata sa fie judecati. Adevarat, adevarat va spun ca cine asculta cuvintele Mele si crede in Cel ce M-a trimis are viata vesnica si nu vine la judecata, ci a trecut din moarte la viata. (Ioan.5:24) Habarnismul este un trend nou, observ. Quote Eu fac diferenta intre un sfant al vechiului testament si unul al bisericii. |
#64
Posted 18 August 2016 - 22:51
zexelica, on 18 august 2016 - 22:13, said:
Iar Ioan 5 arata ca cei morti invie impreuna cu pacatosii, care restul Scripturii spune ca invie la judecata. Mortii invie impreuna cu pacatosii ?!? Tu intelegi ceva de aici? Ce vrea sa insemne asta? zexelica, on 18 august 2016 - 22:13, said:
Care biserica? Toti credinciosii sunt biserica. Ia pune proba biblica, ca tot ii dai inainte cu exclusivitatea. Biserica lui Hristos. Care toti credinciosii, maestre? zexelica, on 18 august 2016 - 22:13, said:
Credinciosii sunt judecati?????? Sau ti-a luat Dumnezeu mintile? Tu chiar nu ai bunul simt sa citesti macar Biblia? Adevarat, adevarat va spun ca cine asculta cuvintele Mele si crede in Cel ce M-a trimis are viata vesnica si nu vine la judecata, ci a trecut din moarte la viata. (Ioan.5:24) Habarnismul este un trend nou, observ. Maestre, imi vine sa ma dau cu capu' de un perete! Ti-am spus peste tot pe unde te-am prins ca biserica nu vine la judecata, si acu imi scoti exact invers. Inca o data repet (defapt cred ca ultima oara, ca m-am saturat) In Ioan 5 nu e o chemare pentru biserica, pentru ca cei chemati vor fi triati intre buni sau rai in functie de faptele lor (cei ce au facut binele si cei ce au facut raul, scrie negru pe alb). Textul e foarte clar maestre, ce faci atata vorbarie goala pe tema asta? zexelica, on 18 august 2016 - 22:13, said:
Da? Nu ma mir. Inafara de ceata, perioada in care a fost salvat, este vreo diferenta? Modalitatea in care intra in imparatia lui Dumnezeu (biserica intra nu pe baza faptelor ci pe credinta lor in jerfta lui Isus care le spala pacatele si ii absolva de judecata, restul care trece de judecata din Ioan 5 intra in ea dupa fapte) - 12. Si am vazut pe morti, mari si mici, stand in picioare inaintea scaunului de domnie. Niste carti au fost deschise. Si a fost deschisa o alta carte, care este Cartea Vietii. Si mortii au fost judecati dupa faptele lor, dupa cele ce erau scrise in cartile acelea. 13. Marea a dat inapoi pe mortii care erau in ea; Moartea si Locuinta mortilor au dat inapoi pe mortii care erau in ele. Fiecare a fost judecat dupa faptele lui. 14. Si Moartea si Locuinta mortilor au fost aruncate in iazul de foc. Iazul de foc este moartea a doua. 15. Oricine n-a fost gasit scris in Cartea Vietii a fost aruncat in iazul de foc. |
|
#65
Posted 19 August 2016 - 07:41
#66
Posted 19 August 2016 - 07:49
dark, on 19 august 2016 - 07:41, said: Eu citesc că cei din morminte ies fiind înviați, primo. Apoi judecata. Cred ca va fi mai degraba o aparitie instantanee a tuturor trupurilor fizice (in doua etape bineinteles) pe pamant iar apoi inaltarea lor la cer (a sfintilor) cum a fost si cu isus . Spre exemplu aflam despre Moise ca a fost inviat , acum intreb si eu , cine a luat trupul lui Moise ?Si ce sa faca cu el din moment ce nu trupul conteaza ci duhul ? |
#67
Posted 19 August 2016 - 08:45
SILIKA, on 18 august 2016 - 22:51, said:
Mortii invie impreuna cu pacatosii ?!? Tu intelegi ceva de aici? Ce vrea sa insemne asta? Ezechiel 36 27. Voi pune Duhul Meu in voi si va voi face sa urmati poruncile Mele, si sa paziti, si sa impliniti legile Mele. Cei cu Duhul fac fapte bune. Galateni 5 22. Roada Duhului, dimpotriva, este: dragostea, bucuria, pacea, indelunga rabdare, bunatatea, facerea de bine, credinciosia, Quote Biserica lui Hristos. Quote Care toti credinciosii, maestre? Evrei 12 22. Ci v-ati apropiat de muntele Sionului, de cetatea Dumnezeului celui Viu, Ierusalimul ceresc, de zecile de mii, de adunarea in sarbatoare a ingerilor, 23. de Biserica celor intai nascuti, care sunt scrisi in ceruri, de Dumnezeu, Judecatorul tuturor, de duhurile celor neprihaniti, facuti desavarsiti, Quote Maestre, imi vine sa ma dau cu capu' de un perete! Ti-am spus peste tot pe unde te-am prins ca biserica nu vine la judecata, si acu imi scoti exact invers. Inca o data repet (defapt cred ca ultima oara, ca m-am saturat) In Ioan 5 nu e o chemare pentru biserica, pentru ca cei chemati vor fi triati intre buni sau rai in functie de faptele lor (cei ce au facut binele si cei ce au facut raul, scrie negru pe alb). Quote Modalitatea in care intra in imparatia lui Dumnezeu (biserica intra nu pe baza faptelor ci pe credinta lor in jerfta lui Isus care le spala pacatele si ii absolva de judecata, restul care trece de judecata din Ioan 5 intra in ea dupa fapte) El zicea: "S-a implinit vremea, si Imparatia lui Dumnezeu este aproape. Pocaiti-va si credeti in Evanghelie." (Marc.1:15) Isus le-a raspuns: "Lucrarea pe care o cere Dumnezeu este aceasta: sa credeti in Acela pe care L-a trimis El." (Ioan.6:29) Iar credinta spre mantuire nu este a oamenilor. Efeseni 2 8. Caci prin har ati fost mantuiti, prin credinta. Si aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu. 9. Nu prin fapte, ca sa nu se laude nimeni. Galateni 2 16. Totusi, fiindca stim ca omul nu este socotit neprihanit prin faptele Legii, ci numai prin credinta lui Isus Hristos, am crezut si noi in Hristos Isus, ca sa fim socotiti neprihaniti prin credinta lui Hristos, iar nu prin faptele Legii; pentru ca nimeni nu va fi socotit neprihanit prin faptele Legii. Caci, cu privire la Hristos, voua vi s-a dat harul nu numai sa credeti in El, ci sa si patimiti pentru El (Filip.1:29) Credinta spre mantuire este un dar, stimabile. Habar n-ai Scriptura si comentezi...... |
#68
Posted 19 August 2016 - 09:33
zexelica, on 19 august 2016 - 08:45, said: Ce nu intelegi tu din Scriptura este ca cine nu are pacatele platite va fi gasit vinovat cu siguranta. Cred ca vorbesti prostii . Plata e in sens general celor care accepta mantuirea prin Hristos isus . Caci Enoch nu cred ca stia de acesta .isus e mantuitor prin alegerea neprihanirii . |
#70
Posted 19 August 2016 - 17:21
zexelica, on 19 august 2016 - 16:13, said:
La topic, ceva? |
#71
Posted 19 August 2016 - 22:24
Corect, insa unii pe alte topicuri ignora ca invierea este simultana cu rapirea si venirea Domnului.
|
#72
Posted 20 August 2016 - 11:21
SILIKA, on 18 august 2016 - 21:53, said: Eu fac diferenta intre un sfant al vechiului testament si unul al bisericii. Fapte 15 10. Acum, dar, de ce ispititi pe Dumnezeu si puneti pe grumazul ucenicilor un jug pe care nici parintii nostri, nici noi nu l-am putut purta? 11. Ci credem ca noi, ca si ei, suntem mantuiti prin harul Domnului Isus." Evrei 9 25. Si nu ca sa Se aduca de mai multe ori jertfa pe Sine insusi, ca marele preot care intra in fiecare an in Locul Preasfant cu un sange care nu este al lui; 26. fiindca atunci ar fi trebuit sa patimeasca de mai multe ori de la intemeierea lumii; pe cand acum, la sfarsitul veacurilor, S-a aratat o singura data, ca sa stearga pacatul prin jertfa Sa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users