Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Otită - SUA, asigurare medicala

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
mat7hew

mat7hew

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 11.10.2010
Salut
M-am ales cu o otita după ce am înotat,  nimic special, nu e prima oara.

Acum problema: momentan sunt în SUA și deși am asigurare medicala tot o sa ma încaseze cu minim 350 $ pentru consult și rețetă, suma pe care o consider cam mare (sunt student cu work and travel)

Dacă în România puteam lua din farmacie picături cu antibiotic aici nu pot.  Tot ce pot cumpăra sunt picături cu alcool pentru înotători și picături pentru ceara.  
Momentan ma doare destul de tare și simt o presiune și o senzație de plenitudine în urechea afectata.
Antibioticele orale m-ar putea ajuta? Am ampicilina,  ospen și cred ca as mai găsi mai multe pe la colegi.  
Ce ar trebui sa fac?


#2
wattu

wattu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,782
  • Înscris: 30.03.2014
Daca nu ma insel, ospenul chiar este recomandat pentru otita medie. Roaga-ti parintii sa ceara sfatul unui ORL-ist din tara.

#3
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,631
  • Înscris: 07.02.2003
Daca esti in SUA trebuie sa faci conform cu regulamentele lor farmaceutice si platile implicate, nu vad cum altfel..

#4
u-k

u-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,309
  • Înscris: 07.06.2016