Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia Mioveni versus Dacia Tanger
Last Updated: Aug 19 2017 21:12, Started by
Ahasverus
, Aug 04 2016 09:31
·
0
#1
Posted 04 August 2016 - 09:31
Quote Uzina Renault de la Tanger este din ce în ce mai productivă, iar rezultatele marocanilor le suflă în ceafă celor de la Mioveni. În primele șase luni din acest an, românii au pus pe roți circa 178.000 de modele Dacia, în timp ce „rivalii” africani au scos din fabrică 146.000 de mașini. O diferență care se micșorează, an de an. Deși există un decalaj de câteva decenii între cele două uzine auto, cea din Tanger, inaugurată în 2012, devine un pilon la fel de important ca fabrica de lângă Pitești, în ceea ce privește producția de mașini și exporturile către piețele mari din Europa. Totul, grație îmbunătățirii permanente a calității muncii și a produsului final, dar și a investițiilor făcute în infrastructura din zonă, chiar de către guvernul Marocului. Uzina de un miliard de euro din Tanger este legată, prin cale ferată și autostradă, de portul orașului. Apoi, din strâmtoarea Gibraltar, vehiculele Dacia ajung pe bătrânul continent mai ieftin decât o fac mașinile care ies pe poarta uzinei de la Mioveni. De altfel, faptul că Piteștiul încă nu comunică, printr-o autostradă, cu portul Constanța și, mai ales, cu granița vestică a României este motivul pentru care Renault așteaptă anul 2020 pentru a decide ce planuri are în țara noastră. Dacă la nivel de capital uman excelăm, datorită pregătirii mai bune pe care o au lucrătorii români, când vine vorba de ce se întâmplă în afara uzinei, situația stă invers. Spre deosebire de transportul maritim la îndemână de care beneficiază producția de la Tanger, la Mioveni, vehiculele Dacia sunt expediate prin trenuri și camioane limitate de condițiile de pe șoselele și căile ferate de slabă calitate. Citeste mai mult: adev.ro/obalyk Sa nu ne amagim... ce se va intampla cu Pitestiul si alte zone care au fabricute cu produse auto conexe, cand Mioveni va fi inchisa? Sunt in industrie, relativ conexa si vad cum investitiile au fost puse pe pauza, iar de planuri pe termen mediu si lung nu mai vorbeste nimeni de cca un an. E clar ca va fi inchisa, e doar o chestiune de timp. Nu e fezabil sa tii ambele uzine "in priza". Voi va dati seama ca in 20 de ani nu am reusit sa avem centura orasului Bucuresti sau o strapungere autostrada a Carpatilor? La noi o iau autostrazile la vale chiar si la ses! Sunt mai mari sanse de razmerita acolo decat sa avem noi autostrazi! Noua ne ia pana in 2020 sa vedem ce planuri avem, apoi probabil inca 20 ani pt a face ceva! Daca nu pun aia prin Maroc de o revolutie Islamica, viitorul e sumbru. |
#2
Posted 04 August 2016 - 09:37
De ce să nu mai avem şi noi uzină că nu înţeleg. Crezi că ăia din Maroc or să facă 400.000 de maşini în 6 luni?
|
#3
Posted 04 August 2016 - 09:39
De ce e sumbru? adica as intelege daca nu se stia de asta, Renault se plânge de foarte mult timp ca nu are autostrada pana la vest(ba cred ca si Ford).
dacă am ales idioți acum asta avem. Edited by the_northpole, 04 August 2016 - 09:40. |
#4
Posted 04 August 2016 - 09:42
Intre timp, in lume.
http://www.autoevolu...us-110072.html# Cererea nu e constanta, iar cu cat masina e mai ieftina, cu atat marjele de profit sunt mai mici. Citeam acum ceva vreme ca costurile salariale in Maroc erau la jumatate, dar nu conteaza doar asta. Mai sunt si alte costuri, iar cele logistice (transport) sunt f importante si ele. Cand cererea va scadea, iar uzina din Tanger va acoperi aceasta cerere, mai ales ca tot creste productia (sunt doua uzine, btw), se va face un calcul financiar scurt. Nu uita ca la noi se pune de o greva macar anual |
#5
Posted 04 August 2016 - 09:44
asta e daca politicienii nu au considerat ca merita legarea de vest prin autostrada
ci doar bucuresti .... ca destinatii de vacanta |
#6
Posted 04 August 2016 - 09:44
Normal că e mai ieftin transportul dacă la ei e totul maritim.
Noi suntem în UE ei nu sunt. Ar fi mârlănie curată să mute uzinele Dacia din ţara nativă Infranstrucutra în România e în construcţie Noi suntem o ţară mult mai sigură |
#7
Posted 04 August 2016 - 09:45
Velaxa, on 04 august 2016 - 09:37, said:
De ce să nu mai avem şi noi uzină că nu înţeleg. Crezi că ăia din Maroc or să facă 400.000 de maşini în 6 luni? in 2020 o sa faca Velaxa, on 04 august 2016 - 09:44, said:
Normal că e mai ieftin transportul dacă la ei e totul maritim. Noi suntem în UE ei nu sunt. Ar fi mârlănie curată să mute uzinele Dacia din ţara nativă Infranstrucutra în România e în construcţie Noi suntem o ţară mult mai sigură pai cladirile o sa le lase isi iau utilajele si gata |
#8
Posted 04 August 2016 - 09:47
#9
Posted 04 August 2016 - 09:47
#10
Posted 04 August 2016 - 09:50
nu-i vorba atat de transport cat de import din afara UE! taxe vamale! asigurare garantie...
Edited by Nero-d, 04 August 2016 - 09:55. |
|
#11
Posted 04 August 2016 - 09:51
Nu comunica Pitesti-ul cu Constanta pe o autostrada?Nu, comunica pe doua aflate una dupa alta... mai verificati si voi ce citati.
|
#12
Posted 04 August 2016 - 09:53
ipopovici11, on 04 august 2016 - 09:51, said:
Nu comunica Pitesti-ul cu Constanta pe o autostrada?Nu, comunica pe doua aflate una dupa alta... mai verificati si voi ce citati. nu cu constanta vrea renault ci cu vestul ce naiba sa faci cu constanta spre vest? Nero-d, on 04 august 2016 - 09:50, said:
nu-i vorba atat de transport cat de import din afara UE! calculele pot da raspunsul poate pretul concatenat al transportului depaseste pretul taxelor vamale si se pot face tratate comerciale Maroc-UE Edited by mihnearau, 04 August 2016 - 09:54. |
#13
Posted 04 August 2016 - 09:54
mihnearau, on 04 august 2016 - 09:52, said:
nu cu constanta vrea renault ci cu vestul ce naiba sa faci cu constanta spre vest? Cu o centură din Bucureşti ar comunica cu Constanţa direct şi ar ajunge maşinile în port. Cu vestul mai trebuie Piteşti-Sibiu, nu e mare brânză, dar datorită guvernului lui Puie Monta nu avem în construcţie un Piteşti-Sibiu, Tg Mureş-Iaşi etc |
#14
Posted 04 August 2016 - 09:54
the_northpole, on 04 august 2016 - 09:39, said:
De ce e sumbru? adica as intelege daca nu se stia de asta, Renault se plânge de foarte mult timp ca nu are autostrada pana la vest(ba cred ca si Ford). dacă am ales idioți acum asta avem. Cine sa-ti faca autostrada pitesti-sibiu peste munti frate? Nu vezi ca idiotii aia de italieni n-au fost in stare sa faca o autostrada in relief de deal, aia care se surpa si vine dealul peste ea, si tu vrei peste munte? Nu stiu ce e cu legislatia asta din Romania a licitatiilor, de ne procopsim cu toti inaptii de constructori. Degeaba se alege pe criteriul pretului mai ieftin, ajungi in final mai scump si cu autostrazi "miscatoare"... |
#15
Posted 04 August 2016 - 09:54
Velaxa, on 04 august 2016 - 09:54, said: Cu o centură din Bucureşti ar comunica cu Constanţa direct şi ar ajunge maşinile în port. Cu vestul mai trebuie Piteşti-Sibiu, nu e mare brânză, dar datorită guvernului lui Puie Monta nu avem în construcţie un Piteşti-Sibiu, Tg Mureş-Iaşi etc faci ceva pe portul Constanta daca se exporta pentru UE UE e in cealalta directie |
|
#17
Posted 04 August 2016 - 09:55
Velaxa, on 04 august 2016 - 09:44, said:
Normal că e mai ieftin transportul dacă la ei e totul maritim. Noi suntem în UE ei nu sunt. Ar fi mârlănie curată să mute uzinele Dacia din ţara nativă Infranstrucutra în România e în construcţie Noi suntem o ţară mult mai sigură NU e mârlănie curata, e economie pura. Infrastructura in România nu e in constructie, ba si bucata aia mica ce o facem se demolează ca e făcuta prost. pana 2020 o sa mai facem câteva studii de fezabilitate Renault se muta, iar după aia nu o sa mai avem nevoie de autostrada. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users