Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Dacia Mioveni versus Dacia Tanger

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
164 replies to this topic

#37
the_northpole

the_northpole

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,798
  • Înscris: 10.01.2010

 Velaxa, on 04 august 2016 - 10:16, said:

Şi nu cred eu că Mercedes a investit în Germania şi nu în România doar pentru ciotul ăla

Uite ca am pierdut inca 500 milioane de Euro

"Cei de la Daimler voiau ca piesele sa ajunga in 17 ore la poarta fabricii din Bremen. Din aceasta cauza, Sebes nu s-a putut califica", a spus Borc, la o conferint pe teme auto.

Renault cum a băgat bani asa poate sa și ii scota și muta producția altundeva

Edited by the_northpole, 04 August 2016 - 10:23.


#38
KurtKnispel

KurtKnispel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,206
  • Înscris: 27.06.2014

 ipopovici11, on 04 august 2016 - 09:54, said:

Cine sa-ti faca autostrada pitesti-sibiu peste munti frate? Nu  vezi ca idiotii aia de italieni n-au fost in stare sa faca o autostrada in relief de  deal, aia care se surpa si vine dealul peste ea, si tu vrei peste  munte?

Nu executantul se ocupă de studiile geotehnice. Vina surpării aparține exclusiv românilor, care au făcut rahatul praf cu studiile lor - făcute de niște incompetenți. Italienii doar au construit în zona unde le-au spus ai noștri că „e bine”. Greșeala a fost la studii și la proiectare, nu la execuție.
Italia e străbătută de autostrăzi impecabile cu multe tuneluri, prin regiuni muntoase. Ăia chiar știu să facă autostrăzi.

Edited by KurtKnispel, 04 August 2016 - 10:30.


#39
Velaxa

Velaxa

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,998
  • Înscris: 02.12.2012

 Jibraill, on 04 august 2016 - 10:18, said:

Valexa daca nu ar conta , atunci de ce a fost trecut in contractul cu ford realizarea unei autostrăzi Craiova-constanta drum către calafat si autostrada către arad ?

Craiova Constanţa, nu Piteşti Sibiu şi nu am zis că nu contează, doar că se exagerează.

#40
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007

 Jibraill, on 04 august 2016 - 10:18, said:

Valexa daca nu ar conta , atunci de ce a fost trecut in contractul cu ford realizarea unei autostrăzi Craiova-constanta drum către calafat si autostrada către arad ?
adica, ford a facut investiti in ideea ca peste 30 de ani se va construi autostrada craiova arad si craiova bucuresti? mai ai glume d-astea?

#41
Velaxa

Velaxa

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,998
  • Înscris: 02.12.2012

 the_northpole, on 04 august 2016 - 10:21, said:

Uite ca am pierdut inca 500 milioane de Euro

"Cei de la Daimler voiau ca piesele sa ajunga in 17 ore la poarta fabricii din Bremen. Din aceasta cauza, Sebes nu s-a putut califica", a spus Borc, la o conferint pe teme auto.

Renault cum a băgat bani asa poate sa și ii scota și muta producția altundeva

Noi vorbim de Piteşti, şi asta e, dacă Sebeşul e mai departe de Germania decât Wroclaw... care e vina noastră?

#42
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

 mihnearau, on 04 august 2016 - 10:14, said:

zici tu? Posted Image

Da, e  un  moft al bucurestenilor de vreo 5 mld euro.  Pentru  2 zile  pe s aptamana, atentie! Ca-n rest ar fi pustie autostrada aia.
Mai bine v-ar da de la serviciu liber alternativ Posted Image)

 KurtKnispel, on 04 august 2016 - 10:21, said:

Nu executantul se ocupă de studiile geotehnice. Vina surpării aparține exclusiv românilor, care au făcut rahatul praf cu studiile lor făcute de niște incompetenți. Italienii doar au construit pe unde le-au spus ai noștri.

Hai  nu zau?  Asta e  gluma?
Normal ca  Italia are autostrazi bune, dar un constructor italian si-a permis sa dea buleala  in Romania.

Edited by ipopovici11, 04 August 2016 - 10:29.


#43
ARPA

ARPA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,603
  • Înscris: 05.10.2013

 ipopovici11, on 04 august 2016 - 09:54, said:

Cine sa-ti faca autostrada pitesti-sibiu peste munti frate? Nu  vezi ca idiotii aia de italieni n-au fost in stare sa faca o autostrada in relief de  deal, aia care se surpa si vine dealul peste ea, si tu vrei peste  munte?

Nu italienii sunt de vina pt problemele de la Saliste ,acolo pleaca pamantul de zeci de ani ,Cfr-ul au avut si ei probleme cu linia de cale ferata care trece pe acolo ,este o problema cunoscuta .Parerea mea e ca nici autostrada Pitesti -Sibiu nu ar trebui construita peste dealuri ci ar trebui cautata o varianta ceva mai sudica ,si pe zona aia sunt alunecari de teren constant .

Edited by ARPA, 04 August 2016 - 10:29.


#44
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

 ARPA, on 04 august 2016 - 10:28, said:

Nu italienii sunt de vina pt problemele de la Saliste ,acolo pleaca pamantul de zeci de ani ,Cfr-ul au avut si ei probleme cu linia de cale ferata care trece pe acolo ,este o problema cunoscuta .Parerea mea e ca nici autostrada Pitesti -Sibiu nu ar trebui construita peste dealuri ci ar trebui cautata o varianta ceva mai sudica ,si pe zona aia sunt alunecari de teren constant .

Pleaca pamantul, bun, dar exista  solutii si  ptr asa ceva.
Atunci daca nu-s aia de vina, e de vina sistemul romanesc cu licitatii  pe baza de pret minim, ca altfel de ia DNA-ul.

#45
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007

 ipopovici11, on 04 august 2016 - 10:30, said:


Pleaca pamantul, bun, dar exista  solutii si  ptr asa ceva.
Atunci daca nu-s aia de vina, e de vina sistemul romanesc cu licitatii  pe baza de pret minim, ca altfel de ia DNA-ul.
e de vina uniunea europeana ca iti impune sistemul asta. constructiile de genul asta trebuie facute de companiide stat, asa cum a facut ceausescu toata infrastructura, baraje, poduri, canalul dunarea marea neagra. cum dracu pe vremea aia eram in stare sa construim?

#46
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,233
  • Înscris: 24.02.2007
Iti impune UE sa licitezi mereu la pretul minim?

 rich1974, on 04 august 2016 - 10:33, said:

asa cum a facut ceausescu toata infrastructura, baraje, poduri, canalul dunarea marea neagra

Adica cu sclavi si detinuti? Asta e solutia moderna a secolului 21?

#47
Velaxa

Velaxa

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,998
  • Înscris: 02.12.2012

 dani.user, on 04 august 2016 - 10:58, said:

Iti impune UE sa licitezi mereu la pretul minim?



Adica cu sclavi si detinuti? Asta e solutia moderna a secolului 21?

Păi românul aplaudă China la fiecare pod consturit într-o săptămână. Deci da, pentru român e o soluţie, îi place în dictatură

#48
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003

 rich1974, on 04 august 2016 - 10:04, said:

cand aud duda asta cu autostrazile, ma apuca dracii. dacia isi transporta masinile cu trenul. zona este plina de vagoanele de la dacia.
am impresia ca articolele astea sunt scrise de niste cretini. mult mai folositoare pentru dacia ar fi o cale ferata intre pitesti si rm valcea.
Aaaah, ai zis CFR Marfa, ai zis eternitate :lol:

Totusi de ce se plange Renault ca nu are autostrada spre vest? Ca cara masinile cu CFR si ca are legatura cu Constanta? Zau ca nu inteleg.

#49
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 Velaxa, on 04 august 2016 - 11:03, said:

Păi românul aplaudă China la fiecare pod consturit într-o săptămână. Deci da, pentru român e o soluţie, îi place în dictatură

Pai avand in vedere ca la noi dureaza 10 ani sa treci cu un bulevard pe sub o intersectie, orice alt sistem fata de cel actual pare o alternativa viabila.

#50
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004

 rich1974, on 04 august 2016 - 10:09, said:

se face transport cu trenul, nu mai puneti botul la prostiile spuse de renault. daca era sa fie rau pentru ei, nu investeau in romania de la bun inceput.

Se începuse linia aia Vâlcea - Vâlcele, dar nu ajunseseră să facă poduri peste tot şi în zona aia nu merge cu rambleuri (se surpă), iar după aia a venit Loviluţia şi s-a dus de râpă. Am fost pe viaducutul de la Topolog. Culmea e că cu linia aia gata ar ajunge şi trenurile de călătorit mai repede spre centrul Ţării, căci pe Valea Oltului e drumul mai scrut + că pe acolo nu sunt înclinaţii aşa de mari ca pe Valea Prahovei. Bine, linia e simplă pe Vâlcea - Vâlcele şi nu ai putea să bagi aşa de multe trenuri ca pe Valea Prahovei.
Dar noi nici autostrăzi nu avem, dar şi căile ferate sunt praf, deci... Pe vremuri se făcea întreţinere (ha, am discutat problema asta cu cineva de la C.F.R. şi îmi amintesc şi eu vagoanele alea cu şine deja montate pe traverse) şi puteai asigura viteze medii de peste 90 k.m./h pe magistralele principale (nu vreo 50-70 precum în prezent *), dar acuma. Am intrat în vorbă cu cineva de la un tren din ăla care poate transporta şine deja montate şi mi-a zis să fac o poză ca să văd cum stă trenul în loc să fie pus la lucru!
De la Piteşti urcă cam greu trenurile de marfă spre Craiova că e pantă mare. Era acum mai bine de 60 de ani în plan o cale ferată Piteşti - Roşiori (Roşiorii de Vede), dar nu s-a mai făcut şi pe Ceauşescu l-a mâncat în cur cu Casa Poporului şi Centrul Civic în loc să facă chestii mai utile.

* doar pe liniile reablilitate + Adjud - Paşcani se circulă mai repede.

Edited by djl, 04 August 2016 - 11:26.


#51
nexusm

nexusm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,793
  • Înscris: 07.07.2011

 Bursul, on 04 august 2016 - 11:17, said:

[...]
Totusi de ce se plange Renault ca nu are autostrada spre vest? Ca cara masinile cu CFR si ca are legatura cu Constanta? Zau ca nu inteleg.

poate de teama ca in momentul in care ajunge trenul in port la constanta nu modelul este depasit ci poate intreaga industrie auto arata altfel, a trecut de nivelul electric sau cu hidrogen, este deja in epoca dilitiu-lui din star trek.
nu stiu, zic si eu

#52
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
atunci le-ar colectiona djl Posted Image

nimic nu e vesnic... pleaca unii? nu-i nimic! vin altii!

Edited by Nero-d, 04 August 2016 - 11:31.


#53
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
Stati un pic. In Tanger, masinile au sigla DACIA? Sau renault?

#54
LordRaptor

LordRaptor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,767
  • Înscris: 27.05.2011
Depinde de piata pe care vor fi vandute.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate