Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Mioveni versus Dacia Tanger
#37
Posted 04 August 2016 - 10:21
Velaxa, on 04 august 2016 - 10:16, said:
Şi nu cred eu că Mercedes a investit în Germania şi nu în România doar pentru ciotul ăla Uite ca am pierdut inca 500 milioane de Euro "Cei de la Daimler voiau ca piesele sa ajunga in 17 ore la poarta fabricii din Bremen. Din aceasta cauza, Sebes nu s-a putut califica", a spus Borc, la o conferint pe teme auto. Renault cum a băgat bani asa poate sa și ii scota și muta producția altundeva Edited by the_northpole, 04 August 2016 - 10:23. |
#38
Posted 04 August 2016 - 10:21
ipopovici11, on 04 august 2016 - 09:54, said:
Cine sa-ti faca autostrada pitesti-sibiu peste munti frate? Nu vezi ca idiotii aia de italieni n-au fost in stare sa faca o autostrada in relief de deal, aia care se surpa si vine dealul peste ea, si tu vrei peste munte? Nu executantul se ocupă de studiile geotehnice. Vina surpării aparține exclusiv românilor, care au făcut rahatul praf cu studiile lor - făcute de niște incompetenți. Italienii doar au construit în zona unde le-au spus ai noștri că „e bine”. Greșeala a fost la studii și la proiectare, nu la execuție. Italia e străbătută de autostrăzi impecabile cu multe tuneluri, prin regiuni muntoase. Ăia chiar știu să facă autostrăzi. Edited by KurtKnispel, 04 August 2016 - 10:30. |
#39
Posted 04 August 2016 - 10:23
#40
Posted 04 August 2016 - 10:23
Jibraill, on 04 august 2016 - 10:18, said:
Valexa daca nu ar conta , atunci de ce a fost trecut in contractul cu ford realizarea unei autostrăzi Craiova-constanta drum către calafat si autostrada către arad ? |
#41
Posted 04 August 2016 - 10:25
the_northpole, on 04 august 2016 - 10:21, said:
Uite ca am pierdut inca 500 milioane de Euro "Cei de la Daimler voiau ca piesele sa ajunga in 17 ore la poarta fabricii din Bremen. Din aceasta cauza, Sebes nu s-a putut califica", a spus Borc, la o conferint pe teme auto. Renault cum a băgat bani asa poate sa și ii scota și muta producția altundeva Noi vorbim de Piteşti, şi asta e, dacă Sebeşul e mai departe de Germania decât Wroclaw... care e vina noastră? |
#42
Posted 04 August 2016 - 10:27
mihnearau, on 04 august 2016 - 10:14, said:
zici tu? Da, e un moft al bucurestenilor de vreo 5 mld euro. Pentru 2 zile pe s aptamana, atentie! Ca-n rest ar fi pustie autostrada aia. Mai bine v-ar da de la serviciu liber alternativ ) KurtKnispel, on 04 august 2016 - 10:21, said:
Nu executantul se ocupă de studiile geotehnice. Vina surpării aparține exclusiv românilor, care au făcut rahatul praf cu studiile lor făcute de niște incompetenți. Italienii doar au construit pe unde le-au spus ai noștri. Hai nu zau? Asta e gluma? Normal ca Italia are autostrazi bune, dar un constructor italian si-a permis sa dea buleala in Romania. Edited by ipopovici11, 04 August 2016 - 10:29. |
#43
Posted 04 August 2016 - 10:28
ipopovici11, on 04 august 2016 - 09:54, said:
Cine sa-ti faca autostrada pitesti-sibiu peste munti frate? Nu vezi ca idiotii aia de italieni n-au fost in stare sa faca o autostrada in relief de deal, aia care se surpa si vine dealul peste ea, si tu vrei peste munte? Nu italienii sunt de vina pt problemele de la Saliste ,acolo pleaca pamantul de zeci de ani ,Cfr-ul au avut si ei probleme cu linia de cale ferata care trece pe acolo ,este o problema cunoscuta .Parerea mea e ca nici autostrada Pitesti -Sibiu nu ar trebui construita peste dealuri ci ar trebui cautata o varianta ceva mai sudica ,si pe zona aia sunt alunecari de teren constant . Edited by ARPA, 04 August 2016 - 10:29. |
#44
Posted 04 August 2016 - 10:30
ARPA, on 04 august 2016 - 10:28, said:
Nu italienii sunt de vina pt problemele de la Saliste ,acolo pleaca pamantul de zeci de ani ,Cfr-ul au avut si ei probleme cu linia de cale ferata care trece pe acolo ,este o problema cunoscuta .Parerea mea e ca nici autostrada Pitesti -Sibiu nu ar trebui construita peste dealuri ci ar trebui cautata o varianta ceva mai sudica ,si pe zona aia sunt alunecari de teren constant . Pleaca pamantul, bun, dar exista solutii si ptr asa ceva. Atunci daca nu-s aia de vina, e de vina sistemul romanesc cu licitatii pe baza de pret minim, ca altfel de ia DNA-ul. |
#45
Posted 04 August 2016 - 10:33
ipopovici11, on 04 august 2016 - 10:30, said: Pleaca pamantul, bun, dar exista solutii si ptr asa ceva. Atunci daca nu-s aia de vina, e de vina sistemul romanesc cu licitatii pe baza de pret minim, ca altfel de ia DNA-ul. |
#46
Posted 04 August 2016 - 10:58
|
#47
Posted 04 August 2016 - 11:03
#48
Posted 04 August 2016 - 11:17
rich1974, on 04 august 2016 - 10:04, said:
cand aud duda asta cu autostrazile, ma apuca dracii. dacia isi transporta masinile cu trenul. zona este plina de vagoanele de la dacia. am impresia ca articolele astea sunt scrise de niste cretini. mult mai folositoare pentru dacia ar fi o cale ferata intre pitesti si rm valcea. Totusi de ce se plange Renault ca nu are autostrada spre vest? Ca cara masinile cu CFR si ca are legatura cu Constanta? Zau ca nu inteleg. |
#49
Posted 04 August 2016 - 11:20
Velaxa, on 04 august 2016 - 11:03, said:
Păi românul aplaudă China la fiecare pod consturit într-o săptămână. Deci da, pentru român e o soluţie, îi place în dictatură Pai avand in vedere ca la noi dureaza 10 ani sa treci cu un bulevard pe sub o intersectie, orice alt sistem fata de cel actual pare o alternativa viabila. |
#50
Posted 04 August 2016 - 11:23
rich1974, on 04 august 2016 - 10:09, said:
se face transport cu trenul, nu mai puneti botul la prostiile spuse de renault. daca era sa fie rau pentru ei, nu investeau in romania de la bun inceput. Se începuse linia aia Vâlcea - Vâlcele, dar nu ajunseseră să facă poduri peste tot şi în zona aia nu merge cu rambleuri (se surpă), iar după aia a venit Loviluţia şi s-a dus de râpă. Am fost pe viaducutul de la Topolog. Culmea e că cu linia aia gata ar ajunge şi trenurile de călătorit mai repede spre centrul Ţării, căci pe Valea Oltului e drumul mai scrut + că pe acolo nu sunt înclinaţii aşa de mari ca pe Valea Prahovei. Bine, linia e simplă pe Vâlcea - Vâlcele şi nu ai putea să bagi aşa de multe trenuri ca pe Valea Prahovei. Dar noi nici autostrăzi nu avem, dar şi căile ferate sunt praf, deci... Pe vremuri se făcea întreţinere (ha, am discutat problema asta cu cineva de la C.F.R. şi îmi amintesc şi eu vagoanele alea cu şine deja montate pe traverse) şi puteai asigura viteze medii de peste 90 k.m./h pe magistralele principale (nu vreo 50-70 precum în prezent *), dar acuma. Am intrat în vorbă cu cineva de la un tren din ăla care poate transporta şine deja montate şi mi-a zis să fac o poză ca să văd cum stă trenul în loc să fie pus la lucru! De la Piteşti urcă cam greu trenurile de marfă spre Craiova că e pantă mare. Era acum mai bine de 60 de ani în plan o cale ferată Piteşti - Roşiori (Roşiorii de Vede), dar nu s-a mai făcut şi pe Ceauşescu l-a mâncat în cur cu Casa Poporului şi Centrul Civic în loc să facă chestii mai utile. * doar pe liniile reablilitate + Adjud - Paşcani se circulă mai repede. Edited by djl, 04 August 2016 - 11:26. |
#51
Posted 04 August 2016 - 11:24
Bursul, on 04 august 2016 - 11:17, said:
[...] Totusi de ce se plange Renault ca nu are autostrada spre vest? Ca cara masinile cu CFR si ca are legatura cu Constanta? Zau ca nu inteleg. poate de teama ca in momentul in care ajunge trenul in port la constanta nu modelul este depasit ci poate intreaga industrie auto arata altfel, a trecut de nivelul electric sau cu hidrogen, este deja in epoca dilitiu-lui din star trek. nu stiu, zic si eu |
|
#52
Posted 04 August 2016 - 11:31
atunci le-ar colectiona djl
nimic nu e vesnic... pleaca unii? nu-i nimic! vin altii! Edited by Nero-d, 04 August 2016 - 11:31. |
#53
Posted 04 August 2016 - 11:35
Stati un pic. In Tanger, masinile au sigla DACIA? Sau renault?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users