Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Opel Corsa E 1.4 benzina 90 CP - "Nitro"
Last Updated: Sep 11 2018 11:32, Started by
MAVERICK_SS
, Jul 27 2016 10:28
·
0
#19
Posted 28 July 2016 - 13:06
Mie mi s-a întâmplat asta cand eram in liceu si tocmai agatasem o gagica. Am fost pe la Cazanele Dunării sa ne plimbam. Se făcuse seara si cand sa ne întoarcem înapoi in Severin... na, belea! Ma făcusem de ras la dom'soara ca nu mai mergea maxima. M-am dat jos din masina lăsând impresia ca stiu ce are. Dar ce era in sufletul meu... Dar exista un Dumnezeu. Din prima mi-a sarit in ochi borna aia.
O solutie nu stiu. Tatăl meu o lasa asa. Iar când se intampla, stie ce are de facut. |
#20
Posted 28 July 2016 - 14:09
#21
Posted 28 July 2016 - 14:27
MAVERICK_SS, on 28 iulie 2016 - 12:52, said:
@LauCalin: si nu stii vreo solutie la problema cu borna ? Cand voi merge la dealer sa imi monteze cotiera, o sa le spun sa faca ceva cu piulita aceea, e aiurea sa tot verific daca s-a destrans sau nu. Ma gandeam ca eventual mai pun o piulita autoblocanta in plus fata de piulita originala, nu cred sa afecteze cu nimic circuitul electric. Stima. S-o stapanesti sanatos si fara probleme. Edited by closchkutza, 28 July 2016 - 14:30. |
#22
Posted 28 July 2016 - 14:29
MAVERICK_SS, on 28 iulie 2016 - 12:52, said:
Ma gandeam ca eventual mai pun o piulita autoblocanta in plus fata de piulita originala, nu cred sa afecteze cu nimic circuitul electric. |
#23
Posted 28 July 2016 - 14:29
@LauCalin: am inteles. O sa vad cu ce solutie o sa vina la service pentru problema asta. Daca nu, oricum fac o inspectie vizuala saptamanala la masina, asa mi-a intrat in reflex de cand conduc, o sa pun pe lista de verificat si borna.
M-am uitat la Clio si Fluence. De Fluence nu am fost impresionat in mod deosebit, iar Clio nu am gasit pe stoc, noua, cu clima automata si navigatie. Iar comanda dura mult si nici nu aveam reducere asa mare ca pentru masinile de pe stoc. Am avut noroc cu Corsa, a fost produsa in martie 2016 asa ca nu a stat prea mult pana am luat-o eu. Si cand am comandat masina am fost ferm si am zis ca daca nu vine cu generatia a 4-a de Intellilink, nu o cumpar. Stiu ca l-am secat pe consilierul de vanzari cu asta . |
#24
Posted 30 July 2016 - 19:00
Km multi si fara probleme! Apreciez documentarea temeinica facuta inaintea achizitiei.
|
#25
Posted 12 August 2016 - 13:28
ODO: 1260 km
A aparut si prima problema de soft / electronica sau cum vreti sa ii spuneti: cateodata la pornire imi apare pe bord "Service Parking Assist". A mai aparut o data mesajul chiar a 2-a zi dupa ce am preluat masina dar am crezut ca e din cauza caldurii. Mesajul apare deoarece senzorii de parcare din spate desi sunt activi si piuie cand dau cu spatele, pe ecranul Intellilink nu este afisata icoana cu masina si barile de distanta. Senzorii din fata ii afiseaza pe ecran fara probleme daca ma apropii de un obstacol din fata. Problema dispare daca opresc masina, astept 2 - 3 minute si repornesc, atunci nu mai face figuri. Ce e enervant e ca imi afiseaza mesajul aproape incontinuu chiar daca il anulez cu bifa La dealerul de unde am cumparat masina nu au fost prea interesati de problema mai ales cand au auzit ca nu tot timpul face asa, astfel ca am apelat la alt dealer care foarte prompt m-a anuntat ca au mai intalnit problema si saptamana viitoare, miercuri, m-au programat pentru un update de soft. Va voi tine la curent ... |
#26
Posted 17 August 2016 - 11:32
ODO: 1400 km
Am fost astazi in service pentru update de soft. Totul a durat cam o ora, operatiunea a fost facuta in garantie, a existat un recall pentru VIN-ul meu pentru aceasta problema, a trebuit reprogramat un modul (nu am foaia de service la mine ca sa mentionez exact modulul). Cu aceasta ocazie s-au uitat si la schimbator fiindca uneori intra mai greu in viteza 1. Concluzia a fost ca uleiul din cutie e gros si la rece e posibil sa apara acest fenomen. Daca problema persista sau se agraveaza mi-au spus sa revin. Nu am fost mirat, inclusiv pe Astra J si K am vazut acest comportament al cutiei. |
#27
Posted 17 August 2016 - 12:26
Vara la selectarea treptei 1 sttand pe loc nu ar trebui sa ai probleme, uleiul nu este atat de gros. Altfel, daca mergem pe ipoteza uleiului, iarna cum mai pleci de pe loc?
|
#28
Posted 17 August 2016 - 14:09
Intra greu in viteza 1, trebuie mai intai sa ai sub 5kmh si apoi sa vezi ce lin intra, si eu ma panicasem la inceput dar am rezistat si era sa fac si accident din cauza start stopului care credea ca opresc si oprea masina :-))
|
|
#29
Posted 17 August 2016 - 17:56
@pielea: Am inteles. Multumesc. Mai mult ca sigur nu aveam sub 5 km/h cand incercam sa schimb in viteza intai.
@closchkutza: Stand pe loc nu sunt probleme, la semafor si in mers apare fenomenul mai mult ca sigur din cauza faptului ca nu am sub 5 km/h cum a mentionat si @pielea mai sus. Am insistat sa verifice schimbatorul in primul rand fiindca eram deja acolo, 10 - 15 minute in plus nu e mult timp si am stiut ca cutia e mai problematica la schimbarea in treapta 1 de la Astra J si Astra K. Verificarea a fost ca sa fiu eu sigur ca nu e altceva dereglat pe acolo. Mai ales ca nu am stiut si nici nu am citit niciunde treaba cu sub 5 km/h. Stima. PS: Fiind fan Simon's Cat am comandat si lipit pe masina un sticker hazliu. Attached Files |
#30
Posted 17 August 2016 - 21:55
#31
Posted 18 August 2016 - 08:39
Ei na, ia uite la asta cat prinde in a1a (110 )
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bMMlkTcRMG8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Handicarpati, 18 August 2016 - 08:40. |
#32
Posted 18 August 2016 - 08:52
corsica, on 17 august 2016 - 21:55, said:
Asta se invata la scoala de soferi amatori, viteza 1 este numai pentru plecarea de pe loc. La o masina moderna (mai ales pe benzina) nu ar trebui sa ai problema asta, functie de etajarea cutiei ar trebui sa poti retrograda lejer in treapta 1 astfel ca dupa schimbare sa ai 2000-2500rpm. Da, asta se aplica la o cutie calda insa vara asta inseamna 5 minute de mers. Regula cu 5km/h n-am mai auzit-o pana acum si se pare ca nici masinile din posesie, avensis-ul de exemplu n-are nici o problema cu retrogradare in treapta 1 la 20km/h (asta se intampla uzual). Edited by closchkutza, 18 August 2016 - 08:57. |
#34
Posted 18 August 2016 - 10:32
@corsica: De acord, nu stiu de unde ai inteles tu ca eu as insinua ca viteza 1 nu e pentru plecatul de pe loc ... Nu cred ca e cazul sa ma laud ca in 10 ani de permis am condus peste 1 milion de kilometri cu o gramada de masini (in afara de Opel ) asa ca eu zic ca stiu cu ce se mananca soferia. Dar hai sa ne imaginam un scenariu ipotetic: mers in oras, in fata coloana si semafor rosu. Sunt in treapta 2 si franez usor; viteza scade la 15 km/h si vad ca o sa trebuiasca sa opresc. Calc ambreiajul si vreau sa schimb din treapta 2 in treapta 1 ca sa fiu pregatit sa plec imediat de pe loc cand porneste coloana. In acest caz, nu o sa pot schimba usor din 2 in 1 in cazul Corsei. Cu alte masini nu am intampinat acest fenomen, dar depinde si de cutie. Cum am scris si mai sus, stiam ca la Astra apare aceasta problema, la Corsa nu m-am documentat. Scenariul descris mai sus e unul destul de comun in oras, zic eu. Desigur se poate ca atunci cand ating 15 km/h si incep sa simt ca motorul incepe sa tremure, scot masina din viteza, o las sa "curga" si cand masina se opreste complet cuplez treapta 1. Dar varianta aceasta nu imi place sa o folosesc.
Stima. |
#35
Posted 18 August 2016 - 13:55
iti pot spune ca si pe vectra e acelasi comportament. Treapta 1 nu o poti cupla decat la sub 5 Km/h, dar tot nu intra usor. E un piciorus de protectie. Nu ai decat 2 variante: opresti si dai 1-a sau scoti pe liber si folosesti ambreiajul ca sa ridici viteza daca e prea scazuta cand vrei sa accelerezi. Dar de regula la Opel treapta a 2-a merge de la 10 km/h, oricum te vei obisnui. E mai ciudat la inceput.
|
#36
Posted 18 August 2016 - 16:38
Cu patinat ambreiajul cam la toate masinile merge treaba asta. Altfel, majoritatea masinilor moderne au sub 1000rpm la 10km/h in treapta 2.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users