Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema telekom dupa expirarea contractului
Last Updated: Aug 04 2016 16:39, Started by
N1CKH0LAS
, Jul 11 2016 18:19
·
0
#1
Posted 11 July 2016 - 18:19
Salut,
Mi-a expirat contractul de curand, am sunat cei de la telekom si le-am spus ca nu fac alt contract momentan, ci platesc in fiecare luna pretul vechiului contract. Noul contract nu oferea niciun avantaj. De atunci au inceput problemele, desi am acelasi IP si pe speedtest.net am aproximativ aceeasi viteza de downlaod/upload. Exista tehnic posibilitatea sa fie mutat intr-o categorie de clienti low-priority in mod intentionat si de aceea sa apara probleme cu internetul ? (deconectari frecvente, in conditiile in care inainte se deconecta o data pe saptamana maxim, lag in jocuri, internetul merge foarte prost cand conectez mai multe dispozitive ). Nu ma intereseaza raspunsuri de la cei care lucreaza acum pentru Telekom, ci de la useri normali, clienti sau fosti clienti. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Edited by N1CKH0LAS, 11 July 2016 - 18:19. |
#2
Posted 11 July 2016 - 18:26
Nu cred ca au o astfel de categorie. Am fost si eu 2 luni in extra conctract. totul a fost ca inainte.
Insa mi-au facut o oferta de prelungire foarte buna si am acceptat-o. |
#3
Posted 11 July 2016 - 18:44
Nu există niciun astfel de categorie.
Dacă ai o problemă tehnică suni la 1234, la tehnic. |
#4
Posted 11 July 2016 - 18:56
Și ce abonament ai?
Postează aici un rezultat de pe Speedtest.net |
#5
Posted 18 July 2016 - 20:38
Multumesc pentru raspunsuri. Se pare ca problema n-a fost de la ei, desi a picat netul vreo 5 minute din cauza lor cu siguranta, insa problemele si deconectarile ulterioare au fost de la serverele la care ma conectam ( adminii au anuntat ulterior ca s-au confurntat cu atacuri DDoS )
|
#6
Posted 20 July 2016 - 11:10
Prelungeste-ti contractul fiindca daca faci rezilere isi bat joc de tine, nu respecta contractul si te factureaza cateva luni dupa reziliere.
|
#7
Posted 20 July 2016 - 20:49
#8
Posted 26 July 2016 - 09:17
Am aceeasi problema, Telekomu insista sa trec la un nou contract dar mie imi convine cel vechi, gata: au inceput problemele!
Mi-au resetat routerul, ceea ce mi se pare foarte incorect! Acum am reusit sa setez iar parola mea si merge netul dar nu-mi mai merge vocea, deci telefonul fix e zero! Chiar astea au fost amenintarile de la baiatul de la call-center: zero suport tehnic daca nu acceptam sa trec la noul contract Astea chiar mi se par ABUZURI! si asa vreti voi sa evolueze Romania, nah... lucruri de lume necivilizata |
#10
Posted 04 August 2016 - 16:39
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users