![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
"Trenul e un lux"

#37
Posted 05 July 2016 - 17:42

Afirmația năucitoare aparține ministrului transporturilor http://m.gandul.info...i-mult-15517615 Ăsta ori nu a mers vreodată cu trenul in România ca să vadă adrenalină și aventură ori are un dealer bun de stupefiante ![]() |
#38
Posted 05 July 2016 - 17:43

Pai tembelul a spus ca a mers pana la Constanța. O fi fost tren special, pentru domn' ministru.
|
#39
Posted 05 July 2016 - 17:46

probabil cheliosul asta cu aspect de sindrom Down confunda trenurile din RO cu TGV-urile ori cele cu perna magnetica din Germania
Pai tembelul a spus ca a mers pana la Constanța. O fi fost tren special, pentru domn' ministru. Edited by Bursul, 05 July 2016 - 17:46. |
#40
Posted 05 July 2016 - 17:48

Transportul de calatori a scazut cred la 20% fata de cat era in 90, adica s-a diminuat cu 80%. Trenurile aveau cate 30-40 vagoane atunci, acum abia 2-3 vagoane si alea goale in multe zone. Există trenuri şi doar cu un singur vagon tractat de o locomotiva electrica de la electroputere ![]() |
#41
Posted 05 July 2016 - 17:54

Pe Bucureşti - Constanţa se merge într-adevăr mai repede, când nu e călduri. Cu 140-160 la oră (depinde de componenţa trenului, că vagoanele de dormit şi o mare parte din cuşete sunt apte de maxim 140 k.m./h). Pe Bucureşti - Ploieşti Triaj şi Ploieşti Vest - Câmpina se poate merge cu 120 k.m./h... cred că cu 100-120 între Ajduj şi Bacău, în rest maxim 100 la oră.
Întârzieri, multe vagoane noi cu scaune naşpa (başca şi necompartimentate)... unde-s condiţiile de lux? Avionul e de lux, dar măcar ăla merge repede. Când o viteza medie de circulaţie de 100 k.m./h pe căile ferate din România atunci să zică că e lux trenul. |
#42
Posted 05 July 2016 - 17:58

Uite fac pariu ca nu ai curaj sa faci o comparatie de preturi Bucuresti Constanta: tren, automobil, autobuz, pentru o persoana si pentru doua persoane Cand vezi rezultatele nu o sa mai scrii nimic. Pai sa vedem daca mai scriu. Un Inter regio face cei 225 km pana la Constanta in 3 ore, adica râsul curcilor pentru un tren modern in Europa. Dar na, lasam asta. Ca sa comparam cu masina punem pretul la clasa întâi desi trenul si aici arata jalnic. Pret bilet 88 de lei. Adica vreo 15 litri de benzina. Daca ai diesel nu mai zic. Deci pretul e la fel. Daca pui doua persoane deja e mult mai rentabil cu masina. Microbuzul nu stiu cat e Buc-Const. dar de la Bacau la Otopeni adica peste 300 km cere 90 lei. Deci si microbuzul e mai ieftin. Si ai aer conditionat, confort si faci mai putine ore. Ai cuvântul. Edited by caiuscorneliu, 05 July 2016 - 18:01. |
#43
Posted 05 July 2016 - 18:14

Si probabil la alea s-a referit. Esti sigur ca ai citit toata declaratia lui? Uite fac pariu ca nu ai curaj sa faci o comparatie de preturi Bucuresti Constanta: tren, automobil, autobuz, pentru o persoana si pentru doua persoane Cand vezi rezultatele nu o sa mai scrii nimic. Edited by andy1992, 05 July 2016 - 18:16. |
#45
Posted 05 July 2016 - 18:21

Caius, nu mai zic nimic. Lumea sa judece dupa datele oferite de tine.
|
#46
Posted 05 July 2016 - 18:23

Afirmația năucitoare aparține ministrului transporturilor http://m.gandul.info...i-mult-15517615 Ăsta ori nu a mers vreodată cu trenul in România ca să vadă adrenalină și aventură ori are un dealer bun de stupefiante ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
#47
Posted 05 July 2016 - 18:27

![]() In Rusia aveau locomotive articulate adica cu burduf, una dinaia ducea 50 d evagoane fara s afie nevoie de o alta sa impinga, aveau mai solide si legaturile intre vagoane, acele carlige mari |
#48
Posted 05 July 2016 - 18:28

#49
Posted 05 July 2016 - 18:29

Facea mult alea ca se tot opreau, stateau si cate o ora in diverse gari sa se elibereze sinele.
|
#50
Posted 05 July 2016 - 18:29

#51
Posted 05 July 2016 - 18:34

Nu credeam ca o sa faca pista si acolo...
Propui o locomotiva pentru toate cele 50 de vagoane din CFR? Edited by pisoiu22, 05 July 2016 - 18:37. |
|
#52
Posted 05 July 2016 - 18:37

daca propun astia zic ca-s comunist, adica ii bag pe toti in vagoane la comun. Asa mai bine propun liberalism, adica sa isi faca fiecare cate o locomotiva mica numita locoturism cu 4 locuri si sa mearga singuri pe sinele existente. Eventual sa mai construim cale ferata. Astfel merge fiecare unde vrea si cand vrea fara sa mai fie envoie de programe de tren si sa stea la comun |
#53
Posted 05 July 2016 - 18:37

Bucuresti - Cluj 39 de lei cu Wizz Air. Si faci maxim o ora, curse in fiecare zi. http://www.capital.ro/wizz-air-un-bilet-de-avion-bucuresti-cluj-va-costa-39-lei.html
Dar na, capitalistii e rai si lacomi, noroc cu statul care se ingrijeste el de toate si da luxuri peste luxuri la amarati. Apropo, s-a anuntat acum ca angajatilor CFR li se va deduce 50% din cheltuielile facute in concediu. Asta ca sa stiti unde se duc banii dumneavoastra. |
#54
Posted 05 July 2016 - 18:38

Nu am nimic cu CFR calatori. Mi-as dori si mi-ar placea sa pot strabate tara asta in lung și-n lat cu trenul, in timp rezonabil si sa stau fara grija pe bancheta. Dar e imposibil la noi. Si nu e vina lucratorilor si angajaților CFR ci a directorilor pusi politic acolo in 25 de ani care au capusat transportul feroviar. Sunt de notorietate achizitiile inutile pe sume exorbitante, firme de transport rutier cu actionari directori CFR etc etc.
De aia mersul cu trenul nu e un lux iar zevzecul ala bine ca a plecat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users