Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

"Trenul e un lux"

* * * * - 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1373 replies to this topic

#37
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013

View Postcaiuscorneliu, on 05 iulie 2016 - 16:40, said:

Afirmația năucitoare aparține ministrului transporturilor

http://m.gandul.info...i-mult-15517615

Ăsta ori nu a mers vreodată cu trenul in România ca să vadă adrenalină și aventură ori are un dealer bun de stupefiante Posted Image
probabil cheliosul asta cu aspect de sindrom Down confunda trenurile din RO cu TGV-urile ori cele cu perna magnetica din Germania

#38
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,394
  • Înscris: 06.02.2008
Pai tembelul a spus ca a mers pana la Constanța. O fi fost tren special, pentru domn' ministru.

#39
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,532
  • Înscris: 30.10.2003

View PostValmont43, on 05 iulie 2016 - 17:42, said:

probabil cheliosul asta cu aspect de sindrom Down confunda trenurile din RO cu TGV-urile ori cele cu perna magnetica din Germania
Si probabil la alea s-a referit. Esti sigur ca ai citit toata declaratia lui?

View Postcaiuscorneliu, on 05 iulie 2016 - 17:43, said:

Pai tembelul a spus ca a mers pana la Constanța. O fi fost tren special, pentru domn' ministru.
Uite fac pariu ca nu ai curaj sa faci o comparatie de preturi Bucuresti Constanta: tren, automobil, autobuz, pentru o persoana si pentru doua persoane  Cand vezi rezultatele nu o sa mai scrii nimic.

Edited by Bursul, 05 July 2016 - 17:46.


#40
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postpisoiu22, on 05 iulie 2016 - 17:39, said:

Transportul de calatori a scazut cred la 20% fata de cat era in 90, adica s-a diminuat cu 80%. Trenurile aveau cate 30-40 vagoane atunci, acum abia 2-3 vagoane si alea goale in multe zone. Există trenuri şi doar cu un singur vagon tractat de o locomotiva electrica de la electroputere

:w00t: Bine că n-ai zis că aveau către suta de vagoane, să poți să te plimbi prin tren de la o gară la alta. Mai taie din ele, 15-16 era maximul la trenul foamei și la moartea verii, ăla care făcea spre 24 de ore de la Sighetu Marmației la Mangalia, vreo 800 km.

#41
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Pe Bucureşti - Constanţa se merge într-adevăr mai repede, când nu e călduri. Cu 140-160 la oră (depinde de componenţa trenului, că vagoanele de dormit şi o mare parte din cuşete sunt apte de maxim 140 k.m./h). Pe Bucureşti - Ploieşti Triaj şi Ploieşti Vest - Câmpina se poate merge cu 120 k.m./h... cred că cu 100-120 între Ajduj şi Bacău, în rest maxim 100 la oră.
Întârzieri, multe vagoane noi cu scaune naşpa (başca şi necompartimentate)... unde-s condiţiile de lux? Avionul e de lux, dar măcar ăla merge repede. Când o viteza medie de circulaţie de 100 k.m./h pe căile ferate din România atunci să zică că e lux trenul.

#42
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,394
  • Înscris: 06.02.2008

View PostBursul, on 05 iulie 2016 - 17:46, said:




Uite fac pariu ca nu ai curaj sa faci o comparatie de preturi Bucuresti Constanta: tren, automobil, autobuz, pentru o persoana si pentru doua persoane  Cand vezi rezultatele nu o sa mai scrii nimic.

Pai sa vedem daca mai scriu.
Un Inter regio face cei 225 km pana la Constanta in 3 ore, adica râsul curcilor pentru un tren modern in Europa. Dar na, lasam asta.

Ca sa comparam cu masina punem pretul la clasa întâi desi trenul si aici arata jalnic.
Pret bilet 88 de lei. Adica vreo 15 litri de benzina. Daca ai diesel nu mai zic. Deci pretul e la fel. Daca pui doua persoane deja e mult mai rentabil cu masina.
Microbuzul nu stiu cat e Buc-Const.  dar de la Bacau la Otopeni adica peste 300 km cere 90 lei. Deci si microbuzul e mai ieftin. Si ai aer conditionat, confort si faci mai putine ore.

Ai cuvântul.

Edited by caiuscorneliu, 05 July 2016 - 18:01.


#43
andy1992

andy1992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 18.08.2015

View PostBursul, on 05 iulie 2016 - 17:46, said:

Si probabil la alea s-a referit. Esti sigur ca ai citit toata declaratia lui?


Uite fac pariu ca nu ai curaj sa faci o comparatie de preturi Bucuresti Constanta: tren, automobil, autobuz, pentru o persoana si pentru doua persoane  Cand vezi rezultatele nu o sa mai scrii nimic.
Ba, in orice tara normala biletul la tren e mai scump si e normal asta, dar nu inseamna ca e un lux, tu confunzi lux cu mai scump ca. Iar cand zici ca in Romania trenul e un lux ca ministru al transportului, in timp ce avem cel mai de rahat sistem feroviar din UE, esti doar un cretin cu sindrom Down care isi scapa scuipatul pe tricou.

Edited by andy1992, 05 July 2016 - 18:16.


#44
red46

red46

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,557
  • Înscris: 06.03.2016
pai daca trenul e un lux, avionul ce e ??

#45
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,532
  • Înscris: 30.10.2003
Caius, nu mai zic nimic. Lumea sa judece dupa datele oferite de tine.

#46
barbu78

barbu78

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,590
  • Înscris: 03.11.2011

View Postcaiuscorneliu, on 05 iulie 2016 - 16:40, said:

Afirmația năucitoare aparține ministrului transporturilor

http://m.gandul.info...i-mult-15517615

Ăsta ori nu a mers vreodată cu trenul in România ca să vadă adrenalină și aventură ori are un dealer bun de stupefiante Posted Image
Poate il transforma in parc de distractii. Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

#47
pisoiu22

pisoiu22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 29.05.2016

View PostAlexIP, on 05 iulie 2016 - 17:48, said:


Posted Image Bine că n-ai zis că aveau către suta de vagoane, să poți să te plimbi prin tren de la o gară la alta. Mai taie din ele, 15-16 era maximul la trenul foamei și la moartea verii, ăla care făcea spre 24 de ore de la Sighetu Marmației la Mangalia, vreo 800 km.
eu mergeam cu bicicleta prin tren de la un capat la altul.

In Rusia aveau locomotive articulate adica cu burduf, una dinaia ducea 50 d evagoane fara s afie nevoie de o alta sa impinga, aveau mai solide si legaturile intre vagoane, acele carlige mari

#48
barbu78

barbu78

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,590
  • Înscris: 03.11.2011

View Postpisoiu22, on 05 iulie 2016 - 18:27, said:

eu mergeam cu bicicleta prin tren de la un capat la altul.
Nu credeam ca o sa faca pista si acolo...

#49
pisoiu22

pisoiu22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 29.05.2016
Facea mult alea ca se tot opreau, stateau si cate o ora in diverse gari sa se elibereze  sinele.

#50
barbu78

barbu78

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,590
  • Înscris: 03.11.2011

View Postpisoiu22, on 05 iulie 2016 - 18:27, said:

In Rusia aveau locomotive articulate adica cu burduf, una dinaia ducea 50 d evagoane fara s afie nevoie de o alta sa impinga, aveau mai solide si legaturile intre vagoane, acele carlige mari
Propui o locomotiva pentru toate cele 50 de vagoane din CFR?

#51
pisoiu22

pisoiu22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 29.05.2016

View Postbarbu78, on 05 iulie 2016 - 18:28, said:

Nu credeam ca o sa faca pista si acolo...
Astfel studiam experimental adunarea si scaderea vectorilor deplasare, viteza, acceleratia, inertia. Tipuri de miscari.

View Postbarbu78, on 05 iulie 2016 - 18:29, said:

Propui o locomotiva pentru toate cele 50 de vagoane din CFR?
daca propun astia zic ca-s comunist, adica ii bag pe toti in vagoane la comun. Asa mai bine propun liberalism, adica sa isi faca fiecare cate o locomotiva mica numita locoturism cu 4 locuri si sa mearga singuri pe sinele existente. Eventual sa mai construim cale ferata. Astfel merge fiecare unde vrea si cand vrea fara sa mai fie envoie de programe de tren si sa stea la comun

Edited by pisoiu22, 05 July 2016 - 18:37.


#52
barbu78

barbu78

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,590
  • Înscris: 03.11.2011

View Postpisoiu22, on 05 iulie 2016 - 18:34, said:

daca propun astia zic ca-s comunist, adica ii bag pe toti in vagoane la comun. Asa mai bine propun liberalism, adica sa isi faca fiecare cate o locomotiva mica numita locoturism cu 4 locuri si sa mearga singuri pe sinele existente. Eventual sa mai construim cale ferata. Astfel merge fiecare unde vrea si cand vrea fara sa mai fie envoie de programe de tren si sa stea la comun
Mai trebuie inventata linia cu doua benzi de circulatie.

#53
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Bucuresti - Cluj 39 de lei cu Wizz Air. Si faci maxim o ora, curse in fiecare zi. http://www.capital.ro/wizz-air-un-bilet-de-avion-bucuresti-cluj-va-costa-39-lei.html
Dar na, capitalistii e rai si lacomi, noroc cu statul care se ingrijeste el de toate si da luxuri peste luxuri la amarati. Apropo, s-a anuntat acum ca angajatilor CFR li se va deduce 50% din cheltuielile facute in concediu. Asta ca sa stiti unde se duc banii dumneavoastra.

#54
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,394
  • Înscris: 06.02.2008
Nu am nimic cu CFR calatori. Mi-as dori si mi-ar placea sa pot strabate tara asta in lung și-n lat cu trenul, in timp rezonabil si sa stau fara grija pe bancheta. Dar e imposibil la noi. Si nu e vina lucratorilor si angajaților CFR ci a directorilor pusi politic acolo in 25 de ani care au capusat transportul feroviar. Sunt de notorietate achizitiile inutile pe sume exorbitante, firme de transport rutier cu actionari directori CFR etc etc.
De aia mersul cu trenul nu e un lux iar zevzecul ala bine ca a plecat.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate