![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
"Trenul e un lux"

#19
Posted 05 July 2016 - 17:04

Deaia merg toti tiganii boschetarii si cersetorii moca cu trenul, ca e un lux. Iar bogatanii cu masinile cu preturi de apartament in care stai inghesuit si mori de cald sau racesti de la curent si aerul conditionat
Cresterea pretului la biletele de tren va duce ireversibil la alungarea calatorilor si asa putini, falimentul CFR (sau cum s-o mai numi) si bucuria transportatorilor, importtaorilor si producatorilor externi de automobile, cresterea economiilor tarilor exportatoare si rasplatirea ministrului de la noi si politicienilor complici cu premii si locuri in cartile de istorie mincinoasa. Misto ministru, technocrat nu? Edited by pisoiu22, 05 July 2016 - 17:32. |
#20
Posted 05 July 2016 - 17:07

Tehnocrați sau propuși politic, cert e un lucru. Neputința, corupția și prostia sunt general valabile.
|
#21
Posted 05 July 2016 - 17:08

#22
Posted 05 July 2016 - 17:13

Ministrul (fost) are perfecta dreptate, transportul feroviar este scump in vest, cel rutier fiind mai ieftin. Sigur, unele tari subventioneaza trenurile insa altele nu. Dar na, la ce capacitati are homo romanus, cel care isi alege primari hoti si corupti, ce sa te mai miri ca se supara pe cei care le pun oglinda in fata ca sa-si vada bubele de pe fata.
Declaratia intreaga este aceasta Quote
Întrebat despre varianta călătoriilor cu trenul, ministrul a subliniat, în context, că „trenul este un lux”, iar oamenii plătesc mai mult ca să îl aibă. „Recomandăm românilor să aleagă mijlocul de transport care li se potrivește cel mai bine. Este normal să fie mai mare biletul de tren, în toate țările civilizate este la fel. Trenul este un lux și oamenii plătesc mai mult ca să îl aibă. Suntem o țară săracă și trebuie să păstram limitele, dar vă spun că sunt trenuri care sunt foarte bine puse la punct. Încercați trenurile spre mare și o să aveți o mare surpriză. Celelalte trenuri nu au obligația să aibă aer condiționat. Sunt trenuri de lung parcurs, mediu parcurs și scurt parcurs. Fiecare operator feroviar, dacă vrea să atragă clienți, va oferi aer condiționat”, a mai afirmat acesta. Eu cred ca ministrul vroia sa spuna ca, daca vrem sa avem un transport civilizat ca in vest, pretul biletelor va fi un lux. |
#23
Posted 05 July 2016 - 17:14

Mașina merge cu maximum 120-150 km, trenul cu 120-300 km, avionul și mai repede. Am ras tare, auzi tren cu 300 km/h! Acum 30-40 de ani eram mai aproape de aia 300, sigur! Edited by arab, 05 July 2016 - 17:15. |
#24
Posted 05 July 2016 - 17:18

Trenul chiar e un lux. La pret, nu la altceva. Daca sunteti doua persoane si cumparati doua bilete de tren, pretul acestora este mai mare decat pretul benzinei pe aceeasi distanta daca mergeti cu masina. Deci doua persoane pot calatorii mai ieftin cu masina. Daca mai aveti si un copil ... atunci chiar nu merita sa mergeti cu trenul. Am merge pe sosea, dar pe unde ? |
#25
Posted 05 July 2016 - 17:18

In Romania e exclus sigur asta, ca e tren sau masina. Cu avionul ai nimerit-o bine! Am ras tare, auzi tren cu 300 km/h! Acum 30-40 de ani eram mai aproape de aia 300, sigur! În mod normal trenurile sub 120 km/h ar trebui să dispară. Adică tot transportul feroviar din România... Edited by Omics, 05 July 2016 - 17:18. |
#26
Posted 05 July 2016 - 17:18

Citeam recent pe gsp parca, ca Mourinhio a venit la Manchester cu trenul de la Londra cu clasa I si a platit vreo 350 de euro. La clasa economic e undeva la 95 de euro. Scump... Distanta: aprox. 330 Km. £31-£237 Poate fi si mai ieftin daca iti cumperi biletul din timp. Se mai intalnesc si situatii aberante cand un bilet la First class e mai ieftin decat unul Standard Doua ore si 15 minute face. Pe cand la noi Buc-Sibiu nu scoti sub 8 ore (ma rog e si cu vreo 60 km mai mare distanta) Attached FilesEdited by gumball3000, 05 July 2016 - 17:20. |
#27
Posted 05 July 2016 - 17:27

Ministrul (fost) are perfecta dreptate, transportul feroviar este scump in vest, cel rutier fiind mai ieftin. Sigur, unele tari subventioneaza trenurile insa E mai scump din motive evidente. O rachetă din asta circulă cu 300 km/h. Mașina e căruță prin comparație. [ http://www.trenvista.net/wp-content/uploads/2012/09/2012-09-28_PatoSevilla.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by KurtKnispel, 05 July 2016 - 17:28. |
#28
Posted 05 July 2016 - 17:27

Un tren poate avea pretul avionului doar daca ofera confort si timp de deplasare comparabil. Pe TGV poti cere banii de avion dar pe Interregio de la noi care are viteza medie de 60km/h... de confort nu mai zic.
Edited by caiuscorneliu, 05 July 2016 - 17:28. |
|
#29
Posted 05 July 2016 - 17:28

Roma-Milano, trei ore fara un minut dureaza, la orele de varf trenuri din 20 in 20 minute, pret 90euro (doar dus si clasa a2a). 600km. Mai eftine parca sunt ceva trenuri de noapte pe la 45euro.
|
#30
Posted 05 July 2016 - 17:28

Afirmația năucitoare aparține ministrului transporturilor http://m.gandul.info...i-mult-15517615 Ăsta ori nu a mers vreodată cu trenul in România ca să vadă adrenalină și aventură ori are un dealer bun de stupefiante ![]() Din cauza acestor prosti isi doreste lumea sa se intoarca la mizeria comunista, pentru ca tara este condusa de imbecili si idioti cu diplome, daca tacea filosof ramanea, iar in ce priveste afirmatia ca trenul este un lux, maine poimaine o sa fie si aerul un lux, si mancarea, chiar si viata, cacati de capitalisti idioti.......... |
#32
Posted 05 July 2016 - 17:30

Petrolul e fie de import fie este vandut de companii straine cu profit externalizat, deci banii ies din tara, nu se mai intorc in buget, salarii, pensii, de unde rezulta ca mersul cu masina este muuuuuuuuuuult mai scump, si mai si polueaza pe deasupra - chestie deja catastrofala, mai si incurca traficul, si nu in ultimul rand prezinta risc de mortalitate si accidentare mai mare, iar viata este nepretuita.
TGV-ul merge si cu 360-380 km/h, si asta de multi ani. 300 e viteza medie. Edited by loock, 05 July 2016 - 17:31. |
#33
Posted 05 July 2016 - 17:31

Eu cred ca are dreptate. Cititi si articolul acesta: http://www.factual.r...renul-e-un-lux/ Lipseste un mijloc de transport folosit intens si la noi si in alte tari: autobuzul. In Germania este mai ieftin decat trenul, trenul fiind un lux, la fel si avionul si masina. Poate domnul ministru a comparat autobuzul (ca fiind mijlocul cel mai accesibil pentru toata lumea) cu trenul (la fel de accesibil dar mai luxos) nu si cu avion si/sau autovehicul, acestea nefiind la fel de accesibile si intrand in alta categorie. Îi zice autocar, și e peste tot. Și de multe ori oferă și aer condiționat și wifi la preț mai mic ca trenul.
Petrolul e fie de import fie este vandut de companii straine cu profit externalizat, deci banii ies din tara, nu se mai intorc in buget, salarii, pensii, de unde rezulta ca mersul cu masina este muuuuuuuuuuult mai scump, si mai si polueaza pe deasupra - chestie deja catastrofala, mai si incurca traficul, si nu in ultimul rand prezinta risc de mortalitate si accidentare mai mare, iar viata este nepretuita. TGV-ul merge si cu 360-380 km/h, si asta de multi ani. 300 e viteza medie. Poate te și crede cineva. Exemplu - Deva - Timișoara, biletul pt o persoană, clasa a II-a, la IR costă fix cât un drum dus cu consum de 8 litri / suta de km. Asta tot cu diesel, ca și locomotiva aia non-euro care nu poluează. ![]() Apropo, motorina de locomotivă o scoate CFR din pământ singur? Edited by AlexIP, 05 July 2016 - 17:39. |
|
#34
Posted 05 July 2016 - 17:35

Îi zice autocar, și e peste tot. Și de multe ori oferă și aer condiționat și wifi la preț mai mic ca trenul. Pretul aparent este mai mic la autocar, dar profitul companieiilor petroliere iese din tara, deci costul final este muuuuuult mai mare. In plus riscul de accident si mortalitate este mai mare. Au fost si accidente de tren, cu multi morti, insa victimele din traficul rutier sunt catastrofal si devastator mai multe. |
#35
Posted 05 July 2016 - 17:37

Ce-mi place totusi la tehnocrati e ca dacă dau cu bâta in baltă sunt remaniati relativ repede. La politicieni își terminau mandatul călcând in străchini.
|
#36
Posted 05 July 2016 - 17:39

Ro o tara devenita bananiera, are interesul acum sa scape si de trenuri si gari si sa consume doar combustibili fosili cu auto, o noua gura de oxigen ptr economiile vestice exportatoare sau chiar asiatice care se apropie iar de o criza din lipsa de piete.
Trenul nu poate fi rentabil cu preturi mari, atunci se va merge ori cu naşul, ori moca ori nu se va mai merge deloc. Transportul de calatori a scazut cred la 20% fata de cat era in 90, adica s-a diminuat cu 80%. Trenurile aveau cate 30-40 vagoane atunci, acum abia 2-3 vagoane si alea goale in multe zone. Există trenuri şi doar cu un singur vagon tractat de o locomotiva electrica de la electroputere Trenurile IR au intarzieri mari uneori, au putini solicitanti si nu scapi nici acolo uneori de cate un boschetar sau tigan cersetor care merge vreo 60km pana sa fie dat jos. Transportul de marfuri cred ca si el mai e tot pe la 20% din cat era in 90, camioanele au preluat restul Edited by pisoiu22, 05 July 2016 - 17:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users