Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Probleme City Insurance Dosar Dauna RCA - Sfaturi / Pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#37
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001

View Postdr_junior1980, on 29 iunie 2016 - 06:08, said:

Atunci pe acelasi principiu mă duc pe autostrada pe contrasens si il lovesc pe unul ce doreste sa intre. Tot ala e vinovat că nu a respectat indicatorul de cedează trecerea?

Ceva mai lunga discutia, pe autostrada e mai COMPLICAT sa intri pe contrasens si sa circuli, insa raspunsul este DA, vina accidentului o poarta cel care nu acorda prioritate.

Pe de alta parte nu spune nimeni ca tu vei ramane cu permisul in buzunar si fara sanctiuni! Dar ai sanse sa iti repari masina pe asigurarea aluia (macar pe jumatate, vezi cazul din topic), si o vei avea boboc atunci cand vei avea iarasi dreptul sa circuli.

#38
justthink

justthink

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 22.06.2006

View Postdr_junior1980, on 28 iunie 2016 - 22:01, said:

Conduc pe acest drum de aproximativ 5-6 ani de zile.
Este drumul de la job spre casa.
Stiu ca acolo nu exista nici o trecere.
Ma asigur mai lung pentru ca in nici 500m trebuie sa ma incadrez pe ultima banda ca sa fac stanga :
- stiu ca legal trebuie sa schimb banda 1 cate una insa nu as avea timp, nu vreau sa aduc aminte de zilele aglomerate , cei care cunosc aceasta zona cunosc situatia

In 50.000km facuti in 6 ani de cand am categoria B , am incercat sa nu fiu un pericol public , sa respect cat pot regulile de circulatie si sa invat din greselile mele si a altora , am avut reflexe mai bune sau mai proaste , insa sa patesc asa ceva nu credeam ca va fi posibil.

Locatie : https://goo.gl/ZfVcHF
Locatie cand e putin mai mult trafic : https://goo.gl/rSaFmz

Acum lasand la o parte toata treaba asta cu culpa comuna si asigurari, ai zis ca inveti din greselile tale, invata ceva si din greseala asta.
1. Nu mai condu din amintiri, nu e cazul aici dar intersectiile se schimba in timp, treceri de pietoni si marcaje apar si dispar, ca sa vezi schimbarile astea trebuie sa te uiti
2. Controlezi o tona de fiare, ar trebui tot timpul sa vezi unde merge tona asta si ce are in fata. Daca te asiguri mai lung redu viteza.
3. Dupa 50000 km ar trebui sa iti dai seama ca oricand iti poate sari ceva in fata(copil, pieton, biciclist, minge, caine etc) daca tu mergi cu viteza aia si te uiti in stanga ai lua in plin orice ti-ar sari in fata! La indicatorul de cedeaza trecerea ai obligatia sa reduci viteza

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate