Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Porsche Panamera 2017
Last Updated: Jul 05 2016 13:53, Started by
bekir
, Jun 25 2016 22:07
·
0
#37
Posted 26 June 2016 - 23:26
Doar 4 litri la magaoaia aia?
Greu cu legile enviromentaliste. Edited by don_dannielo, 26 June 2016 - 23:26. |
#38
Posted 27 June 2016 - 15:11
Super masina, super interior, dar urata pe afara. Mai bine ca actuala dar tot nu imi place. Cica vor scoate si un break, daca o sa semene cu conceptul ala prezentat acum vreo 3-4 ani o sa fie mai misto.
|
#39
Posted 27 June 2016 - 16:38
Porsche break?
Cand aud de break si berlina ma duce cu gandul la standardele de la Dacia 1300. E fain porschele si asta. Pacat c anu avem unii bani sa mai coloram parcul auto ca doar VW si BMW avem prin el, pe langa dacii. Eu mi-as lua un Porsche second hand dinala din anii 90 924 sau 922 sau si 911 sau si mai nou daca as gasi la ceva pret acceptabil si piese de schimb. Ptr umblat prin oras la lucru cred ca nu s-ar strica repede. |
#40
Posted 27 June 2016 - 17:13
ericmario, on 25 iunie 2016 - 22:20, said:
Adica de ce ai strica forma superba a unui 911, ca sa-i mai pui 2 usi ? Iti duci copiii la scoala cu un 911 si aveai nevoie de spatiu? Sau aveai nevoie de spatiu pentru 4 persoane si te gandeai la un 911? Panamera si 911 sunt doua modele diferite, una este in top cele mai rapide masini din lume si concureaza cu orice supercar, cu mentiunea ca poate fi utilizata si ca masina de zi, cealalta este cea mi rapida limuzina din luma (face parte din clasa lui seria 7, clasa s etc). Ambele sunt rapide insa intre cele doua masini este diferenta mare, incepand cu pozitia in scaune, antifonare, setarea amortizoarelor, finisaje si terminand cu conceptul in sine. Panamera nu este un 911 mai lung. Edited by ionutMembruAnonimut, 27 June 2016 - 17:13. |
#42
Posted 27 June 2016 - 21:01
#43
Posted 27 June 2016 - 21:32
Platforma lui 6 GC se bazeaza pe platforma de seria 7, 5GT tot pe seria 7, cea a lui CLS pe E-klass.
|
#44
Posted 28 June 2016 - 11:20
#45
Posted 28 June 2016 - 11:24
Am avut ocazia sa merg ca pasager acum cativa ani vreo 200km pe autostrada la nemti cu un exemplar (era un Panamera Turbo). Masina este absolut uimitoare si cred ca este una dintre deciziile cele mai bune daca vrei un grand-tourer foarte competent.
Mie exteriorul intotdeauna mi-a placut, in ciudatenia lui. Interiorul este superb. |
#46
Posted 28 June 2016 - 11:26
pisoiu22, on 27 iunie 2016 - 16:38, said: Porsche break? Cand aud de break si berlina ma duce cu gandul la standardele de la Dacia 1300. E fain porschele si asta. Pacat c anu avem unii bani sa mai coloram parcul auto ca doar VW si BMW avem prin el, pe langa dacii. Eu mi-as lua un Porsche second hand dinala din anii 90 924 sau 922 sau si 911 sau si mai nou daca as gasi la ceva pret acceptabil si piese de schimb. Ptr umblat prin oras la lucru cred ca nu s-ar strica repede. Si mai exista si CLS shooting brake, care arata intr-un mare fel. Dar trebe sa recunosc, o fi porsche design vreo firma de renume dar nu au talentul italienilor la desenat masini. Si aston martinul nu e nici el mai prejos. |
|
#47
Posted 28 June 2016 - 11:31
Masinile astea au luat nastere din dorinta pietii de a avea masini premium ALL IN ONE.
Asta se traduce ca majoritatea cocalarilor cu bani vor masina sport(cai multi), dar in acelasi timp sa fie si de teren(4x4), sa fie si Limuzina,sa fie si si incapatoare ca un VAN si pe deasupra sa arate si agresiv(Jante de 20", 4 burlane sport etc...) Ei din toate cerintele astea au luat nastere X6, Panamera, Cayenne, GLS-uri si multe altele care se vor a fi vehiculul bun la toate dar nu exceleaza la nimic inafara de epatare in randul smecherilor. Este cerere, este si oferta. Starzile sunt pline de astfel de masini. |
#48
Posted 28 June 2016 - 11:49
Mergi cateva sute de km cu o Panamera si pe urma vino si spune ca nu exceleaza la nimic.
Parte din farmecul porsche-urilor este exact felul in care arata si forma, neschimbata de niste decenii. Panamera, fiind un Porsche nu putea sa arate total diferit fata de celelalte din gama lor. La ora actuala grand-coupe-urile cu 4 usi mi se par cele mai interesante masini, tocmai pentru faptul pe langa partea sportiva a problemei rezolva (macar partial) si partea practica a ei. Mai multe masini, fiecare cu un scop precis, functioneaza doar in cazul in care scenariile de utilizare difera radical si chiar si in cazul asta, pana la urma 1-2 masini ajung sa fie folosite intensiv si restul stau si fac umbra pamantului degeaba, caz in care se vand. Edited by closchkutza, 28 June 2016 - 11:50. |
#49
Posted 28 June 2016 - 11:58
geo123, on 28 iunie 2016 - 11:31, said:
Masinile astea au luat nastere din dorinta pietii de a avea masini premium ALL IN ONE. Asta se traduce ca majoritatea cocalarilor cu bani vor masina sport(cai multi), dar in acelasi timp sa fie si de teren(4x4), sa fie si Limuzina,sa fie si si incapatoare ca un VAN si pe deasupra sa arate si agresiv(Jante de 20", 4 burlane sport etc...) Ciudata gandirea asta a ta. Cocalareasca as zice... |
#50
Posted 28 June 2016 - 12:42
Da, foarte ciudata.....
-In primul vad mai mare sau noroi, acolo ii canta cucu la d'alde X6. De teren accindentat cred ca e clar pentru toti ce se intampla cu tigaia incaltata cu slicuri.Valentele OF Road la astfel de masini sunt doar cu numele. -Sportivitate? Nici aici nu e bine.......Poate sa-i puna 10 turbine si motor de enspe litri ca la prima curba ii rade in fata la balena un part de masina mica sport. E la mintea cocosului ca nu poti face o masina care sa fie si Sport si Of Road si Limuzina si in acelasi timp sa exceleze la toate. Strutocamilele sunt strutocamile si atat.Dau bine doar pe hartie si in fata pitipoancelor. Si ca tot veni vorba de aro: eu pun ramasag cu tine ca unde ajung eu cu o rapciuga de aro din 80' tu doar visezi de la volanul lui GLS,X,Q in timp ce apa din mlastina invadeaza habitaclul ala luxosos de 80.000 euro. |
#51
Posted 28 June 2016 - 12:45
geo123, on 28 iunie 2016 - 11:31, said:
Masinile astea au luat nastere din dorinta pietii de a avea masini premium ALL IN ONE. Asta se traduce ca majoritatea cocalarilor cu bani vor masina sport(cai multi), dar in acelasi timp sa fie si de teren(4x4), sa fie si Limuzina,sa fie si si incapatoare ca un VAN si pe deasupra sa arate si agresiv(Jante de 20", 4 burlane sport etc...) Ei din toate cerintele astea au luat nastere X6, Panamera, Cayenne, GLS-uri si multe altele care se vor a fi vehiculul bun la toate dar nu exceleaza la nimic inafara de epatare in randul smecherilor. Este cerere, este si oferta. Starzile sunt pline de astfel de masini. Problema este ca ai nevoie de prea multe masini ca sa acoperi orice situatie si de aia se fac masini cat mai universale, nu din motive "cocalaresti". 1. Pentru concedii si drumuri lungi, ba chiar si pentru oras (ca sa nu fiu carcotas) : limuzina. 2. Pentru iarna : SUV. 3. Pentru iesiri in natura, pescuit, vanatoare : off roader (merge si Pick-up). 4. Pentru placerea condusului : masina sport. 5. Ar mai fi necesara o decapotabila pentru primavara-toamna si ai scapat. Ma bucur daca tu le ai pe astea 5, eu nu ! |
|
#52
Posted 28 June 2016 - 12:48
geo123, on 28 iunie 2016 - 12:42, said:
Da, foarte ciudata..... -In primul vad mai mare sau noroi, acolo ii canta cucu la d'alde X6. De teren accindentat cred ca e clar pentru toti ce se intampla cu tigaia incaltata cu slicuri.Valentele OF Road la astfel de masini sunt doar cu numele. -Sportivitate? Nici aici nu e bine.......Poate sa-i puna 10 turbine si motor de enspe litri ca la prima curba ii rade in fata la balena un part de masina mica sport. E la mintea cocosului ca nu poti face o masina care sa fie si Sport si Of Road si Limuzina si in acelasi timp sa exceleze la toate. Strutocamilele sunt strutocamile si atat.Dau bine doar pe hartie si in fata pitipoancelor. Si ca tot veni vorba de aro: eu pun ramasag cu tine ca unde ajung eu cu o rapciuga de aro din 80' tu doar visezi de la volanul lui GLS,X,Q in timp ce apa din mlastina invadeaza habitaclul ala luxosos de 80.000 euro. |
#53
Posted 28 June 2016 - 12:50
geo123, on 28 iunie 2016 - 12:42, said:
Da, foarte ciudata..... -In primul vad mai mare sau noroi, acolo ii canta cucu la d'alde X6. De teren accindentat cred ca e clar pentru toti ce se intampla cu tigaia incaltata cu slicuri.Valentele OF Road la astfel de masini sunt doar cu numele. -Sportivitate? Nici aici nu e bine.......Poate sa-i puna 10 turbine si motor de enspe litri ca la prima curba ii rade in fata la balena un part de masina mica sport. E la mintea cocosului ca nu poti face o masina care sa fie si Sport si Of Road si Limuzina si in acelasi timp sa exceleze la toate. Strutocamilele sunt strutocamile si atat.Dau bine doar pe hartie si in fata pitipoancelor. Si ca tot veni vorba de aro: eu pun ramasag cu tine ca unde ajung eu cu o rapciuga de aro din 80' tu doar visezi de la volanul lui GLS,X,Q in timp ce apa din mlastina invadeaza habitaclul ala luxosos de 80.000 euro. Mai lasa-l incolo de ARO ca nu-i decat un mit ceausist. O caroserie pe un sasiu care in afara de noroaie nu stie sa mearga pe sosea. Cu o caruta sau un tractor intri pe unde intra si ARO. Cu Lada Niva nu mai vorbesc. Suzuki Jimny ... oho! Asta nu inseqamna ca sunt masini. Mai degraba utilaje de intrat in noroaie. |
#54
Posted 28 June 2016 - 13:01
Nu e un mit...
Sunt masini care se adreseaza ALTORA. Nu fac parte din target-ul tau? No problem. Dar asta nu inseamna ca trebuie aratat cu degetul. Asa cum altii iti respecta alegerile, respecta si tu alegerile lor |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users