Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Credeti in Reincarnare ?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
73 replies to this topic

#55
heart_of_ice

heart_of_ice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,551
  • Înscris: 12.11.2011

View Postrichelieu, on 06 mai 2018 - 09:56, said:

Dezamăgit? Paco, eu sunt fan tehnologie. Sunt inginer undeva in străfundul pregătirii mele profesionale.
Dumnezeu însă, nu are nicio legătura cu tehnologia. Nici cu evoluția. El este Cel ce este. Fără început și fără sfârșit. Atotputernic și atotcuprinzator. Neschimbat și neschimbator.
Tu îl reduci la o ființa evoluată.

Creatorul crează tehnologii (ăsta este un termen) naturale! Tot ce vedem în natură, sunt tehnologii naturale, vii, însuflețite! Ceea ce crează omul sunt tehnologii nenaturale, nevii, neînsuflețite... "moarte"! Nu că n-ar fi de folos în lumea asta (tehnologiile umane)... dar eu prefer să trăiesc într-o lume creată de Creator, nu de oameni!

Edited by heart_of_ice, 06 May 2018 - 13:44.


#56
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006
Iisus folosea vreo tehnologie ca sa “certe” vânturile și valurile? Avea vreo imprimanta 3D, sau vreun Replicator, pentru a înmulți pâinea și pestele?
Vindeca la distanță utilizând vreo aparatura?


#57
heart_of_ice

heart_of_ice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,551
  • Înscris: 12.11.2011