Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 

Dealer auto autorizat vs Service Autorizat de Producator

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
@Quantum: ca sa iti demonstrez ca nu ai dreptate in privinta producatorului, uite ce afirma Opel "confirmam ca unul dintre obiectivele noastre este sa analizam continuu calitate produselor noastre luind in considerare toate informatiile primite referitoare la masinile noastre vindute" in relatia cu ANPC-ul.

Serviceul autorizat Opel, folosind tehnici Opel si echipamente autorizate Opel mi-a predat dat masina cu motorul dereglat (avea turatia la relanti constanta dubla fata de valoarea normala) dupa ce mi-au trecut in factura manopera 1.2 ore Test Motor. Cum cei de la service nu au recunoscut ca au gresit mi s-a parut normal sa iau legatura cu Opel sa le atrag atentia ca procedura lor Test Motor nu functioneaza si ca exista riscul ca serviceul lor autorizat sa mai testeze gresit si alte masini care trec pe la ei...

Crezi ca am avut cu cine sa vorbesc? Nu... Nu e vina nimanui, masina e vinovata, evident, dupa ei...

Edited by cebinee, 05 July 2016 - 19:20.


#20
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Postcebinee, on 05 iulie 2016 - 17:22, said:

@Quantum: cam tot ce ai scris a fost gresit.
- uite pe google
Posted Image
Omule, total intamplator, stiu in detaliu cum functioneaza acest sistem. Nu pot decat zambi vazand raspunsurile tale...

View Postcebinee, on 05 iulie 2016 - 19:18, said:

@Quantum: ca sa iti demonstrez ca nu ai dreptate in privinta producatorului, uite ce afirma Opel "confirmam ca unul dintre obiectivele noastre este sa analizam continuu calitate produselor noastre luind in considerare toate informatiile primite referitoare la masinile noastre vindute"

Crezi ca am avut cu cine sa vorbesc? Nu...
Eu ti-am dat cele mai bune raspunsuri pe care ti le putea da cineva. Opel ti-a raspuns in acelasi mod, avand perfecta dreptate. RARul autorizeaza in baza unor documente, ce asteptari ai de la ei?
Sistemul e facut ca cel care face reparatia sa raspunda de aceasta (dealerul), iar producatorul sa raspunda de calitatea pieselor (tot prin intermediul dealerului).

Tu cumperi manopera si piese de la un dealer; catre el trebuie sa te indrepti, cu el poti rezolva problema.

Daca nu intelegi aceste aspecte, nu vei mai primi raspunsuri de la cei carora le-ai trimis mesaje, reclamatii etc.

#21
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Daca stii cum functioneaza acest sistem poate ma lamuresti si pe mine.

Dealerul are contract de franciza cu Opel iar serviceul dealerului (autorizat RAR) inteleg de la tine ca nu are nici un contract special dar daca doreste totusi i se da o certificare Opel pentru vopsitorie/tinichigerie (lista acestora e pe siteul Opel - http://www.opel.ro/p...ce/repairs.html) iar restul: mecanica/electrica... doar daca il tine, pentru ca nu oricine poate obtine o certificare. Aceasta certificare e echivalentul acelui ISO 9001 international, ca doar Opel nu are ingineri proprii in Romania sa certifice cu "mina" lor.

Acum intelegi ca nu aduci nici un argument care sa sustina ceea ce afirmi?

Si totusi Opel ii acorda dealerului titlul de Reparator autorizat in caietul de service al masinii iar in relatia cu ANPC ii spune Reprezentanta: http://www.anpc.gov....C038_150602.pdf
Nu-i pasa ce face Reprezentanta, cei care asigura marketingul pentru Opel nu au decit sa bata cimpii aiurea... Reprezentantele Opel din Romania pot sa-i faca de ris prin superficialitate si prin nerespectarea normelor de audit.

Fie ca vor sau nu si Opel si RAR trebuie sa-si asume rolul de mediatori si sa rezolve profesionist reclamatiile.
Nu-si dau seama ca se fac si ei de ris la rindul lor prin superficialitate? Pai ce pretentii sa mai am de la dealer? Am uitat de mult de el... ii fac reclama negativa doar ca sa nu mai pateasca si altii la fel. Nu iti dai seama ca eu nu mai vreau nimic de la dealer?

Edited by cebinee, 06 July 2016 - 22:17.


#22
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Postcebinee, on 06 iulie 2016 - 22:08, said:

Si totusi Opel ii acorda dealerului titlul de Reparator autorizat in caietul de service al masinii iar in relatia cu ANPC ii spune Reprezentanta: http://www.anpc.gov....C038_150602.pdf
Reprezentantele Opel din Romania

Pai ce pretentii sa mai am de la dealer?  Nu iti dai seama ca eu nu mai vreau nimic de la dealer?
Omule, esti in ceata rau de tot... De dragul vremurilor trecute, imi iau 5 minute din viata, si incerc sa te luminez:

Nu exista mai multe Reprezentante Opel in Romania, ci una singura, care reprezinta direct firma Opel. Tu confunzi aceasta forma de a reprezenta o firma in alta tara (birou de reprezentare, nu desfasoara activitati comerciale) cu un dealer (o firma locala care importa si vinde produse, le repara, vinde piese originale).

Tie reparatia ti-a facut-o un dealer - cu el ai avut o relatie comerciala/contract (vezi factura), cu el trebuie sa iti rezolvi problema, nu cu Opel sau cu RAR.
Daca nu poti rezolva problema cu dealerul cu care ai avut un contract, te poti adresa ANPC sau Justitiei, dandu-l in judecata pe dealer.

#23
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
"LOL. Te-ai cam hazardat de data asta." Si nu e prima data cind ti se spune asta. Si nici prima data cind tu afirmi asta :)

Cred ca ar trebui sa mai lasam si pe altcineva sa posteze, se vede ca nu iti place sa citesti:

"I don't ask anything for me or for my car from anyone. I just want to be sure that someone takes some actions regarding what happened to me after having my car in xxx Service, so that future clients may benefit from better services."

#24
punktnet

punktnet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,849
  • Înscris: 07.09.2007
Un client nemultumit nu schimba standardele unei companii. Iar daca tie nu iti place fata celor de la un dealer, compania nu va schimba personalul cu unul mai agreabil.
Una peste alta, intr-o reprezentanta clientii ca tine reprezinta 1% din cei care trec pragul iar de obicei media sumei cheltuite in service de un asemenea client nu ajunge nici macar la acel 1% din cifra de afaceri pe o luna a dealerului. Deci, practic pentru noi, care lucram in domeniu, dumneata domnule client nu existi. Nu lasi nimic in urma ta, nici macar pareri de rau. Intotdeauna vor fi oameni ca tine si intotdeauna ne vor face nervi doar o singura data. Pentru ca daca mai treci pe la noi si a doua oara, inseamna ca nu la noi e problema, ci la tine.
Drive safe.

#25
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Oof Doamne, despre ce vorbesc acesti oameni? "Schimbarea incepe cu noi înșine"...

Trebuie sa intelegi ca daca tu livrezi un mesaj scris de catre altcineva ar trebui sa folosesti ghinimele ca sa intelegem si noi unde incepe aportul tau personal.
Semnatura ta spune destule: "N-am. Nu vreau. Nu-mi pasă."

Standardele nu se schimba pentru ca sint... ipoteze - proprietatea celor care le formuleaza - afirmatia pusa de tine e gresita. Dar trebuie sa stim si noi care sint alea. Eu am considerat ca sint cele care apar trecute in caietul meu de service. Era un loc logic unde ar putea fi afisate.
Tu poti sa le citesti si aici: http://www.opel.ro/p...l-services.html

Cred ca tine de cei 7 ani de acasa ca sa nu judeci pe nimeni aflat intr-o pozitie publica in timpul serviciului... daca ai sa citesti posturile mele ai sa remarci ca eu respect asta, adresarile mele publice au fost cit se poate de generice la adresa Serviceului.

Iar pentru restul afirmatiilor tale:  trebuie sa ai ISO 9001 ca sa poti sa sustii asa ceva.

Uite ce cred eu despre situatia actuala: serviceurile de "producator" sint impartite in doua (nu vorbim despre cele de TOP):
- cele din "epoca de aur" care inca se descurca cum stiu ele mai bine
- cele care chiar isi doresc sa devina un etalon, care nu au o problema sa isi publice pe siteul propriu tot personalul aflat la dispozitia clientilor iar sefii acestora nu au o problema sa lucreze pentru clienti.

Sincer imi pare rau ca nu pot sa citesc mai multe pareri, astea scrise de tine sint mizerii.

#26
punktnet

punktnet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,849
  • Înscris: 07.09.2007
Tu crezi ca peste tot este lapte si miere?
Eu ti-am scris exact ce se afla in spatele acelor zambete false de la un dealer, ce gandesc cei care te pupa in cur pentru 300 de lei pe care ii dai tu in fiecare an sa schimbi uleiul la caruta ta pe care o dai cu silicon sambata in parcare cu manelele in blana.
Deschide bine ochii si uita-te in jurul tau, asta e lumea in care traiesti, bipolaritatea noastra este in gene. Ne vindecam doar cu 2 metri de pamant peste noi, n-ai ce face.
Ti-am scris incercand sa te lamuresc care este sistemul si ce se intampla in spatele usilor inchise. Nici OPC nici RAR nu vor schimba nimic niciodata pentru ca sunt toti bagati in asta pana in gat. Ghici ce, nici un client nu a castigat pana acum impotriva noastra in instanta din zecile de procese deschise pe rol. Asta nu ar trebui sa iti puna un semn de intrebare?
Data viitoare cand mai intri intr-o reprezentanta auto, citeste bine de tot ce scrie pe hartiile alea care le semnezi ca primarul, vei vedea ce frumos sunt scrise si gandite astfel incat noi sa fim acoperiti in orice.

La final, nu pot decat sa iti urez succes in incercarea de a schimba acest sistem, foarte bine pus la punct dealtfel. Si daca reusesti, jur ca voi fi fanul tau nr 1.
Pana atunci, te astept pe la noi sa te pupe in dos colegii mei care sunt platiti pentru asta si, eventual, iti poti face un "selfie" cu certificatele ISO 9001 si 14001, poate dau bine la CV-ul tau.

Drive safe.

#27
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004

View PostQuantum, on 07 iulie 2016 - 06:21, said:


Tie reparatia ti-a facut-o un dealer - cu el ai avut o relatie comerciala/contract (vezi factura), cu el trebuie sa iti rezolvi problema, nu cu Opel sau cu RAR.
Daca nu poti rezolva problema cu dealerul cu care ai avut un contract, te poti adresa ANPC sau Justitiei, dandu-l in judecata pe dealer.

Esti pe linga rau...

Uite un extras din carnetul de garantie si intretinere Renault/Nissan tiparit in 2014:

In cazul in care aveti o problema cu reparatia in service autorizat va rugam sa parcurgeti urmatoarele etape:

1. contactati managerul de departamnent (adica seful de service) - cel de la Erebus nu a fost in stare sa-mi spuna nimic folositor, nici nu stia de problema in totalitate - de la angajatii lui, desi i-am lasat timp sa se pregateasca, doar a dat vina pe masina ca "are motorul copt"
2. in cazul in care nu sinteti multumiti contactati Directorul General (sau managerul as spune eu) - cum sa-l contactezi ca nu are numarul de telefon public?  Am cerut acest lucru in Call Center... dar nimic, am cerut acest lucru de la Opel Ronamia si am fost trimis la punctul 1. Oricum am aflat cine e... in CV-ul lui scrie ca lucreaza la Dealer Opel fara sa-i spuna numele... de parca ar fi o rusine.
3. In cazul in care sinteti in continuare nemultumit va rugam sa contactati S.C. Renault/NIssan Romania - da, in cazul Opel Romania mi-au raspuns doar pe email (desi eu am cerut sa fiu sunat de cineva de la ei) ca nu se baga intre client si service.

O fi o coincidenta ca Renault/Nissan Romania a iesit din APIA??

#28
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Cetatene care postezi dupa 9 luni, eu ti-am raspuns despre Opel. Ce treaba are Renault sau Panificatie Jimbolia in asta ?!
Te rog nu mai ma cita ca nu mai raspund mesajelor fara sens.

#29
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Mi-ai raspuns "din minte" despre Opel, m-am saturat de forumuri in care lumea prezinta pareri neargumentate.

Daca exista atit de multe diferente intre producatori si service-urile lor nu ti se pare normal ca astfel de lucruri sa fie facute publice?
A cui e competenta, RAR? ANPC?

#30
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004

View Postpunktnet, on 08 iulie 2016 - 08:32, said:

Tu crezi ca peste tot este lapte si miere?

Ai avut dreptate... cu o exceptie: in toate discutiile mele am avut grija sa subliniez faptul ca nu sint 'manelist'

p.s. https://forum.softpe...6#entry21026823

Edited by cebinee, 21 April 2017 - 20:26.


#31
Cloudfare

Cloudfare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 15.05.2017

View Postcebinee, on 14 aprilie 2017 - 09:49, said:

Mi-ai raspuns "din minte" despre Opel, m-am saturat de forumuri in care lumea prezinta pareri neargumentate.

Daca exista atit de multe diferente intre producatori si service-urile lor nu ti se pare normal ca astfel de lucruri sa fie facute publice?
A cui e competenta, RAR? ANPC?

Stii cum e: anunturile de genul asta se... negociaza!

#32
CriCri99

CriCri99

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 02.11.2017

View Postpunktnet, on 08 iulie 2016 - 08:32, said:

Tu crezi ca peste tot este lapte si miere?
Eu ti-am scris exact ce se afla in spatele acelor zambete false de la un dealer, ce gandesc cei care te pupa in cur pentru 300 de lei pe care ii dai tu in fiecare an sa schimbi uleiul la caruta ta pe care o dai cu silicon sambata in parcare cu manelele in blana.
Deschide bine ochii si uita-te in jurul tau, asta e lumea in care traiesti, bipolaritatea noastra este in gene. Ne vindecam doar cu 2 metri de pamant peste noi, n-ai ce face.
Ti-am scris incercand sa te lamuresc care este sistemul si ce se intampla in spatele usilor inchise. Nici OPC nici RAR nu vor schimba nimic niciodata pentru ca sunt toti bagati in asta pana in gat. Ghici ce, nici un client nu a castigat pana acum impotriva noastra in instanta din zecile de procese deschise pe rol. Asta nu ar trebui sa iti puna un semn de intrebare?
Data viitoare cand mai intri intr-o reprezentanta auto, citeste bine de tot ce scrie pe hartiile alea care le semnezi ca primarul, vei vedea ce frumos sunt scrise si gandite astfel incat noi sa fim acoperiti in orice.

La final, nu pot decat sa iti urez succes in incercarea de a schimba acest sistem, foarte bine pus la punct dealtfel. Si daca reusesti, jur ca voi fi fanul tau nr 1.
Pana atunci, te astept pe la noi sa te pupe in dos colegii mei care sunt platiti pentru asta si, eventual, iti poti face un "selfie" cu certificatele ISO 9001 si 14001, poate dau bine la CV-ul tau.

Drive safe.

Daca e public pe Facebook inseamna ca deja "se intimpla ceva". Nu a spus nimeni ca exista o vraja rapida ci doar o deductie construita!

#33
CriCri99

CriCri99

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 02.11.2017
Uite ce inseamna neimplicare din partea Peugeot (aia de i-au cumparat pe Opel) si din partea Registrului Auto Roman sa nu solicite o legislatie coerenta in folosul consumatorului: 9 ani pierduti aiurea pentru ca unii s-au incapatanat sa nu recunoasca adevarul.
Condamnare fără precedent în România. Escrocheria pieselor originale înlocuite în service cu produse second-hand

Mie personal imi place partea asta:
”Atelierul de reparaţii auto este un profesionist, de la care consumatorul are o aşteptare firească de a fi de bună-credinţă în tot ceea ce întreprinde, de la obligaţia de informare, până la cea de conformitate a prestaţiei la care s-a angajat”, Curtea de Apel Bacău

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate