Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Reclamatie OPEL

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#37
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
pai nu vb de ozn-uri, vb de un amarat opel

#38
viks

viks

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 26.02.2015
conduc Opel de vreo 16  si muuulte sute de mii de km ,nu e ,,amarat,, si nici ,,rasnita,, numai ca sunt unii care nu stiu sa le intretina si e valabil la toate marcile
daca am inceput sa blamam marca ...

#39
cleo23

cleo23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 18.08.2007
Umbla vorba ca Opelul este Loganul nemtilor.

Ps Nu injurati, si eu plimb un Opel

#40
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Atit de preocupati de mistocaraie sint unii incit scapa din vedere esenta topicului: service de reprezentante fiind slab pregatite tehnic vor ramine asa atita timp cit clientii nu-si vor cere drepturile fie pentru banii platiti o data la cumpararea unei masini noi , cit si la orice vizita tehnica nesatisfacatoare. Toti ne plingem, putini actionam. Normal ca aia putinii deranjeaza. Bineinteles ca un antigel se poate schimba oriunde, dar ce ma fac daca service-ul de marca e singurul care are acces la documentatie detaliata, iar ala ''tert'' nu a mai avut niciodata de reparat ceva complicat si nici nu considera rentabil sa asigure training mecanicilor? Macar la reprezentanta ai ocazia sa ceri explicatii/dreptate/drepturi atita timp cit si ei raspund in fata firmei-mama. V-o spune unul patit care de la un rulment de roata a ajuns sa schimbe cardan in urma diagnozei unor mecanici slab pregatiti. Si pentru ca mi s-a parut nedrept sa platesc pentru nestiinta si nepasarea altora am scris toata povestea catre Opel Germania care a silit dealerul/reprezentanta sa remedieze pe cheltuiala lor problema creata de ei. Plus seful de service demis si 3 mecanici concediati. Daca acum sint acolo oameni mai pregatiti, nu stiu, dar poate mai atenti cred ca da. Asa ca , da , se intimpla lucruri normale daca insistati si cereti explicatii, asta in cazul in care va documentati putin ca sa nu para ca cereti luna de pe cer. Pentru ca Google search e gratis in ziua de azi! Iar initiatorul topicului mi s-a parut decent pina acum, explicatia detaliata putind deranja cel mult pe unii obisnuiti cu ''like'', ''share''. Cit despre excluderea din clubopel , nu ma mira atitudinea citorva moderatori cu accese de patronat!

#41
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View Postcleo23, on 20 septembrie 2016 - 17:42, said:

Umbla vorba ca Opelul este Loganul nemtilor.

Ps Nu injurati, si eu plimb un Opel
Era vorba de Ford ... mercedesul saracilor din jermania .

#42
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
@lbanias, multumesc pentru sustinere. Ar fi bine daca ar fi vorba doar mistocaraie pentru ca ne-am distra de minune!
    Mie mi se pare ca deranjam prin faptul ca postam pe forumurile "lor".

@Cleo2,3: nu esti prea util cascind gura la altii, creierul tau pare sa proceseze informatia cu mintea lui Thomas.

@Torquemada-666: M-am oprit, dupa primul rind, din citit. Problema ta se cheama: commarhea. Virgula aia capata proportii absurde, pare un punct care se roteste in tacere alungindu-se nefiresc sub forma unei pirghii care balanseaza~aleeneee~cuvintele.
Ai putea sa te imprietenesti foarte bine cu Danny, pare pe aceeasui lungime de unda cu tine cu logorrhea ei.

    Nu vrei nici macar un moment sa iei in calcul ca poate felul meu de a scrie e singurul mod prin care sa-i "enervez" in mod pozitiv pe managerii din domeniul auto (sprijiniti neconditionat de catre cei de la RAR) care au impresia ca nu e nevoie sa-si supravegheze angajatii si care considera ca daca nu ne convine cum isi fac ei treaba sa-i supraveghem noi pe timpul si pe banii nostri in timp ce ei se simt foarte importanti? Sa nu creada ca eu nu stiu ca cei de la RAR sint "prieteni" cu multi dintre managerii de service-uri auto - dovada imediata e data de angajatii lor.
    Printre multele tale experientele ai intilnit si persoane (manageri) care nu au timp sa-si aloce nici macar 1 minut pentru tine? (Aici nu fac referire la aptitudinile tale - hic). Eu am sunat in call center si am cerut sa vorbesc cu unul dar m-a ignorat. Probabil 'ne vedem prin avocati in instanta' il coafeaza cel mai bine.

@Dany_Darke: tie ti se pare ca le stii pe toate, mie mi se pare ca ai trecut prea devreme de la cratita neagra la mecanica. Poate din cauza stresului. In cazul in care nu stii reteta de 'logorea': "excessive talking, words that avoid any logic or reason, words that may offend other people and random words which hearers may ascribe unintended meaning to".
    Pot sa presupun ca atitudinea ta e legata, ca si in cazul managerilor de service auto, de faptul ca ai impresia ca nu pot dovedi afirmatiile pe care le-am facut. Si daca totusi pot - prin faptul ca asa le-am preluat si eu?

    Daca nu iti place ce scriu eu, tie si celor din grupul tau de Moderators, poate vreti sa invatati de la alti moderatori si sa trageti singuri concluziile.

    O sa citez de pe clubopel.com

Cum sa reparam bobina de inductie Astra H :

user:    dancuciureanu
Moderator ClubOpel
Postat in Lun 03 Jan, 2011 5:13 pm
defectul se numeste CONTURNARE si reprezinta formarea unui arc electric pe suprafata izolatorului (bobina sau tate cum spun unii).
Care spune de ce apare conturnarea in afara de material slab are nota 10 Laughing

user:    cristidb
Postat in Lun 03 Jan, 2011 8:07 pm
Sa nu zici ca de la ulei sau apa pentru ca au picat bobine la multe motoare noi

user:    mammuth
Postat in Mie 09 Dec, 2015 7:48 pm
Salutari am patit si eu sa imi pice bobina ( astra h gtc 2009 z16xer ) cod P0304 , a mea e delphi 1104082 , trepidat , mers in 3 cililindri , tot tacamul ,

    Daca ai nevoie de lamuriri suplimentare: avind in vedere ca prin cele 4 'tate' se trimite succesiv (nu simultan) curent catre cilindri daca una dintre ele se defecteaza putem sa spunem ca masina merge
sau
ca motorul functioneza in 3 timpi sau 3 cilindri.

    Ce crezi? Baiatul ala Cristi database e un fel de statistician la Opel de poate sa afirme ca: "au picat bobine la multe motoare noi".

    Avind in vedere ca si mie mi-a pice bobina la nici o saptamina dupa revizia anuala si felul in care am fost "primit" de catre service cu bobina noua in mina, la poarta, fara sa mai fie nevoie de rampa,tester, factura, etc nu trebuie sa mai demonstrez nimic. E posibil sa-i fi prins pina la urma si sa-i fi data afara dar asa cum se intimpla la noi nu le-a trecut prin cap managerilor sa le ceara lista celor afectati, desi se laudau ca au ISO.

    Daca e sa o luam asa, e plin de paranoia peste tot in forumul SP, daca ma lasati doar pe mine sa le raspund incepeti sa ma "vedeti" ca pe un multithreaded, daca vreti o "impacare" dupa cuvintele aruncate aiurea, puteti sa mai faceti citeva profiluri psihologice? Uite:

la dealer-auto-autorizat-vs-service-autorizat-de-producator
https://forum.softpe...8#entry19511271

@punktnet se trezeste ca vorbeste in numele mai multor persoane, desi nu e vizat, si asta il face sa fie nervos. Parca nici nu sint cuvintele lui.
Ceva pare totusi sa mearga in bine: adio atitudine pasiva 'si`ce-o-sa-mi faca`. Eu cred ca-i doare ca trebuie sa bage bani multi in web/marketing fara folos.

la reclamatie-producator-auto
https://forum.softpe.../#entry19932008

@sarac.lipit care desi foloseste sloganul 'Cînd esti condus de prosti, toate merg prost' a ramas tot cu cancerul lui la masina de 20 de ani fara frica ca o sa se ia cei de la ITP de el. Sau despre ce naiba vorbeste? Credeti ca nu stie ca un credit se de pe maxim 5 ani sau ca, chiar si pentru cei 1%, 'a te uita în gura cuiva' inseamna a da (în mod mecanic) ascultare sfaturilor cuiva; nu cred ca e mecanic...

la scrisoare-deschisa-catre-apia-asociatia-producatorilor-si-importatorilor-de-automobile
https://forum.softpe.../#entry19965860

@alexa32 zici ca sufera rau de tot ca trebuie sa ma urmareasca peste topicuri si posturi, a inceput sa se bilbaie si vorbeste de mumue, s-a transformat, nu e in stare sa vina cu niste argumente legate de subiectul topicului unde posteaza.


    O sa spuneti ca tonul celor scrise de mine i-a facut pe respectivii sa-mi raspunda cu "aceeasi moneda". Dar nu e corect. Ei au inceput primii cu reclamele lor mincinoase, am citat din caietul de service la inceputul acestui topic: "Personalul nostru de service calificat va sta la dispozitie atit cu informatii cit si cu experienta sa. Suntem aici pentru a va intretine vehicolul in mod profesionist. Noi va oferim servicii de incredere. Calitatea Opel garantata inseamna ca puteti avea incredere ca va aflati in miini bune." Cade in sarcina celor de la Opel sa se asigure ca in reprezentantele lor sint respectate cele asumate. Si acum imi spun ca nu se baga? Doar daca nu cumva intre timp a disparut termenul de reprezentanta si ei din ignoranta sau nu continua sa-l foloseasca.

Din punctul meu de vedere topicul asta poate fi inchis, am auzit ca Opel a fost vinduta la ??. Sa speram ca fara fabrica lor de antigel rosu...

#43
MMMMM

MMMMM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 04.09.2006
Baiete, esti dus rau de tot (cu pluta).
Un calmant poate ajuta

#44
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
xeM: la care dintre link-uri te referi?

View PostTorquemada-666, on 18 iulie 2016 - 18:10, said:

Eu lucrez cu oamenii de ani de zile. Am invatat sa.i citesc, din felul in care imi expun in primul minut problema.

As vrea totusi sa vad ca cineva se prinde de ce nu e buna virgula aia acolo. Oare cite minute ii ia lui Torque sa se autoevalueze?

#45
MMMMM

MMMMM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 04.09.2006
Nu pot decat sa sper ca vei fi ignorat; ceea ce ar fi trebuit sa fac si eu.
Mea culpa

#46
verde

verde

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 12.05.2006
@cebinee  N-ai loc pe forumuri de analfabeți funcțional și de trolli. I-ai pus în gardă pe alții să evite service-ul respectiv, ai anunțat producătorul despre problemă, ai scris la ANPC, ți-ai făcut datoria. Deși lupta trebuie luptată, ca să avem parte de service-uri mai bune, totuși e obositor să duci această luptă pe forumuri, din cauza comentariilor stupide. Mai ales pe forumuri unde moderatorii nu-și fac datoria. Cred că jumătate din mesajele pe subiectul deschis de tine sunt off-topic.
Poate PSA vor face treabă mai bună cu marca Opel, mai ales pe partea asta de service și mai ales unde ne doare pe noi, în România.

#47
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
@verde: ai mare dreptate. Si totusi e ingrijorator cind vezi cite like-uri a primit Torque pentru mizeria aia de post. Oare cei care le-au acordat au inteles ceva din el?

Tu iti dai seama cit de limitati sint pentru ca nu pot sa inteleaga ca e treaba unui Manager sa-si supravegheze angajatii si nu a noastra?!

Edited by cebinee, 13 April 2017 - 10:21.


#48
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Draga Opel,
a venit timpul sa inveti de la francezi:

Uite un extras din carnetul de garantie si intretinere Renault/Nissan tiparit in 2014:
In cazul in care aveti o problema cu reparatia in service autorizat va rugam sa parcurgeti urmatoarele etape:

1. contactati managerul de departamnent (adica seful de service) - cel de la Erebus nu a fost in stare sa-mi spuna nimic folositor, nici nu stia de problema in totalitate - de la angajatii lui, desi i-am lasat timp sa se pregateasca, doar a dat vina pe masina ca "are motorul copt"

2. in cazul in care nu sinteti multumiti contactati Directorul General (sau managerul as spune eu) - cum sa-l contactezi ca nu are numarul de telefon public?  Am cerut acest lucru in Call Center... dar nimic, am cerut acest lucru de la Opel Ronamia si am fost trimis la punctul 1. Oricum am aflat cine e... in CV-ul lui scrie ca lucreaza la Dealer Opel fara sa-i spuna numele... de parca ar fi o rusine.

3. In cazul in care sinteti in continuare nemultumit va rugam sa contactati S.C. Renault/NIssan Romania - da, in cazul Opel Romania mi-au raspuns doar pe email (desi eu am cerut sa fiu sunat de cineva de la ei) ca nu se baga intre client si service.

Faci parte dintr-o Asociatie, care asociatie nu poate functiona fara un set de reguli comune.

Cu consideratie,
.al tau utilizator.

PS. O fi o coincidenta ca Renault/Nissan Romania a iesit din APIA??

Edited by cebinee, 20 April 2017 - 18:02.


#49
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
In Romania fiecare dealer Opel este IMPORTATOR adica fiecare dealer are un cuvant important de spus in fata importatorului oficial Opel Romania care nu are decat cativa angajati la Bucuresti.
Carlos Tavares, graduated from the École Centrale Paris,  Chairman of the Managing Board of PSA Peugeot Citroën, France's largest car manufacturer, spune ca "acest plan de afaceri este eronat si urmeaza sa-l schimbe complet in Europa pentru ca acest sistem nu functioneaza si dealerii se <<canibalizeaza>> intre ei chiar si pentru o suma de 50 euro." - sursa *****.ro

   A auzit el ceva dar nu a inteles... de fapt se "canibalizeaza" intre ei angajatii in fiecare service pentru piesele clientului pentru ca sefii s-au inteles intre ei sa plece la petreceri, la vinatoare impreuna cu autoritatile care ar trebui sa-i controleze iar "soarecii" joaca pe masa.
   Explicatia: astia de la serviceuri au prins ideea ca 'daca nu iti convine cum "lucreaza" pleaca in mata la alt service' ca doar nu ai serviciu si copii de crescut 'si nu ne mai fu?e pe noi la senzori!' - scrie si pe siteul DiBas pe ramura service/service-opel-dibas - nu isi dau seama ca lipseste ce e mai important: "angajatii nostri sint `sfatuiti` permanent pe durata interventiei de un inginer sef". Desigur prin "sfatuit" - depinde de service...


   Nu am scris ca acum o luna s-a blocat termostatul original opel cumparat cu 500ron pe factura de la Erebus. Cred ca am garantie 2 ani la el dar mi-e si scirba sa mai trec pe la service. Daca o sa imi spuna ca n-am garantie pentru ca nu gasesc factura in sistem... pe urma o sa trebuiasca sa fac reclamatie si la Fisc... si cine stie ce FeSeuri mai raspund si aia si trebuie sa mai deschid un topic.
  Meseriasu' care a facut interventia acum la masina a fost profesionist - a folosit un pistol cu aer cald si mi-a aratat ca nu "misca" termostatul. Nu i-am mai spus ca nu are decit un an de cind mi l-au montat ca ma faceam de ris. Mi-a facut el rost de unu ieftin de la dezmembrari.
  Se pare ca am fost luat de fraier de cei de la service pentru ca mi-am tras termostat nou OEM la o masina de 9 ani. Dar e masina mea, treaba mea ce fac cu banii, nu trebuie sa-si bata ei joc... sau...

  Am facut reclamatie la: Opel Romania care nu a raspuns deloc - doar au forwardat la CAC@gm - care se pare ca e in Ungaria - ei mi-au raspuns, hotarit ca nu se baga, dar au scapat si niste perle prin emailuri, am fost sunat si de catre cineva de la GM Italia ca sa-mi spuna ca e bine, am reclamat la RAR si la ANPC.
  Adica toti oamenii aia nu si-au dat seama ca sint "hotarit" si ca "trebuie" sa gaseasca o solutie care sa ma linisteasca, acum pot sa le dau un indiciu: sa-mi prezinte niste dovezi. Din punctul meu de vedere nu trebuia sa cer eu dovezile ci ei trebuie sa mi le prezinte. Daca nu o fac inseamna ca nu exista si asta intra in conflict cu "normele de audit". Ce naiba, doar mi-am folosit "semnatura" in email-urile pe care le-am trimis!
  Nu am mai rezistat si am cerut RAR-ului, printre alte lucruri, sa verifice daca exista "nota interna de comanda la GM" piesele fiind originale - nu au raspuns la acest aspect, au raspuns doar cu "nimic".
  Ar trebui sa postez si raspunsul stampilat de la ANPC plin de ng`ng` si nimic - nu-mi dau seama daca au facut-o intentionat sau nu.

  Asta m-a facut sa realizez ca toti sint relaxati si ca daca nu-mi convine ei considera ca trebuie sa dau service-ul in judecata.

  Au gresit, nu e chiar asa simplu pentru ei, mai exista o metoda care se numeste determinare. Societatea s-a schimbat si e timpul sa se schimbe si ei. Acum cind totul e "online" poti sa-i prinzi repede cu "mizerii" si daca nu isi fac treaba responsabil o sa fie "trasi la raspundere". Cum o fi sa reclami la Guvern ca documentele de pe siteul ANPC nu sint semnate si ei sa-mi raspunda ca au trimis solicitarea la ANPC? Treaba lor... nu cred ca stiu ce-i asteapta.
Cum o fi sa reclami ca RAR-ul are ISO de la un amarit de MRC si in acelasi timp fac afaceri si cu Price?

  Uite asa, acum pentru ca nu si-au facut treaba o sa fie "trasi in jos" TOTI din cauza unui amarit de service.


In final nu pot decit sa spun:
- bon voyage GM, v-ati facut de tot rahatul blazonul, cu topping de antigel rosu
- bine ai venit Opel France, o sa ai de "lucru" in Romania
si pentru service-uri: sa va fie de bine.

Acum la treaba! Aller, aller!

Edited by cebinee, 21 April 2017 - 19:47.


#50
Cloudfare

Cloudfare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 15.05.2017
@cebinee: Opel, RAR, ANPC au impresia ca o reclamatie se stinge de la sine daca sint date raspunsuri uluitoare despre nimic.
O sa afle probabil mai devreme sau mai tirziu ca pe Coltul Turnatorului nu se toarna apa de ploaie care se evapora in citeva zile.
Construim cu argumente tot ce consideram necesar ca ne trebuie pentru a convinge institutiile abilitate cu rol de control sa ofere raspunsuri si nu afirmatii.

Din cite inteleg Opel nu este in stare sa posteze clar pe pagina lor Web exact care ii sint atributiile cu privire la serviceurile autorizate de catre ei si pentru ce anume ii autorizeaza.
Se foloseste de 'hibe' mai mult sau mai putin intentionate din legislatia din Romania pentru a spune: nimic - iar acest lucru nu este demn pentru o firma care foloseste standard ISO.
Evident ca nu este obligat sa le publice pe pagina Web dar atunci cind i se pun intrebari in aceasta privinta prin email si se solicita raspuns scris nu e admisibil sa suni reclamantul sa-l 'doar' asiguri ca e bine.

ANPC a gresit si el grav in ceea ce priveste 'protectia cetatenilor'. E ca o domnisoara care nu intelege nimic si se lasa pe mina serviceurilor: nu e posibil sa scrii pe pagina ta WEB ca serviceul are obligatia sa predea clientului piesele inlocuite si atunci cind primesti reclamatia sa accepti explicatia serviceului ca 'clientul' a semnat ca le-a primit.
Trebuie sa inteleaga ca e o mare diferenta intre ceea ce ai acceptat ca ANPC si ceeea ce ar fi trebuit sa accepti: 'serviceul confirma prin semnatura receptionistului prezenta pe fituica respectiva ca au fost inminate piesele'. Ca poate clientul e 'pe fuga' sa-si vada si de familie si nu are timp sa re-citeasca un formular pe care il tot semneaza de 10 ani in serviceul respectiv.
Cu privire la culoarea antigelului... aceeasi poveste.

Astept noutati!

ps.
atunci cind nu exista un contract intre un service si client cu privire la indatoririle fiecaruia e de presupus faptul ca se aplica regula bunului simt: clientul are intotdeauna dreptate. Si aici Opel poate sa confirme: orice.
Ca doar nu o sa li se ceara luna de pe cer sau o masina noua la schimb.

#51
Cloudfare

Cloudfare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 15.05.2017
Pina la urma nu m-am lamurit!

In 2006 sau mai devreme cind a fost omologata masina Opel Astra H de catre Registrul Auto Roman pe fisa de evaluare era trecuta sau nu prezenta indicatorului de temperatura in bordul masinii si in manualul tehnic pentru autorizare era trecut faptul ca se aprinde vreun martor la bord in cazul in care temperatura "sare"?

Ca daca manualul e vechi atunci si autorizatiile sint vechi ... si toata lumea stie ca pe vremuri astia nu se zgirceau pentru un amarit de indicator/martor/senzor la bordul masinii.

Sint convins e exista un ISO si pentru asta....


Ca daca RAR e preocupat cum sa mai fure 1 milion de eur nu cred ca pierde vremea studiind documentele altora cu privire la siguranta in trafic sau defectarea pieselor in mai putin de 10 ani la o masina...

Edited by Cloudfare, 30 May 2017 - 09:18.


#52
Cloudfare

Cloudfare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 15.05.2017

View Postcleo23, on 20 septembrie 2016 - 17:42, said:


Ps Nu injurati, si eu plimb un Opel

Si...?

#53
CriCri99

CriCri99

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 02.11.2017

View PostTorquemada-666, on 18 iulie 2016 - 18:10, said:

Eu lucrez cu oamenii de ani de zile. Am invatat sa.i citesc, din felul in care imi expun in primul minut problema.
Persoane de genul tau, asa chitibusare fara nici un rost, nu le ofer serviciile si.i refuz in 5 minute. Le spun ca nu ma intereseaza si sunt foarte ocupat. Daca mai insista le spun un pret de 10 sau 20 de ori mai mare, platibil pe loc si i.am calmat.
Asa imi pastrez si eu mintea limpede.
Ce expui tu este o problema care streseaza lumea si de care oamenii se feresc. Nu iti va rezolva nimeni nimic si vei fi o persoana ocolita de multi. Rudele apropiate trebuie sa suporte, restul nu.
Picatura chinezeasca in timp reuseste, dar aia cade in tacere.

P.S.esti casatorit? Intreb pt.ca vad asa ca esti tipu de om, care distruge mintile si linistea cuiva cu nimicuri.

Nu o lua in nume de rau, dar daca te.ai schimba si ai fi mai tolerant cu nimicuri, ai reusi mai multe.

E o masina din 2006, ce astepti de la ea.
Eu zic sa vezi si mecanicii care ti.au reparat, ce scoala au. Daca au diploma da inginer sau nu. Propun sa mergi la fiecare scoala absolvita din cls.1 a fiecaruia, sa discuti cu profesorii si sa le spui de problema masinii.
Sa ceri copii dupa notele primite la materiile studiate. Conteaza mult.

Sa stii ca te-ai inselat rau de tot. Si ai mai manipulat si pe altii sa inteleaga nonsensul scris de tine!
Povestea de aici e reala si e publica pe Facebook iar initiatorul are foarte multi prieteni reali. Nu cred ca-i poate numara cineva pe toti?

Ce facem acum?

Ai mai facut si psihologii de ras acum.
Avind in vedere ca pe siteul COPSI se vorbeste despre un "grup organizat" al vostu de care e? Ei.. stai? Exista mai multe feluri de PSIHOLOGI?
https://copsi.ro/com...octombrie-2017/

#54
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,466
  • Înscris: 21.10.2009
E vina ta, mecanicii bun nu lucreaza la reprezentanta, isi fac singuri service-uri ...

E bine sa te uiti pe planul de revizii si sa ii spui tu mecanicului ce sa schimbe. Eu am luat masina noua, stiu ca dupa 5 ani o sa-i schimb antigelul, chiar daca nu e imperativ, dar mai bine sa fiu sigur. La fel si lichidul de frana, in timp isi pierde din proprietati, dupa 5-6 ani il schimb si pe-ala...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate