Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dealer auto autorizat vs Service Autorizat de Producator
Last Updated: Jan 23 2019 20:15, Started by
cebinee
, Jun 15 2016 13:13
·
0
#1
Posted 15 June 2016 - 13:13
Stie cineva daca termenul, in domeniul auto, "Dealer autorizat" implica si faptul ca serviceul detinut de firma respectiva e si el autorizat de catre Producatorul auto?
Cit de des se re-certifica aceste licente? Multumesc, |
#2
Posted 15 June 2016 - 13:16
Dealerul e cel care vinde, Serviceul e cel care repara. A fi dealer autorizat nu inseamna ca esti si service autorizat.
|
#3
Posted 15 June 2016 - 14:48
#4
Posted 15 June 2016 - 14:57
Evident, ca sunt adaosurile mult mai mari Deaceea si majoritatea dealerilor deschid si service
|
#5
Posted 15 June 2016 - 16:38
Dealerul auto e de obicei cel care are o facilitate completa (vanzari-service-piese). Dar sunt si dealeri care fac numai vanzari.
Dealer autorizat e un pleonasm... normal ca este autorizat din moment are un contract de dealership. Producatorul (divizia lui regionala de vanzari si marketing) il obliga sa ia scule, utilaje speciale pentru service, ii face instruiri pentru service, piese etc. Insa nu-i da o acreditare speciala pentru asta. Acreditarea asta i-o da RARul. Daca ara desupra sigla franchizei respective, e autorizat in totalitate. |
#6
Posted 16 June 2016 - 08:34
Adm, on 15 iunie 2016 - 14:48, said: Corect, dar putini stiu ca banii se scot din service in special, nu din nr de masini noi vandute! Exact ! Cei de la care am cumparat eu Foresterul, erau la vremea aia dealeri Subaru si Suzuki. Si ghici ce ! Au renuntat la ambele marci ! Explicatia a fost simpla - vanzarile ( mai ales la Suzuki) nu erau neaparat proaste, dar NU se scoteau bani din service ! |
#7
Posted 16 June 2016 - 11:59
Dealer "marca" = service autorizat de marca respectiva care efectueaza interventii in garantie. Licentele se reinnoiesc anual pe baza unor criterii specifice fiecarui producator.
Service autorizat RAR = service atestat RAR pentru efectuarea interventiilor mecanice, electrice sau oricare altele, care nu are legatura cu "marca". Licentele se reinnoiesc anual pe baza crieriilor RAR. |
#8
Posted 17 June 2016 - 06:43
#10
Posted 18 June 2016 - 15:34
Salut,
topicul acesta fusese pornit in "Coltul turnatorului" dar vad ca a fost aruncat intr-un colt si mai si.... atingeam si subiectul "turnatoriei", pentru ca, desigur, e vorba despre RAR si dealer Opel autorizat versus service autorizat Opel, dar fie. Poate se indura un admin si il trimite inapoi acolo.Totul depinde de noi, presupun. - Please!, chiar va rog Uitati ce cred eu si poate ma corecteaza cineva, inca mai studiez problema, e valabil pentru orice producator auto si orice dealer al acestuia: - atunci cind a inceput francizarea unor dealeri de catre un producator auto, acum multi ani, acesta din urma impunea contractul: dealerul isi facea treaba de vinzare iar service-ul acestuia trebuia sau nu sa fie autorizat si de catre producator: autorizarea insemna bani in plus de platit pentru dealer+service pentru ca trebuia sa se "inalte" la multe alte standarde impuse - de exemplu sa nu injure clientii spunindu-le ca masinile Producatorului nu mai sint asa de bune cum erau pe vreumuri, nu doar regulilor impuse de catre RAR. Nu se putea iesi din clauzele contractului, erai legat de Producator. - producatorul auto emitea Caietele de service pentru clienti laudindu-se cu faptul ca, uite, lista asta de Service-uri autorizate de catre noi, si le trece numele, vor asigura cele mai inalte standarde de reparatii, exact ca in fabrica noastra - eu am in caietul meu de service Opel o astfel de lista cu dealeri din Romania si tot felul de texte pompoase cu cit de buni sint ei pe partea de service A venit Uniunea Europeana si a spus: NU!, nu e corect sa legi un dealer de un producator la nesfirsit... nu vezi producatorule ca dealerul abia isi mai trage "banul" sau sufletul cum se spune? - daca vezi ca nu merge treaba lasa-i putin loc. Si uite asa a aparut tot talmes-balmesul din ziua de azi: dealerii si service-urile lor sint oarecum independente, au devenit multimarca, cind nu mai stii sigur daca un dealer care are si service e si autorizat de catre Producator cu tot setul de acte de audit si cu licenta valabila "la zi". RAR-ul are o parte din vina, deoarece pe siteul lor cind verifici daca un service este autorizat apare si informatia daca e autorizat de catre Producator dar nu e scris in clar care este acel producator si nici pina cind e valabila licenta. In aceste conditii, daca service-ul vrea sa fie oarecum legal cumpara si el cea mai ieftina licenta de la "un Producator" la intimplare. Sint aproape sigur ca declaratia de "service abilitat de producator" este data de Service pe proprie raspundere catre RAR - daca apare o reclamatie RAR-ul da o amenda sau nu, depinde de mai multi factori - nu cred ca il intereseaza prea mult hirtoagele dintre dealeri si producatori. Cum am dedus afirmatiile de mai sus? Din punctul meu de vedere, atita timp cit eu am scris in caietul meu de service, si nimeni nu m-a anuntat ca s-a schimbat ceva, ca Erebus e Service autorizat Opel, asta inseamna ca daca dealerul greseste fata de mine atunci Producatorul, care are rol si de supraveghetor al serviceului trebuie sa faca verificari si sa ia masuri daca e cazul. Eu am primit raspuns pe email de la Producator ca dealerul nu a incalcat relatii contractuale fata de el!? Din punct de vedere al valabilitatii licentei de autorizare, presupunind ca un Producator impune dealerului/serviceului sa aiba standard ISO 9001, acesta expira la 3 ani si necesita re-certificare. Pot sa presupun ca pentru un Producator ar putea fi suficient sa impuna unui dealer sa aiba standard ISO 9001 la anumite firma de audit, ca doar nu o sa-l lase la una "autohtona" si autorizare RAR pentru a putea afirma ca e autorizat si de catre el. Ce te faci tu ca Producator daca serviceul nu mai are totusi bani sa-si refaca certificarea ISO la expirare? Partea dureroasa este ca daca se afla ca serviceurile nu au si autorizarea producatorului e posibil sa nu mai treaca nimeni pe la ei - de parca ar fi trecut - toata lumea imi spune ca acum se repara masinile in garajul prietenului cel mai bun, in curte la el. Si uite asa, cind vrei sa-ti faci online o programare in service, completezi un formular si ti se permite sa alegi dintr-o lista dealerul ???? la care vrei sa mergi si nu "service-ul autorizat de catre producator" (ca pe cele autorizate de RAR le stim si noi) Evident ca as vrea sa stiu si eu in detaliu ce inseamna "service autorizat de catre producator" pentru ca doar sa platesti o licenta sa accesezi un TIS+TSB nu cred ca se pune, ca doar nu toata lumea stie sa citeasca documentatii - trebuie sa ai ingineri intr-un service pentru asta. |
|
#12
Posted 23 June 2016 - 07:17
Autorizarea pe marcă se face pe toate domeniile de reparație enumerate de tine. Dacă din diverse motive nu poți asigura reparații pe partea electrică de ex, poți încheia un contract cu o terță parte pentru acestea dar numai cu condiția ca să fie deja service autorizat al mărcii respective.
Am atașat mai jos un "caiet de sarcini" pentru a deveni reparator autorizat Dacia, valabil pentru anul 2015 și 2016 (încă nu a sosit cel nou) Criteriile de selecție sunt foarte complexe. Dacă ești din București ne putem întâlni să îți arunci un ochi peste ele. Attached FilesEdited by punktnet, 23 June 2016 - 07:25. |
#13
Posted 24 June 2016 - 09:15
Multumesc pentru oferta dar ar fi ineficient sa ma ocup eu de aspectele astea: platim autoritatile statului sa faca acest lucru.
Am depus o reclamatie la RAR in acest sens si chiar sint curios cit de argumentat va fi raspunsul lor. |
#14
Posted 24 June 2016 - 14:44
RAR-ul si "statul" nu au nici o putere asupra marcilor de automobile. Criteriile de selectie precum si cele legate de calitatea serviciilor sunt confidentiale si contractuale intre dealer si marca. Am avut si eu probleme cu clienti nemultumiti si reclamatii la OPC dar am fost de fiecare data acoperiti de acte si semnaturi "ca primarul" ale clientilor pe documentele de service
|
#15
Posted 25 June 2016 - 06:52
Eu am insistat la RAR cu o noua reclamatie in care am trecut:
- am primit un raspuns deja de la RAR ca au fost gasite nereguli la Erebus (nu au pastrat dovezile efectuarii verificarilor finale dupa ce au schimbat o piesa la motor) - Erebus desi afirmau ca au ISO 9001 acesta era expirat - de la Opel am primit pe email confirmarea: ca Erebus nu a incalcat nici o clauza contractuala cu ei. Singura concluzie pe care o pot trage este ca nu au o relatie contractuala... pentru ca relatii pe jumatate: doar caroseria certificata la Opel si restul in alta parte nu prea tine. |
|
#16
Posted 26 June 2016 - 19:45
cebinee, on 22 iunie 2016 - 21:37, said:
Evident, am facut o reclamatie la ANPC in care am cerut, in cazul Opel, sa am si eu acces la informatiile legate de fiecare service autorizat - pentru ce e autorizat?: mecanica/electrica/caroserie/vopsitorie, etc. cebinee, on 24 iunie 2016 - 09:15, said:
Am depus o reclamatie la RAR in acest sens si chiar sint curios cit de argumentat va fi raspunsul lor. cebinee, on 25 iunie 2016 - 06:52, said:
Eu am insistat la RAR cu o noua reclamatie in care am trecut: Aia de la Opel ti-au raspuns corespunzator, dar tu nu poti intelege ca un producator nu poate fi facut responsabil pentru o reparatie facuta de un dealer, ca urmare tu incepi sa sapi, sa vezi, pe cati dealeri i-a instruit, pentru ce, pentru ce i-a autoarizat, de ce, cum, Raru ce face, de ca i-a autorizat si pentur ce, de ce nu verifica RARu fiecare reparatie... Edited by Quantum, 26 June 2016 - 19:55. |
#17
Posted 27 June 2016 - 10:32
cebinee, on 25 iunie 2016 - 06:52, said: . Singura concluzie pe care o pot trage este ca nu au o relatie contractuala... Problema este la tine nu la ei, din cate vad. Attached Files |
#18
Posted 05 July 2016 - 17:22
Eu nu am probleme cu logica, dar ma ajutati si voi totusi.
Reclamatiile mele sint fondate avind in vedere faptul ca raspunsurile pe care le primesc sint incomplet/incorect formulate. @Quantum: cam tot ce ai scris a fost gresit. nu am timp sa corectez pe toata lumea. - uite pe google daca ai sa cauti "dealer auto", ai sa vezi ca exista ambii termeni. "XXX Auto este cea mai extinsa retea de dealeri si service auto din Romania. Dealer autorizat Mercedes-Benz, Ford, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi." - la RAR auditul se reface in fiecare an, e suficient sa cauti o autorizatie tehnica sa vezi cum arata. @punktnet: uite ce scrie aici despre AutoErebus: www.opel-erebus.ro Importator autorizat Opel, Service autorizat, Piese de schimb si Accesorii originale Opel (GM), Autorizarea e data de RAR, in primul rind, iar alta afirmatie nu mai exista. ...iar siteul opel.ro nu e actualizat: are niste dealeri care nu mai apar pe siteul RAR ca fiind autorizati ca si service Edited by cebinee, 05 July 2016 - 17:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users