Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul Peugeot 3008
Last Updated: Apr 21 2018 12:17, Started by
DaniJ90
, May 24 2016 18:07
·
0
#91
Posted 10 March 2017 - 15:39
edi10000, on 10 martie 2017 - 10:34, said:
Nu este masina din clasa asta cu cel mai bun raport calitate/pret nici pe departe! Comentarii: 1. Nu este SUV, este crossover. SUV inseamna altceva, asta nu ofera nici macar optional sistem 4X4. 2. Eu am fost in cautari pentru o masina din segmentul asta, pe care sa o tin 6-7 ani si am fost cam la toti producatorii ca sa vad ce ofera. Preturile la Peugeot NU sunt mici, as spune ca sunt cei mai scumpi din segmentul asta raportat la dotarile oferite si motorizari. Pentru o varianta dotata si motorul anemic de 1.2 si 130 CP preturile depasesc 28k euro cu discount, nivel la care la concurenta iti iei motorizari diesel mult mai potente. 3. Design-ul interior este frumos, dar opinia personala ca materialele nu sunt rezistente in timp. De ex. display-ul ala color care a inlocuit ceasurile de bord clasice nu cred ca rezista bine la temperaturi de -10/-15 grade celsius, stofa de pe usi e intr-o nuanta care retine murdaria foarte usor. 4. Pentru o masina de oras este in regula, e un design la moda, dar daca vrei durabilitate eu zic ca sunt altii care se pricep mai bine. Mașina este cea mai frumoasă din clasa ei, interiorul este SF, bate mașini premium, este și normal să fie mai scumpă. La ce comenzi au, chiar dacă au si 8-9 luni termen de livrare,înseamnă că nu este chiar așa scumpă pentru ce oferă. Durabilitate Peugeot cel puțin din ultimii ani este peste medie, dar probabil nu ai avut nici unul dacă afirmi că nu se pricep. |
#92
Posted 10 March 2017 - 16:16
Ptr "edi10000" daca 3008 e scump, atunci nu este pt tine. Uita-te la Ateca ce primesti ptr banii aia.
Mié imi plac amandoua. O zi buna in continuare va doresc. |
#93
Posted 10 March 2017 - 16:21
GsmWorld, on 10 martie 2017 - 15:39, said:
Mașina este cea mai frumoasă din clasa ei, OK, care e clasa ei sa vad daca sunt de acord ? De fapt nu sunt de acord ca e cea mai frumoasa la nici o clasa, mi se pare kitsch. f1gio, on 10 martie 2017 - 16:16, said:
Uita-te la Ateca ce primesti ptr banii aia. Pai e cam la bani de Ateca, cred ca 1-2k diferenta la configuratie similara. |
#94
Posted 10 March 2017 - 16:25
#95
Posted 10 March 2017 - 19:38
Cum sa spui ca un SUV de 1,5 tone sau chiar mai mult si un motoras de drujba pe ea e "normalitatea"? Daca era cel mult clasa compacta intelegeam, asa e doar...marketing. Sigur ca nu o iei pentru liniute, dar daca o incarci si ai si 5 pasageri ce faci, o iei la impins in panta? O gramada de brainwashed pe aici...
|
#96
Posted 10 March 2017 - 20:20
Ai condus ? A, stai, tu esti doar gica-contra.
Eu am 90cp pe 1300kg si merge brici, ce-i drept nu car cartofi......... |
#97
Posted 10 March 2017 - 20:33
CGDBZ, on 10 martie 2017 - 20:20, said:
Ai condus ? A, stai, tu esti doar gica-contra. Eu am 90cp pe 1300kg si merge brici, ce-i drept nu car cartofi......... Depinde de gusturi si necesitati ... prea scump pt ce ofera , prefer sa fac economie de 9 k euro si sa-mi iau de exemplu un SX4 4x4 1,4 turbo care este din toate pct de vedere peste pejos .. Edited by Baxon, 10 March 2017 - 20:36. |
#98
Posted 10 March 2017 - 20:45
Hai s-o rezolvam elegant: ce timp pretinde agregatul pentru 0-100 km ?
|
#100
Posted 10 March 2017 - 21:38
Sa dai aproape 28k euro pentru un motor in 3 cilindri e prostie, nu ipocrizie...My 5 cents.
|
|
#101
Posted 10 March 2017 - 21:38
Nu cred ca e constructiv sa ne rupem in extrase de cont sau poze cu masinile din dotare.
Discutam de Pejo-ul minune ? Cat are 0-100 cu motorizarea de 130cp, deci ? |
#102
Posted 10 March 2017 - 22:15
edi10000, on 10 martie 2017 - 21:38, said:
Sa dai aproape 28k euro pentru un motor in 3 cilindri e prostie, nu ipocrizie...My 5 cents. 1.2 nu este in 3 cilindri. Este in 4 cilindri ca si cel de la VW. Deosebirea este ca acesta este mai puternic, mai economic si fara probleme cu distributia. P.S. Cu toate acestea si eu consider ca pe 308 este minunat dar pe 3008 este cam micut. Edited by fortzoso, 10 March 2017 - 22:17. |
#103
Posted 10 March 2017 - 23:52
1.2 - ul de 130CP este un motor in 3 cilindri... Dar asta nu inseamna ca nu e un motor excelent. L-am condus pe 308 si nu pot decat sa il laud dpdv performante si consum.
|
#104
Posted 10 March 2017 - 23:54
fortzoso, on 10 martie 2017 - 22:15, said: Este in 4 cilindri ca si cel de la VW. Deosebirea este ca acesta este mai puternic, mai economic si fara probleme cu distributia. Prinde 100kmh in 10,8 secunde versiunea manuala si 10,5 secunde versiunea automata. http://media.peugeot...8-gt.137752.pdf |
#105
Posted 10 March 2017 - 23:59
edi10000, on 10 martie 2017 - 10:34, said:
Nu este masina din clasa asta cu cel mai bun raport calitate/pret nici pe departe! Comentarii: 1. Nu este SUV, este crossover. SUV inseamna altceva, asta nu ofera nici macar optional sistem 4X4. 2. Eu am fost in cautari pentru o masina din segmentul asta, pe care sa o tin 6-7 ani si am fost cam la toti producatorii ca sa vad ce ofera. Preturile la Peugeot NU sunt mici, as spune ca sunt cei mai scumpi din segmentul asta raportat la dotarile oferite si motorizari. Pentru o varianta dotata si motorul anemic de 1.2 si 130 CP preturile depasesc 28k euro cu discount, nivel la care la concurenta iti iei motorizari diesel mult mai potente. 3. Design-ul interior este frumos, dar opinia personala ca materialele nu sunt rezistente in timp. De ex. display-ul ala color care a inlocuit ceasurile de bord clasice nu cred ca rezista bine la temperaturi de -10/-15 grade celsius, stofa de pe usi e intr-o nuanta care retine murdaria foarte usor. 4. Pentru o masina de oras este in regula, e un design la moda, dar daca vrei durabilitate eu zic ca sunt altii care se pricep mai bine. Mie mi se pare o masina foarte reusita. De curand am schimbat masina iar Peugeout 3008 a fost printre finaliste. Din cauza termenului de livrare si din alte cateva chestii minore nu am cumparat-o. Din ce review-uri am citit si vazut pe youtube, cam toata lumea o lauda. Nu stiu ce preturi ai vazut tu, dar eu vad ca in varianta de echipare Allure cu motorul 1.6 THP EAT ajunge la 26400 Euro fara discount. Spune-mi te rog ce poti cumpara de la concurenta in banii astia care sa arate mai bine si sa fie mult mai "potente". |
|
#106
Posted 11 March 2017 - 00:00
edi10000, on 10 martie 2017 - 19:38, said:
Cum sa spui ca un SUV de 1,5 tone sau chiar mai mult si un motoras de drujba pe ea e "normalitatea"? Daca era cel mult clasa compacta intelegeam, asa e doar...marketing. Sigur ca nu o iei pentru liniute, dar daca o incarci si ai si 5 pasageri ce faci, o iei la impins in panta? O gramada de brainwashed pe aici... Exista 1.6 163 cp sau 2.0 hdi 180 cp. Ai de unde alege. |
#107
Posted 11 March 2017 - 00:28
Scuze, motorul de 1.2 aveti dreptate e in 3 cilindri. Aveam impresia ca numai motorizarile de 1.0 de la Ford si VW sunt in 3 cilindri.
Oricum pe 308 motorul m-a impresionat la reprize, raportat la capacitatea lui. Probabil si pentru faptul ca 308 este una dintre cele mai usoare masini compacte. Nu stiu totusi cum face fata pe 3008 care este mult mai greu. Repriza 0-100 stiu ca nu este definitorie pentru dinamica unei masini, dar 10,8 s mi se pare cam mare pentru masinile din ziua de azi. Dar asa cum a zis ericmario, exista si variante mai potente de motorizari. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users