Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024
 

Noul Peugeot 3008

- - - - -
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#91
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 13.12.2006

View Postedi10000, on 10 martie 2017 - 10:34, said:

Nu este masina din clasa asta cu cel mai bun raport calitate/pret nici pe departe! Comentarii:
1. Nu este SUV, este crossover. SUV inseamna altceva, asta nu ofera nici macar optional sistem 4X4.
2. Eu am fost in cautari pentru o masina din segmentul asta, pe care sa o tin 6-7 ani si am fost cam la toti producatorii ca sa vad ce ofera. Preturile la Peugeot NU sunt mici, as spune ca sunt cei mai scumpi din segmentul asta raportat la dotarile oferite si motorizari. Pentru o varianta dotata si motorul anemic de 1.2 si 130 CP preturile depasesc 28k euro cu discount, nivel la care la concurenta iti iei motorizari diesel mult mai potente.
3. Design-ul interior este frumos, dar opinia personala ca materialele nu sunt rezistente in timp. De ex. display-ul ala color care a inlocuit ceasurile de bord clasice nu cred ca rezista bine la temperaturi de -10/-15 grade celsius, stofa de pe usi e intr-o nuanta care retine murdaria foarte usor.
4. Pentru o masina de oras este in regula, e un design la moda, dar daca vrei durabilitate eu zic ca sunt altii care se pricep mai bine.

Mașina este cea mai frumoasă din clasa ei, interiorul este SF, bate mașini premium, este și normal să fie mai scumpă. La ce comenzi au, chiar dacă au si 8-9 luni termen de livrare,înseamnă că nu este chiar așa scumpă pentru ce oferă.  Durabilitate Peugeot cel puțin  din ultimii ani este peste medie, dar probabil nu ai avut nici unul dacă afirmi că nu se pricep.

#92
f1gio

f1gio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 28.02.2011
Ptr "edi10000" daca 3008 e scump, atunci nu este pt tine. Uita-te la Ateca ce primesti ptr banii aia.
Mié imi plac amandoua. O zi buna in continuare va doresc.

#93
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,131
  • Înscris: 09.01.2007

View PostGsmWorld, on 10 martie 2017 - 15:39, said:

Mașina este cea mai frumoasă din clasa ei,


OK, care e clasa ei sa vad daca sunt de acord ? De fapt nu sunt de acord ca e cea mai frumoasa la nici o clasa, mi se pare kitsch.

View Postf1gio, on 10 martie 2017 - 16:16, said:

Uita-te la Ateca ce primesti ptr banii aia.


Pai e cam la bani de Ateca, cred ca 1-2k diferenta la configuratie similara.

#94
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postedi10000, on 10 martie 2017 - 10:34, said:

Pentru o varianta dotata si motorul anemic de 1.2 si 130 CP
130 Cai inseamna motor anemic? Incep sa cred ca ai in dotare numai masini de la 250 cai in sus!!!
Cei care au in dotare masini de 50-60 cai ce sa mai spuna?

#95
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Cum sa spui ca un SUV de 1,5 tone sau chiar mai mult si un motoras de drujba pe ea e "normalitatea"? Daca era cel mult clasa compacta intelegeam, asa e doar...marketing. Sigur ca nu o iei pentru liniute, dar daca o incarci si ai si 5 pasageri ce faci, o iei la impins in panta? O gramada de brainwashed pe aici...

#96
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 29.06.2011
Ai condus ? A, stai, tu esti doar gica-contra.
Eu am 90cp pe 1300kg si merge brici, ce-i drept nu car cartofi.........

#97
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostCGDBZ, on 10 martie 2017 - 20:20, said:

Ai condus ? A, stai, tu esti doar gica-contra.
Eu am 90cp pe 1300kg si merge brici, ce-i drept nu car cartofi.........
Ce masina ai tu ?? 206 ? Ai un 3008 sau iti place sa lauzi ceva din auzite ?!
Depinde de gusturi si necesitati  ... prea scump pt ce ofera , prefer sa fac economie de 9 k euro si sa-mi iau de exemplu un SX4 4x4 1,4 turbo care este din toate pct de vedere peste pejos ..

Edited by Baxon, 10 March 2017 - 20:36.


#98
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,131
  • Înscris: 09.01.2007
Hai s-o rezolvam elegant: ce timp pretinde agregatul pentru 0-100 km ?

#99
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 29.06.2011
Cam acri strugurii........

#100
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Sa dai aproape 28k euro pentru un motor in 3 cilindri e prostie, nu ipocrizie...My 5 cents.

#101
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,131
  • Înscris: 09.01.2007
Nu cred ca e constructiv sa ne rupem in extrase de cont sau poze cu masinile din dotare.
Discutam de Pejo-ul minune ? Cat are 0-100 cu motorizarea de 130cp, deci ?

#102
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postedi10000, on 10 martie 2017 - 21:38, said:

Sa dai aproape 28k euro pentru un motor in 3 cilindri e prostie, nu ipocrizie...My 5 cents.

1.2 nu este in 3 cilindri.
Este in 4 cilindri ca si cel de la VW. Deosebirea este ca acesta este mai puternic, mai economic si fara probleme cu distributia.

P.S. Cu toate acestea si eu consider ca pe 308 este minunat dar pe 3008 este cam micut.

Edited by fortzoso, 10 March 2017 - 22:17.


#103
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
1.2 - ul de 130CP este un motor in 3 cilindri... Dar asta nu inseamna ca nu e un motor excelent. L-am condus pe 308 si nu pot decat sa il laud dpdv performante si consum.

#104
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postfortzoso, on 10 martie 2017 - 22:15, said:

1.2 nu este in 3 cilindri.
Este in 4 cilindri ca si cel de la VW. Deosebirea este ca acesta este mai puternic, mai economic si fara probleme cu distributia.

Ba e in 3 cilindri.
Prinde 100kmh in 10,8 secunde versiunea manuala si 10,5 secunde versiunea automata.

http://media.peugeot...8-gt.137752.pdf

#105
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007

View Postedi10000, on 10 martie 2017 - 10:34, said:

Nu este masina din clasa asta cu cel mai bun raport calitate/pret nici pe departe! Comentarii:
1. Nu este SUV, este crossover. SUV inseamna altceva, asta nu ofera nici macar optional sistem 4X4.
2. Eu am fost in cautari pentru o masina din segmentul asta, pe care sa o tin 6-7 ani si am fost cam la toti producatorii ca sa vad ce ofera. Preturile la Peugeot NU sunt mici, as spune ca sunt cei mai scumpi din segmentul asta raportat la dotarile oferite si motorizari. Pentru o varianta dotata si motorul anemic de 1.2 si 130 CP preturile depasesc 28k euro cu discount, nivel la care la concurenta iti iei motorizari diesel mult mai potente.
3. Design-ul interior este frumos, dar opinia personala ca materialele nu sunt rezistente in timp. De ex. display-ul ala color care a inlocuit ceasurile de bord clasice nu cred ca rezista bine la temperaturi de -10/-15 grade celsius, stofa de pe usi e intr-o nuanta care retine murdaria foarte usor.
4. Pentru o masina de oras este in regula, e un design la moda, dar daca vrei durabilitate eu zic ca sunt altii care se pricep mai bine.

Mie mi se pare o masina foarte reusita. De curand am schimbat masina iar Peugeout 3008 a fost printre finaliste. Din cauza termenului de livrare si din alte cateva chestii minore nu am cumparat-o. Din ce review-uri am citit si vazut pe youtube, cam toata lumea o lauda. Nu stiu ce  preturi ai vazut tu, dar eu vad ca in varianta de echipare Allure  cu motorul 1.6 THP EAT ajunge la 26400 Euro fara discount. Spune-mi te rog ce poti cumpara de la concurenta in banii astia care sa arate mai bine si sa fie mult mai "potente".

#106
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postedi10000, on 10 martie 2017 - 19:38, said:

Cum sa spui ca un SUV de 1,5 tone sau chiar mai mult si un motoras de drujba pe ea e "normalitatea"? Daca era cel mult clasa compacta intelegeam, asa e doar...marketing. Sigur ca nu o iei pentru liniute, dar daca o incarci si ai si 5 pasageri ce faci, o iei la impins in panta? O gramada de brainwashed pe aici...
De ce te-ai oprit la motorul de 1.2?
Exista 1.6 163 cp sau 2.0 hdi 180 cp.
Ai de unde alege.

#107
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Scuze, motorul de 1.2 aveti dreptate e in 3 cilindri. Aveam impresia ca numai motorizarile de 1.0 de la Ford si VW sunt in 3 cilindri.
Oricum pe 308 motorul m-a impresionat la reprize, raportat la capacitatea lui. Probabil si pentru faptul ca 308 este una dintre cele mai usoare masini compacte.
Nu stiu totusi cum face fata pe 3008 care este mult mai greu. Repriza 0-100 stiu ca nu este definitorie pentru dinamica unei masini, dar 10,8 s mi se pare cam mare pentru masinile din ziua de azi. Dar asa cum a zis ericmario, exista si variante mai potente de motorizari.

#108
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cam slabut la garantie 4 ani sau 100.000 km ! La Suzuki ai 5 ani fara limita de km la altele ai 7 ani ... pejos e cam bataie de joc la un pret piperat .

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate