Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme motor feroza 1.6 16v
Last Updated: May 19 2016 23:02, Started by
TudorDale
, May 17 2016 23:12
·
0
#1
Posted 17 May 2016 - 23:12
Salut.sunt nou pe forum si inca nu ma descurc prea bine.dar am o intrebare daca ma poate ajuta cineva.am un feroza 1.6 16v an 91.il pornesc la rece si merg pe distante foarte scurte aprox 500m sau un km.dupa ce opresc mororul nu mai porneste decat dupa vreo 20 de min.mi sa spus ca ar putea fi senzorul de temperatura.daca imi puteti spune ce tip de senzor este si unde este amplasat pe motor.multumesc anticipat!!
|
#2
Posted 17 May 2016 - 23:38
oricat de nou ai fi, nu te scuteste sa dai si tu detalii complete.
ai putea incepe cu faptul ca este vb despre o Daihatsu Feroza. ce nr de km are, care senzor de temperatura? de la termometru din geam? fii mai clar. cine anume ti-a dat de inteles, cum ai determinat ca asta ar fi defectul? ce alte probleme mai ai cu acel motor? ca poate sunt de fapt legate intre ele mai multe probleme, dar tu spui doar de una. |
#3
Posted 18 May 2016 - 01:20
Are 120.000 km.alte probleme nu stiu sa aiba.snzorul de temperatura este senzorul care indica temperatura lichidului de racire.cati senzori de temperatura mai are?am intrebat cativa mecanici.si ei mi-au spus diagnosticul asta.
Si citeste mai atent ce am scris.eu cred ca scrie clar ca este vb despre daihatsu feroza.. |
#4
Posted 18 May 2016 - 04:49
Eu banuiesc bobina de inductie. Nu cred ca senzorul de temperatura are treaba.
Daca feroza ala are doar 120k km in 25 de ani, eu sunt popa. |
#5
Posted 18 May 2016 - 05:36
Mersi de sfat..in legatura cu km am cartea masinii si asta scrie in ea dar nu poti fi sigur niciodata..multumesc
Dar totusi acel senzorunde se afla? |
#6
Posted 18 May 2016 - 06:47
Asa am patit la o Supernova. Era de la o sonda de noxe de pe galeria de evacuare in care efectiv se adunase mizerie, de-alungul timpului. Dupa curatare totul a revenit la normal
|
#7
Posted 18 May 2016 - 06:47
TudorDale, on 18 mai 2016 - 01:20, said:
Are 120.000 km.alte probleme nu stiu sa aiba.snzorul de temperatura este senzorul care indica temperatura lichidului de racire.cati senzori de temperatura mai are?am intrebat cativa mecanici.si ei mi-au spus diagnosticul asta. Si citeste mai atent ce am scris.eu cred ca scrie clar ca este vb despre daihatsu feroza.. pai si daca tot ai intrebat, trebuia sa-i pui sa si rezolve, daca tot sunt ei siguri, iar la cat de mesteri sunt, ar trebui sa-ti spuna cu ochii inchisi unde se afla, pana la urma asta e meseria lor, nu? chiar mi se pare aiurea sa vb cu un meserias despre un defect, el sa-ti spuna ca este piesa x, tu sa pleci si sa ajungi pe forum unde este piesa x care ti-a indicat-o chiar meseriasul, pe care nu l-ai pus sa se uite ca sa nu-ti ceara bani. iar daca este acel senzor de temperatura, de ce nu iti indica si o temperatura crescuta? e atat de secreta informatia si o tine doar pt el? tie nu-ti indica nimic? reciteste ce ai scris in prima postare, ai specificat doar modelul, nu si marca. ne mai faci si chiori pe deasupra. o denumire simpla de feroza cum ai plantat-o tu, putea fi si o masina de tuns iarba. dar hai sa revenim la subiect, ca degeaba tocim tastele, tot nu se prinde nimic, e prea tarziu. cum stai cu consumabilele? |
#8
Posted 18 May 2016 - 13:15
Din facturile de service pe care le detine masina reiese ca ultima distributie a fost facuta acum 3ani si de atunci s'a circulat cu masina aprox 15000 km.este la mn din ianuarie dar am facut cu ea mai putin de o mie km.nefiind inmatriculata am folosito doar pe distante scurte de cand e la mn am schimbat bujiile.capacul de delcou si uleiul.de crva timp incoace mi se aprinde in mers acel martor galben care indica service sau engine problem.atunci masina nu se tureaza cum trebuie iar cand lad acceleratia imi coboara turatia pana pe vreo 3 sute de ture.zona in care locuiesc si faptul ca este neinmatriculata ma impiedica sa ajung la un mecanic bun cel mai apropiat service care se ocioa strict cu feroza Vitara si samurai fiind la vreo 50 de km.ma gandeam ca poate aflu aici o sugestie .care sa ma scape de un drum cu platforma pana la service..
|
#9
Posted 18 May 2016 - 17:56
bun, macar acu m s-a inteles contextul.
indiferent de situatie, trebuie pusa pe tester, el este singurul care iti poate indica cat mai exact unde si care este problema, ramane ca tu ulterior sa indepartezi cauza. inevitabil, va trebui sa o duci pe platforma. ori sa astepti pana o inmatriculezi si scapi de neplacerile legii. |
#10
Posted 18 May 2016 - 18:13
Ma tem ca tot la platforma se va ajunge..asta e.mersi frumos..
|
|
#12
Posted 19 May 2016 - 22:28
Pana la urma am sunat la cateva service-uri si am intrebat de tester.nu am gasit.cnv prin telefon mi-a explicat cum sa fac testul cu agrafa..si surpriza...senzorul de temp al lichidului de racire..adica pozitia 4 din cartea erorilor la feroza..
|
#13
Posted 19 May 2016 - 23:02
Multumesc mult pt link.daca cineva are aceeasi problema si nu stie sa faca testul cu agrafa ii explic cu placere.e chiar simplu
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users