Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
miniSUV sau berlina/compacta/break; 2x4 sau 4x4
Last Updated: Aug 11 2016 15:47, Started by
george90
, May 07 2016 00:21
·
0
#19
Posted 09 May 2016 - 14:06
George, băieții îți recomandă, în mare, același lucru: versiunea cea mai ieftină a unui SUV mic. Am dat click pe linkul de mai sus cu ASX, în 16.900€ nu cred că îți dă nici măcar volanul, trebuie să îl alegi de la opționale.
Și văd că toți au trecut foarte lejer peste una dintre cerințele importante: o mașină care să țină 10 ani. Caz în care Kadjar și Sportage nu se califică. Iar mizeria aia de Jimny e cel puțin hilară, dat fiind că nu ai loc cu familia în ea și stă și pe drum ca un bețiv pe bicicletă. Așadar, când tragi linie ai o singură opțiune: japoneze testate. Adică CR-V, Rav4, Outlander, Forester și compania. Numai că, în 20.000€, nu prea găsești noi, dar găsești versiuni bune din 2013 sau 2014. Și, pentru numele lui Dumnezeu, suntem în 2016, nu mai recomandați oamenilor să își cumpere mașini chele! |
#20
Posted 09 May 2016 - 15:26
#21
Posted 09 May 2016 - 15:36
dorinpopa, on 09 mai 2016 - 14:06, said:
George, băieții îți recomandă, în mare, același lucru: versiunea cea mai ieftină a unui SUV mic. Am dat click pe linkul de mai sus cu ASX, în 16.900€ nu cred că îți dă nici măcar volanul, trebuie să îl alegi de la opționale. Și văd că toți au trecut foarte lejer peste una dintre cerințele importante: o mașină care să țină 10 ani. Caz în care Kadjar și Sportage nu se califică. Iar mizeria aia de Jimny e cel puțin hilară, dat fiind că nu ai loc cu familia în ea și stă și pe drum ca un bețiv pe bicicletă. Așadar, când tragi linie ai o singură opțiune: japoneze testate. Adică CR-V, Rav4, Outlander, Forester și compania. Numai că, în 20.000€, nu prea găsești noi, dar găsești versiuni bune din 2013 sau 2014. Și, pentru numele lui Dumnezeu, suntem în 2016, nu mai recomandați oamenilor să își cumpere mașini chele! Partial ai dreptate. Personal nici eu nu sunt adeptul masinilor chele si nici franco-coreene. Dar omul este limitat la buget si ar vrea una noua. Nu stiu ASXul ca pret, desi l-am recomandat ca varianta 2 daca intra in buget (se pare ca nu), dar Vitaraeste best buy la ora actuala ca mini SUV. Cu 15 K si ceva se poate lua unul decent echipat (echiparea 2 din 4), 4x2 ce-i drept dar cu cutie automata (cu 1 tichet rabla inclus). Ca fiabilitate tine 10 ani fara probleme (in tot cazul mai bine ca altele). |
#22
Posted 09 May 2016 - 17:17
ionut76, on 09 mai 2016 - 15:26, said: Kadjar e pe platforma Qashqai, o mașină pe care toți proprietarii încearcă să o mărite după 5 ani, atât de fiabilă e. Iar Sportage e cam la fel, dacă te uiți, ambele coreene sunt aproape gratis după 7 ani, când ies din garanție. Am testat două Sorento 2007-2009, pentru că aveau de toate pe ele și erau la 30% din prețul inițial, sunt de luat doar dacă vrei să îl îmbogățești pe mecanic. Renault și Kia, printre alții, fac mașini cu durată de viața limitată. Sunt bune, au opțiuni, dar trec de 5 ani și trebuie să le vinzi ca să nu crape cât ești tu posesorul lor. Când vrei să cumperi o mașină care să te țină 10 ani, te uiți la cele care au 10 ani și încă funcționează. Ca de pildă http://autovit.ro/au...earch[country]= Mufasa, Vitara 4x4 trece de 20.000€ http://www.automarke...&transmission=A |
#23
Posted 09 May 2016 - 19:29
Quote Mufasa, Vitara 4x4 trece de 20.000€ http://www.automarke...&transmission=A Trece de 20.000 pentru automata, 4x4 in varianta cu cutie manuala incepede de la 15.300. La ~5.000 km/an cred ca nu este necesara o cutie automata... |
#24
Posted 09 May 2016 - 19:35
Da, dar totuși nu suntem in 2005, să mai credem că automatele sunt nașpa.
|
#25
Posted 09 May 2016 - 20:19
Am fost cu cineva apropiat la un test-drive obtinut instant cu Vitara si noul Sportage (noi ne-am dus pentru informare initial, s-a putut merge cu ambele dupa 10 min, cat am stat putin de vorba cu seful reprezentantei - comuna pentru ambele marci). Kia nu merita luata decat de la +20k€ (pana la 20k€ nici macar clima nu are, nu mai zic de 4x4). Ca spatiu si comfort, este peste Vitara cu mult. Dar si pretul pe masura, cu inca jumatate ...
In schimb, Vitara ... un 1.6 Spirit Allgrip (120CP) 4x4 il scoti in jur de 17-18k€ cu tot cu instalatie gpl, daca te intereseaza (cam asta-i reducerea ce o poti scoate, in jur de 2k-2.5k€; instalatia ti-o monteaza ei si iti pastrezi si garantia). Si in banii astia ai si clima, si 4x4, camera pe marsalier si alte rahaturi d-astea. Masina se misca destul de bine, are reprize bune pe sprint, eu cred ca merita banii. In plus, e si frumoasa ... |
#26
Posted 09 May 2016 - 21:18
Vitara ofera tehnica mai buna (4x4, automata, climatizare) la pret destul de mic, la 18-19 mi euro iei cu dotari excelente
Sportage/Tucson costa mult mai mult, la 18-19 mii iei varianta chala, pe la 20-21 mii iei ceva cu dotari decente dar cu tractiune fata si cutie manuala diferenta cea mai mare insa e la calitate, Vitara este jalnica la finisaje si materiale, poate chiar mai slaba si decat Logan sau Duster in timp ce Sportage si Tucson ofera materiale si finisaje decente de spatiul interior nu mai vorbim, Vitara e foarte mica cu 4.2 metri in timp ce Sportage/Tucson au 4.4 metri |
#27
Posted 09 May 2016 - 21:51
Vitara nu-i mai slaba ca Logan sau Duster, sa fim seriosi ...
Despre spatiu, comfort si calitate am zis clar ca Sportage e peste ... in showroom aveau ultimul model, aparut de vreo luna de zile. Dar si banii in plus ... brrrrr. Acum, fiecare decide ce vrea sa aleaga in bugetul avut, calitate buna spre foarte buna cu dotari mediocre sau o calitate decenta spre buna, cu aproape toate dotarile necesare. Kia este o masina foarte frumoasa, dar si destul de scumpa. Joaca in alta clasa fata de Vitara, din toate punctele de vedere. Atat calitatea, cat si pretul, sunt la alte standarde. Un Sportage full te face sa te gandesti de 2 ori, daca nu mai mult, daca merita, totusi, banii aia ... |
#28
Posted 09 May 2016 - 22:06
pe mine nu m-a impresionat calitatea la Sportage/Tucson insa mi-a lasat un gust amar calitatea de la VItara
sora si cumnatul meu voiau sa cumpere o Vitara, deja se obisnuisera cu senzatia de low cost la inchis portiera si portbagajul si cand le-am aratat Tucson s-au indragostit pe loc mie nu-mi place nici Sportage/Tucson dar fata de Vitara e mult mai sus dpvd calitativ insa si pretul e sensibil mai mare Edited by Kroghy, 09 May 2016 - 22:06. |
|
#29
Posted 10 May 2016 - 00:25
Kroghy, on 07 mai 2016 - 21:19, said:
ca voia sora mea sa cumpere si pana la urma am convins-o sa ia ceva mai bun si mai scump insa la 16 mii Vitara e best buy Si ce i'ai recomandat surorii pana la urma, Kia Sportage ? Ppentru finisajele mai calitative ? shymano, on 09 mai 2016 - 20:19, said:
un 1.6 Spirit Allgrip (120CP) 4x4 il scoti in jur de 17-18k€ cu tot cu instalatie gpl, daca te intereseaza (cam asta-i reducerea ce o poti scoate, in jur de 2k-2.5k€; instalatia ti-o monteaza ei si iti pastrezi si garantia). Te referi la modelul acesta de 18.800 euro cum ca l'as putea scoate la 17-18k cu GPL ? Nu prea le am cu negociatul... cum ii conving ? Dar tot dieselul as vrea sa il iau. Prea are 320Nm cuplul ala... Kroghy, on 09 mai 2016 - 21:18, said:
diferenta cea mai mare insa e la calitate, VItara este jalnica la finisaje si materiale, poate chiar mai slaba si decat Logan sau Duster in timp ce Sportage si Tucson ofera materiale si finisaje decente de spatiul interior nu mai vorbim, Vitara e foarte mica cu 4.2 metri in timp ce Sportage/Tucson au 4.4 metri Si ar mai fi poate si tara de provenienta. Citeam ca Suzukia vine dela unguri (Erezstom sau cam asa ceva e orasul cu fabrica). Is curios daca se gaseste pe undeva o lista cu cele mai probabile tari in care se va produce masina X pentru comenzile din tara Y. Ca parca as lua ma degraba un ceva made in Japan decat Magyarországon készült. Altfel da, la frantuzoaice nu ma bag... decat poate la Clotilde Armand Coreencele - nu prea stiu. Doar despre Ssangyong citeam ca au traditie in masini de teren. Parca mai bine japonezele totusi daca ziceti ca incep sa sufar la coreene de cum ies din garantie. (Adica Vitara dom'le, ca mai proaste finisajele decat pe actualul Bopel Astra ma cam indoiesc ca ar fi) |
#30
Posted 10 May 2016 - 04:47
Găsești japoneze după 2012. Eu mă uitam la un CR-V când eram în căutări, varianta 2005 duce 3-400.000km dacă e întreținuă corespunzător.
http://autovit.ro/au...earch[country]= http://autovit.ro/au...earch[country]= http://www.mobile.de...:euro5,fwd:true http://www.mobile.de...:euro5,fwd:true Uitasem asta http://www.mobile.de...:euro5,fwd:true |
#31
Posted 10 May 2016 - 06:55
george90, on 10 mai 2016 - 00:25, said: Tucson, mai mare si mai bine facut decat Vitara, oricum Tucson si Sportage sunt aceeasi masina, singura diferenta e la design si la dotari, Sportage fiind ceva mai ieftina si mai slab dotata in varianta minima.george90, on 10 mai 2016 - 00:25, said:
Si ar mai fi poate si tara de provenienta. Citeam ca Suzukia vine dela unguri (Erezstom sau cam asa ceva e orasul cu fabrica). Is curios daca se gaseste pe undeva o lista cu cele mai probabile tari in Nu conteaza unde se produce, iphone se face in China si are calitate foarte buna. Teoretic Japonezii fac masini mai bune dpvd calitativ decat Coreenii insa Suzuki a taiat costurile prea brutal si a pierdut mult la calitate. Edited by Kroghy, 10 May 2016 - 06:55. |
#32
Posted 10 May 2016 - 08:33
Dupa cum arata site-ul de prezentare Suzuki iti poti da seama de ce masini fac. Poate sunt eu subiectiv, insa as merge pe Duster sau Sportage. Poate chiar Duster benzina+GPL, motorul GDI de la Sportage implica o instalatie complicata si scumpa de GPL. Stiu asta fiindca avind si eu Sportage benzina studiez problema gazului.
|
#33
Posted 10 May 2016 - 08:46
daca vrei macar un pic de 4x4, primul l-as scoate din lista noul Sportage. Se pare ca nu e foarte bine gandit nici macar pentru un pic de 4x4, se supraincalzeste transmisia cum o dat de un pic de greu (da-i undeva pe la minutul 4):
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/v_CSxy1qybY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#34
Posted 10 May 2016 - 08:48
Asa este, site-ul Suzuki e jalnic, arata mai rau decat proiectul unui studenti din anul 1. http://www.suzuki.ro.../vitara-diesel/
Edited by Kroghy, 10 May 2016 - 08:49. |
#35
Posted 10 May 2016 - 08:58
Penmtru initiator asa ceva este numai bun http://www.peugeot.c...id-389-tapid-14
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AvW_4c_5U08?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ytLhuipS1AA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#36
Posted 10 May 2016 - 12:59
Kroghy, on 10 mai 2016 - 06:55, said:
Nu conteaza unde se produce, iphone se face in China si are calitate foarte buna. Pai da, dar daca nu ma insel e ceva diferenta de taxe intre ceva adus de peste ocean si ceva din UE. ionut76, on 10 mai 2016 - 08:33, said:
Dupa cum arata site-ul de prezentare Suzuki iti poti da seama de ce masini fac. Sper ca de aia e mai ieftina Suzuki, ca au taiat la costurile cu situl Hmm, iaca ce gasesc eu pe mobile.de japoneze cu motor pana in 2 litri diesel si nu prea multi km http://www.mobile.de...ffroad,fwd:true Subaruuuu XV! Din ce mai citeam ar fi cele mai japoneze dintre japoneze. Poate merita sa fac o excursie la nemti... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users