Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Motocositoare - topic dedicat, (partea a-II-a)

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
7379 replies to this topic

#2485
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Trebuie desfacut si ambreiajul pentru a schimba arcul, sau se pot extrage capetele arcului doar cu surubelnita ?

Edited by calinus68, 23 May 2018 - 20:27.


#2486
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Oricum trebuie dati jos sabotii sa pui arcul nou.
Apoi ii montezi impreuna, armati.
Nu merge sa intinzi arcul cu ei montati.
Este foarte buna o tubulara de 17mm, daca n`ai la indemina merge si cu fixa.
Mai ai nevoie de fixa sa o pui intre suruburi pentru blocare.
Operatiunea este extrem de simpla insa e suparatoare, te opresti din lucru.
Problema este a pieselor de proasta calitate, primul arc m`a tinut cam 5 sau 6 ani, astea din piata cam un an fiecare.
Sa vad asta ce`l am acuma, este kit de saboti suruburi si saibe.

#2487
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,076
  • Înscris: 24.02.2011

View Postgcom61, on 23 mai 2018 - 16:51, said:

Am luat si eu o chinezoaica de 52cc si am ramas placut surprins.Pt ca la pretul platit (500),nu pot avea pretentii si la calitatea accesoriilor(masca cu sita,2 capete pt fir,2 discuri cu vidia,1 cutit cu 3 aripioare),am cumparat un cap autocut cu 90 lei.Din pacate la o folosire agresiva pe tot felul de balarii de 2-5cm grosime,cu fir de 4mm,capul de taiere  a inceput sa elibereze firul doar la o simpla acceleratie fara a apasa pe cap.A trebuit sa il rebobinez invers pt a reusii sa termin parcela de 2500mp...
Rugaminte;puteti recomanda un cap pt fir tip autocut ,care sa reziste la efort mare?...
https://www.generalm...ut-25-2-7754756
Am ca cel din link, dar luat din piata. Calitate maxima, nu se rupe, nu iese firul prea usor. Dupa vreo 2 ani se toceste butonul ala din mijloc, dar merge si asa.

View PostIon_Bumbu, on 23 mai 2018 - 21:42, said:

Problema este a pieselor de proasta calitate, primul arc m`a tinut cam 5 sau 6 ani, astea din piata cam un an fiecare.
Te-au tinut mai putin probabil din cauza ca erau uzati si sabotii.

Edited by sandel1, 23 May 2018 - 22:11.


#2488
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Sabotii i`am schimbat la prima rupere de arc, aveam saboti usori, dural cu arc lung, am gasit doar cu arc scurt si saboti grei.
Probabil "ajuta" si faptul ca lucrez doar cu disc cu ea si la fiecare cursa am un debreiaj.
Oricum la FS55 nu s`a rupt nimic desi am acelasi stil si`i din 2004!

#2489
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
La f 55 daca transmisia e pe cablu preia mult din socul discului e ca un tampon elastic pentru ambreiaj, iti spun eu de la ce se duc repede, de la mersul neregulat acceleratie stanga, deceleratie dreapta, asta duce la uzura prematura, cu cat merge motorul mai constant ambreiajul sta intins pe oala, altfel lucreaza in permanenta. si consum mai mic.

#2490
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Eu iti spun ca arcul se rupe de la material prost nu din cauza ca preia cablul socurile.
Alea la nici una nu ajung la arc, eventual la saboti.
Consumul este mai mic asa cum cosesc eu si mai ales motorul respira nu sta tot timpul in forta.
De ce mai mic? pentru ca nu folosesc fir, doar disc sau cutit care au inertia lor si nu pierd putere de fiecare data la decelerare ca apoi
la accelerare sa consum mai mult pentru a compensa pierderea.

#2491
Jexy

Jexy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 11.10.2010
Și mie îmi place mai mult sa folosesc discul, mai sunt și cazuri unde trebuie fir, pe lângă gard de exemplu.


Edited by Jexy, 24 May 2018 - 13:32.


#2492
clipman

clipman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 641
  • Înscris: 25.04.2014
Stihll ultra la ce ratie nu mai arunca ulei pe toba de evacuare( motocoasa chinezeasca) , la 28 mml la litru curge ulei pe toba?

#2493
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Si ce daca curge?
La chinezeasca pune macar 1:33

#2494
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Pune 1ml.ulei  la 40 ml. benzina. Risti sa o uzezi prematur, adica simplu 25ml. de ulei Stihl la 1l de benzina eu asa pun, am evacuarea uscata.

Edited by calinus68, 25 May 2018 - 19:25.


#2495
clipman

clipman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 641
  • Înscris: 25.04.2014

View PostIon_Bumbu, on 25 mai 2018 - 18:53, said:

Si ce daca curge?
La chinezeasca pune macar 1:33
.
Am mai umblat la carburatie spre amestec sarac, bujie neagra -ture nebune la 28mml, piston acoperit cu ulei si-n cap.

Edited by clipman, 25 May 2018 - 19:32.


#2496
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Pune o bujie adevarata.

#2497
clipman

clipman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 641
  • Înscris: 25.04.2014

View Postcalinus68, on 25 mai 2018 - 19:00, said:

Pune 1 la 40 ml. Risti sa o uzezi prematur, adica simplu 25ml. de ulei Stihl la 1l de benzina eu asa pun, am evacuarea uscata.
Uleiul de fapt castrol power1 racing( stihll ultra fara stabilizator- da e cu 60% mai ieftin) , si nu uda evacuarea la o bicicleta cu motor Sachs la care celebrul LS+ ancasraza bujia, Probabil motocoasa e de vina celalant motor are 35cm. Ars cam juma de litru de ulei - maoritatea la bicla.

#2498
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Cu bicicleta ai alt regim de turatie, mersul e (fara sprituri la secunda), liniar,  ofera o ardere cat mai completa, asa folosesc eu motocoasa, turata constant cu butonul blocat la jumatate, nici depunere pe bujie nu mai exista, toba uscata, de cand am trecut la mers constant..

Edited by calinus68, 25 May 2018 - 20:21.


#2499
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postsandel1, on 23 mai 2018 - 22:20, said:

https://www.generalm...ut-25-2-7754756
Am ca cel din link, dar luat din piata. Calitate maxima, nu se rupe, nu iese firul prea usor. Dupa vreo 2 ani se toceste butonul ala din mijloc, dar merge si asa....
Probabil nu l ai bagat in balarii.Asa,...cu capetele livrate,merge f bine la...iarba.Inca un lucru pe care nu l am specificat ,este ca,eu toc efectiv tot ce cosesc;practic,la mine firul se invarte oblic de sus in jos(ora 1/ora7 ,daca ai privi cadranul unui ceas).In felul asta nu mai strang iarba cazuta,aceasta ramanand pe teren si in cateva zile,aproape ca dispare...

#2500
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,076
  • Înscris: 24.02.2011

View Postgcom61, on 26 mai 2018 - 07:51, said:

Probabil nu l ai bagat in balarii.Asa,...cu capetele livrate,merge f bine la...iarba.Inca un lucru pe care nu l am specificat ,este ca,eu toc efectiv tot ce cosesc;practic,la mine firul se invarte oblic de sus in jos(ora 1/ora7 ,daca ai privi cadranul unui ceas).In felul asta nu mai strang iarba cazuta,aceasta ramanand pe teren si in cateva zile,aproape ca dispare...
Cum sa nu, si eu mai cosesc asa prin gradina cand iarba nu-i prea mare. Cand iarba îi prea crescuta la o prima cursa stanga-dreapta o tai la jumatate apoi la ras, dar de exemplu in pir crescut prea mult sau in brusturi grosi ca degetul nu ma bag cu firul ca nu am spor.
LE: acum am vazut ca folosesti fir de 4 mm, asa ceva nu folosesc, nici macar nu am vazut. Eu nu am pus decat de maxim 2,7.

Edited by sandel1, 26 May 2018 - 11:54.


#2501
PatrickSJ

PatrickSJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 04.04.2013
Buna Seara,
As dori un sfat pentru achizitionarea unui motocositoare cu lama:
- dimensiune lama peste 75 cm;
- o sa folosesc pentru cosit iarba  pe teren denivelat cu pruni(cam 25 %);
- cel putin 4.5-5 CP.
- buget maxim aprox 12 000 RON.
- supratata de cosit pe an maxim 1,5 h.

Actualul BCS 715(cu motor ACME, foarte vechi imi face probleme).

#2502
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
accesoriu pentru motocoasa

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MMvtBeVpCGg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate