Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

Renault Laguna Initiale Paris

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#37
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,534
  • Înscris: 21.12.2006
Fii fericit ca n-a fost mai rau!

#38
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
De când cu ploile din ultima perioada a apărut si prima problema serioasă. La câteva minute după ce pornesc motorul îmi apare in bord mesajul de verificare a luminilor de frâna. Inițial am crezut ca este vorba de un bec ars însă, când am verificat, surpriza: nu funcționează nici stopul pe dreapta nici cel pe stânga si nici măcar ledurile de pe hayon.
Daca opresc motorul pentru 5-10 minute totul revine la normal si stopurile pe frâna funcționează ( toate), însă pentru scurt timp după care problema reapare.
Am sa ajung la service pentru a remedia problema însă, daca a mai întâlnit cineva mi- ar fi de ajutor ca sa am măcar o idee.

#39
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
update:

am facut o vizita la service sa vedem care este problema cu luminile de frana. Bine'nteles  ca problema nu a mai aparut pana am ajuns la service. Au verificat: nici o eroare memorata, totul functioneaza normal. F..K!!!

Si daca tot am sacrificat ziua pentru masina am fost de am schimbat si anvelopele cu cele de iarna, ocazie cu care am constatat ca desi nu am mers in trafic intens si nici nu am folosit excesiv frana, discurile de la toate rotile sunt incinse de nu poti tine mana pe ele. O fi sau nu normal, dracu stie...cei de la vulcanizare zic ca nu-i problema.

#40
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Știe cineva daca senzorii de presiune de la roti au ceva baterii care se schimba.... sau se înlocuiesc cu totul? De ieri a apărut mesajul de verificare a acestora.

#41
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Rezolvat problema cu stopurile frâna. Toată tărășenia din cauza unui bec care nu era bine prins in soclu si făcea scurt.

#42
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
In ultima perioada am circulat mai mult cu "tractorul" soției așa ca nu prea am avut ce adauga pe aici.
Zilele trecute însă a apărut necesitatea unui drum pana la Dusseldorf via München așa ca mi-am luat fantuzoaica și am plecat la plimbare.
S- a descurcat mai mult decât onorabil având in vedere condițiile meteo ( in general temperatura nu a fost mai mare de -3 grade ).
Viteza de deplasare: in RO pe cele câteva bucăți de autostrada 140 in rest foarte puțin peste viteza legală. Ungaria și Austria 140 pe pilot automat. Germania, in general 140 - 160 și doar câteva vârfuri spre 190.
Pentru ca am ajuns la 181xxx Km ne pregătim de revizie ( schimb ulei + filtre) și cred ca și de un schimb plăcute de frâna pentu ca au început sa cam șuiere.

Attached Files



#43
digioptic

digioptic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 30.10.2007
Nu sta cam sus relantiul ala, de turatie zic, 1000 de ture/minut ?  Nu stiu, intreb pentru ca am tot L3, dar cu cutie manuala. Posibil un consum ridicat si de aici, mai ales cand mergi in oras cu ea cu multe opriri.

Felicitari pentru masina, in fond, pentru a te deplasa in siguranta e facuta si nu primii in suflet rautacismele celor anti-reno. Am vazut ca sunt majoritari pe acest forum, foarte greu iti poti face o parere obiectiva daca te-ai hotarat la o frantuzoaica. Laguna 3 a fost si este o masina bine realizata si cu fiabilitate dovedita. Nu perfecta, adevarat. Dar care masina, indiferent de natia celui care o produce, e perfecta ?

Putin din experienta mea cu acelasi motor in combinatie cu manuala in 6 trepte. Consumul este destul de mare pentru motorul asta, mai ales in oras. Dupa resetarea compului de bord, poti obtine si un 13% in primii km, urmand sa se stabilizeze undeva la 9.5-10%. Vorbesc de un oras cum e Bucurestiul. Afara, mai ales daca nu resetezi compul mai mult timp si la un drum lung, am obtinut o stabilizare la 6.4%, uneori si mai putin daca merg constant pe distante lungi cu o viteza sub 120 Km/h. Nu mereu am chef sa alerg... :) Altfel, cam 6.8% daca ciupesti constant peste 130km?h. Sunt convins ca esti un sofer cu experienta daca ai la activ atati de multi km :)  Poate ca este lipsit de delicatete sa-mi permit un sfat, dar nu neglija niciodata la drum lung presiunea in pneuri. De aici consumul poate "lasa in urma" chiar si un Touareg :))

Apropos de roti. Cu ce jante a venit masina ? Nu am avut rabdarea sa parcurg chiar tot jurnalul. Daca sunt cumva pe 18", cum se comporta la drum, afara ? De 17" stiu, ca de astea am...:)

#44
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Turtia este un pic sub mie așa cum se vede și in poza.

Prejudecăți referitoare la o anumita marca nu am. Am condus de la bătrâna Dacie 1300 pana la S class ( este adevărat ca ultimul este al cumnatului) și pot spune ca toate pana la S sunt cam la fel.

Presiunea in roti este 2.7 pe fata și 2.2 spate. Este adevărat ca pe stâlpul ușii spune ca pentru autostrada ar trebui 2.8 / 2.3 însă este iarna și dacă dau de ceva zăpada presiunea prea mare nu e ok.

Jantele sunt pe 17

Consumul este mare, aproape egal cu al X5 ului, dar recunosc ca nici nu am făcut efortul de a merge la consum.

Attached Files



#45
digioptic

digioptic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 30.10.2007
Am citit turatia din poza de mai sus, dar nu m-am uitat atent ca temperaura motorului e cea de-afara... :)

#46
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Vineri am rezolvat și cu revizia.
Schimbat:
Ulei motor
Filtru ulei
Filtru combustibil
Filtre habitaclu
Un bec poziție
Un bec stop frâna
Completat antigel

Cost 1036 RON

Totul ok mai puțin faptul ca după ce s- au chiombit in calculator sa vadă cat ulei trebuie pus au ajuns la concluzia ca 6,7litri. A doua zi la pornire computerul zice ca am doar o bulina din 6 nivel ulei. Scot joia verific și într-adevăr ulei la limita minima. După ce am verificat sa văd dacă nu e pe sub mașina am trecut la studiat manualul și SURPRIZAA la motorul asta intra 7,4 litri.
Am pus și restul din bidonul pe care l-au lăsat in portbagaj și astăzi am sa mai cumpăr încă un litru ca sa completez.
Specialiștii lu' peste.

#47
digioptic

digioptic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 30.10.2007
Pai unde ai facut revizia de ai gasit asa "destepti"...?

#48
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
La Simpotrans in Afumați. Am zis ca dacă e concesionar Dacia Renault au idee. Cred ca m-am înșelat .

#49
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Pfff.... azinoapte am reușit sa o fac lata. Pe minunata sosea de centura a capitalei am luat o groapa și am făcut praf cauciucul din stânga fata.
Pentru ca nu am avut rezerva și kit ul de pana nu era de ajutor am continuat sa rulez cu 10km la ora pana la Lukoil in Afumați unde am lăsat mașina pana azi.
Momentan rulez cu 3 anvelope de iarna și una de vara pana îmi fac curaj ori sa cumpăr încă una de iarna ori sa le schimb cu cele de vara.

#50
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu acum 3 saptamani am crezut ca rup masina pe-acolo. Era si noapte, vizibilitate slaba si oricum daca ocoleai una, dadea in alta. Un drum maj prost ca ala nu am vazut niciodata. Nu stiu cine se ocupa de portiunea aia de centura, pentru ca e o diferenta enorma fata de portiunea de nord. In partea de sud nu am fost demult. Chiar as fi curios daca e mai buna. Partea cu sos. Alexandriei, prelungirea Ghencea, sos Goirgiului.

#51
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
ODO: 185103

Astăzi am avut programare la Automarcus pentru ca de câteva zile bune instalația de climatizare nu mai bagă rece și a apărut și un sunet ciudat ( ceva asemanator unui fâsâit ) atunci când pornesc AC ul.
După o scurta verificare au constatat ca nu mai are freon.
Încărcat instalația cu freon și cu substanța de contrast( pentru eventualitatea in care îl pierde din nou, sa poată vedea pe unde). Distracția 148 RON.
Deocamdată funcționează iar fasaitul a dispărut. Vedem dacă avem noroc sau....

#52
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Astăzi am avut zi de schimbat anvelope (atât la franțuzoaica mea cât și nemțoaica soției).
Săptămâna următoare am programat și schimbul plăcuțelor de frâna atât fata cât și spate.
Am amânat aceasta operatiune pentru săptămâna viitoare deoarece zilele acestea urmează un drum extern și nu vreau sa risc plecarea cu plăcuțele abia schimbate.

#53
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Pfff..de ce ți-e frica nu scapi. Buba de la AC a reapărut. Au identificat și cauza: conducta AC de joasa presiune este fisurata.  La Renault 900 și ceva numai conducta la care se adauga montaj și încărcare instalație. Pentru ca mi s-a părut enorm prețul pentru un kkt de țeava am întrebat și la un service din zona .... 600 conducta plus montaj și restul.
Asta e... nasol e ca mâine trebuie sa plec la Izmir și fără AC va fi distracție maxima .

#54
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Asa cum spuneam in postul anterior, in urma cu 2 săptămâni a trebuit sa fac un drum de aproximativ 1700 km fără AC. Pentru ca o parte din acei km i-am parcurs noaptea nu a fost chiar așa tragic, și, in plus, parca mi-am amintit de timpurile când conduceam o Dacie 1310.😁
Oricum, mai mult disconfort decât lipsa AC mi-a provocat sentimentul de frustrare sau neputința sau poate invidie ( sau poate toate la un loc) când am văzut cum alții ( in cazul de fata turcii) reușesc sa construiască poduri peste stramtori si sute de km de autostrada in timp record ( mai nou am mers pe autostrada de la Istanbul pana la  Bursa).

Dar sa revin on topic: astăzi am mai patit una destul de nasoala și greu de explicat din punctul meu de vedere. Când ieșeam din parcare, am auzit o trosnitura destul de puternica ( inițial am crezut ca am lovit ceva dar nu era cazul). Pentru ca nu am putut identifica motivul mi-am continuat drumul însă după scurt timp am constatat ca la trecerea cu viteza redusă peste denivelări se aude un troncanit metalic. Am găsit și motivul: arcul stânga fata este rupt la prima spira din partea de jos. Știe cineva dacă se pot schimba numai arcurile sau trebuie înlocuite și amortizoarele odată cu ele?

Edited by adimanolo, 12 May 2017 - 13:49.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate