Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Renault Laguna Initiale Paris
Last Updated: Aug 20 2021 18:25, Started by
adimanolo
, Apr 11 2016 14:58
·
0
#55
Posted 12 May 2017 - 15:56
La una din fostele masini am schimbat doar arcurile, nu a fost nevoie sa schimb si amortizoarele.
|
#56
Posted 13 May 2017 - 14:37
Arcurile se schimba independent de amortizoare, deci nu-i bai. Recomand sa le schimbi in pereche, pe punte.
|
#57
Posted 13 June 2017 - 15:10
Astăzi am rezolvat și problema cu arcul rupt.
Cei de la reprezentanta au hotărât ca nu este nevoie sa fie schimbate ambele arcuri ci doar cel rupt. Nu a fost nevoie sa fie schimbate nici flansa sau rulmentul de presiune. Total factura 980 din care valoarea arcului 860. |
#58
Posted 11 September 2017 - 10:39
Sa mai ștergem puțin praful pe aici.
Nimic deosebit de semnalat, totul funcționează perfect. In urma cu câteva zile a fost testata și rezistența plafonului panoramic ( a dat o grindina mai mare ca oul de porumbel). A rezistat eroic, nu același lucru se poate spune și despre capota, iar X5 ul nevestei este tocat de zici ca a stat un negru mititel și l- a luat la ciocan de la un cap la altul. |
#59
Posted 02 November 2017 - 07:59
ODO: 194.5xx
a venit vremea sa trecem la anvelopele de iarna. Pentru ca ultima data nu am fost foarte multumit de serice -ul unde schimbam anvelopele am zis sa merg la "pomul laudat" - Autosoft Fundeni. Am ajuns ieri pe la ora 15.00, iar prima impresie a fost buna, un domn imbracat intr-o salopeta de lucru foarte curata ma roaga sa asez masina la coada, am 3 masini in fata dar treaba merge destul de repede. Ma gandesc: super, oamenii astia au un angajat pe care il platesc numai pentru a gestiona clientii in asteptare. Dupa nici 10 minute mi se face semn sa bag masina la una dintre rampe DAR surpriza cand sa intru pe elevator sare un alt nene mecanic si imi face semn sa ma opresc si baga un Audi A6. Stau si ma uit nedumerit cum mecanicul se ia la cearta cu cel care gestiona masinile de la coada. Sunt rugat sa trag masina pe platforma betonata de langa elevator. OK zic, nu ma deranjeaza ca o ridica pe niste perne pneumatice, nu pe elevator, important este ca au gasit o solutie sa nu mai astept dupa inca o masina (care fie vorba intre noi nu a stat la coada). De cum se apuca sa demonteze rotile il informez pe "baiat" ca jentile trebuiesc montate fix in locurile de unde sunt demontate din cauza senzorilo de presiune care nu stiu sa comunice cu masina decat din respectivele pozitii. Se uita la mine cu o privire aroganta si zice doar OK, cum spuneti. Dupa montaj surprizaaaaa: senzorii indica pana pe stanga fata. Le spun ca au montat gresit. El chema un sef cu un aparat de masura care verifica senzorii. Senzorii sunt ok dar nu stie care e problema, se suie in masina incearca sa ii reseteze, se uita in manualul masinii, se uita in aparatul cu care facuse verificarea....nimic. In tot acest timp ii repet de mai multe ori ca nu se poate rezolva decat prin inlocuirea pozitiei rotilor.... el nmic... Dupa aproape 15 minute de fataiala pe langa masina, un alt mecanic ce facea schimbul la o masina de langa, le spune sa verifice ca fiecare ventil are un colier colorat iar pe usa masinii este o poza cu fiecare roata intr-o alta culoare pentru a arata (ca la prosti ) unde trebuie montat. Mda: roata stanga fata este inversata cu dreapta spate. Celelalte 2 roti nu mai au colierul colorat asa ca se hotarasc mai intai sa chimbe primele 2. Mai dureaza 10 minute pentru ca trebuie dejantate....... Montat.......AAAAAAAA..... nici celelalte 2 nu sunt montate corect.....imi bag p.. ma sui in masina nervos si plec. O sa le schimb cand oi avea timp la o vulcanizare de cartier. Concluzii: 1. In tara asta anormala esti tratat dupa masina pe care o conduci. Daca eram cu X5-ul probabil ca nu ar mai fi fost bagat in fata cel cu Audi. 2. Extrem de multa incompetenta chiar si la firme cu renume. Halatu: 138 RON |
#60
Posted 24 November 2017 - 20:09
ODO: 196.xxx Km
Aventura mea cu Renault Laguna a luat sfârșit. De acum are un nou proprietar care sper sa o îngrijească la fel sau poate chiar mai bine. O mașina corecta pentru banii plătiți. După aproape 2 ani de la achiziție am pierdut 500 euro din prețul plătit . Eu zic ca e bine. Rog un admin sa închidă acest jurnal. Mulțumesc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users