Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Instanța amendează RCS&RDS și obligă operatorul să elimine din contracte clauzele abuzive
Last Updated: Jan 19 2017 17:31, Started by
aris86
, Apr 11 2016 14:33
·
0
#37
Posted 02 November 2016 - 20:50
#38
Posted 02 November 2016 - 21:20
Parca ANPC este OPC pe stil vechi.
Deci ANPC se ocupa doar de pesoane fizice. Edited by xymzar, 02 November 2016 - 21:21. |
#39
Posted 02 November 2016 - 21:35
peshte, on 02 noiembrie 2016 - 20:50, said:
Hmm..bine de stiut. xymzar, on 02 noiembrie 2016 - 21:20, said:
Parca ANPC este OPC pe stil vechi. Deci ANPC se ocupa doar de pesoane fizice. OPC=ANPC= aia de se ocupa de protectia consumatorilor ANCOM=ANARC= Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii OPC/ANPC se ocupa doar de problemele consumatorilor, definiti ca persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care cumpără, dobândeşte, utilizează ori consumă produse sau servicii, în afara activităţii sale profesionale; deci nu are nici o treaba cu ceea ce se intampla intre profesionisti/persoane juridice pentru mai multe informatii consultati http://www.anpc.gov.ro/ in schimb ANCOM se ocupa de tot ceea ce tine de reglementari in comunicatii , indiferent daca afecteaza persoanele fizice sau juridice. Desi in mare reglementarile se refera la persoane juridice ca prestatori de servicii de comunicatii respectivele reglementari se refera si la modul in care prestarea respectivelor servicii se efectuaza in relatia cu ceilalti prestatori dar si cu clientii (indiferent daca clientii sunt persoane fizice sau profesionisti/persoane jurridice). pentru mai multe informatii consultati http://www.ancom.org.ro |
#40
Posted 18 November 2016 - 23:11
tom_1133, on 11 aprilie 2016 - 14:49, said:
Stie cineva care sunt/erau aceste clauze abuzive ale operatorului RCS&RDS ? O poarta spre clauzele abuzive este faptul ca agentul care incheie contractul pune o bifa mica intr-o casuta, prin care tu, beneficiar, esti de acord sa te informezi despre obligatiile pe care le ai in contract pe baza site-ului RCS. Iar acolo ei incep sa toarne tot felul de prevederi de genul daca reziliezi contractul mai devreme de 24 de luni le datorezi 1.000.000.000 euro. In termeni juridici se numeste "despagubire/imbogatire fara just temei" si se sanctioneaza de catre instanta de judecata. Dar noi traim in Romania si trebuie sa ne obisnuim cu gandul ca toate firmele straine au dreptul sa ne f___ in c__ |
#41
Posted 18 November 2016 - 23:15
In UK de exemplu daca reziliezi inainte de termen platesti lunile ramase fara tva.
TCG e tot pe site, contractul e mai subtire decat la noi...3 cuvinte si gata. Edited by alexa32, 18 November 2016 - 23:16. |
#42
Posted 19 November 2016 - 22:45
salutare,
daca am un contract facut cu serie si numar buletin gresite, cele vechi, nu cele actuale, desii am prezentat buletinul atunci...se poate rezilia fara penalitati contractul ? Edited by m4xx, 19 November 2016 - 22:46. |
#43
Posted 20 November 2016 - 00:21
alexa32, on 18 noiembrie 2016 - 23:15, said:
In UK de exemplu daca reziliezi inainte de termen platesti lunile ramase fara tva. TCG e tot pe site, contractul e mai subtire decat la noi...3 cuvinte si gata. legislatia europeana obliga statele membre sa protejeze consumatorii impotriva clauzelor abuzive, insa cum si cat de mult ramane in sarcina legislatiei nationale. m4xx, on 19 noiembrie 2016 - 22:45, said:
salutare, daca am un contract facut cu serie si numar buletin gresite, cele vechi, nu cele actuale, desii am prezentat buletinul atunci...se poate rezilia fara penalitati contractul ? buletinul iti atesta doar identitatea. faptul ca ai alt buletin nu schimba cine esti. sincer, nici nu inteleg de ce se cer/trec datele alea in contract(e). ai incheiat contractul, te-ai angajat sa il respecti. contractul reprezinta legea partilor, deci esti obigat sa il respecti (insa nu poate contrazice legislatia in vigoare, spre ex nu poate contine clauze abuzive, chiar daca le-ai semnat) conceptual orice intelegere incheiara cu buna credinta trebuie respectata de ambele parti. daca rds nu isi respecta obligatiile (servicii de proasta calitate) ... atunci poti cere rezilerea pe motiv ca nu isi respecta obligatiile. sau daca contractul contine clauze abuzive ... oricum, revenind la subiect : nu vad nici un motiv pt care sa poti invoca rezilierea contractului in baza unui buletin/carte de identitate expirata. eventual te bagi singur in rahat pt legitimare cu acte false (ai semnat ca sunt corecte ) |
#44
Posted 19 January 2017 - 17:31
RealThing, on 11 aprilie 2016 - 23:48, said:
Habar n-am. Asa, sa nu uit cu dragutii de la RDS. Aveam Fiberlink 100, zic sa trec la 300 ca deh aveam nevoie. Sun, le spun de upgrade, primesc vestea fatala: pai facem upgrade, dar prelungiti abonamentul cu 24 luni. Bah voi sunteti sanatosi, aleg ceva din oferta voastra curenta, nu primesc nici telefon subventionat, nimic altceva, fac doar upgrade la abonament. De ce prelungire? Asa e procedura. Discutie mai lunga, nu e cazul sa detaliez, oricum e certa faza: faci upgrade (fara avantaje suplimentare fata de standard), prelungire automata contract. N-am avut inca timp sa trimit ce trebuie la ANPC, urmeaza zilele viitoare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users