Noul Tiguan 2016
Last Updated: Aug 07 2018 07:32, Started by
mufasa
, Apr 10 2016 18:07
·
0
#127
Posted 18 November 2016 - 23:03
bolo, on 25 august 2016 - 19:59, said: Da...foarte bun pentru o masina care aduce mai mult a Skoda decat a VW... shpagasin, on 16 noiembrie 2016 - 20:17, said: Vreau pareri pentru niste roti de iarna. Sunt cam ofticat ca nu gasesc decat destul de scump ce am minim in carte, 215/65/R17, si nu stiu daca merita. Un sfat, ceva? Mai jos si o poza cu micuta. |
#128
Posted 19 November 2016 - 10:03
tfmercedez, on 18 noiembrie 2016 - 23:03, said: Nici euro nu mai e ce-a fost candva.. Nu se pot pune jante de 16"? Ma mir. Nu stiu ce-i cu tendinta asta de a tot mari diametrul jantelor. Acu'10 ani, si MB S clase venea pe 16" standard. |
#129
Posted 24 November 2016 - 18:05
shpagasin, on 19 noiembrie 2016 - 10:03, said:
În cartea mașinii am începând cu 17", deci nu merge decât dacă exista într-adevăr dimensiunea pentru mașină și ma duc la rar sa completeze cartea. Altfel pot avea probleme cu casco și rca. |
#130
Posted 25 November 2016 - 21:45
#131
Posted 26 November 2016 - 00:21
#132
Posted 29 November 2016 - 11:44
M-am decis intr-un final si am luat asa:
- jante tabla - http://www.vadrexim....2-kfz-2855.html - anvelope Nokian WR SUV 3 - https://www.anvelope...17-103-h-xl.htm - capace - http://www.bestautov...saco-negru.html Din pacate, fortat de timp, a trebuit sa iau Nokian-urile. Sper sa fie ok. Initial vroiam sa iau Continental WinterContact 830P, insa nu le aveau in stoc ci doar in stoc furnizor si dura intre 7-10 zile sa mi le aduca. |
#133
Posted 29 November 2016 - 12:52
Mai puteai 150 ron la bucata si luai jante de aliaj care ar fi aratat mult mai bine.
Merge si cu tabla dar arata urat. Cu senzorii de presiune cum faci? Edited by Kroghy, 29 November 2016 - 12:55. |
#134
Posted 29 November 2016 - 15:32
Frumos.Mie imi place cum a iesit noul model.
La firma unde am lucrat de mergea doar pe VW si audi. Am avut si eu Tiguan,si desi ma enerveaza acel bors,cum este asezat..a fost o masina fiabila. Cand spun fiabila,ma refer la 50-60000 km pe an in conditii de exploatare fara mila..ca sa ma exprim asa. Un coleg a facut 400.000 cu Tiguanul lui in 4 ani fara nici o problema grava. Stiu acest lucru deoarece eu ma ocupam de parcul auto. Personal,daca as avea bani mi-as cumpara noul model,desi,ma atrage ca design si suv-ul Sportage,de la Kia. |
#136
Posted 30 November 2016 - 09:44
|
#137
Posted 30 November 2016 - 11:33
Ce sa fac,asta este.Fiecare cu preferintele lui.Dar bine,fie.Si japonezele sunt fiabile .
|
#138
Posted 17 October 2017 - 08:21
Tiguan Allspace, inca un succes marca VW.
http://m.automarket....-tva-80389.html "Volkswagen Tiguan Allspace a ajuns și pe piața din România. Cea mai accesibilă versiune are un preț de pornire de 26.067 de euro cu TVA. Volkswagen a prezentat în premieră noul Tiguan Allspace cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, care a avut loc în ianuarie 2017. Câteva luni mai târziu, modelul constructorului german a ajuns și în Europa. Noul SUV pregătit de germani poate fi comandat într-o variantă cu 7 locuri și este poziționat între versiunea "normală" a lui Tiguan și Touareg. Spre deosebire de un Tiguan normal, varianta Allspace este mai lungă cu 21.5 centimetri și are un ampatament mai generos cu 10.5 centimetri. În configurația cu cinci locuri, Tiguan Allspace oferă un portbagaj cu un volum de 760 de litri (+145 de litri față de un Tiguan normal). Dacă preferați 7 locuri în locul portbagajului mărit, prețul opțiunii este de 600 de euro. Așa cum deja ne-am obișnuit, Volkswagen oferă trei versiuni de echipare și pentru Tiguan Allspace (Trendline, Comfortline și Highline). Pe piața din România, cel mai accesibil Tiguan (versiunea Trendline) folosește motorul pe benzină de 1.4 litri TSI de 150 de cai putere cuplat la o cutie manuală cu șase rapoarte. Prețul de pornire pentru această versiune este de 26.067 de euro cu TVA. Deși avem în față o variantă de bază, nemții nu uită de siguranță. Aceștia oferă sistemele Front Assist cu Autonomous Emergency Braking, Lane Assist și Pedestrian monitoring. Versiunea Comfortline plusează cu Adaptive Cruise Control, dar și cu un sistem care detectează gradul de oboseală. Pentru moment, fanii care preferă motoarele pe benzină vor putea opta doar pentru unitatea de 1.4 litri TSI de 150 de cai. Cei care vor un diesel vor avea de ales motorul de 2.0 litri TDI în versiunile de 150, 190 sau 240 de cai putere. Sistemul de tracțiune integrală și transmisia DSG fac și ele parte din oferta constructorului german." Edited by Torquemada-666, 17 October 2017 - 08:21. |
#139
Posted 23 November 2017 - 22:20
#140
Posted 27 November 2017 - 14:39
Vanzari explozive pentru noul Tiguan, acesta smenintand pozitia de leader a lui Nissan Qashqai.
http://m.automarket....ului-81331.html "Volkswagen Tiguan a fost cel mai bine vândut SUV în luna octombrie și devine o amenințare pentru liderul Nissan Qashqai, ca urmare a creșterii cu 40% a vânzărilor din primele 10 luni ale anului. Nissan Qashqai este în fiecare an cel mai bine vândut SUV din Europa, însă modelul japonez are parte în 2017 de o concurentă puternică din partea lui Volkswagen Tiguan. Potrivit datelor compilate de Jato Dynamics, Tiguan a fost cel mai bine vândut SUV din Europa în luna octombrie, cu 19.277 de unități, în urma unei creșteri de 3.4%, în timp ce Qashqai s-a oprit la pragul de 18.056 de unități, după o creștere mai modestă de 1.9%. În clasamentul primelor 10 luni ale anului, Qashqai se menține pe prima poziție în segmentul SUV-urilor cu 213.091 unități (+7.7%), însă Tiguan se apropie amenințător datorită creșterii de peste 40%: SUV-ul german a avut 199.245 de clienți noi în acest an. Podiumul european este completat de Renault Captur cu 17.000 de unități în octombrie și 172.000 de unități în primele 10 luni ale anului. Chiar dacă în prezent trece la a doua generație, Dacia Duster continuă să înregistreze creșteri puternice. Cu 11.565 de înmatriculări noi în octimbrie (+12.4%), SUV-ul de la Mioveni a ajuns acum la 118.493 de unități înmatriculate în perioada ianuarie - octombrie 2017, în creștere cu 2.3%. În clasamentul general, Volkswagen Golf rămâne în continuare lider detașat cu 400.000 de unități înmatriculate, în ciuda unei scăderi de 3.8%, iar compactă germana este urmată de Renault Clio cu 272.000 de unități și Ford Fiesta cu 216.000 de unități. Sandero este pe locul 13 în Europa cu 13.600 de unități (+22.5%) în luna octombrie, în timp ce în primele 10 luni ale anului înmatriculările au ajuns la 165.500 de unități (+14.3%)." Edited by Torquemada-666, 27 November 2017 - 14:40. |
#141
Posted 05 March 2018 - 22:30
E adevărat că mașinile VW de fabricație 2018, echipate cu motoare diesel nu mai sunt inscripționate de catre producator (pe haion in locul consacrat), cu capacitatea cilindrica gen "2.0 TDI"? Voi ridica o astfel de mașină iar dealer-ul spune ca nu-mi poate pune el inscripția "2.0 TDI" deși eu nu am solicitat in optionale lipsa acestei inscriptii iar la data semnării contractului era evident, inclusă. Chiar dacă intradevar acum producătorul nu mai adaugă această inscriptionare pe modelele diesel comercializate, sunt indreptatit sa solicit dealer-ului adaugarea acesteia sau o eventuală măsură compensatorie?!! Personal nu am gasit in contract vreo clauza sau orice altă mentiune care să "acopere" această situație. Desigur "problema" e minoră dar principiul de "a primi exact ceea ce ai comandat si ai plătit integral" e fundamental.
Edited by Skorpley, 05 March 2018 - 22:32. |
|
#142
Posted 06 March 2018 - 04:29
Eu stiu ca sunt acoperiti de o clauza prin care producatorul poate modifica oricand produsul. Ai specific mentionata inscriptia in descrierea masinii ?; Nu prea cred.
|
#143
Posted 07 March 2018 - 21:30
Nu apare menționata inscripționarea in Anexa nr. 1 a contractului. E adevarat ca nu apare mentionata nici in dotarile standard ale pachetului Highline din configurarea cod. Singurul loc in care apare o referire strictă la "inscripționarea cu cilindreea si tipul motorului pe caroserie" este in configurarea pe PC, ca opțiune pentru sitatia in care cumparatorul solicită sa NU fie făcută. Nebifând opțiunea lipsei inscriptionarii e clar că acesta se așteaptă sa fie făcut de catre producator.
Personal nu am gasit nici in contract nici in Conditiile generale de vanzare/livrare clauza cu ..."producatorul poate modifica oricand produsul". Oricum fara înștiințare prealabilă si acceptul cumparatorului după semnarea contractului nu mai poate face acest lucru. Chiar dacă ar exista este nulă de drept. O astfel de referire apare in mijloacele publicitare, in oferte, fiind valabila pentru cei care inca nu au semnat contractul de vanzare cumparare. Si chiar apar astfel de situații de la lansarea modelului. Dar dacă la data semnării contractului inscripționarea era inclusă in pachet firesc este sa o primești. Altfel de ce am fost intrebat de catre dealer daca o doresc sau nu?!?? Dacă chiar este vreo normă impusă Europeana noua, inteleg sa o respect dar dealer-ul ar fi trebuit sa ma anunte de această schimbare in timp util. ...când de fapt acesta abia după mai multe zile si tot felul de variante confuze servite a găsit vestea cu norma europeană. ...cred totuși ca OPC-ul e capabil sa facă lumină. |
#144
Posted 07 March 2018 - 21:46
Nu apare menționata inscripționarea in Anexa nr. 1 a contractului. E adevarat ca nu apare mentionata nici in dotarile standard ale pachetului Highline din configurarea cod. Singurul loc in care apare o referire strictă la "inscripționarea cu cilindreea si tipul motorului pe caroserie" este in configurarea pe PC, ca opțiune pentru sitatia in care cumparatorul solicită sa NU fie făcută. Nebifând opțiunea lipsei inscriptionarii e clar că acesta se așteaptă sa fie făcut de catre producator.
Personal nu am gasit nici in contract nici in Conditiile generale de vanzare/livrare clauza cu ..."producatorul poate modifica oricand produsul". Oricum fara înștiințare prealabilă si acceptul cumparatorului după semnarea contractului nu mai poate face acest lucru. Chiar dacă ar exista este nulă de drept. O astfel de referire apare in mijloacele publicitare, in oferte, fiind valabila pentru cei care inca nu au semnat contractul de vanzare cumparare. Si chiar apar astfel de situații de la lansarea modelului. Dar dacă la data semnării contractului inscripționarea era inclusă in pachet firesc este sa o primești. Altfel de ce am fost intrebat de catre dealer daca o doresc sau nu?!?? Dacă chiar este vreo normă impusă Europeana noua, inteleg sa o respect dar dealer-ul ar fi trebuit sa ma anunte de această schimbare in timp util. ...când de fapt acesta abia după mai multe zile si tot felul de variante confuze servite a găsit vestea cu norma europeană. ...cred totuși ca OPC-ul e capabil sa facă lumină. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users