Dacia Duster 2017
#559
Posted 17 November 2017 - 23:04
Kroghy, on 17 noiembrie 2017 - 22:13, said:
Unii nu simt nevoia de motoare mari sa suplinească alte lipsuri 😎. În condițiile în care în europa se vând tot mai multe motoare pe benzina turbo e greu sa justifici un motor mare și consum pe măsură. Singura marca de mașină ce are motoare mari aspirate pe benzina e Mazda😊
|
#560
Posted 17 November 2017 - 23:54
Kroghy, on 17 noiembrie 2017 - 22:13, said: Cei care cumpara Duster platesc in general mai mult (uneori semnificativ) pe o masina decat cei care cumpara VW/Audi la mana a 2-a sau a 3-a, cu sute de mii de km la bord. Deasemenea, in general, au si o cantitate semnificativ mai mare de bun simt si logica, care uneori lipsesc complet de la unii cumparatori de VAG-uri cu sute de mii de km la bord. Fiindca daca logica respectiva ar exista (fie si intr-o foarte mica masura), ar putea realiza relativ usor cat de stupid este sa-i privesti de sus si sa-i faci saraci pe unii care au platit semnificativ mai mult decat ei pe o masina. Nici nu mai pomenesc faptul ca o persoana cu o cantitate minima de bun simt s-ar abtine de la afirmatii de genul chiar si daca tehnic ar avea dreptate, ceea ce nu e cazul aici. Edited by tatalor51, 18 November 2017 - 00:12. |
#563
Posted 18 November 2017 - 20:24
Dusterul a fost nou 17600 euro; 1,5 dci ; 4X4; piele volan si schimbator, senzori parcare spate; AC si alarma.
Ca bataie de joc: claxon pe maneta, suruburi la vedere in masina: in suport pahare, la manerul de deschidere usa, butoane false pe manerul de la usa, scaune de rahat , cotiera foarte subtire si improvizata, radio cd cu afisaj minuscul. De cateva ori era sa fac accident ca nu am gasit claxonul, apasam pe mijlocul volanului din reflex. Frane pe tambur spate= frane slabe, daca in fata ai o auto buna te infigi in ea. Stergatoarele erau cu arc, ca la Dacia 1310. |
#564
Posted 18 November 2017 - 21:22
#565
Posted 18 November 2017 - 21:24
ericmario, on 18 noiembrie 2017 - 21:22, said: Asta spune tot. Spune tot despre cel care conduce doar premium+, evident. Am mers cu dusterul cu cineva si trancanea prin portiere, de spuneai ca acolo avea ascuns fier vechi furat. Si in spate la fel. Iar rotile se hurducau sub masina de ziceam ca sar. Sa ma simt in siguranta? Nici gand. Poate noua ai alta senzatie, dar asa ceva la doar 46.000km ???? Horror. Edited by Torquemada-666, 18 November 2017 - 21:27. |
#566
Posted 19 November 2017 - 10:21
#567
Posted 19 November 2017 - 10:49
#568
Posted 19 November 2017 - 11:19
Una rapidă cu duster: am făcut până la a1 la 8 km înainte de sebeș și nu am putut scoate roata deoarece cheia de prezoane s ă lărgit in gura. Nici măcar un prezon nu am putut scoate. O bătaie de joc, are metal mort .
|
|
#569
Posted 19 November 2017 - 21:42
Asta poate fi si vina celor de la vulcanizare sau ateliere de genul.
Multi strang piulitele cu pistolul pneumatic pana rup prezoanele, nu cu cheia dinamometrica. Oricum, o cheie proasta nu face ca si masina sa fie proasta. Ca ii lipsesc multe, e adevarat, dar poate ca se adreseaza unui segment de clienti care trec usor peste neajunsuri. |
#570
Posted 19 November 2017 - 22:08
marianculturistul, on 18 noiembrie 2017 - 20:24, said: De cateva ori era sa fac accident ca nu am gasit claxonul, apasam pe mijlocul volanului din reflex. . Asta cu claxonul este o chestie de obisnuinta. Eu am Ford si inca nu m-am obisnuit dupa 20 de ani de cand nu am mai condus o Dacie, ca am claxonul pe mijlocul volanului. Dar tot raul este spre bine ca abia nu mai claxonez aiurea la orice chestie. |
#571
Posted 19 November 2017 - 22:33
ericmario, on 19 noiembrie 2017 - 21:42, said:
Oricum, o cheie proasta nu face ca si masina sa fie proasta. E o practica uzuala ca la ateliere auto sa stranga exagerat de tare prezoanele astfel incat sa fie foarte greu de desfacut si la 1.80 si 110kg cat am eu. La VW-Audi nu e nici o problema. Cheia are material foarte rezistent si am cumparat un prelungitor de 1 metru astfel incat sa le pot desface usor. O cheie de roti de calitate slaba e o eticheta ca totul e facut la cele mai joase standarde de calitate si siguranta. Eu chiar ma uit la astfel de detalii pentru ca acolo e diferenta intre un produs de calitate si unul spoit pe exterior ca sa ia fata. marianculturistul, on 18 noiembrie 2017 - 20:24, said:
Stergatoarele erau cu arc, ca la Dacia 1310. marianculturistul, on 18 noiembrie 2017 - 20:24, said:
Frane pe tambur spate= frane slabe, daca in fata ai o auto buna te infigi in ea. Edited by Kroghy, 19 November 2017 - 22:38. |
#572
Posted 19 November 2017 - 22:43
Da prietene, ai si tu dreptate, dar nu-i cumva o exagerare sa spui ca masina e proasta din cauza ca cheia de roti e naspa?
Sau sa spui ca era sa faci accident din cauza ca nu ai gasit claxonul? Atentia, nu pedala de frana, ci claxonul! Pe de alta parte, Slava Domnului ca avem de unde sa alegem, ca nu mai e ca pe vremea lui nea' Nicu cand stateam la coada pentru o 1300! Daca Dacia ar avea standarde mai ridicate, materiale premium, etc. oare nu si pretul ar fi mai ridicat? Gandeste-te ca daca o Dacie noua ar porni de pe la 20k euro, sa zicem, poate Audi-ul tau nu ar mai costat 12k euro(sau cat ai dat pe el), ci mult mai mult. Pana la urma e bine pentru noi toti sa existe si producatori care tin preturile mai jos. Edited by ericmario, 19 November 2017 - 22:44. |
#573
Posted 19 November 2017 - 22:50
Poate ca tu nu ai avut Dacia 1310.
Eu am avut si sunt satul pana peste cap de materiale slabe. De mai bine de 20 de ani nu mai stiu ce inseamna cheie de roti uzata, lucru obisnuit la Dacia 1310. Alte chestii ce tineau de materiale de caltitate slaba erau segmentii care tineau aprox. 50 mii km, franele pe spate pe tamburi la care se strica frana de mana, jigleoarele care se dereglau, socul care era varza, cutia de viteze la care vitezele erau foarte custom, ambreiajul care tinea la fiecare masina in alt mod, frana care tragea ori stanga ori dreapta. Vorbesc de masini noi, toate aveau ceva specific astfel incat trebuia sa "cunosti" masina. Toate astea erau din cauza materialelor proaste. Din acest motiv eu am alergie psihica la tot ce inseamna calitate scazuta. |
|
#574
Posted 19 November 2017 - 23:01
Am zis 1300, nu 1310, dar adevarul e ca nu am avut asa ceva, dar am condus.
Daca ai condus 1300, inseamna ca esti sofer! Chiar si 1310. Dar nu despre ele e vorba in topicul asta. Trebuie sa recunosti ca s-au facut pasi uriasi de la 1300/1310 la Duster. Acum, ca Dusterul nu are materiale care sa se ridice la nivelul SUV-urilor europene e adevarat, dar nici pretul nu se ridica la nivelul alora, nu? Daca ai buzunarul atat de gros, de ce te-ai uita la Dacia Duster? Sau de ce ai blama-o? |
#575
Posted 19 November 2017 - 23:15
Ce ma distreaza e ca cei care blameaza Dacia , culmea si-au si cumparat-o ! Hahahhahah deci astea inseamna ca tot mai bine o masina NOUA de la DACIA decat un SH obosit din Jermania .
In rest comparatiile exagerate ale actualelor modele Dacia cu Dacia comunista pur si simplu sunt total deplasate ; din pacate unii useri traiesc in trecut iar rautatea caracteristica romanului invidios ca unii is permit masini noi izvoraste din frustrari acumulate cumparand secand henduri care se strica des si cer bani cu nemiluita ca sa poata rula pe ulita ... Cer respectos sa va abtineti astia frustratii cu secand handuri nemtesti , sa postati pe un topic unde e vorba de masini noi marca Dacia ! O sa dau report la toate postarile ulterioare in care se denigreaza marca Dacia de catre niste useri frustrati care nu au bani de masini noi !! P.S. Nu am masina Dacia ... inca ! Edited by Baxon, 19 November 2017 - 23:18. |
#576
Posted 19 November 2017 - 23:21
Cheia de la Duster/Logan este destul de buna, chiar mai solida ca la multe masini, dar cand nu stii sa desfaci un surub strans de dorel poti strica si cea mai buna cheie. Eu cand am rupt cheia de la Peugeot incercand sa desfac suruburile stranse de dorel(vroiam sa pun rotile de iarna) am reusit sa desfac cu cheia de la masina tatalui meu, un Logan.
Strangerea suruburilor de la roti tine de siguranta, daca sunt stranse prea tare pot strica janta sau mai rau se pot rupe. Eu nu mai merg decat la vulcanizarile unde au dinamometrica(oricare vulcanizare care se respecta si tine la siguranta clientilor trebuie sa aiba dinamometrica) daca sunt nevoit sa merg unde nu cunosc si nu au dinamometrica imi strang singur suruburile. Edited by CGDBZ, 19 November 2017 - 23:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users