Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Dacia Duster 2017

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
2199 replies to this topic

#559
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

 Kroghy, on 17 noiembrie 2017 - 22:13, said:

Ei na, ce pretentii au unii.
Geamuri atermice, motoare mari, incalzire auxiliara. Astea sunt dotari imposibile pentru Dacia.
Cei care cumpara Duster sunt bucurosi ca au 4 roti.
Unii nu simt nevoia de motoare mari sa suplinească alte lipsuri 😎. În condițiile în care în europa se vând tot mai multe motoare pe benzina turbo e greu sa justifici un motor mare și consum pe măsură. Singura marca de mașină ce are motoare mari aspirate pe benzina e Mazda😊

#560
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 Kroghy, on 17 noiembrie 2017 - 22:13, said:

Ei na, ce pretentii au unii.
Geamuri atermice, motoare mari, incalzire auxiliara. Astea sunt dotari imposibile pentru Dacia.
Cei care cumpara Duster sunt bucurosi ca au 4 roti.

Cei care cumpara Duster platesc in general mai mult (uneori semnificativ) pe o masina decat cei care cumpara VW/Audi la mana a 2-a sau a 3-a, cu sute de mii de km la bord. Deasemenea, in general, au si o cantitate semnificativ mai mare de bun simt si logica, care uneori lipsesc complet de la unii cumparatori de VAG-uri cu sute de mii de km la bord.

Fiindca daca logica respectiva ar exista (fie si intr-o foarte mica masura), ar putea realiza relativ usor cat de stupid este sa-i privesti de sus si sa-i faci saraci pe unii care au platit semnificativ mai mult decat ei pe o masina. Nici nu mai pomenesc faptul ca o persoana cu o cantitate minima de bun simt s-ar abtine de la afirmatii de genul chiar si daca tehnic ar avea dreptate, ceea ce nu e cazul aici.

Edited by tatalor51, 18 November 2017 - 00:12.


#561
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Si totusi, cat costa un Duster d-asta latest shit full de full?

#562
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Probabil 18-19k.

#563
marianculturistul

marianculturistul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 09.09.2005
Dusterul a fost nou 17600 euro; 1,5 dci ; 4X4; piele volan si schimbator, senzori parcare spate; AC si alarma.
Ca bataie de joc: claxon pe maneta, suruburi la vedere in masina: in suport pahare, la manerul de deschidere usa, butoane false pe manerul de la usa, scaune de rahat , cotiera foarte subtire si improvizata, radio cd cu afisaj minuscul.
De cateva ori era sa fac accident ca nu am gasit claxonul, apasam pe mijlocul volanului din reflex.
Frane pe tambur spate= frane slabe, daca in fata ai o auto buna te infigi in ea. Stergatoarele erau cu arc, ca la Dacia 1310.

#564
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 marianculturistul, on 18 noiembrie 2017 - 20:24, said:

De cateva ori era sa fac accident ca nu am gasit claxonul, apasam pe mijlocul volanului din reflex.
Asta spune tot. Posted Image

#565
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 ericmario, on 18 noiembrie 2017 - 21:22, said:


Asta spune tot. Posted Image

Spune tot despre cel care conduce doar premium+, evident.

Am mers cu dusterul cu cineva si trancanea prin portiere, de spuneai ca acolo avea ascuns fier vechi furat. Si in spate la fel. Iar rotile se hurducau sub masina de ziceam ca sar. Sa ma simt in siguranta? Nici gand. Poate noua ai alta senzatie, dar asa ceva la doar 46.000km ???? Horror.

Edited by Torquemada-666, 18 November 2017 - 21:27.


#566
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009

 marianculturistul, on 18 noiembrie 2017 - 20:24, said:


De cateva ori era sa fac accident ca nu am gasit claxonul, apasam pe mijlocul volanului din reflex.

Accidentul e doar o chestiune de timp daca reflexul tau este sa apesi claxonul nu frana!

#567
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
de pe FB :)
Attached File  patron-italian-vs-angajat-roman_0e109e9564bdff.jpg   40.89K   44 downloads

#568
vag0

vag0

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 11.09.2017
Una rapidă cu duster: am făcut până la a1 la 8 km înainte de sebeș și  nu am putut scoate roata deoarece cheia de prezoane s ă lărgit in gura. Nici măcar un prezon nu am putut scoate. O bătaie de joc, are metal mort .

#569
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Asta poate fi si vina celor de la vulcanizare sau ateliere de genul.
Multi strang piulitele cu pistolul pneumatic pana rup prezoanele, nu cu cheia dinamometrica.
Oricum, o cheie proasta nu face ca si masina sa fie proasta.
Ca ii lipsesc multe, e adevarat, dar poate ca se adreseaza unui segment de clienti care trec usor peste neajunsuri.

#570
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 marianculturistul, on 18 noiembrie 2017 - 20:24, said:


De cateva ori era sa fac accident ca nu am gasit claxonul, apasam pe mijlocul volanului din reflex.
.

Asta cu claxonul este o chestie de obisnuinta. Eu am Ford si inca nu m-am obisnuit dupa 20 de ani de cand nu am mai condus o Dacie, ca am claxonul pe mijlocul volanului.
Dar tot raul este spre bine ca abia nu mai claxonez aiurea la orice chestie.

#571
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 ericmario, on 19 noiembrie 2017 - 21:42, said:

Oricum, o cheie proasta nu face ca si masina sa fie proasta.
Ba cam face, asta spune multe de calitatea materialelor.
E o practica uzuala ca la ateliere auto sa stranga exagerat de tare prezoanele astfel incat sa fie foarte greu de desfacut si la 1.80 si 110kg cat am eu.
La VW-Audi nu e nici o problema. Cheia are material foarte rezistent si am cumparat un prelungitor de 1 metru astfel incat sa le pot desface usor.
O cheie de roti de calitate slaba e o eticheta ca totul e facut la cele mai joase standarde de calitate si siguranta.
Eu chiar ma uit la astfel de detalii pentru ca acolo e diferenta intre un produs de calitate si unul spoit pe exterior ca sa ia fata.

 marianculturistul, on 18 noiembrie 2017 - 20:24, said:

Stergatoarele erau cu arc, ca la Dacia 1310.
Stergatoare aero costa prea mult. La VW au devenit standard prin 2004, la Dacia probabil prin 3004.

 marianculturistul, on 18 noiembrie 2017 - 20:24, said:

Frane pe tambur spate= frane slabe, daca in fata ai o auto buna te infigi in ea.
Asta tine de siguranta si Dacia e recunoscuta prin costuri cat mai mici si siguranta la fel.

Edited by Kroghy, 19 November 2017 - 22:38.


#572
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Da prietene, ai si tu dreptate, dar nu-i cumva o exagerare sa spui ca masina e proasta din cauza ca cheia de roti e naspa?
Sau sa spui ca era sa faci accident din cauza ca nu ai gasit claxonul? Atentia, nu pedala de frana, ci claxonul!

Pe de alta parte, Slava Domnului ca avem de unde sa alegem, ca nu mai e ca pe vremea lui nea' Nicu cand stateam la coada pentru o 1300!

Daca Dacia ar avea standarde mai ridicate, materiale premium, etc. oare nu si pretul ar fi mai ridicat?
Gandeste-te ca daca o Dacie noua ar porni de pe la 20k euro, sa zicem, poate Audi-ul tau nu ar mai costat 12k euro(sau cat ai dat pe el), ci mult mai mult.
Pana la urma e bine pentru noi toti sa existe si producatori care tin preturile mai jos.

Edited by ericmario, 19 November 2017 - 22:44.


#573
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Poate ca tu nu ai avut Dacia 1310.
Eu am avut si sunt satul pana peste cap de materiale slabe.
De mai bine de 20 de ani nu mai stiu ce inseamna cheie de roti uzata, lucru obisnuit la Dacia 1310.
Alte chestii ce tineau de materiale de caltitate slaba erau segmentii care tineau aprox. 50 mii km, franele pe spate pe tamburi la care se strica frana de mana, jigleoarele care se dereglau, socul care era varza, cutia de viteze la care vitezele erau foarte custom, ambreiajul care tinea la fiecare masina in alt mod, frana care tragea ori stanga ori dreapta.
Vorbesc de masini noi, toate aveau ceva specific astfel incat trebuia sa "cunosti" masina.
Toate astea erau din cauza materialelor proaste.
Din acest motiv eu am alergie psihica la tot ce inseamna calitate scazuta.

#574
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Am zis 1300, nu 1310, dar adevarul e ca nu am avut asa ceva, dar am condus.
Daca ai condus 1300, inseamna ca esti sofer! Chiar si 1310.

Dar nu despre ele e vorba in topicul asta.
Trebuie sa recunosti ca s-au facut pasi uriasi de la 1300/1310 la Duster.
Acum, ca Dusterul nu are materiale care sa se ridice la nivelul SUV-urilor europene e adevarat, dar nici pretul nu se ridica la nivelul alora, nu?
Daca ai buzunarul atat de gros, de ce te-ai uita la Dacia Duster? Sau de ce ai blama-o?

#575
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ce ma distreaza e ca cei care blameaza Dacia , culmea si-au si cumparat-o ! Hahahhahah deci astea inseamna ca tot mai bine o masina NOUA de la DACIA decat un SH obosit din Jermania .
In rest comparatiile exagerate ale actualelor modele Dacia cu Dacia comunista pur si simplu sunt total deplasate ; din pacate unii useri traiesc in trecut iar rautatea caracteristica romanului invidios ca unii is permit masini noi izvoraste din frustrari acumulate cumparand secand henduri care se strica des si cer bani cu nemiluita ca sa poata rula pe ulita ...

Cer respectos sa va abtineti astia frustratii cu secand handuri nemtesti , sa postati pe un topic unde e vorba de masini noi marca Dacia !

O sa dau report la toate postarile ulterioare in care se denigreaza marca Dacia de catre niste useri frustrati care nu au bani de masini noi !!
P.S. Nu am masina Dacia ... inca !

Edited by Baxon, 19 November 2017 - 23:18.


#576
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Cheia de la Duster/Logan este destul de buna, chiar mai solida ca la multe masini, dar cand nu stii sa desfaci un surub strans de dorel poti strica si cea mai buna cheie. Eu cand am rupt cheia de la Peugeot incercand sa desfac suruburile stranse de dorel(vroiam sa pun rotile de iarna) am reusit sa desfac cu cheia de la masina tatalui meu, un Logan.
Strangerea suruburilor de la roti tine de siguranta, daca sunt stranse prea tare pot strica janta sau mai rau se pot rupe. Eu nu mai merg decat la vulcanizarile unde au dinamometrica(oricare vulcanizare care se respecta si tine la siguranta clientilor trebuie sa aiba dinamometrica) daca sunt nevoit sa merg unde nu cunosc si nu au dinamometrica imi strang singur suruburile.

Edited by CGDBZ, 19 November 2017 - 23:23.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate