Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16139 replies to this topic

#12385
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,634
  • Înscris: 02.10.2009
Am primit banii inapoi de la WizzAir (vezi postul# 12331) in contul cardului cu care am facut rezervarea  (MC, paltit/incasat in dolari).

Am primit un telefon de la Wizz imediat dupa ce am anuntat ca vreau banii inapoi (cursa oferita de ei era la mizul noptii si am anulat-o) cum ca ei nu stiu unde sa dea banii pentru ca am facut rezervarea prin agent si ca ei nu stiu care e ala - ca sa vezi !  :D ( era Opodo -din UK) si sa le spun acelui agent ca s-a anulat si ca vreau banii. Opodo imi dadea inapoi 80% oricum chiar daca anulam eu singur de buna voie. Am spus agentului povestea (pe e-mail la Customer Service- no answer) dar in cateva zile am primit factura de la Wizz ca-mi dau banii.

Era doar ptr un bilet din 4... Am intrat la "Complaints" pe site-ul WIzz si am spus povestea. Raspuns prompt (a doua-treia zi, nu dupa 30 zile cum anunta site-ul) "Nu-i asa, ai primit toata suma, vezi in cont". Intru in contul MC: suma corecta, minus ceva maruntis acolo.

Deci a mers mai rapid decat la americani ! :lol:

Proasta experienta cu Low Cost de data asta, din pacate a trebuit sa iau in loc bilete la Raynair- alta baragladina- dar nu am marje mare de manevra  si nici bani de aruncat pe bilete de 10 ori mai scumpe, asa cum arata la alte companii.

Am mai mers odata cu WizzAir, Sibiu-Madrid acum 2 ani, am luat bilet din ala prioritar sau cum se zice, locuri alese  primele din fata, a mers ceas, de nota 10. Atunci.

#12386
Tz3posu

Tz3posu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 20.03.2009
De cele mai multe ori la low cost întârzierile sunt mai mici si schimbările mai rare. Am auzit de mai multe curse de linie cu întârzieri/anulări decât la low cost. Personal nu am avut nicio problema pana acum cu low cost din fericire, exceptând mici întârzieri de maxim 30 min, dar și unele momente când s a aterizat mai devreme.
Consider ca pentru orice zbor in Europa low cost este suficient pentru majoritatea oamenilor. In 90% in cazuri prețul este mai mic/mult mai mic, iar mulți dintre oameni nici nu au nevoie de tot ce oferă o cursa de linie. Mulți își iau bagaj de cala pentru ca e gratis(asta doar in capul lor, prețul se regăsește in bilet) și nici măcar nu au nevoie de el. Orice zbor in Europa nu depășește 4h hai maxim 5 dacă vorbim de extremități și insule ce aparțin Europei și in plus sunt și zboruri directe. Ca noi trăim in România și nu avem același oportunități ca alte tari e partea a 2a. In orașele mai din vest sunt atâtea destinații disponibile la low cost încât nu ai niciun motiv sa apelezi la linie.
O sticla de apa/suc/vin și o gustare sau ceva cald te duce maxim 10-15€ in funcție de preferințe. La linie e “gratis”.

#12387
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
astazi citesc in ziar un cuplu din Austria si-a comandat doua bilete Viena - Roma, cu 61€ dus intors de persoana. Cei de la WizzAir nu au permis Check-in-ul online pe site-ul lor, astfel ca cei doi au fost nevoiti sa isi faca Check-in-ul in aeroport, astfel ca au platit 70€ de persoana pentru acest serviciu. Per total Check-in-ul a fost mai scump decat biletele de avion.

#12388
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,359
  • Înscris: 05.03.2005
asa se intampla cand pentru unii unghia creste ca sa si-o bage-n gat ! Daca isi cumparau un amarat de loc in timpul rezervarii aveau dreptul la check-in online si gratuit :

"Pentru a reduce costurile și pentru a ne menține tarifele la un nivel scăzut, oferim opțiunea de a efectua check-in online gratuit. Check-inul online este disponibil cu 30 de zile, dar nu cu mai puțin de 3 ore înainte de decolarea zborului programat, dacă ați achiziționat un loc în timpul rezervării "


https://wizzair.com/...-si-imbarcare#/

Edited by mccrya, 22 March 2019 - 11:43.


#12389
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
pai orice companie serioasa deschide check-inul cu 48 de ore inainte de zbor, si tu poti face singur online check-inul gratuit.

Nu vad de ce esti obligat sa iti cumperi un loc, pentru a accesa check-in-ul online, asta este furt. Deci ori te obliga sa dai un ban pentru loc, ori sa dai bani in aeroport.
Odata cu scaunul cumparat in timpul calatoriei nu vad ce check-in mai trebuie sa faci, normal ti se proceseaza biletele automat, ti le trimit prin mail si asta e. Deci este un abuz.

Edited by business11, 22 March 2019 - 11:46.


#12390
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,359
  • Înscris: 05.03.2005
nu e furt deloc pentru ca regulile sunt scrise clar in linkul de mai sus. Iti convin regulile bine, nu iti convin zboara cu o companie serioasa...dar nu la 20 euro pe segment.

#12391
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
vezi ca acum am deschis link-ul si am citit in detaliu. Mai jos scrie, exact asa cum se practica la orice alta companie:

Quote

În cazul în care nu ați achiziționat un loc odată cu rezervarea, check-inul va fi disponibil doar cu 48 de ore înainte de plecare.

Deci chiar si fara loc este permis online-check-inul gratuit. Dar in cazul mentionat de mine mai sus, nu a fost posibil. Pur si simplu nu era permis online check-inul.

#12392
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,359
  • Înscris: 05.03.2005
pai poate acei pasageri nu au facut check-in cu doar 48 ore inainte de imbarcare ci mai devreme Posted Image. Si acum pe bune....esti chiar asa sarac ( nu tu :D )  sa dai maxim 10 euro pe rezervarea unui loc ?

Edited by mccrya, 22 March 2019 - 11:57.


#12393
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

 mccrya, on 22 martie 2019 - 11:55, said:

pai poate acei pasageri nu au facut check-in cu doar 48 ore inainte de imbarcare ci mai devreme Posted Image

bine acum tu o poti baga cum vrei.

Oamenii au incercat sa isi faca check-in-ul in timeframe-ul 48-3 exact asa cum se face normal. Si nu era posibil. Vezi poza atasata.

Attached File  1.jpg   14.63K   38 downloads

#12394
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 mccrya, on 22 martie 2019 - 11:55, said:

pai poate acei pasageri nu au facut check-in cu doar 48 ore inainte de imbarcare ci mai devreme Posted Image. Si acum pe bune....esti chiar asa sarac ( nu tu Posted Image )  sa dai maxim 10 euro pe rezervarea unui loc ?

Daca nu iti achizitionezi loc, poti face singur check in online gratuit, insa nu cu mai mult de 48 h inainte de zbor. Cine a zis ca ori faci check in online cumparand loc ori in il faci in aeroport contra cost? Il poti face GRATIS ONLINE insa nu cu mai mult de 48h inainte de zbor.

Edited by MembruAnonim, 22 March 2019 - 12:02.


#12395
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Business11, poti sa pui un link cu articolul? Multumesc.

Ce inseamna “disrupted flights” in cazul de fata?

Iata ce am gasit la o scurta cautare si ce explica problema cuplului austriac:

The flight time was changed and due to that your online ticket states "Online check in is not possible for disrupted flights" so we were not able to check in online so we got to the airport early to check in, in the airport nobody explained why we were not able to check in online and we were charged 121 euros as a fine, there was about hundred people in the airport with the same issue for the same flight, every single one of them paid the fine because they were not aware of process.
I called the Wizz Air customer service after that and asked explanation and then they said that if the flight time is changed then you need to log into the Wizz Air and approve the change, I am really sorry but this was not clear on the email or the link what they sent, the link took you into the page where it said that the "online check in is not possible for disrupted flights", there was about hundred people behind me int the airport with the same problem so I would say that it sounds more like a scam.

#12396
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
https://www.heute.at...Ticket-46882493

Pai cam asta este problema la ei, ca totul este facut intr-un fel anume incat sa te puna la plata. Mie mi-au schimbat zborul fara sa ma anunte prin e-Mail. Doar dupa ce m-am logat in contul WizzAir am primit notificarea daca vreau sa accept sau nu zborul.

#12397
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,714
  • Înscris: 11.01.2005

 business11, on 22 martie 2019 - 11:57, said:

Oamenii au incercat sa isi faca check-in-ul in timeframe-ul 48-3 exact asa cum se face normal. Si nu era posibil. Vezi poza atasata
Tin minte ca am primit si eu eroarea asta mai demult. La cateva ore distanta a functionat si am reusit sa fac check-in-ul.
Mai este o chestie, nu sunt foarte sigur dar din cate am mai observat, daca am un zbor fara loc din Bucuresti, miercuri la ora 08:00 AM, check-in-ul online mi se va deschide luni dimineata la ora 09:00 AM (ora 08:00 AM a Budapestei), unde probabil sunt serverele instalate pe ora locala Posted Image

Edited by vladut_v, 23 March 2019 - 12:15.


#12398
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 vladut_v, on 23 martie 2019 - 12:14, said:

Tin minte ca am primit si eu eroarea asta mai demult. La cateva ore distanta a functionat si am reusit sa fac check-in-ul.
Mai este o chestie, nu sunt foarte sigur dar din cate am mai observat, daca am un zbor fara loc din Bucuresti, miercuri la ora 08:00 AM, check-in-ul online mi se va deschide luni dimineata la ora 09:00 AM (ora 08:00 AM a Budapestei), unde probabil sunt serverele instalate pe ora locala Posted Image

N-are nicio treaba cu ora din Budapesta. Scrie clar, 48 de ore inainte de ora zborului. Daca zborul tau este programat miercuri la ora 9:00am, asta inseamna ca check in-ul online gratuit se deschide luni la ora 9:00am.

Edited by MembruAnonim, 23 March 2019 - 13:12.


#12399
Cos2k

Cos2k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 12.05.2007

 N4S, on 20 martie 2019 - 15:22, said:

Vezi ca Unicredit e renumit pentru conversie dubla daca comerciantul nu este din Romania. Chiar daca comerciantul strain cere lei, Unicredit trece automat prin euro tranzactia, deci tranzactia ta s-a decontat astfel lei->euro->lei. Da un search pe topic-ul revolut dupa Unicredit si o sa te convingi. Si nu sunt singurii, mai sunt si altii. Consulta lista asta de banci, ar trebui sa se aplice aproximativ aceeasi regula si la Wizzair. https://docs.google....8wS4/edit#gid=0

Unicredit a fost clar de vina. Raspunsul primit de la ei:
"Va informam ca pentru toate tranzactiile efectuate in strainatate (inclusiv tranzactiile pe internet pe site-uri internationale domeniu.com sau pentru care banca acceptatoare este in afara Romaniei) prin cardurile Visa/Mastercard emise de banca noastra, valuta de decontare intre banca si Visa/Mastercard este EUR.

Astfel, decontarea tranzactiilor in afara tarii se va realiza in felul urmator: conversie valutara intre moneda in care a fost efectuata tranzactia si EUR (folosind cursul valutar stabilit de Visa/Mastercard din ziua finalizarii tranzactiei), iar apoi se va realiza conversie intre EUR si moneda contului (folosind cursul de vanzare al bancii din ziua procesarii)."

Stupid e sigur, habar nu am daca e ilegal. Cum vad ca sunt multe banci care fac asta, tind sa cred ca nu.

Drept concluzie: nu folositi carduri Unicredit (regula valabila probabil si pentru celelalte banci marcate in lista lui N4S) pentru plati Wizzair.

Edited by Cos2k, 25 March 2019 - 14:56.


#12400
mike2044

mike2044

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 27.02.2010
O întrebare, este pt prima oara când zburam cu un copil mai mic de 2 ani...este inclus bagaj separat gratuit pt copil?

#12401
Florin_Alex

Florin_Alex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 14.12.2001

 mike2044, on 26 martie 2019 - 10:35, said:

O întrebare, este pt prima oara când zburam cu un copil mai mic de 2 ani...este inclus bagaj separat gratuit pt copil?

Daca te referi la cel de mana, da, este inclus. Poti lua suplimentar si carut, plus ceva lichide pentru zbor. La verificarea de securitate mergi pe la intrarea speciala (este in capatul birourilor de check-in WizzAir in terminalul vechi), pentru a putea scana carutul.

#12402
lls869

lls869

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 21.07.2011

 mike2044, on 26 martie 2019 - 10:35, said:

O întrebare, este pt prima oara când zburam cu un copil mai mic de 2 ani...este inclus bagaj separat gratuit pt copil?


Salut,
Uite aici toate informatiile oficiale

https://wizzair.com/...i-si-bebelusi#/

Zbor cat mai placut!!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate