Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
LIDL - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 26 2024 22:27, Started by
123321
, Feb 17 2016 13:06
·
77
#1153
Posted 07 January 2022 - 10:21
pavelescu, on 06 ianuarie 2022 - 19:55, said:
Scandal la un magazin Lidl. Un bărbat a fost bătut de paznici după ce a reclamat un preț fals https://stirileprotv...-pret-fals.html Nu reacționează nimeni așa dacă doar reclami o eroare, la Lidl produsele cu reducere, etichete portocalii, tre' marcate ca atare de cel de la casă. Mare atenție la casele rapide nu funcționează reducerea automată, tre' chemat un angajat care să confirme asta. Am pățit de câteva ori, le-am atras atenția, nimeni nu mi-a pus nici măcar o pană în gât . |
#1154
Posted 07 January 2022 - 10:22
Ma duc acum la un Lidl si imi ard chilotii in parcare. O sa planga toti din cauza fumului.
|
#1155
Posted 07 January 2022 - 11:03
Cred ca a facut scandal in magazin. Eu cand am avut probleme cu etichetele portocalii s-a rezolvat rapid la casa.
offtopic. Lumea e foarte nervoasa in general. Trebuie sa invatam sa fim mai calmi. Problema la lidl in ultimele luni (un motiv ptr care au luat amenda) e diferenta pret online/afisat in magazin vs pret la casa de marcat. |
#1156
Posted 07 January 2022 - 11:15
O alta problema cu preturile la Lidl este ca sunt afișate în partea de sus a produsului, nu jos ca la restul magazinelor și mulți se încurcă în ele.
Am văzut odată ca făcea scandal la casa o babuta ca nu corespunde prețul de pe bon cu cel de la raft. Și a venit un șefulet de acolo sa facă pe deșteptul ca nu s-a uitat babuta unde trebuie. Și i-am explicat desteptului ca e vina lor ca sunt singurii care au preturile puse pe dos, dar nu m-a bătut niciun paznic. Edited by ech, 07 January 2022 - 11:15. |
#1157
Posted 07 January 2022 - 12:47
Chemarea unei echipe de interventie de la o firma de paza se face in urma unei altercatii serioase, nu doar la o simpla cearta. Trebuie vazut de ca i-au chemat pe aia. Este foarte posibil ca omul sa fi facut scandal mare, sa-i fi amenintat, dar in astfel de cazuri se cheama politia, nu firma de paza. Lidl nu trebuie sa aiba de-a face cu asa ceva, cu echipe de batausi ale firmelor private. Este o reclama negativa creata de o decizie proasta a personalului din magazin, cel mai probabil al sefului de tura. Exista politie, jandarmi, nu ajungem sa rezolvam situatii tensionate chemand niste malaci de la firmele de paza. Partea buna pentru cel batut este ca acesti agenti de paza/interventie pot fi dati in judecata pe persoana fizica fara probleme. Asta trebuie sa faca omul batut, chiar daca are si el partea lui de vina in scandal. Cel mai probabil s-a enervat foarte tare vazand ca.nu i-a pus reducerea. Se mai intampla... eu in astfel de cazuri, dupa ce verific bonul, dau produsul inapoi. Niciodata nu a existat vreo problema, casiera iti accepta produsul si-ti da banii inapoi fara discutii.
|
#1158
Posted 07 January 2022 - 18:59
Etichetele acelea portocalii cu 30% reducere sunt problematice. De cele mai multe ori este tiparit sters codul de bare si nu poate sa-l scaneze. Eu totdeauna verific bonul pentru ca se mai intampla diverse erori, si totdeauna acestea s-au rezolvat civilizat, in cazul meu.
Banuiesc ca totusi seful de magazin nu este un psihopat care a asmutit agentii de paza pe client complet aiurea, ci probabil s-a simitit amenintat/in pericol. Pe de alta parte, daca clientul nu era violent nu se justifica in nici un fel interventia agentilor, a la Derek Chauvin. Daca clientul avea ceva probleme cu inima, puteau chiar sa-l omoare. |
#1159
Posted 07 January 2022 - 19:55
Nu am vazut niciodata sa scaneze eticheta portocalie cu 30% reducere, ci scaneaza codul articolului apoi apasa o tasta cu reducerea de 30% pe casa de marcat.
|
#1160
Posted 08 January 2022 - 00:53
Eticheta portocalie este reducere locală cu 30%. In majoritatea cazurilor nu scrie nimic pe ele.
|
#1161
Posted 08 January 2022 - 01:17
esti in grava eroare.
pe acele etichete este trecut noul cod de bare, reducerea, pretul vechi si cel nou, valabilitatea, pretul pe kg nou si vechi. etichetele acelea se pun local, dar metodologia este interna lidl, nu vine gigi de la strehaia sa puna eticheta cu valoare ca asa vrea el sa fie pe ulita lui, ori bibanu de la bucuresti ca e boss de capitala si are eticheta portocalie cu strasuri si valoare si trece ce vrea muschiul lui pe ea. |
#1162
Posted 08 January 2022 - 02:16
Puferiu_, on 07 ianuarie 2022 - 10:22, said:
Ma duc acum la un Lidl si imi ard chilotii in parcare. O sa planga toti din cauza fumului. Păi da, fum acru, cheloți" cu rahat 🤣 Altfel, un psihopat arată ca un... psihopat, chiar dacă se bandajează la mînă 😉 Umblu în Lidl, și eu și soția, ăștia au un atrofiat la ușă, de la pază. Ca să vină o echipă ,,de calmare ", înseamnă că ăla a făcut pe nebunul bine de tot. Eu mă mir că mulți se miră de astfel de ieșiri, ale unor clienți. Au apărut mulți dezaxați în generațiile tinere, dar și la cei vîrstnici, nu cred că NU le vedeți ieșirile ciudate, dacă ,,voi " sînteți placizi! Eu îi văd în trafic, la magazin, pe stradă, sînt tot mai mulți țăcăniți, nesimțiți. Edited by crisstonne, 08 January 2022 - 02:21. |
|
#1163
Posted 08 January 2022 - 07:15
Eu astept filmarea din magazin. Si cred ca raman cu asteptatul.
|
#1164
Posted 08 January 2022 - 15:04
Dany_Darke, on 08 ianuarie 2022 - 01:17, said:
esti in grava eroare. pe acele etichete este trecut noul cod de bare, reducerea, pretul vechi si cel nou, valabilitatea, pretul pe kg nou si vechi. etichetele acelea se pun local, dar metodologia este interna lidl, nu vine gigi de la strehaia sa puna eticheta cu valoare ca asa vrea el sa fie pe ulita lui, ori bibanu de la bucuresti ca e boss de capitala si are eticheta portocalie cu strasuri si valoare si trece ce vrea muschiul lui pe ea. Attached Files |
#1165
Posted 10 January 2022 - 21:49
Am vazut ieri un produs cu eticheta portocalie pe care era printat un cod de bare, dar fara numere.
Parintii mei folosesc apa de gura Listerine Coolmint de ani de zile. Deoarece are un pret maricel, iar eu am un salariu aflat la polul opus, v-am intrebat de apa de gura Dentalux. Asa ca le-am luat Fresh Mint si Extra Mint. Au zis ca sunt oribile, deci nu le mai iau. In schimb, voi face experimente pe ei cu apa de gura de la Auchan, ca au vreo 5-6 sortimente. |
#1166
Posted 10 January 2022 - 22:58
Dentalux
Cum oribile? Au aromă mentolată, te clătești în mufarină" și aia este. Ce atîtea ifose?! 😋 Edited by crisstonne, 10 January 2022 - 22:59. |
#1168
Posted 11 January 2022 - 01:13
Listerine cel mai ok ieși la 1l.
Eu prefer însă total care. Mai apare periodic și în K Edited by BloodRa, 11 January 2022 - 01:14. |
#1169
Posted 11 January 2022 - 10:18
Puferiu_, on 10 ianuarie 2022 - 21:49, said:
Am vazut ieri un produs cu eticheta portocalie pe care era printat un cod de bare, dar fara numere. Parintii mei folosesc apa de gura Listerine Coolmint de ani de zile. Deoarece are un pret maricel, iar eu am un salariu aflat la polul opus, v-am intrebat de apa de gura Dentalux. Asa ca le-am luat Fresh Mint si Extra Mint. Au zis ca sunt oribile, deci nu le mai iau. In schimb, voi face experimente pe ei cu apa de gura de la Auchan, ca au vreo 5-6 sortimente. |
#1170
Posted 13 January 2022 - 16:43
Buna, as avea doua intrebari:
1. exista cumva raion/raft/ceva/whatever cu produse alimentare pt diabetici? 2. ati testat burgerii sau cheeseburgerii gata preparati cei pt microunde? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users