Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv
 Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare
 Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.
 Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...
 

Se cere foarte mult CRM (customer relationship management) ce inseamna?

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
blizzardonly

blizzardonly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 21.07.2015
Multumesc

#2
Damascus77

Damascus77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,911
  • Înscris: 11.07.2015
da-i pe google


e un sistem integrat de gestiune a portofoliului de clienti - actuali si potentiali

ai datele lor, produsele de care beneficiaza, produsele care le-ar putea fi utile, conditii preferentiale, samd

Edited by Damascus77, 10 February 2016 - 18:23.


#3
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Depinde si cine iti cere si post ai.
E ce a zis Damascus doar  ca poate avea mai multe module sau mai multe sisteme.
Pe vremea cand eram agent am lucrat la o firma care avea asa ceva. Erau printre singurii pe vremea aia, cei de la firmele concurente au venit si ei ulterior cu el. A nu se intelege ca este un singur program. Sunt poate mii de variante de implementare in functie de ce vrea firma respectiva care il foloseste.
Ei, pe vremea cand il foloseam era de ajutor daca il completezi cu simt de raspundere si te tii de el. Daca il completai ca unii colegi ai mei doar ca sa vada sefii ca ai activitate in el, era doar timp pierdut. Oricum si mie imi manca minim o ora pe zi.

#4
tecalto

tecalto

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 508
  • Înscris: 18.06.2007
Depinde si in ce context apare. La mine in firma de exemplu CRM se numeste o aplicatie in care inregistrezi taskuri pentru alte departamente. Daca nu-mi mai merge mouse-ul, inregistrez un task catre dep. IT si se prezinta baietii cu un mouse.

#5
boringboy

boringboy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 614
  • Înscris: 06.05.2010

View Posttecalto, on 10 februarie 2016 - 19:24, said:

Depinde si in ce context apare. La mine in firma de exemplu CRM se numeste o aplicatie in care inregistrezi taskuri pentru alte departamente. Daca nu-mi mai merge mouse-ul, inregistrez un task catre dep. IT si se prezinta baietii cu un mouse.


acolo e o aplicatie de helpdesk, CRM este pentru gestionarea relatiei cu clientii sau poate sunteti priviti ca niste clienti pentru cei de la IT :)

#6
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,773
  • Înscris: 22.12.2006
tot ce tine de relatia cu clientii. Servicii deja vandute, gradul de satisfactie al clientilor, cat de activa e relatia cu clientii, cat de bine e pusa la punct baza de date cu clientii, astfel incat sa poti anticipa nevoile, etc. Este un concept foarte complex.

#7
Ulysse-Nardin

Ulysse-Nardin

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.02.2016
Eu folosesc Salesforce. Nr 1 mondial.

Este cu adevarat incredibil de folositor in conditiile in care acopera toata plaja de nevoi a unei companii.

#8
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004

View Postandrei_221, on 10 februarie 2016 - 19:33, said:

tot ce tine de relatia cu clientii. Servicii deja vandute, gradul de satisfactie al clientilor, cat de activa e relatia cu clientii, cat de bine e pusa la punct baza de date cu clientii, astfel incat sa poti anticipa nevoile, etc. Este un concept foarte complex.

      Adica e o prostie.

#9
DianaBraaaa

DianaBraaaa

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 11.02.2016
Si cei de la Microsoft ofera o solutie pentru CRM, si anume platforma SharePoint, care poate fi customizata (cica) sa serveasca si ca un CRM. Dar mie mi s-a parut ca e mai mult un fel mijloc de comunicare si editare documente impreuna, decat un CRM.
Recomand Salesforce, desi am trecut doar prin faza de trial.

#10
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,849
  • Înscris: 23.10.2015
Microsoft are Dynamix ca solutie CRM. Cine ti-a zis de SharePoint, te-a mintit.

Nu mai recomanda daca nu esti in tema.

Edited by LukRo, 12 February 2016 - 20:36.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate