Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 

Revoltător! Ministerul Educației vrea desființarea istoriei din școli și licee

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
131 replies to this topic

#109
mihaela5

mihaela5

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,236
  • Înscris: 15.05.2007
Desfiintarea istoriei din scoli are legatura cu desfiintarea identitatii nationale.
In toata Europa se lucreaza pe acest plan, nu numai in Romania.
Un rau incomensurabil facut generatiilor de tineri care vor deveni niste dezorientati care nu vor mai intelege cine sunt si incotro se indreapta . Buni de condusi de clasele politice ca niste oi oarbe.
Trebuie luptat pe toate planurile impotriva acestei planificari diabolice a omenirii .

#110
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011

View Postmihaela5, on 11 februarie 2016 - 13:03, said:

Desfiintarea istoriei din scoli are legatura cu desfiintarea identitatii nationale.
In toata Europa se lucreaza pe acest plan, nu numai in Romania.
Un rau incomensurabil facut generatiilor de tineri care vor deveni niste dezorientati care nu vor mai intelege cine sunt si incotro se indreapta . Buni de condusi de clasele politice ca niste oi oarbe.
Trebuie luptat pe toate planurile impotriva acestei planificari diabolice a omenirii .
aceasta identitate locala de care vorbesti eu o consider diabolica.
identitatea planetara e cea care va aduce iubirea ,nu egoismul local numit identitate nationala.

#111
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,682
  • Înscris: 13.06.2004
Nu va mai exista iubirea de patrie sau iubirea de rasă, să vezi cum se vor certa oamenii pentru altele.

#112
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

View Postipopovici11, on 09 februarie 2016 - 21:02, said:

Ei nu hotarasc, grupul acela doar face niste propuneri, ministerul educatiei va hotarai.
Si, sper sa nu supar pe nimeni, cred ca cei de formatie realista gandesc mult mai bine lucrurile decat umanistii, care-s mai mult cu capul in nori, nu-s deloc practici si uneori daca le auzi argumentatiile "logice" te apuca rasul...
Mie matematicienii aia din comisie mi-au aratat ca nu ei inteleg istoria si nici nu simt nevoia sa o inteleaga. Nu ca ar gindi logic, ci pur si simplu ca vor sa transforme istoria in cu totul altceva pentru ca ei nu pricep logica istoriei. Asta in conditiile in care si eu am facut liceul si facultatea la profil real.

De altfel si abordarea utilitarista a scolii imi repugna. E bine ca sa se predea si lucruri utile, cum sa scrii un CV sau o scrisoare de intentie, cum sa dai cu aspiratorul, ce curent maninca aspiratorul si ce cordon de alimentare trebuie (pentru ca de multe ori prelungitoarele sunt anemice la capitolul asta) samd., dar la scoala trebuie sa se invete si lucruri importante: pe ce lume traieste copilul, de unde se trage (na, istorie), ce este cultura si in ce consta ea, ca nu traim in padure ci in civilizatie, merge si un pic de istoria artelor...

Cred ca ati observat (inclusiv pe pielea voastra :) ) ca astia micii se satura de ceea ce invata la scoala si considera unele materii respingatoare. Sa faci doar chestii utile in scoala e calea cea mai buna ca sa schimbi lumea si va fi mai rau: in 1 generatie vor disparea CVurile, cererile, aspiratoarele, poate chiar si democratia. Pur si simplu copiii educati cu lucrurile astea se vor satura de ele si vor cauta altceva. E la fel de frustrant sa iei nota mica la istorie sau la materia de hirtzogarie. Apoi o sa-i auziti pe copii ca vor sa invete la scoala si chestii interesante, nu doar prostii si lucruri fara sens cum sunt hirtiile si cum sa alegem prelungitorul pentru aspirator. Atunci ce veti mai zice?

#113
mihnearau

mihnearau

    viitor banat

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,485
  • Înscris: 19.12.2015

View PostDihorul Razboinic, on 11 februarie 2016 - 21:24, said:

Apoi o sa-i auziti pe copii ca vor sa invete la scoala si chestii interesante,

sex, guta si maruta?

asta e un pleonasm

Edited by mihnearau, 11 February 2016 - 22:19.


#114
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,569
  • Înscris: 02.09.2006

View Postdjl, on 09 februarie 2016 - 13:37, said:

Nici eu nu mă omoram cu şcoala (doar la engleză, istorie, georgrafie învăţam mai bine) şi mergeam în discotecă (că pe atunci nu era cu club) - ce-i drept, foarte rar. Nu sunt un exemplu pozitiv, da' nici cel mai tâmpit om din lume nu cred că-s.
Problema nu e distracţia, problema e ce vine în afară de ea.

  Cu rezultatele care se vad, presupun ca echipa djl este invidiata iar parintii te dau ca exemplu pozitiv copiilor lor!

View Postpro-civilizatie, on 09 februarie 2016 - 19:43, said:

bla bla bla.
daca iubeste viitorul tarii atunci sa lase copii sa se concentreze pe matematica ,sa invete o meserie utila ,nu sa o arda cu mircea cel batran.

si ca sa isi apere patria,la ora de sport sa invete educatie militara ,sa invete sa traga cu pm-ul si ag7 anti-tanc.cu astea o sa loveasca invadatorul ,nu cu povestile cu fratii buzesti si poeziile lu cosbuc


Este ca n-ai prea fost pe la scoala?

#115
G.I.C.U.

G.I.C.U.

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 04.09.2006

View Postflorinho12, on 08 februarie 2016 - 02:00, said:


Istoria nu trebuie desfiintata ci doar redus numarul anilor de studiu si regandita curicula. In felul cum se prezinta azi e doar o materie pentru tocilarit, o succesiune de evenimente din care copiii nu raman cu absolut nimic. Un an de studiu pentru Istoria Romaniei si unul pentru Istoria Universala sunt suficienti. Mai grave mi se par modificarile ce privesc fizica, chimia si biologia

Edited by G.I.C.U., 11 February 2016 - 23:05.


#116
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,569
  • Înscris: 02.09.2006

View PostMembruAnonim, on 10 februarie 2016 - 10:07, said:

In primul rand, cum zic mai multi pe topic, trebuie schimbat STILUL de predare si cantitatea de informatie predata. Daca 30 de dobitoci in banci asculta un prost la catedra care dicteaza 30 de date de razboaie/evenimente/rascoale/schimbari de domnitori pe ora si 3 pagini de dictare iar asta inseamna ora de istorie, atunci sistemul e prost. Daca peste 10 minute de pauza vine in fata acelorasi 30 de dobitoci o vaca si umple 2 table de formule matematice, sterge si mai umple inca 2 table de formule matematice, aceiasi 30 de dobitoci incercand sa tina pasul cu copierea de pe tabla, evident neintelegand majoritatea nimic din ce scriu, iar asta se cheama ora de matematica, iar e prost. Mai adauga acelasi sistem la romana unde se dicteaza comentarii cu citate cu tot, o ora de geografie unde afli 10 varfuri, 3 denumiri de depresiuni si un pic de geologie, si asta se intampla in fiecare zi, atunci copilul ala iese din clasa plin de informatii pe care le uita (daca le-a retinut vreodata) pana ajunge acasa. Sistemul e prost pentru ca nu implica gandirea, ci doar executia robotizata, copierea unor idei mai mult sau mai putin bune.

Scoala trebuie sa te formeze pentru viata. Iar incompetentii care au alcatuit materia pana acum ne pregatesc pentru nimic. Intri bou in scoala si iesi vaca. Nu stii absolut nimic care sa te pregateasca pentru viata, pentru meserie, pentru nimic. Dar ai terminat "realul"sau "umanul". Concepte decrepite care nu mai au nici o legatura cu realitatea de azi. Iar daca scoala nu mai are legatura cu realitatea, inseamna ca trebuie schimbata. Macar bine ca se mai gasesc unii sa realizeze ca dupa un sfert de secol de imbecilizare, avem nevoie de o schimbare. O fi buna, o fi rea, depinde doar de executie.

Si nu sunt de acord cu romana o ora pe saptamana. Cine o zice e clar cu capul. Elevii nostrii au nevoie de limba romana, macar odata la 2 zile in care sa invete bazele limbii, sa invete sa vorbeasca, sa invete sa se exprime, sa invete sa scrie nepreskurtat, sa invete locul cratimei in propoitie, rostul vigulei, rostul exclamatiei cu un ! sau cu !?! etc... La ce vad si aud pe strada si la TV e clar ca niciodata limba romana nu e de ajuns. Dar ma refer la aceeasi chestie, o limba romana predata cu cap, in care sa nu trebuiasca sa devii un papagal care repeta motamo ceea ce scrie profesoara pe tabla. Sa se dezvolte latura creativa, sa se invete conceptele din spatele lucrurilor. Nu o sa o uit nicildata pe profa de romana din generala care ne-a invatat CUM se face un comentariu. Pe baza a ceea ce am invatat de la ea am reusit pana la final de liceu sa pot construi comentarii cu subiect si predicat daca citisem cartea, evident si daca mai stiam vreun citat de la Calinescu si sleahta fara sa fiu nevoit sa cumpar carti de comentarii si alte asemenea


Pobabil ca ai urmat la FF daca ti s-a predat asa de mult si de concentrat intr-o ora. La ZI predarea este mult mai aerisita, de ex. nu se invata 30 de domnitori nici intr-un an de zile!

#117
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Poate ca nu. Chiar am terminat  profil electronica, specializarea electronist pentru automatizari. Meseria mea actuala nu are nimic de-a face cu asta.

Dar poate citesti mai atent si intelegi ce inseamna hiperbolizarea. Ah, si faptul ca oricum nu am spus de 30 de domnitori, ci de 30 de  date de razboaie/evenimente/rascoale/schimbari de domnitori. Inlocuieste "/" cu "," dupa plac.

#118
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011
excesul de materii putin importante la scoala duce la dezvoltarea fenomenului numit hipsteri imbecili.
in loc sa invete ceva util vor ajunge niste hipsteri socialisti multilateral dezvoltati,dar cu pretentii.
limba romana se va preda doar 1 an ,cat sa invete sa scrie-citeasca,urmând sa o aprofundeze scriind formule si definitii la fizica ,chimie si biologie.
alte materii utile vor fi matematica,educatia civica si militara ,restul materiilor fiind eliminate.
profesorii vor fi mentinuti doar in laboratoarele de practica .profesorii care doar predau teorie vor fi inlocuiti cu profesori virtuali pe un ecran de calculator .

#119
cipri1981

cipri1981

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,777
  • Înscris: 08.11.2009
Oricum tema topicului este gresita. N-a zis nimeni ca se vrea scoterea istoriei ci ca va fi integrata intr-o alta materie. N-a zis nimeni ca nu mai trebuie sa invete copiii istorie ci doar ca trebuie sa nu mai centram studiul istoriei pe razboaie. Mai sunt si alte teme ale istoriei care merita studiate dar ca sa le faci loc alora trebuie sa mai scoti din celelalte.  Mie mi se pare de bun simt.

#120
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011

View Postcipri1981, on 12 februarie 2016 - 08:25, said:

Oricum tema topicului este gresita. N-a zis nimeni ca se vrea scoterea istoriei ci ca va fi integrata intr-o alta materie. N-a zis nimeni ca nu mai trebuie sa invete copiii istorie ci doar ca trebuie sa nu mai centram studiul istoriei pe razboaie. Mai sunt si alte teme ale istoriei care merita studiate dar ca sa le faci loc alora trebuie sa mai scoti din celelalte.  Mie mi se pare de bun simt.
uite aici o lectie de matematica cu istoria integrata clasa a 2a:
stefan cel mare a domnit intre 1456 si 1504.intrebare .cati ani a domnit stefan? raspuns 1504-1456=54.bravo .nota 10.Posted Image
decebal avea 2 viezuri intr-o lada....si avea 3 lazi cu continut necunoscut......rezolvati ecuatia lui decebal cu o singura necunoscuta.Posted Image

materii de invatat clasele 2-8:

cu note:
-matematica
-fizica
-chimia
-biologia

fara note:
-educatia civica si militara
-engleza

limba romana va fi invatata doar in clasa 1 in felul urmator:invatare scris ,citit ,semne de punctuatie ,notiuni superficiale de gramatica.

Edited by pro-civilizatie, 12 February 2016 - 08:33.


#121
cipri1981

cipri1981

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,777
  • Înscris: 08.11.2009

View Postpro-civilizatie, on 12 februarie 2016 - 08:36, said:

uite aici o lectie de matematica cu istoria integrata clasa a 2a:
stefan cel mare a domnit intre 1456 si 1504.intrebare .cati ani a domnit stefan? raspuns 1504-1456=54.bravo .nota 10.Posted Image
decebal avea 2 viezuri intr-o lada....si avea 3 lazi cu continut necunoscut......rezolvati ecuatia lui decebal cu o singura necunoscuta.Posted Image

materii de invatat clasele 2-8:

cu note:
-matematica
-fizica
-chimia
-biologia

fara note:
-educatia civica si militara
-engleza

limba romana va fi invatata doar in clasa 1 in felul urmator:invatare scris ,citit ,semne de punctuatie ,notiuni superficiale de gramatica.
Nu stiu daca importanta subiectului admite glumite de genul asta dar, na, fiecare vede lumea in felul sau. Uite, in tonul tau, poate c-ar trebui intrudus si studiul romglezei ca tot se vorbeste in multinationale. Cat despre importanta englezei: aseara m-a intrebat fiica-mea de trei ani de ce tanti aia de la televizor canta in engleza. Pai eu, cand eram de varsta ei, habar nu aveam ca exista engleza. Numai de aici iti dai seama cat de mult s-a schimbat lumea in ultimii 30 de ani. Acum intreb si eu: simtamantul national poate fi inoculat copiilor numai prin prezentarea razboaielor si actelor de vitejie sau sunt si alte evenimente istorice care pot trezi sentimentul national in mintea copiilor? E nevoie ca niste copii de generala sa stie ca Stefan cel mare si-a trimis soldatii pe stanga si cavaleria pe dreapta in batalia de la Vaslui sau este de ajuns sa stie ca a castigat batalia si ca urmarile a bataliei au fost   asta si asta si asta si asta?

#122
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011
si sa nu uitam ora de meserii,la alegere si fara note

#123
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,136
  • Înscris: 30.04.2007
sa se desfiinteze! si asa nu invata nimenea nimic de la ea ... in plus, cine cunoaste istorie este un potential creator de tensiuni sociale, iar noi avem nevoie de pace si stabilitate.

#124
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011

View Postcipri1981, on 12 februarie 2016 - 08:51, said:

Nu stiu daca importanta subiectului admite glumite de genul asta dar, na, fiecare vede lumea in felul sau. Uite, in tonul tau, poate c-ar trebui intrudus si studiul romglezei ca tot se vorbeste in multinationale. Cat despre importanta englezei: aseara m-a intrebat fiica-mea de trei ani de ce tanti aia de la televizor canta in engleza. Pai eu, cand eram de varsta ei, habar nu aveam ca exista engleza. Numai de aici iti dai seama cat de mult s-a schimbat lumea in ultimii 30 de ani. Acum intreb si eu: simtamantul national poate fi inoculat copiilor numai prin prezentarea razboaielor si actelor de vitejie sau sunt si alte evenimente istorice care pot trezi sentimentul national in mintea copiilor? E nevoie ca niste copii de generala sa stie ca Stefan cel mare si-a trimis soldatii pe stanga si cavaleria pe dreapta in batalia de la Vaslui sau este de ajuns sa stie ca a castigat batalia si ca urmarile a bataliei au fost   asta si asta si asta si asta?
nu glumeste nimeni.amuzanti sunt aia care cred ca istoria si nationalismul sunt importante.
engleza e utila pentru unificarea lumii .ca sa ne intelegem ca umanitate e util sa ne intelegem intr-o singura limba .ca asta e si scopul limbii .sa ne intelegem intre noi.daca fiecare ar vorbi intr-o alta limba nu ar mai exista comunicare intre oameni.
romgleza e un fenomen natural si evolutiv .nu trebuie invatata in scoala ci lasat sa se dezvolte de la sine.
cum am zis,istoria se poate invata si de la televizor ,din documentare ,nu e necesara invatarea in scoala.
sentimentul national razboinic se va forma la ora de educatie civica si militara,copii practicând inclusiv cu mitraliere si aruncatoare de rachete at.

#125
radurdx

radurdx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 14.05.2011
Nu vi se pare ciudat că de inflamat se inflamează ca de obicei analfabeții? De exemplu dobitoace aia plătită de A3 să simuleze greva foamei, care e chipurile cadru didactic și care pe post național se exprimă ca un cocalar retardat într-o tentativă jalnică de a părea șugubăț: "m-a sunat un profesor... care  are toți neuronii acasă".
Problema lor nu este că s-ar elimina istoria pentru că ei oricum n-au habar de istorie ci sunt speriați că niște oameni culți și inteligenți ar putea modifica ce se învață la școală la istorie (sincer nu știu dacă este cazul, n-am niciun chef să mă documentez mai mult). 99% din români nu știu să se spele la cur după ce se cacă, să ai pretenția că ar ști istorie e aberant.
Acești analfabeți care habar n-au de istorie intuiesc că dacă s-ar preda istoria adevărată atunci románii care în general sunt o nație cam de căcat la nivel mondial nu ar mai avea motive să se simtă egalul francezilor, nemților, americanilor, englezilor, rușilor. Ba chiar deasupra  lor în multe cazuri. Nu mai spun că pe restul națiilor le considerăm de mâna a doua și ne uităm disprețuitor la ele când au pretenția să se simtă egalele noastre.
Analfabeții simt că statisticile care arată că suntem cei mai săraci din Europa, că folosim de trei ori mai puțină pastă de dinți ca cei clasați pe penultimul loc, că avem cel mai mic IQ din Europa (chiar și decât al basarabenilor) sunt adevărate iar faptul că nu se vor mai putea îmbăta cu apă chioară că avem un trecut glorios  chiar că pune capac la șansa de rahat de a te fi născut în România.
Păi ce ați vrea să se învețe la istorie, adevărul? Cum ai putea să te mai consideri ombelico del mondo învățând la școală că psihopatul de Antonescu a ordonat masacrarea la Odessa a zece mii de CIVILI evrei ca represalii pentru uciderea statului major al armatei române de către armata roșie (o sută de civili pentru fiecare soldat mort)? Ordin cu care țăranii analfabeți ce reprezentau grosul armatei române nu au avut nici cea mai mică problemă și pe care l-au executat de o manieră demnă de cei mai fanatici SS-iști.

#126
mihnearau

mihnearau

    viitor banat

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,485
  • Înscris: 19.12.2015
cica studierea latinei in clasa 8 iti dezvolta caracterul si firmele sunt interesate doar  de caracter ca restul invata in cadrul firmei, zicea un dobitoc aseara la realitatea

evident ca ala n-a avut vreodata o firma sau n-a lucrat vreodata intr-o firma

Edited by mihnearau, 12 February 2016 - 11:55.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate