Cartela Prepaid Digi-imi dispare creditul!
Last Updated: May 16 2016 20:07, Started by
arab
, Jan 13 2016 19:08
·
0
#37
Posted 30 January 2016 - 20:46
Deocamdata urmaresc creditul, daca mai dispare din el, probabil voi porta numarul, ca imi place! Oricum am cartele deja, la toti operatorii.
Am incercat si eu sa vad ce poate Digi pe voce-prepaid. Momentan m-au dezamagit doar! Niciodata nu am mai patit asa ceva! Mai vorbim, ce si cum. |
#40
Posted 31 January 2016 - 10:01
Blackhawk, on 30 ianuarie 2016 - 22:55, said:
Mai bine il treci pe abonament. Pai daca la o amarata de cartela, isi permit sa pape creditul, ma intreb cum e la un abonament oare, la care esti si legat de contract! Nu ma leg singur! No way...never! Si la ce acoperire exista...mai bine lipsa, trebuie sa ai intotdeauna o alta cartela, la alt operator la indemana. Cu ce oferte sunt la cartele azi, pe piata, nu vad absolut niciun sens, sa imi fac abonament la vreun operator. Imi permit oricand un telefon peste medie...deci? Edited by arab, 31 January 2016 - 10:06. |
#41
Posted 31 January 2016 - 13:01
Zic si eu, sunt ok cu un abonement digi la 2 euro.
Edited by Blackhawk, 31 January 2016 - 13:01. |
#42
Posted 03 February 2016 - 17:10
Deocamdata nu mai imi dispare din credit. Aste e bine. In schimb, nici pana acum, nu s-a solutionat sesizarea mea,respectiv inapoierea creditului pierdut. Se cerceteaza cica in continuare. Din pacate, nu mi s-a dat niciun orizont de timp pentru asta. Astept de peste 3 luni!
Edited by arab, 03 February 2016 - 17:11. |
#43
Posted 03 February 2016 - 17:27
Incearca o sesizare la potectia consumatorului, de distractie ca asta merita. Se face online, descrie problema, da datele de contact, cod client si nr sesizarii.
Edited by viocons72, 03 February 2016 - 17:27. |
#45
Posted 18 February 2016 - 21:53
DIGI_Helper, se mai aude ceva cu sesizarile privind disparitia creditului ?
Promit ca imi fac timp si apelez la ANPC pentru rezolvare |
#46
Posted 19 February 2016 - 05:08
Nu e mare brânză, reclamația la ANPC se poate depune și online și nu îți ia mai mult de 5 minute să faci asta. Succes.
|
|
#47
Posted 19 February 2016 - 08:55
Eu astept o reparatie de intregire a creditului de vreo 4 luni si cei de la RC, imi spun sa mai astept inca, fara orizont de timp.
Sa inteleg ca nu sunt singurul? Mi se pare normal. Edited by arab, 19 February 2016 - 08:56. |
#48
Posted 19 February 2016 - 09:52
@Modemuri3G - Te rog sa imi comunici in PM numarul de sesizare pentru verificari.
|
#49
Posted 19 February 2016 - 11:27
Bai fratilor,eu nu mai inteleg nimic, dar nimic cum procedeaza RDS!
Sa va explic! Primesc acum vreo jumatate de ora apel cu nr neafisat si ce sa fac...raspund! In general nu raspund la astfel de apeluri, ca pot fi tepe. Imi zice un barbat de la capatul firului pe nume direct si nu se prezinta defel la randul sau, zice doar ca e de la RDS. Mi se comunica ca problema mea cu creditul lipsa, este din cauza casutei vocale active by default. Se pare ca orice apel si ascultare a mesajelor vocale costa la RDS si vechea mea cartela avea casuta vocala activa. Specific ca eu nu am apelat niciodata pana azi casuta vocala, pt ca nu stiam ca o am activa, neprimind cu cartela nicio instructiune de utilizare, in toamna lui 2015, la achizitie. Azi mi s-a spus ca o pot face la nr 760 gratuit, atentie! Ii spun angajatului respectiv aceste probleme si ii mai cer sa se prezinte, din moment ce nu a facut-o initial. Inchid si sun la 760. Surpriza...cica am un apel pierdut cu mesaj...unul singur doar, din data de 16 Mai 2015...un nr de Spania. Cum naiba sa am asa ceva, cand eu am cumparat cartela, in Octombrie 2015 doar.CULMEA! Buunnn! Ma mir si eu si trag concluzia despre varza DIGI. Dau sa verific acum creditul si imi vine mesaj de la *110# ca am 5,7 euro...scris negru pe alb, in plus deci cu vreo 60 centi, fata de cat aveam eu. Zic...ca mi s-a facut cinste cu credit in final, desi angajatul mi-a spus ca nu se poate asa ceva si ei nu pot avea evidenta convorbirilor mele date si primite-bullshit!!! Mai ascult o data mesajul la 760-gratuit cica conform angajatului RDS si interoghez creditul. Desigur credit nou acum, diminuat cu 30 centi acum. Mentionez ca ar fi trebuit sa primesc cate un sms privind noile mesaje din casuta vocala, lucru ce nu s-a intamplat deloc. Deci varianta cu centii mei lipsa in timp, pe motiv de casuta vocala activa si ascultare mesaje, cade cu succes! Desigur ca altele sunt motivele topirii creditului meu..insa e top secret! Cred ca nici ei nu stiu exact! E varza doar! Ca dovada, de la ei vine sms ca am 5,4 euro si cand ascult la *1215 imi sune ca am 5,04 euro...PAI e TOTUNA!? Voi ce ziceti de paranormalul de la DIGI? Edited by arab, 19 February 2016 - 11:41. |
#50
Posted 19 February 2016 - 12:33
Dupa inca cateva apeluri la 760 taxabile si interogare credit, coborat sub 5 euro acum, se pupa informatia de la *1215 si *110#. Doar la creditul peste 5 euro, informatia e trunchiata!
Edited by arab, 19 February 2016 - 12:34. |
#51
Posted 09 March 2016 - 18:49
Epopeea continua!
Dupa ce in ultima perioada, odata cu schimbarea sim-ului, creditul cartelei nu s-a mai evporat pe nevorbite, iata ca acum, cand am dat si eu un apel taxabil in retea, ma trezesc ca la cca 5,25 minute vorbite, imi scade creditul exact cu 9 centi. Cum vine asta oare? Nu mai e 1 eurocent minutul in retea? |
|
#52
Posted 09 March 2016 - 18:54
Depinde.
Daca vorbesti 30secunde, nu cumva se scade un minut? Adica 2 convorbiri scurte de cate 30secunde, de exemplu, ar putea indica 1 minut vorbit, la timpul general de apel al telefonului. Ai sunat la *777 sa verifici cu suportul tehnic? |
#53
Posted 09 March 2016 - 19:01
De proba, am facut un apel de cateva secunde si desigur s-a rotunjit la minut, cum e si normal! Taxat cu 1 eurocent! Nu am vorbit fractiuni de minut, a fost doar un apel continuu de 5,25 minute si m-a taxat cu 9 eurocenti...intelegi?
DECI? Ce sa fac la RC? Eventual sa imi noteze sesizarea si sa astept! Dupa experientele anterioare nu mai am incredere deloc! Voi cititi ce am scris pe topicul asta? E posibil asa ceva? Edited by arab, 09 March 2016 - 19:13. |
#54
Posted 09 March 2016 - 22:26
arab, on 09 martie 2016 - 18:49, said:
Epopeea continua! Dupa ce in ultima perioada, odata cu schimbarea sim-ului, creditul cartelei nu s-a mai evporat pe nevorbite, iata ca acum, cand am dat si eu un apel taxabil in retea, ma trezesc ca la cca 5,25 minute vorbite, imi scade creditul exact cu 9 centi. Cum vine asta oare? Nu mai e 1 eurocent minutul in retea? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users