Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cartela Prepaid Digi-imi dispare creditul!
Last Updated: May 16 2016 20:07, Started by
arab
, Jan 13 2016 19:08
·
0
#1
Posted 13 January 2016 - 19:08
Detin de cateva luni o astfel de cartela! Cel putin vreo 6 euro centi mi-au disparut din cont, fara a efectua apel taxabil pentru asta. Am mai scris asta in timp pe aici pe forum si oficial am sesizat acest neajuns in Digicare. Daca pe forum nu ma astept la reparatii, am pretentii de la operator, macar cu explicatii-daca au si ei asa ceva! Ar fi normal sa mi se reintregeasca creditul si sa primesc explicatii. Ce ma fac, daca intr-o zi dispare tot? Operatorul tace malc, neavand posibilitate de listare a apelurilor pe cartela! Asta sa o creada ei insa...!
Ultimul cent pierdut a fost azi! S-a evaporat! Am dat un singur beep in retea si apoi am fost sunat. Am verificat la final creditul, fiind patit si surpriza-sau nu, imi lipseste un eurocent. Am dat un alt beep in retea, pe alt numar si de data asta, nu mi-a mai luat centi deloc! Altadata am pierdut 2 centi fara absolut niciun apel sau macar beep! Aveti voi vreo explicatie-tehnic vorbind!? E intentionat sau au erori in centrala? In timp, am mai auzit de astfel de manevre si la alti operatori, citit pe forum deasemenea!, Nu conteaza neaparat suma pierduta, ca principiu sunt interesat, sa stiu ce fac mai departe! Edited by arab, 13 January 2016 - 19:12. |
#2
Posted 13 January 2016 - 19:16
arab-Recomandat este sa deschizi o sesizare din digi care sau telefonic apeland *777 de pe cartela digi mobil.
|
#3
Posted 13 January 2016 - 19:17
Am facut asta...degeaba! Nu am primit lamuriri concret, eu dorind un listing! Mi s-a spus ca trebuie anuntat serviciul tehnic...si de atunci pauza...sa fie vreo 2 luni deja!
M-a sunat oficial, o data, o duduie si atat! Edited by arab, 13 January 2016 - 19:22. |
#4
Posted 13 January 2016 - 19:17
Pai cum adica degeaba?
Ce ti-au comunicat la sesizarea deschisa? |
#5
Posted 13 January 2016 - 19:29
Mergi la ei si depui o reclamatie... ei o inregistreaza si sunt obligat sa iti raspunda.
|
#7
Posted 13 January 2016 - 19:36
Poate ai o aplicație sau custom rom care trimite sms din când în când. 😉
|
#9
Posted 13 January 2016 - 19:48
Annoying, on 13 ianuarie 2016 - 19:36, said:
Poate ai o aplicație sau custom rom care trimite sms din când în când. |
#10
Posted 13 January 2016 - 19:50
|
#11
Posted 14 January 2016 - 10:22
@arab - Te rog sa imi comunici in PM numarul de sesizare in cauza in vederea verificarii situatiei sesizate.
|
#12
Posted 14 January 2016 - 11:11
Digi Helper ai PM! Sunt curios de finalizare! O zi buna!
Multumesc anticipat! |
#13
Posted 18 January 2016 - 11:48
Dupa sesizarea mai veche-de acum cateva luni si postarea de pe forum, am asteptat cateva zile pentru rezolvarea situatiei. Din pacate Digi Helper imi spune ca nu am putut fi contactat pe numarul prepaid Digi-culmea, ca am fost in retea tot timpul. M-au sunat totusi o data si nu au mai revenit cu apel...era greu...! Azi, la solicitarea mea pe PM, mi se raspunde sec, ca trebuie sa schimb cartela!!!!!!!!!!!!!! Cum naiba, ca e noua de 3 luni. Ma intreb daca mai raman pe vechiul tarif al cartelei, prin inlocuire!
Tin sa precizez ca pe contul DigiCare, mai detin un numar de telefon si totodata un e-mail aferent, pe care puteam fi contactat foarte bine. Deci cand va dispare creditul cartelei, se recomanda schimbarea cartelei!Foarte ciudat! Daca mergeam inainte si acceptam disparitia creditului in continuare, nu mai trebuia schimbat niciun sim...curios! Despre creditul pierdut...nicio vorba insa! Edited by arab, 18 January 2016 - 11:53. |
#14
Posted 18 January 2016 - 11:54
prepay digi suporta apel in asteptare?
prepay digi suporta apel in conferinta? |
#15
Posted 18 January 2016 - 11:59
@maiorukaki - Apel in asteptare se seteaza din meniul telefonului. Serviciul de conferinta nu este disponibil pentru sim-urile prepaid.
|
|
#16
Posted 18 January 2016 - 14:41
...si epopeea creditului evaporat continua! Intre doua interogari de credit, diferenta este de INCA un eurocent in minus, desigur!
Daca nu ma grabesc sa vorbesc creditul ramas, sau nu imi schimb cartela, cum mi se recomanda, cred ca raman fara credit in curand! Asa ceva...nu am mai patit, la niciun operator! Edited by arab, 18 January 2016 - 14:43. |
#17
Posted 18 January 2016 - 14:52
Digi are preturi bune, doar atat...
daca mai ai nevoie vreodata de un service clienti, depinde cum iti e norocul. Edited by lg, 18 January 2016 - 14:54. |
#18
Posted 18 January 2016 - 14:54
Adica, daca are preturi mici, trebuie sa iti si bage mana in buzunar, ca sa isi faca ei pretul corect...nu?
Edited by arab, 18 January 2016 - 15:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users