Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Cartela Prepaid Digi-imi dispare creditul!

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Detin de cateva luni o astfel de cartela! Cel putin vreo 6 euro centi mi-au disparut din cont, fara a efectua apel taxabil pentru asta. Am mai scris asta in timp pe aici pe forum si oficial am sesizat acest neajuns in Digicare. Daca pe forum nu ma astept la reparatii, am pretentii de la operator, macar cu explicatii-daca au si ei asa ceva! Ar fi normal sa mi se reintregeasca creditul si sa primesc explicatii. Ce ma fac, daca intr-o zi dispare tot? Operatorul tace malc, neavand posibilitate de listare a apelurilor pe cartela! Asta sa o creada ei insa...!

Ultimul cent pierdut a fost azi! S-a evaporat! Am dat un singur beep in retea si apoi am fost sunat. Am verificat la final creditul, fiind patit si surpriza-sau nu, imi lipseste un eurocent. Am dat un alt beep in retea, pe alt numar si de data asta, nu mi-a mai luat centi deloc! Altadata am pierdut 2 centi fara absolut niciun apel sau macar beep!

Aveti voi vreo explicatie-tehnic vorbind!? E intentionat sau au erori in centrala? In timp, am mai auzit de astfel de manevre si la alti operatori, citit pe forum deasemenea!,


Nu conteaza neaparat suma pierduta, ca principiu sunt interesat, sa stiu ce fac mai departe!

Edited by arab, 13 January 2016 - 19:12.


#2
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
arab-Recomandat este sa deschizi o sesizare din digi care sau telefonic apeland *777 de pe cartela digi mobil.

#3
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Posted Image Am facut asta...degeaba! Nu am primit lamuriri concret, eu dorind un listing! Mi s-a spus ca trebuie anuntat serviciul tehnic...si de atunci pauza...sa fie vreo 2 luni deja!

M-a sunat oficial, o data, o duduie si atat!

Edited by arab, 13 January 2016 - 19:22.


#4
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Pai cum adica degeaba?
Ce ti-au comunicat la sesizarea deschisa?

#5
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,897
  • Înscris: 07.08.2008
Mergi la ei si depui o reclamatie... ei o inregistreaza si sunt obligat sa iti raspunda.

#6
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Pai voi face si asta in final...!

#7
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014
Poate ai o aplicație sau custom rom care trimite sms din când în când. 😉

#8
bits

bits

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,919
  • Înscris: 11.01.2007
Cel mai bun răspuns.

#9
gigi_4476

gigi_4476

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,389
  • Înscris: 28.02.2007

View PostAnnoying, on 13 ianuarie 2016 - 19:36, said:

Poate ai o aplicație sau custom rom care trimite sms din când în când. ��
chestia asta am patit-o eu cu un tlf Xiaomi MI4i, nu stiam de ce tot fac cost suplimentar, am observat ca am trimis zeci de mesaje internationale la un nr, dar de fapt le "trimitea" telefonul cand facea sincronizarea cu contul de Mi cloud...

#10
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006

View PostAnnoying, on 13 ianuarie 2016 - 19:36, said:

Poate ai o aplicație sau custom rom care trimite sms din când în când. ��
E un telefon vechi de vreo 10 ani, fara aplicatii.

Voi incerca sa scot cartela o perioada de timp din telefon si sa vad rezultatul!

Edited by arab, 13 January 2016 - 19:57.


#11
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,357
  • Înscris: 16.04.2014
@arab - Te rog sa imi comunici in PM numarul de sesizare in cauza in vederea verificarii situatiei sesizate.

#12
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Digi Helper ai PM! Sunt curios de finalizare! O zi buna!

Multumesc anticipat!

#13
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Dupa sesizarea mai veche-de acum cateva luni si postarea de pe forum, am asteptat cateva zile pentru rezolvarea situatiei. Din pacate Digi Helper imi spune ca nu am putut fi contactat pe numarul prepaid Digi-culmea, ca am fost in retea tot timpul. M-au sunat totusi o data si nu au mai revenit cu apel...era greu...! Azi, la solicitarea mea pe PM, mi se raspunde sec, ca trebuie sa schimb cartela!!!!!!!!!!!!!!Posted Image Cum naiba, ca e noua de 3 luni. Ma intreb daca mai raman pe vechiul tarif al cartelei, prin inlocuire!

Tin sa precizez ca pe contul DigiCare, mai detin un numar de telefon si totodata un e-mail aferent, pe care puteam fi contactat foarte bine.

Deci cand va dispare creditul cartelei, se recomanda schimbarea cartelei!Posted ImageFoarte ciudat!

Daca mergeam inainte si acceptam disparitia creditului in continuare, nu mai trebuia schimbat niciun sim...curios! Despre creditul pierdut...nicio vorba insa!

Edited by arab, 18 January 2016 - 11:53.


#14
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
prepay digi suporta apel in asteptare?
prepay digi suporta apel in conferinta?

#15
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,357
  • Înscris: 16.04.2014
@maiorukaki - Apel in asteptare se seteaza din meniul telefonului. Serviciul de conferinta nu este disponibil pentru sim-urile prepaid.

#16
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
...si epopeea creditului evaporat continua! Intre doua interogari de credit, diferenta este de INCA un eurocent in minus, desigur!

Daca nu ma grabesc sa vorbesc creditul ramas, sau nu imi schimb cartela, cum mi se recomanda, cred ca raman fara credit in curand!

Asa ceva...nu am mai patit, la niciun operator!

Edited by arab, 18 January 2016 - 14:43.


#17
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 20.08.2004
Digi are preturi bune, doar atat...
daca mai ai nevoie vreodata de un service clienti, depinde cum iti e norocul.

Edited by lg, 18 January 2016 - 14:54.


#18
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Adica, daca are preturi mici, trebuie sa iti si bage mana in buzunar, ca sa isi faca ei pretul corect...nu?

Edited by arab, 18 January 2016 - 15:01.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate