Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024
 Service si revizii reprezentanta

Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?
 

Cartela Prepaid Digi-imi dispare creditul!

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#19
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Da, asa era planul. Pacat ca s-a aflat.

De ce nu schimbi cartela?

#20
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,585
  • Înscris: 12.03.2006
Ma mai gandesc la asta, poate nici nu merita efortul! Nu are nimic cartela...!

Ai si un argument tehnic convingator? Daca nu pe forum, macar pe PM!?

Edited by arab, 18 January 2016 - 17:09.


#21
kostake

kostake

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 23.03.2006

View Postarab, on 18 ianuarie 2016 - 14:41, said:

...si epopeea creditului evaporat continua! Intre doua interogari de credit, diferenta este de INCA un eurocent in minus, desigur!

Daca nu ma grabesc sa vorbesc creditul ramas, sau nu imi schimb cartela, cum mi se recomanda, cred ca raman fara credit in curand!

Asa ceva...nu am mai patit, la niciun operator!
Dacã nu te grãbești s-ar putea sã aduci bani de acasã 😁

#22
Logatu

Logatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,688
  • Înscris: 08.04.2011
Pai tu interoghezi creditul prin mesaj la nr. 700 si de-aia te costa 1 cent fiecare verificare.
Ia incearca prin USSD la *110# sau direct la *110*1*1#. ;)

#23
Florin_lou

Florin_lou

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 26.03.2006
E o variantã, încearcã numai ussd.

#24
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,585
  • Înscris: 12.03.2006

View Postkostake, on 18 ianuarie 2016 - 21:00, said:

Dacă nu te grăbești s-ar putea să aduci bani de acasă ��
...!?

View PostLogatu, on 18 ianuarie 2016 - 21:21, said:

Pai tu interoghezi creditul prin mesaj la nr. 700 si de-aia te costa 1 cent fiecare verificare.
Ia incearca prin USSD la *110# sau direct la *110*1*1#. Posted Image
E greu sa citesti un pic mai in urma ...nu? Folosesc doar *1215! E apel gratuit! Am vechea cartela!

View PostFlorin_lou, on 18 ianuarie 2016 - 21:37, said:

E o variantă, încearcă numai ussd.
Altul acum!

Edited by arab, 18 January 2016 - 22:31.


#25
Modemuri3G

Modemuri3G

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 08.03.2011
sunt complet idioti, acum sustin ca si interogarea creditului prin *110# si *1215 sunt taxabile daca nu ai o EO activata, din acest motiv scade creditul

#26
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,360
  • Înscris: 16.04.2014
@Modemuri3G - Imi poti oferi te rog in PM codul client sau numarul de sesizare in cauza in vederea verificarii situatiei?
Multumesc.

#27
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,585
  • Înscris: 12.03.2006

View PostModemuri3G, on 26 ianuarie 2016 - 09:58, said:

sunt complet idioti, acum sustin ca si interogarea creditului prin *110# si *1215 sunt taxabile daca nu ai o EO activata, din acest motiv scade creditul
Mneah...nu e asa! La mine *1215 e gratis. Dar creditul imi dispare aleator la cateva ore sau zile, de la o interogare la alta, fara sa fac apeluri taxabile. Sau e cu intarziere actualizarea?

Am facut o noua sesizare in Digi Care si nu se deranjeaza nimeni pentru asta!

Keep in touch...!

Edited by arab, 26 January 2016 - 10:48.


#28
mtest

mtest

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,957
  • Înscris: 13.06.2002
USSD-ul e gratis. SMS-ul e pe bani.

#29
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,585
  • Înscris: 12.03.2006
O facui si pe asta, in ultima instanta! Am schimbat sim-ul, gratis si am acelasi numar si credit!

Asta dupa inca o perioada, in care mi-au zburat niste centi aiurea din credit. Sa vad in continuare cum va fi!

Despe creditul pierdut nicio vorba, cica sa sun la RC! Halal, sa sun pe bani, sa cer sa imi dea chipurile creditul pierdut inapoi!

#30
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postarab, on 29 ianuarie 2016 - 17:54, said:

Despe creditul pierdut nicio vorba, cica sa sun la RC!
E clar, suni la RC ca sa iti spuna sa depui o sesizare prin contul meu digi (bullshit al meu, de fapt alu' digi) o sesizare la care mai nou nu o sa iti raspunda nimeni, niciodata, pentru ca mai nou nu se mai raspunde la sesizarile scrise la RC. Probabil au prea multe, gen. Si cu asta au ingropat-o fix ca pisica.

#31
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,360
  • Înscris: 16.04.2014
@arab - In cazul in care intampini anumite situatii ai posibilitatea fie sa notezi prin DigiCare o sesizare sau sa apelezi gratuit *777

#32
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
@DIGI_Helper, de ce mai nou se mai raspunde la sesizarile din DigiCare, in mod special de ce nu se raspunde in scris, asa cum e normal?

#33
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,360
  • Înscris: 16.04.2014
@biogood - Dupa investigarea situatiei din sesizari, raspunsul se ofera telefonic.

#34
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,585
  • Înscris: 12.03.2006

View PostDIGI_Helper, on 30 ianuarie 2016 - 09:22, said:

@arab - In cazul in care intampini anumite situatii ai posibilitatea fie sa notezi prin DigiCare o sesizare sau sa apelezi gratuit *777
Cu sesizarea in DigiCare e pierdere de timp! Desi bifezi sa primesti raspuns pe mail, nu mai vine. Cu sunatul e alta poveste, ca te suna o data timid asa si daca nu raspunzi-ca poate nu poti, gata, nu te mai suna nimeni,ca au bifat deja ca au sunat. Mi s-a spus ca pentru problema mea, se va trimite la tehnic problema si acolo a ramas pana azi. Noroc,cat de cat, cu forumul asta si Digi Helper.

In PM DigiHelper amintea ca dupa schimbarea cartelei in POP, voi primi lamuriri si despre creditul pierdut...insa nici vorba! Sa sun la RC si sa cersesc un pic creditul pierdut, ca daca nu plangi, nu iti da nimeni nimic! Era normal sa primesc un raspuns in scris pe mail, cu scuze oficiale de rigoare si sa mi se repare paguba! Sa nu ziceti acum, ca Digi nu stie cand si cu cine, si cat ai vorbit ca client prepaid. Stie, dar zice ca nu stie asta! E mai comod asa pentru ei! Se bucura la cateva zeci de centi luati degeaba.

Voi suna la *777 sa vad ce si cum, pentru centii pierduti! Nu am sperante mari!

Edited by arab, 30 January 2016 - 10:53.


#35
Salieri99

Salieri99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 613
  • Înscris: 28.02.2012

View Postarab, on 30 ianuarie 2016 - 10:49, said:

Cu sesizarea in DigiCare e pierdere de timp! Desi bifezi sa primesti raspuns pe mail, nu mai vine. Cu sunatul e alta poveste, ca te suna o data timid asa si daca nu raspunzi-ca poate nu poti, gata, nu te mai suna nimeni,ca au bifat deja ca au sunat. Mi s-a spus ca pentru problema mea, se va trimite la tehnic problema si acolo a ramas pana azi. Noroc,cat de cat, cu forumul asta si Digi Helper.

In PM DigiHelper amintea ca dupa schimbarea cartelei in POP, voi primi lamuriri si despre creditul pierdut...insa nici vorba! Sa sun la RC si sa cersesc un pic creditul pierdut, ca daca nu plangi, nu iti da nimeni nimic! Era normal sa primesc un raspuns in scris pe mail, cu scuze oficiale de rigoare si sa mi se repare paguba! Sa nu ziceti acum, ca Digi nu stie cand si cu cine, si cat ai vorbit ca client prepaid. Stie, dar zice ca nu stie asta! E mai comod asa pentru ei! Se bucura la cateva zeci de centi luati degeaba.

Voi suna la *777 sa vad ce si cum, pentru centii pierduti! Nu am sperante mari!

Cativa zeci de centi de la tine, 3/4€ de la mine si asa se strang ceva bani la bosul de la digi.

#36
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postarab, on 30 ianuarie 2016 - 10:49, said:

Voi suna la *777 sa vad ce si cum, pentru centii pierduti! Nu am sperante mari!
Nu-ti mai face nervi, e clar ca functionarea e dupa ureche. Porteaza si gata, ca ai unde.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate