Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cartela Prepaid Digi-imi dispare creditul!
Last Updated: May 16 2016 20:07, Started by
arab
, Jan 13 2016 19:08
·
0
#19
Posted 18 January 2016 - 16:59
Da, asa era planul. Pacat ca s-a aflat.
De ce nu schimbi cartela? |
#20
Posted 18 January 2016 - 17:03
Ma mai gandesc la asta, poate nici nu merita efortul! Nu are nimic cartela...!
Ai si un argument tehnic convingator? Daca nu pe forum, macar pe PM!? Edited by arab, 18 January 2016 - 17:09. |
#21
Posted 18 January 2016 - 21:00
arab, on 18 ianuarie 2016 - 14:41, said:
...si epopeea creditului evaporat continua! Intre doua interogari de credit, diferenta este de INCA un eurocent in minus, desigur! Daca nu ma grabesc sa vorbesc creditul ramas, sau nu imi schimb cartela, cum mi se recomanda, cred ca raman fara credit in curand! Asa ceva...nu am mai patit, la niciun operator! |
#22
Posted 18 January 2016 - 21:21
Pai tu interoghezi creditul prin mesaj la nr. 700 si de-aia te costa 1 cent fiecare verificare.
Ia incearca prin USSD la *110# sau direct la *110*1*1#. |
#24
Posted 18 January 2016 - 22:28
kostake, on 18 ianuarie 2016 - 21:00, said:
Dacă nu te grăbești s-ar putea să aduci bani de acasă �� Logatu, on 18 ianuarie 2016 - 21:21, said:
Pai tu interoghezi creditul prin mesaj la nr. 700 si de-aia te costa 1 cent fiecare verificare. Ia incearca prin USSD la *110# sau direct la *110*1*1#. Florin_lou, on 18 ianuarie 2016 - 21:37, said:
E o variantă, încearcă numai ussd. Edited by arab, 18 January 2016 - 22:31. |
#25
Posted 26 January 2016 - 09:58
sunt complet idioti, acum sustin ca si interogarea creditului prin *110# si *1215 sunt taxabile daca nu ai o EO activata, din acest motiv scade creditul
|
#26
Posted 26 January 2016 - 10:24
@Modemuri3G - Imi poti oferi te rog in PM codul client sau numarul de sesizare in cauza in vederea verificarii situatiei?
Multumesc. |
#27
Posted 26 January 2016 - 10:40
Modemuri3G, on 26 ianuarie 2016 - 09:58, said:
sunt complet idioti, acum sustin ca si interogarea creditului prin *110# si *1215 sunt taxabile daca nu ai o EO activata, din acest motiv scade creditul Am facut o noua sesizare in Digi Care si nu se deranjeaza nimeni pentru asta! Keep in touch...! Edited by arab, 26 January 2016 - 10:48. |
#29
Posted 29 January 2016 - 17:54
O facui si pe asta, in ultima instanta! Am schimbat sim-ul, gratis si am acelasi numar si credit!
Asta dupa inca o perioada, in care mi-au zburat niste centi aiurea din credit. Sa vad in continuare cum va fi! Despe creditul pierdut nicio vorba, cica sa sun la RC! Halal, sa sun pe bani, sa cer sa imi dea chipurile creditul pierdut inapoi! |
#30
Posted 29 January 2016 - 23:50
arab, on 29 ianuarie 2016 - 17:54, said:
Despe creditul pierdut nicio vorba, cica sa sun la RC! |
#31
Posted 30 January 2016 - 09:22
@arab - In cazul in care intampini anumite situatii ai posibilitatea fie sa notezi prin DigiCare o sesizare sau sa apelezi gratuit *777
|
#32
Posted 30 January 2016 - 10:23
@DIGI_Helper, de ce mai nou se mai raspunde la sesizarile din DigiCare, in mod special de ce nu se raspunde in scris, asa cum e normal?
|
#33
Posted 30 January 2016 - 10:26
@biogood - Dupa investigarea situatiei din sesizari, raspunsul se ofera telefonic.
|
|
#34
Posted 30 January 2016 - 10:49
DIGI_Helper, on 30 ianuarie 2016 - 09:22, said:
@arab - In cazul in care intampini anumite situatii ai posibilitatea fie sa notezi prin DigiCare o sesizare sau sa apelezi gratuit *777 In PM DigiHelper amintea ca dupa schimbarea cartelei in POP, voi primi lamuriri si despre creditul pierdut...insa nici vorba! Sa sun la RC si sa cersesc un pic creditul pierdut, ca daca nu plangi, nu iti da nimeni nimic! Era normal sa primesc un raspuns in scris pe mail, cu scuze oficiale de rigoare si sa mi se repare paguba! Sa nu ziceti acum, ca Digi nu stie cand si cu cine, si cat ai vorbit ca client prepaid. Stie, dar zice ca nu stie asta! E mai comod asa pentru ei! Se bucura la cateva zeci de centi luati degeaba. Voi suna la *777 sa vad ce si cum, pentru centii pierduti! Nu am sperante mari! Edited by arab, 30 January 2016 - 10:53. |
#35
Posted 30 January 2016 - 14:48
arab, on 30 ianuarie 2016 - 10:49, said:
Cu sesizarea in DigiCare e pierdere de timp! Desi bifezi sa primesti raspuns pe mail, nu mai vine. Cu sunatul e alta poveste, ca te suna o data timid asa si daca nu raspunzi-ca poate nu poti, gata, nu te mai suna nimeni,ca au bifat deja ca au sunat. Mi s-a spus ca pentru problema mea, se va trimite la tehnic problema si acolo a ramas pana azi. Noroc,cat de cat, cu forumul asta si Digi Helper. In PM DigiHelper amintea ca dupa schimbarea cartelei in POP, voi primi lamuriri si despre creditul pierdut...insa nici vorba! Sa sun la RC si sa cersesc un pic creditul pierdut, ca daca nu plangi, nu iti da nimeni nimic! Era normal sa primesc un raspuns in scris pe mail, cu scuze oficiale de rigoare si sa mi se repare paguba! Sa nu ziceti acum, ca Digi nu stie cand si cu cine, si cat ai vorbit ca client prepaid. Stie, dar zice ca nu stie asta! E mai comod asa pentru ei! Se bucura la cateva zeci de centi luati degeaba. Voi suna la *777 sa vad ce si cum, pentru centii pierduti! Nu am sperante mari! Cativa zeci de centi de la tine, 3/4€ de la mine si asa se strang ceva bani la bosul de la digi. |
#36
Posted 30 January 2016 - 20:24
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users