Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan II 0.9 TCe
#1
Posted 21 December 2015 - 19:12
Salut! Cum nu am vazut nici un jurnal de bord pentru Logan II pe SP, mai ales in varianta cu motorizarea asta foarte populara pe aici, m-am gandit fac unul pentru al meu!
Avem asa: Logan Laureate 0.9 Tce Euro5, negru metalizat sau “Noir Nacre” dupa terminologia Dacia/Renault. Ca optionale : geamurile electrice spate si jantele de aliaj pe 15”. Am ales sa nu iau navigatia de la Dacia si pana acum nu am am nici un regret in privinta asta! Regret insa ca nu am cumparat Cruise control, care mi-ar fi prins foarte bine la drum lung! E cumparata in Mai anul asta, asa ca tocmai a implinit sapte luni si 5100 km. 20150515_102747.jpg 1.76MB 841 downloads 20150530_182940 small.jpg 613.02K 833 downloads 20150618_203840(12) small.jpg 474.03K 801 downloads 20150618_204011_HDR small.jpg 489.9K 825 downloads Sticla de cola de sub capota se achita mai mult decat onorabil de sarcina de a misca masina prin trafic atat in oras cat si extraurban. Ca dinamica si comportament, mie personal motorul mi se pare a fi peste 1.6 8v de pe vechiul Logan si cu siguranta mai mult decat ma asteptam de la el. Atunci cand am cumparat-o m-am gandit ca o voi folosi exclusiv prin oras, motiv pentru care am si ales acest motor, dar acum constat ca sunt destui km facuti in afara orasului. Chiar mai mult de jumatate. Consumul in oras este decent, dar destul de departe de ce spune producatorul. In afara desi tot nu este cel prezentat in fisa tehnica este mai aproape. Mai exact am 8.5% urban si 5/5.5% extra. Pe la inceputul lui Noiembrie i-am facut cadou un set de cauciucuri de iarna cu jante de tabla, doar ca iarna se cam lasa asteptata, vad. 20150927_110048-1 small.jpg 1.01MB 802 downloads 20151014_115833_HDR small.jpg 682.74K 801 downloads 20151213_135658 small.jpg 788.59K 774 downloads Spre rusinea mea, desi imi ocup destul timp cu fotografia nu m-am invrednicit sa ii fac niste fotografii ca lumea. Poate cu ocazia jurnalului asta ! Voi incerca sa fiu cat mai obiectiv si sa postez orice mi se pare ca merita atentia! Edited by DannyMC, 21 December 2015 - 19:20. |
#4
Posted 21 December 2015 - 19:30
Nu e rau deloc, 7-8 imi haleste mie matizaurul urban si are 700 de kg/53 de cai/800 cc aspirat lol.
|
#5
Posted 21 December 2015 - 19:50
Desi detin alta marca de masina, o spun cu toata sinceritatea ca as cumpara-o pentru deplasari in oras. Daca motorizarea de 0.9 l o gasesc foarte potrivita, nu acelasi lucru pot spune si despre culoare........e deprimanta; nu este pentru logan
|
#6
Posted 21 December 2015 - 19:58
http://www.loganclub...-t47279p14.html
m-am uitat de curiozitate ca suna prea frumos, cei care conduc in mediul urban in Bucuresti zic de 9.5-10%, ceea ce e mai realist. ce ulei bagi in agregat? sunt foarte curios cum o sa reziste in timp turbosistemul, ai mai avut turbo-benzinar? stii regulile? Edited by a3ds, 21 December 2015 - 19:59. |
#7
Posted 21 December 2015 - 20:08
Eu am tot asteptat un facelift gen Prestige si cand a venit constat ca permite doar motoare gen 1.2 16V, nu si 0.9 TCe. Laureate-ul de pe 0.9 TCe nu are dotari pe care le am eu pe Laureate-ul din 2005 (bec in torpedo, geam electric cu impuls la sofer). Motiv pentru care voi renunta la Logan 2 si voi merge pe o Skoda Rapid. Initial nu aveam intentia sa scot 3000 de euro extra pentru un Rapid, mai ales ca eu fac vreo 11.000 de km pe an, majoritatea prin oras. Insa cei de la Dacia au reusit sa ma convinga prin:
- lipsa lor de intelegere a pietei (sa vinzi cele mai avansate dotari doar cu cele mai slabe motoare e pur si simplu un semn ca ei n-au nici un pic de strategie/intelegere a pietei) - adaugarea a multor dotari noi, faine si necesare, dar renuntarea la unele de baza, chiar si la modele cu dotari de varf ... sa-mi vinzi clima automata, cruise contol, navigatie, control audio pe volan, bluetooth, senzori de parcare, senzori de presiune in roti dar sa nu pui un amarat de bec in torpedou sau sa nu faci butonul de la geamul soferului sa inchida geamul pana sus doar la o apasare scurta (chestii pe care tot Dacia le oferea acum 10 ani), e din nou o lipsa crasa de intelegere a nevoilor pietei - si nu in ultimul rand, halul in care inteleg sa vanda ... nu au pentru test drive modele Logan 0.9 TCe (eu am gasit un Sandero pana la urma), iar cand mergi sa faci test-drive-ul, te duc 500 de metri si te intorci, informatiile oferite sunt minime si in general ai senzatia ca nu vor sa-ti vanda masini. M-am dus la Skoda, m-am plimbat vreo 40 de km sa fac test drive, mi-a spus tot ce aveam nevoie, m-a contactat din nou dupa o luna sa vada daca mai sunt interesat, etc. Chiar as fi vrut sa iau un Logan 2 (sunt relativ multumit de vechiul Logan, am avut doar probleme minore cu el in 10 ani si la cat circul eu era o masina chiar ok), insa cei de la Dacia nu au vrut sa ma faca sa-l cumpar, iar eu mi-am cam pierdut rabdarea (Prestige e un upgrade bun, au pus butonul ala pe care il vroiam la geamul soferului, clima automata, etc dar degaba daca nu vor sa-mi dea motorul pe care il vreau) PS: 8.5% ar trebui sa fie ok pentru Bucuresti, la 9.5-10 deja e exagerat de mult pentru un 0.9, chiar si in Bucuresti/Cluj/etc. Edited by utopium, 21 December 2015 - 20:12. |
#8
Posted 21 December 2015 - 20:09
Salut
Sa o stapanesti cu drag si multa sanatate. Fata de 1.6mpi de 90 de magarusi(masina pe care l-am avut si eu in perioada 2004-2010) este mult mai moderna, dar nu sunt sigur la fiabilitate cum o sa stea . Ca 1.6mpi era aproape indestructibil... )) . Sper deasemenea ca au facut imbunatatiri la tratamentul antirugina, la mine aparand dupa 1 an si ceva primele puncte de rugina in locuri bine stiute printre loganisti... la 5 ani ani deja era plin, chiar si cu o rechemare. Desi am pomenit de acestea, cred ca este o masina onesta pentru drumuri scurte si medii pentru cineva care nu are posibilitatea sa investeasca in nu stiu ce masina de lifestyle, sau ceva de prin vest cu 2-300 000 km la bord si pret intretinere cat duce marfarul. Ca si a doua masina, m-as baga linistit intr-una, absoarbe bine gropile, nu consuma mult, costuri de intretinere relativ modeste(desi nici Dacia nu mai este ce a fost) , loc mare inauntru etc. Iar pentru cele de toate zilele urban, fugit la magazin, fugit cu copilul la scoala si inapoi, absolut OK . Bineinteles daca nu iti place imaginea masinii si al marcii, unii sunt in stare sa circule cu orice altceva decat Logan. Totul depinde de mentalitatea Userului Km fericiti si asteptam descrierile despre masina, motor, tehnica, fiabilitate, costuri de intretinere, pareri personale!!! @Utopium: Ce-i drept, ai absolut dreptate (( Edited by andrew1980, 21 December 2015 - 20:13. |
#9
Posted 21 December 2015 - 20:14
A dreaq ce dos de pitzipoanca are...
Misto, imi place cum arata! Care mai e motorizarea maxima la Dacia? La fel zic si io ca tine, pacat ca nu ai luat-o cu cruise control. Ma rog nu ai banuit ca o s-o folosesti in afara orasului utopium, on 21 decembrie 2015 - 20:08, said:
Eu am tot asteptat un facelift gen Prestige si cand a venit constat ca permite doar motoare gen 1.2 16V, nu si 0.9 TCe. Laureate-ul de pe 0.9 TCe nu are dotari pe care le am eu pe Laureate-ul din 2005 (bec in torpedo, geam electric cu impuls la sofer). Motiv pentru care voi renunta la Logan 2 si voi merge pe o Skoda Rapid. Initial nu aveam intentia sa scot 3000 de euro extra pentru un Rapid, mai ales ca eu fac vreo 11.000 de km pe an, majoritatea prin oras. Insa cei de la Dacia au reusit sa ma convinga prin: - lipsa lor de intelegere a pietei (sa vinzi cele mai avansate dotari doar cu cele mai slabe motoare e pur si simplu un semn ca ei n-au nici un pic de strategie/intelegere a pietei) - adaugarea a multor dotari noi, faine si necesare, dar renuntarea la unele de baza, chiar si la modele cu dotari de varf ... sa-mi vinzi clima automata, cruise contol, navigatie, control audio pe volan, bluetooth, senzori de parcare, senzori de presiune in roti dar sa nu pui un amarat de bec in torpedou sau sa nu faci butonul de la geamul soferului sa inchida geamul pana sus doar la o apasare scurta (chestii pe care tot Dacia le oferea acum 10 ani), e din nou o lipsa crasa de intelegere a nevoilor pietei - si nu in ultimul rand, halul in care inteleg sa vanda ... nu au pentru test drive modele Logan 0.9 TCe (eu am gasit un Sandero pana la urma), iar cand mergi sa faci test-drive-ul, te duc 500 de metri si te intorci, informatiile oferite sunt minime si in general ai senzatia ca nu vor sa-ti vanda masini. M-am dus la Skoda, m-am plimbat vreo 40 de km sa fac test drive, mi-a spus tot ce aveam nevoie, m-a contactat din nou dupa o luna sa vada daca mai sunt interesat, etc. Chiar as fi vrut sa iau un Logan 2 (sunt relativ multumit de vechiul Logan, am avut doar probleme minore cu el in 10 ani si la cat circul eu era o masina chiar ok), insa cei de la Dacia nu au vrut sa ma faca sa-l cumpar, iar eu mi-am cam pierdut rabdarea (Prestige e un upgrade bun, au pus butonul ala pe care il vroiam la geamul soferului, clima automata, etc dar degaba daca nu vor sa-mi dea motorul pe care il vreau) PS: 8.5% ar trebui sa fie ok pentru Bucuresti, la 9.5-10 deja e exagerat de mult pentru un 0.9, chiar si in Bucuresti/Cluj/etc. Sa stii ca am observat si la Ford chestii care au fost "imbunatatite" si vorbesc Focus 2014 (al meu) cu Focus 2015 (al mandrei). Dracu ca pentru un bec in bord nu dadeam €3,000 in plus |
#10
Posted 21 December 2015 - 20:25
schitoiu, on 21 decembrie 2015 - 19:50, said:
nu acelasi lucru pot spune si despre culoare........e deprimanta; nu este pentru logan a3ds, on 21 decembrie 2015 - 19:58, said: m-am uitat de curiozitate ca suna prea frumos, cei care conduc in mediul urban in Bucuresti zic de 9.5-10%, ceea ce e mai realist. a3ds, on 21 decembrie 2015 - 19:58, said:
ce ulei bagi in agregat? a3ds, on 21 decembrie 2015 - 19:58, said:
sunt foarte curios cum o sa reziste in timp turbosistemul, ai mai avut turbo-benzinar? stii regulile? |
|
#11
Posted 21 December 2015 - 20:27
Foarte fain Loganul. Arata bine si negru. I-ar sta si mai bine cu jante gri sau negre sau cu niste cauciucuri cu talon mai mic (daca ti le poti inscrie im carte).
Sa ai noroc la el. La inceput mi-a fost greata si mie la ideea de Logan, dar acuma nu l-as mai da pe masini similare ca pret. Are farmecul lui, asa facut din topor. |
#12
Posted 21 December 2015 - 20:28
Tsunnnami, on 21 decembrie 2015 - 20:14, said:
Dracu ca pentru un bec in bord nu dadeam €3,000 in plus |
#13
Posted 21 December 2015 - 20:31
asa tampiti si lipsiti de viziune, reusesc cumva sa vanda cazanele ca pe painea calda
|
#14
Posted 21 December 2015 - 20:32
Tsunnnami, on 21 decembrie 2015 - 20:14, said:
A dreaq ce dos de pitzipoanca are... Misto, imi place cum arata! Tsunnnami, on 21 decembrie 2015 - 20:14, said:
Care mai e motorizarea maxima la Dacia? La Logan doar TCe de 90 sau Dci de 90! As fi luat fara sa clipesc TCe-ul 1.2 de 120 de cai, dar din pacate au ales sa-l puna doar pe Dokker! Tsunnnami, on 21 decembrie 2015 - 20:14, said:
La fel zic si io ca tine, pacat ca nu ai luat-o cu cruise control. Ma rog nu ai banuit ca o s-o folosesti in afara orasului andrew1980, on 21 decembrie 2015 - 20:09, said:
Salut Sa o stapanesti cu drag si multa sanatate. Fata de 1.6mpi de 90 de magarusi(masina pe care l-am avut si eu in perioada 2004-2010) este mult mai moderna, dar nu sunt sigur la fiabilitate cum o sa stea . Ca 1.6mpi era aproape indestructibil... )) . Sper deasemenea ca au facut imbunatatiri la tratamentul antirugina, la mine aparand dupa 1 an si ceva primele puncte de rugina in locuri bine stiute printre loganisti... la 5 ani ani deja era plin, chiar si cu o rechemare. Desi am pomenit de acestea, cred ca este o masina onesta pentru drumuri scurte si medii pentru cineva care nu are posibilitatea sa investeasca in nu stiu ce masina de lifestyle, sau ceva de prin vest cu 2-300 000 km la bord si pret intretinere cat duce marfarul. Ca si a doua masina, m-as baga linistit intr-una, absoarbe bine gropile, nu consuma mult, costuri de intretinere relativ modeste(desi nici Dacia nu mai este ce a fost) , loc mare inauntru etc. Iar pentru cele de toate zilele urban, fugit la magazin, fugit cu copilul la scoala si inapoi, absolut OK . Bineinteles daca nu iti place imaginea masinii si al marcii, unii sunt in stare sa circule cu orice altceva decat logan. Totul depinde de mentalitatea Userului Km fericiti si asteptam descrierile despre masina, motor, tehnica, fiabilitate, costuri de intretinere, pareri personale!!! Edited by DannyMC, 21 December 2015 - 20:49. |
#15
Posted 21 December 2015 - 20:32
Arata foarte frumos, mie mi se pare ca i se potriveste foarte bine culoarea asta.
S-o stapanesti sanatos! |
|
#16
Posted 21 December 2015 - 20:33
utopium, on 21 decembrie 2015 - 20:28, said:
Sunt mai multe plusuri (5 stele la siguranta in loc de 4, portbagaj mai mare, A/C care ajunge si la cei din spate nu doar in fata, cotiera mai bine gandita, tabla mai buna, programul buy-back), insa chestiile astea mici si enervante m-au facut sa ma uit si la alternative. Daca venea cu bec in torpedo si buton de dat geamul soferului sus/jos cu impuls (pe motorul 0.9 TCe), nu ma mai uitam la alte modele. S-au zgarcit la detalii marunte, desi au venit cu dotari interesante fata de Logan I. I see, La aerul conditionat si portbagaj, da, la valoarea de resale, iarasi da, desi m-as mira sa iesi in avantaj cu Skoda fata de logan |
#17
Posted 21 December 2015 - 20:36
utopium, on 21 decembrie 2015 - 20:28, said:
Sunt mai multe plusuri (5 stele la siguranta in loc de 4, portbagaj mai mare, A/C care ajunge si la cei din spate nu doar in fata, cotiera mai bine gandita, tabla mai buna, programul buy-back), insa chestiile astea mici si enervante m-au facut sa ma uit si la alternative. Daca venea cu bec in torpedo si buton de dat geamul soferului sus/jos cu impuls (pe motorul 0.9 TCe), nu ma mai uitam la alte modele. S-au zgarcit la detalii marunte, desi au venit cu dotari interesante fata de Logan I. Edited by DannyMC, 21 December 2015 - 20:41. |
#18
Posted 21 December 2015 - 20:56
DannyMC, on 21 decembrie 2015 - 20:25, said:
Poti s-o consideri preferinta personala! Am eu o pasiune pentru negru! Si eu tot pentru negru. hai sa-ti spun dezavantajele. Se vede fiecare zgarietura, iar la murdarie, nu mai vorbesc. Uite o poza cu Maritza si cu Tantza Maritza e a mea. [ http://i241.photobucket.com/albums/ff108/tsunnami/IMG_3553_zpswt5nehfs.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://i241.photobucket.com/albums/ff108/tsunnami/IMG_3563_zpsogtlg9ry.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] nevasta-mea mi-a tras-o, "ai ales ca o femeie!" Si acum cand au impanzit drumurile cu sare, se vede ca dracu DannyMC, on 21 decembrie 2015 - 20:25, said:
Deocamdata e cel cu care a venit din fabrica. Banuiesc ca e elf 5w40. Ale mele merg cu 5W20 din fabrica. La a mea, anul trecut am schimbat repede uleiul ca merg mult, mandra, cred ca face sub 10,000/an, asa ca desi am cumparat-o pe la sf lui Oct, am schimbat si ei uleiul astazi, 0W40 synthetic Din fabrica vine cu mineral si Synthetic blend. Parca nu vreau sa stea in motor ulei mineral un an de zile. Asa ca de azi, am acelasi ulei de motor in toate vehiculele din parcul auto (cele 2 forduri si motocicleta, Mobil1 0W40) DannyMC, on 21 decembrie 2015 - 20:36, said:
Niste chestii absolut ridicole, intr-adevar! Detalii care fac foarte mult dar au ales sa le lase deoparte! Desi AC-ul ajunge si in spate! Numai daca cei din fata nu au febra, |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users