Dacia Logan II 0.9 TCe
#19
Posted 21 December 2015 - 21:02
a3ds, on 21 decembrie 2015 - 20:31, said:
asa tampiti si lipsiti de viziune, reusesc cumva sa vanda cazanele ca pe painea calda Eu zic ca Logan 2 e un model reusit pe ansamblu, il strica insa problemele de indisponibilitate a motoarelor superioare pe dotarile maxime. Probabil ca exista o explicatie logica de ce se intampla asta, dar nu intelegem noi motivul. DannyMC, on 21 decembrie 2015 - 20:36, said:
Desi AC-ul ajunge si in spate! |
#20
Posted 21 December 2015 - 21:06
utopium, on 21 decembrie 2015 - 21:02, said:
Probabil ca exista o explicatie logica de ce se intampla asta, dar nu intelegem noi motivul. Da, vrei motor mai mare, treci la alta gama din Renault, mai scumpa. Cred ca psihologia este, vrei masina ieftina, nu te uiti la viteza maxima, e pentru Frosa sa se duca la coafor si ala micu sa se duca la scoala |
#21
Posted 21 December 2015 - 21:20
utopium, on 21 decembrie 2015 - 21:02, said:
Ma refeream la faptul ca la Skoda chiar sunt guri de ventilatie si in spatele scaunelor din fata ... la Logan sunt doar pe bord, iar fiica-mea care e in spate moare de cald pana se uniformizeaza cat de cat temperatura. P.S. Acum serios vorbind, si eu ma gandeam sa instalez conductele respective dar, in vara pe caldurile alea mari in maxim cinci minute era suficient de racoare in toata masina cu ventilatia pe treapta trei, doar pe gurile frontale. Edited by DannyMC, 21 December 2015 - 21:23. |
#22
Posted 21 December 2015 - 21:43
S-o stapanesti sanatos!
0.9 TCe are distributie pe lant, care e proiectat sa dureze cat motorul. Are si start-stop? |
#23
Posted 21 December 2015 - 21:50
Mersi! Distributia cica tine 200k km. Sa speram ca motorul o sa tina mai mult! Start-Stop au bagat de la varianta Euro6.
Edited by DannyMC, 21 December 2015 - 21:51. |
#24
Posted 21 December 2015 - 22:00
utopium, on 21 decembrie 2015 - 21:02, said: Eu zic ca Logan 2 e un model reusit pe ansamblu, il strica insa problemele de indisponibilitate a motoarelor superioare pe dotarile maxime. Probabil ca exista o explicatie logica de ce se intampla asta, dar nu intelegem noi motivul. Un motor mai mare/bun e mai scump. Un motor mai mare inseamna putere mai mare. Pt putere mai mare iti trebuie frane mai bune, suspensie mai buna etc, adica mai multi bani. Daca citesti orice forum romanesc toti or sa se planga de faptul ca Loganul e un dulap lipsit de stabilitate. Daca il simt instabil miscandu-se cu 65 sau 75 de cai cum l-ar simti forumistii cu 150 de cai? Daca Loganul ar costa mai mult nu l-ar mai cumpara nici dracu. De aia se fac economiile care se fac la constructia lui. Daca ar avea motor de 2 litri benzina si senzori de nu stiu care si tabla buna si nu ti-ai putea baga toata mana pe la imbinarile tablelor atunci ar costa cat Golf 7 si ti-ai lua Golf 7 garantat. Zicea cineva mai sus ca aia de la Renault is tampiti ca nu asculta cerintele clientilor. De ce sa le asculte? Ei isi fac mendrele lor si masina tot se vinde. Lasa ca stiu aia foarte bine ce fac. |
#25
Posted 21 December 2015 - 22:49
DannyMC, on 21 decembrie 2015 - 21:50, said:
Mersi! Distributia cica tine 200k km. Sa speram ca motorul o sa tina mai mult! Distributie pe lant la 200k?! Pai atata tine la VW cea originala, pe curea! Renault asa zicea in prezentare, ca e maintenance-free si same lifespan as the engine... 200k, asa zice manualul, sau mesterul care trebuie sa manance si gura lui ceva? |
#27
Posted 22 December 2015 - 00:50
noone2, on 21 decembrie 2015 - 22:00, said:
Un motor mai mare/bun e mai scump. Un motor mai mare inseamna putere mai mare. Pt putere mai mare iti trebuie frane mai bune, suspensie mai buna etc, adica mai multi bani. DannyMC, on 21 decembrie 2015 - 21:20, said:
Si la Logan sunt! Pe sub scaunele din fata trec doua conducte pentru pasagerii din spate! Doar ca... la fel ca in bancurile cu Radio Erevan trebuie sa le instalezi singur ! bladhaund, on 22 decembrie 2015 - 00:39, said:
Sunt dezamagit. Edited by utopium, 22 December 2015 - 00:47. |
#28
Posted 22 December 2015 - 00:53
Negru nu e pentru tara asta, doar daca ai garaj sau daca nu te intereseaza aspectul masinii.
E frumoasa, e noua....sa te bucuri de ea ! O motorizare care mi-ar fi placut si mie...sper sa faca fata pe viitor la depasiri cu ac pornit, bagaje in portbagaj si cei din habitaclu. |
|
#29
Posted 22 December 2015 - 00:56
Razvan_N, on 21 decembrie 2015 - 22:49, said:
Distributie pe lant la 200k?! Pai atata tine la VW cea originala, pe curea! Renault asa zicea in prezentare, ca e maintenance-free si same lifespan as the engine... 200k, asa zice manualul, sau mesterul care trebuie sa manance si gura lui ceva? Poti sa dai un link sau o sursa care sa confirme ce spui tu despre VW? Edited by sandel_u, 22 December 2015 - 01:00. |
#30
Posted 22 December 2015 - 00:57
Tsunnnami, on 21 decembrie 2015 - 21:06, said:
Da, vrei motor mai mare, treci la alta gama din Renault, mai scumpa. Edited by utopium, 22 December 2015 - 01:04. |
#31
Posted 22 December 2015 - 01:00
Razvan_N, on 21 decembrie 2015 - 22:49, said: Distributie pe lant la 200k?! Pai atata tine la VW cea originala, pe curea! Renault asa zicea in prezentare, ca e maintenance-free si same lifespan as the engine... 200k, asa zice manualul, sau mesterul care trebuie sa manance si gura lui ceva? |
#32
Posted 22 December 2015 - 01:03
DannyMC, on 21 decembrie 2015 - 21:50, said:
Mersi! Distributia cica tine 200k km. Sa speram ca motorul o sa tina mai mult! |
#33
Posted 22 December 2015 - 01:43
Tine-o pe aia veche, sigur te mai duce 3-4 ani lejer. In 2-3 ani am auzit ca or sa scoata un 0.9 special, Cluj edition, poti sa o iei atunci.
|
|
#34
Posted 22 December 2015 - 02:18
De tinut sigur tine, nu aia e problema ... doar ca 10 ani mi se pare cam vechimea maxima acceptabila la o masina ... as fi schimbat-o la 8-9 ani daca corespundea Logan 2-ul. Eu n-am fobii cu masinile, iau una noua de familie si o tin 8-10 ani cu batai absolut minime de cap (nici macar nu schimb uleiul anual la cati km fac eu), apoi iau alta. Logan 2-ul se incadra destul de bine in schema asta. Pana acum ma gandeam sa nu ma duc prea mult peste 11.500 de euro, dar nici 14-15.000 n-ar fi exagerat daca exista avantaje reale. Sunt constient ca oricum peste 10 ani mai valoreaza maxim 2500-3000 de euro si o Skoda Rapid, un Logan maxim 2000. Mai sus de atat nu as da pe o masina pentru ca nu vad de ce as face-o, in strainatate ma duc doar cu avionul si inchiriez acolo masina, iar ca sa merg la munca, la magazine si o data pe an la mai mult de 200 de km in jurul Clujului chiar nu are rost o masina mai scumpa. Doar cand o sa fie gata autostrada pana la Bors (minim 5 ani) ar fi sanse sa ies din tara cu masina, dar maxim pana la Viena. Dar pentru un drum o data la cativa ani pana la Viena e la fel de ok si Loganul 2 ca si orice alta masina (alta chestie buna ar fi fost sa aiba 6 viteze, ca sa ai o viteza economica de autostrada, acum un 1.2 16V pe autostrada cam papa mult ca trebuie sa mergi prea turat cu el la 130-140 km/h, si si 0.9 TCe-ul ar putea fi mai econom pe autostrada daca ar avea 6 viteze).
Sigur ca o sa scoata un Cluj edition, la viitoarea fabrica auto de la Turda Ar trebui sa fie prosti investitorii straini sa nu faca o fabrica auto la Turda, care va fi nod de trei autostrazi in curand (fie ele si neterminate, insa se lucreaza in toate trei directiile - ma rog, spre Tg Mures inca e faza de proiectare) si are forta de munca ieftina. Ca doar n-o sa vina la mama naibii in Bucuresti sa faca masini Ca pana fac ei Sibiu - Pitesti e mult mai usor sa termine Bors - Cluj, mai ales ca o portiune e facuta partial. @Danny, ai facut ceva consum mediu pe autostrada pe la 130-140? Edited by utopium, 22 December 2015 - 02:27. |
#35
Posted 22 December 2015 - 03:08
Adevarul este ca daca nu mergeam atat in afara luam si eu un Logan cat am fost in tara, dar ala suparat de 1.6 si 16 valve.
Ce nu-mi placea la el era ca n-avea cruise. La asta care e, motorul mi se pare (e chestie de perceptie ca n-ammers cu vreuna), mic. Am Focusurile-astea asta de 2L si tot mi se pare ca as vrea mai mult, ma rog nu prea ai unde sa te duci ca aici te impusca la viteza, , dar, asa automata cum e are suta sub 9s. In tara am avut Megane-ul si sincer nu mi-as dor alta masina pentru Europa, drumuri scurte/lungi, pentru mine a fost masina perfecta, dar motorul de 1.9dCi De fun as fi putut incerca si un Duster ca l-am vazut in Dacia in poligon si m-a surprins.. |
#36
Posted 22 December 2015 - 03:11
Pai si 0.9 TCe face cica 10 secunde si ceva pana la 100 ceea ce nu e rau chiar deloc.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users