Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Dacia Logan II 0.9 TCe

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
807 replies to this topic

#19
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,869
  • Înscris: 14.08.2007

View Posta3ds, on 21 decembrie 2015 - 20:31, said:

asa tampiti si lipsiti de viziune, reusesc cumva sa vanda cazanele ca pe painea calda Posted Image
In Romania nu prea le vand asa de bine, nici macar pe departe la fel de bine cum vindeau primul Logan. Chiar ma uitam ieri la statistica de PIB pe judete si daca acum ceva ani Argesul ajunsese sa aiba PIB/locuitor cat Cluj si chiar peste datorita Dacia, acum Clujul are 10.000 de euro/capita si Argesul a cazut la 6.800 de euro/capita. Deci se pare ca lucrurile nu merg chiar asa de bine cum credem noi in industria asta, desi cred ca tot Dacia ramane cel mai mare exportator al Romaniei.

Eu zic ca Logan 2 e un model reusit pe ansamblu, il strica insa problemele de indisponibilitate a motoarelor superioare pe dotarile maxime. Probabil ca exista o explicatie logica de ce se intampla asta, dar nu intelegem noi motivul.

View PostDannyMC, on 21 decembrie 2015 - 20:36, said:

Desi AC-ul ajunge si in spate! Posted Image
Ma refeream la faptul ca la Skoda chiar sunt guri de ventilatie si in spatele scaunelor din fata ... la Logan sunt doar pe bord, iar fiica-mea care e in spate moare de cald pana se uniformizeaza cat de cat temperatura.

#20
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,854
  • Înscris: 20.10.2015

View Postutopium, on 21 decembrie 2015 - 21:02, said:

Probabil ca exista o explicatie logica de ce se intampla asta, dar nu intelegem noi motivul.

Da, vrei motor mai mare, treci la alta gama din Renault, mai scumpa.
Cred ca psihologia este, vrei masina ieftina, nu te uiti la viteza maxima, e pentru Frosa sa se duca la coafor si ala micu sa se duca la scoala

#21
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,989
  • Înscris: 09.05.2009

View Postutopium, on 21 decembrie 2015 - 21:02, said:

Ma refeream la faptul ca la Skoda chiar sunt guri de ventilatie si in spatele scaunelor din fata ... la Logan sunt doar pe bord, iar fiica-mea care e in spate moare de cald pana se uniformizeaza cat de cat temperatura.
Si la Logan sunt! Pe sub scaunele din fata trec doua conducte pentru pasagerii din spate! Doar ca... la fel ca in bancurile cu Radio Erevan trebuie sa le instalezi singur ! Posted Image
P.S. Acum serios vorbind, si eu ma gandeam sa instalez conductele respective dar, in vara pe caldurile alea mari in maxim cinci minute era suficient de racoare in toata masina cu ventilatia pe treapta trei, doar pe gurile frontale.

Edited by DannyMC, 21 December 2015 - 21:23.


#22
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
S-o stapanesti sanatos!
0.9 TCe are distributie pe lant, care e proiectat sa dureze cat motorul.
Are si start-stop?

#23
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,989
  • Înscris: 09.05.2009
Mersi! Distributia cica tine 200k km. Sa speram ca motorul o sa tina mai mult! Posted Image  Start-Stop au bagat de la varianta Euro6.

Edited by DannyMC, 21 December 2015 - 21:51.


#24
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007

View Postutopium, on 21 decembrie 2015 - 21:02, said:



Eu zic ca Logan 2 e un model reusit pe ansamblu, il strica insa problemele de indisponibilitate a motoarelor superioare pe dotarile maxime. Probabil ca exista o explicatie logica de ce se intampla asta, dar nu intelegem noi motivul.



Un motor mai mare/bun e mai scump. Un motor mai mare inseamna putere mai mare. Pt putere mai mare iti trebuie frane mai bune, suspensie mai buna etc, adica mai multi bani.
Daca citesti orice forum romanesc toti or sa se planga de faptul ca Loganul e un dulap lipsit de stabilitate. Daca il simt instabil miscandu-se cu 65 sau 75 de cai cum l-ar simti forumistii cu 150 de cai?
Daca Loganul ar costa mai mult nu l-ar mai cumpara nici dracu. De aia se fac economiile care se fac la constructia lui. Daca ar avea motor de 2 litri benzina si senzori de nu stiu care si tabla buna si nu ti-ai putea baga toata mana pe la imbinarile tablelor atunci ar costa cat Golf 7 si ti-ai lua Golf 7 garantat.

Zicea cineva mai sus ca aia de la Renault is tampiti ca nu asculta cerintele clientilor. De ce sa le asculte? Ei isi fac mendrele lor si masina tot se vinde. Lasa ca stiu aia foarte bine ce fac.

#25
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004

View PostDannyMC, on 21 decembrie 2015 - 21:50, said:

Mersi! Distributia cica tine 200k km. Sa speram ca motorul o sa tina mai mult!

Distributie pe lant la 200k?! Pai atata tine la VW cea originala, pe curea!
Renault asa zicea in prezentare, ca e maintenance-free si same lifespan as the engine...
200k, asa zice manualul, sau mesterul care trebuie sa manance si gura lui ceva?

#26
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postutopium, on 21 decembrie 2015 - 20:08, said:

Motiv pentru care voi renunta la Logan 2 si voi merge pe o Skoda Rapid.
Sunt dezamagit. Posted Image

#27
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,869
  • Înscris: 14.08.2007

View Postnoone2, on 21 decembrie 2015 - 22:00, said:

Un motor mai mare/bun e mai scump. Un motor mai mare inseamna putere mai mare. Pt putere mai mare iti trebuie frane mai bune, suspensie mai buna etc, adica mai multi bani.
Nu cred ca ai inteles ... nu am cerut un motor de 150 de cai, ca nu ma intereseaza asa ceva, am cerut sa-mi dea un motor existent de 90 de cai si pe configuratia Premium a lor, Prestige, in loc de cel mai slab motor si eram dispus sa le platesc diferenta de 1100 de euro parca pentru asta. Adica motorul pe care il are DannyMC l-as vrea si eu, dar pe configuratia Prestige (care fata de ce are Danny are in plus clima automata, buton geam cu impuls, butoane puse pe portiera in loc de bord, cateva imbunatatiri estetice, etc). In momentul de fata, daca vrei dotari de top (Prestige), esti nevoit sa iei cel mai slab motor (1.2 16V de 73 de cai putere). Daca vrei dotari mai slabe, poti lua si motor mai puternic. Ori chestia asta n-are nici o logica. Mi se pare stupid sa trec de la motorul actual la unul cu cuplu mai slab doar pentru ca Dacia nu e in stare sa-mi ofere motorul mai puternic pe configuratia pe care o vreau eu.

View PostDannyMC, on 21 decembrie 2015 - 21:20, said:

Si la Logan sunt! Pe sub scaunele din fata trec doua conducte pentru pasagerii din spate! Doar ca... la fel ca in bancurile cu Radio Erevan trebuie sa le instalezi singur ! Posted Image
Tare :) Daca tot merg pe principiul Do It Yourself sa-mi traga fire in torpedo ca imi pun eu bec :)

View Postbladhaund, on 22 decembrie 2015 - 00:39, said:

Sunt dezamagit. Posted Image
Am avut rabdare 2 ani sa apara "faceliftul" asta Prestige ... repet, e ok ce aduce (puteau sa puna si becul in torpedo la loc, dar sa zicem ca pot sa trec peste asta), doar ca ei nu vor sa-mi dea motorul dorit de mine :) Ca-n filmele cu prosti, nu vor banii mei.

Edited by utopium, 22 December 2015 - 00:47.


#28
easy-rider

easy-rider

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,338
  • Înscris: 18.12.2015
Negru nu e pentru tara asta, doar daca ai garaj sau daca nu te intereseaza aspectul masinii.
E frumoasa, e noua....sa te bucuri de ea !
O motorizare care mi-ar fi placut si mie...sper sa faca fata pe viitor la depasiri cu ac pornit, bagaje in portbagaj si cei din habitaclu.

#29
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

View PostRazvan_N, on 21 decembrie 2015 - 22:49, said:

Distributie pe lant la 200k?! Pai atata tine la VW cea originala, pe curea!
Renault asa zicea in prezentare, ca e maintenance-free si same lifespan as the engine...
200k, asa zice manualul, sau mesterul care trebuie sa manance si gura lui ceva?
In ziua de azi se gasesc majoritatea manualelor auto, pe net.
Poti sa dai un link sau o sursa care sa confirme ce spui tu despre VW?

Edited by sandel_u, 22 December 2015 - 01:00.


#30
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,869
  • Înscris: 14.08.2007

View PostTsunnnami, on 21 decembrie 2015 - 21:06, said:

Da, vrei motor mai mare, treci la alta gama din Renault, mai scumpa.
Pai nu ma intereseaza gama Renault ... de fapt nici nu stiu ce ofera ei, Loganul il luam ca era o masina gandita pentru Romania, mai inalta, portbagaj relativ mare, suspensie buna pentru drumurile noastre, mai ieftina ca altele dar noua, facuta la noi, usor de gasit piese, raspandita deci stiau multi care ii sunt punctele slabe si cum sa o repare, asigurare CASCO mai mica, etc. Chiar nu m-am uitat ce ofera Renault si nici nu ma prea intereseaza, deja la 14-15.000 de euro sunt destule alternative, la 10-11.000 de euro nu erau prea multe (la masini de familie noi).

Edited by utopium, 22 December 2015 - 01:04.


#31
UWE

UWE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 26.09.2008

View PostRazvan_N, on 21 decembrie 2015 - 22:49, said:


Distributie pe lant la 200k?! Pai atata tine la VW cea originala, pe curea!
Renault asa zicea in prezentare, ca e maintenance-free si same lifespan as the engine...
200k, asa zice manualul, sau mesterul care trebuie sa manance si gura lui ceva?
Mai ușor cu samsarul VW, uită-te ce probleme sunt cu motoarele pe lanț de 1.2 și 1.4. Prost concepute, lanțuri care se întind, schimba oamenii distribuțiile ca pe ulei și tot degeaba.  Îți spune asta un fost posesor de vreo 5 VW uri, convertit la japonezi.

#32
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,869
  • Înscris: 14.08.2007

View PostDannyMC, on 21 decembrie 2015 - 21:50, said:

Mersi! Distributia cica tine 200k km. Sa speram ca motorul o sa tina mai mult! Posted Image
Eu oricum nu treceam de 130.000 cu el ... iar pana ajung la 130.000 (10-11 ani), deja e buna de dus la casat, ca e cam greu sa mai iei ceva pe ea :) Actuala inca nu are 120.000 de km, nu are nici o problema sesizabila la motor dar probabil o voi duce la casat daca va mai exista programul Rabla in 2016. Pentru ca iau mai multi bani la Rabla (aprox 1500 de euro) decat daca o vand.

#33
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Tine-o pe aia veche, sigur te mai duce 3-4 ani lejer. In 2-3 ani am auzit ca or sa scoata un 0.9 special, Cluj edition, poti sa o iei atunci.

#34
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,869
  • Înscris: 14.08.2007
De tinut sigur tine, nu aia e problema ... doar ca 10 ani mi se pare cam vechimea maxima acceptabila la o masina ... as fi schimbat-o la 8-9 ani daca corespundea Logan 2-ul. Eu n-am fobii cu masinile, iau una noua de familie si o tin 8-10 ani cu batai absolut minime de cap (nici macar nu schimb uleiul anual la cati km fac eu), apoi iau alta. Logan 2-ul se incadra destul de bine in schema asta. Pana acum ma gandeam sa nu ma duc prea mult peste 11.500 de euro, dar nici 14-15.000 n-ar fi exagerat daca exista avantaje reale. Sunt constient ca oricum peste 10 ani mai valoreaza maxim 2500-3000 de euro si o Skoda Rapid, un Logan maxim 2000. Mai sus de atat nu as da pe o masina pentru ca nu vad de ce as face-o, in strainatate ma duc doar cu avionul si inchiriez acolo masina, iar ca sa merg la munca, la magazine si o data pe an la mai mult de 200 de km in jurul Clujului chiar nu are rost o masina mai scumpa. Doar cand o sa fie gata autostrada pana la Bors (minim 5 ani) ar fi sanse sa ies din tara cu masina, dar maxim pana la Viena. Dar pentru un drum o data la cativa ani pana la Viena e la fel de ok si Loganul 2 ca si orice alta masina (alta chestie buna ar fi fost sa aiba 6 viteze, ca sa ai o viteza economica de autostrada, acum un 1.2 16V pe autostrada cam papa mult ca trebuie sa mergi prea turat cu el la 130-140 km/h, si si 0.9 TCe-ul ar putea fi mai econom pe autostrada daca ar avea 6 viteze).

Sigur ca o sa scoata un Cluj edition, la viitoarea fabrica auto de la Turda Posted Image Ar trebui sa fie prosti investitorii straini sa nu faca o fabrica auto la Turda, care va fi nod de trei autostrazi in curand (fie ele si neterminate, insa se lucreaza in toate trei directiile - ma rog, spre Tg Mures inca e faza de proiectare) si are forta de munca ieftina. Ca doar n-o sa vina la mama naibii in Bucuresti sa faca masini Posted Image Ca pana fac ei Sibiu - Pitesti e mult mai usor sa termine Bors - Cluj, mai ales ca o portiune e facuta partial.

@Danny, ai facut ceva consum mediu pe autostrada pe la 130-140?

Edited by utopium, 22 December 2015 - 02:27.


#35
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,854
  • Înscris: 20.10.2015
Adevarul este ca daca nu mergeam atat in afara luam si eu un Logan cat am fost in tara, dar ala suparat de 1.6 si 16 valve.
Ce nu-mi placea la el era  ca n-avea cruise.
La asta care e, motorul mi se pare (e chestie de perceptie ca n-ammers cu vreuna), mic.
Am Focusurile-astea asta de 2L si tot mi se pare ca as vrea mai mult, ma rog nu prea ai unde sa te duci ca aici te impusca la viteza, :lol:, dar, asa automata cum e are suta sub 9s.

In tara am avut Megane-ul si sincer nu mi-as dor alta masina pentru Europa, drumuri scurte/lungi, pentru mine a fost masina perfecta, dar motorul de 1.9dCi
De fun as fi putut incerca si un Duster ca l-am vazut in Dacia in poligon si m-a surprins..

#36
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,869
  • Înscris: 14.08.2007
Pai si 0.9 TCe face cica 10 secunde si ceva pana la 100 ceea ce nu e rau chiar deloc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate