Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan II 0.9 TCe
Last Updated: Feb 18 2024 10:26, Started by
DannyMC
, Dec 21 2015 19:12
·
11
#37
Posted 22 December 2015 - 03:18
D-aia am zis ca n-am mers cu unu sa-mi dau seama ce poate.
E posibil sa ma surprinda, desi pentru mine conceptia "turbo" nu ma incanta. |
#38
Posted 22 December 2015 - 04:28
utopium, on 22 decembrie 2015 - 03:11, said: Pai si 0.9 TCe face cica 10 secunde si ceva pana la 100 ceea ce nu e rau chiar deloc. Apropo, offtopic dar e vb de motorica mica. O singura data am avut ocazia sa conduc un TICO! Mi l-a dat la service ca masina de schimb , dar avea pana, si cum nici nu incapeam in ea, m-am lasat pagubas.. si m-am dus pe jos. La tico nu este turometru. Masina aia urla ca dracu la "ralanti". Defapt cand porneste .. la ce turatie "sta"? Ca daca apesi ambreiajul si bagi in viteza turatia scade si revine la initiala. Este posibil la tico sa aibe ralanti la 2000-3000 de ture? |
#39
Posted 22 December 2015 - 04:44
tfmercedez, on 22 decembrie 2015 - 04:28, said:
Cred ca e delicios sa vezi un sofer venind de pe diesel la un Logan de 0.9L. Am baleaza , debreiaza si incepe sa se miste incetisoooor, motorul tocmai a urcat in stratosfera... cu turatia. Apropo, offtopic dar e vb de motorica mica. O singura data am avut ocazia sa conduc un TICO! Mi l-a dat la service ca masina de schimb , dar avea pana, si cum nici nu incapeam in ea, m-am lasat pagubas.. si m-am dus pe jos. La tico nu este turometru. Masina aia urla ca dracu la "ralanti". Defapt cand porneste .. la ce turatie "sta"? Ca daca apesi ambreiajul si bagi in viteza turatia scade si revine la initiala. Este posibil la tico sa aibe ralanti la 2000-3000 de ture? Nu stiu la masini, dar iti spun ca la motociclete e o poezie sa mergi pe capacitate mai mica. Am acut una de 600cm³ la care 9000RPM era normal, 4,000, era prea putin, si avea o muzica-n ea mah... si urla asa rotund.. |
#40
Posted 22 December 2015 - 05:24
tfmercedez, on 22 decembrie 2015 - 04:28, said: Cred ca e delicios sa vezi un sofer venind de pe diesel la un Logan de 0.9L. Am baleaza , debreiaza si incepe sa se miste incetisoooor, motorul tocmai a urcat in stratosfera... cu turatia. Apropo, offtopic dar e vb de motorica mica. O singura data am avut ocazia sa conduc un TICO! Mi l-a dat la service ca masina de schimb , dar avea pana, si cum nici nu incapeam in ea, m-am lasat pagubas.. si m-am dus pe jos. La tico nu este turometru. Masina aia urla ca dracu la "ralanti". Defapt cand porneste .. la ce turatie "sta"? Ca daca apesi ambreiajul si bagi in viteza turatia scade si revine la initiala. Este posibil la tico sa aibe ralanti la 2000-3000 de ture? Intr-adevar e delicios sa-ti pornesti tractorul in fiecare dimineata, implicit sa trezesti si 2-3 blocuri din jur si asta fara sa turezi motorul ala diesel, la ralanti vorbesc..Ii pui si un plug si directia ogor te cheama direct. Revenind, ai idee cum se misca 0.9-ul macar in test sa il fi condus ? Cred cu convingere ca nu, altfel nu faceai comparatii. Afla ca e motor zvelt, iar treaba cu "incetisoru" nu prea e din povestea tce-ului, poate te refereai la 1.2 aspirat |
#41
Posted 22 December 2015 - 05:31
#42
Posted 22 December 2015 - 05:47
Sa o stapanesti sanatos, DannyMC !
Culoarea imi place desi e adevarat ca ar fi pretentioasa. Nici eu nu am navigatia de la Dacia mi s-a parut mai mult un moft insa am luat cruise control, te mai ajuta pe autostrazi, in rest nu prea are rost. Ma intreb insa de ce ai luat cu tot cu jenti setul de iarna, pentru ca tot vor trebui echilibrate anvelopele inainte de a le pune pe masina, implicit - vizita la vulcanizare. Spor la jurnal si cat mai multe poze |
#43
Posted 22 December 2015 - 06:09
#44
Posted 22 December 2015 - 06:51
Se dezechilibreaza anvelopa stand 6 luni pe dreapta chiar si degeaba, fara sa mai zic ca dupa ce le tii o iarna pe masina mai sar plumbii sau isi modifica pozitia, anvelopa se uzeaza, etc, rezulta echilibrare inainte de a le pune pe masina.
Edited by maddogg, 22 December 2015 - 06:54. |
#45
Posted 22 December 2015 - 07:00
maddogg, on 22 decembrie 2015 - 05:47, said:
Ma intreb insa de ce ai luat cu tot cu jenti setul de iarna, pentru ca tot vor trebui echilibrate anvelopele inainte de a le pune pe masina, implicit - vizita la vulcanizare. Spor la jurnal si cat mai multe poze In toamna care vine va trebui oricum sa mai fac o vizita la vulcanizare sa le pun si valvele cu senzor! Anul asta m-am grabit din cauza unui drum in tara si am pus valve obisnuite. Edited by DannyMC, 22 December 2015 - 07:04. |
#46
Posted 22 December 2015 - 07:02
Intr-adevar o iarna prin fagasele de gheata lasa urme pe jantele de aliaj, insa nu te scuteste de vizita la vulcanizare. La partea cu "dejantarea" e musai sa te contrazic, substanta aia care se roluieste pe marginea anvelopei care are rolul de etansare isi pierde proprietatile intr-un an
Edited by maddogg, 22 December 2015 - 07:04. |
|
#49
Posted 22 December 2015 - 12:21
#50
Posted 22 December 2015 - 12:31
maddogg, on 22 decembrie 2015 - 06:51, said:
Se dezechilibreaza anvelopa stand 6 luni pe dreapta chiar si degeaba, fara sa mai zic ca dupa ce le tii o iarna pe masina mai sar plumbii sau isi modifica pozitia, anvelopa se uzeaza, etc, rezulta echilibrare inainte de a le pune pe masina. Cine ti-a spus asta, te-a pacalit |
#51
Posted 22 December 2015 - 13:05
|
#52
Posted 22 December 2015 - 18:00
Consum mediu pe ~ 4000km urban si extra in proportie de 40/60
20151207_153755.jpg 369.04K 64 downloads 20151130_142619.jpg 329.79K 65 downloads 20151130_142602.jpg 330.01K 65 downloads |
#54
Posted 22 December 2015 - 20:59
Deci asta este economia ? Defapt prin ce se economiseste? Prin reducerea greutatii motorului ( 1.4 aspirat clasic, antic) comparativ cu 0.9 turbo?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users