Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Dacia Logan II 0.9 TCe

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
807 replies to this topic

#37
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,870
  • Înscris: 20.10.2015
D-aia am zis ca n-am mers cu unu sa-mi dau seama ce poate.
E posibil sa ma surprinda, desi pentru mine conceptia "turbo" nu ma incanta.

#38
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

View Postutopium, on 22 decembrie 2015 - 03:11, said:

Pai si 0.9 TCe face cica 10 secunde si ceva pana la 100 ceea ce nu e rau chiar deloc.
Cred  ca e delicios sa vezi un sofer venind de pe diesel la un Logan de 0.9L. Am baleaza , debreiaza  si incepe sa se miste incetisoooor, motorul tocmai a urcat in stratosfera... cu turatia.
Apropo, offtopic  dar e vb de motorica mica. O singura data am avut ocazia sa conduc un TICO!  Mi l-a dat la service ca masina de schimb , dar avea pana, si cum nici nu incapeam in ea, m-am lasat pagubas..  si m-am  dus pe jos.
La tico nu este turometru. Masina aia urla ca dracu la "ralanti". Defapt cand porneste .. la ce turatie "sta"? Ca daca apesi ambreiajul si bagi in viteza turatia scade si revine la initiala.  Este posibil la tico sa aibe ralanti la 2000-3000 de ture?


#39
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,870
  • Înscris: 20.10.2015

View Posttfmercedez, on 22 decembrie 2015 - 04:28, said:

Cred  ca e delicios sa vezi un sofer venind de pe diesel la un Logan de 0.9L. Am baleaza , debreiaza  si incepe sa se miste incetisoooor, motorul tocmai a urcat in stratosfera... cu turatia.
Apropo, offtopic  dar e vb de motorica mica. O singura data am avut ocazia sa conduc un TICO!  Mi l-a dat la service ca masina de schimb , dar avea pana, si cum nici nu incapeam in ea, m-am lasat pagubas..  si m-am  dus pe jos.
La tico nu este turometru. Masina aia urla ca dracu la "ralanti". Defapt cand porneste .. la ce turatie "sta"? Ca daca apesi ambreiajul si bagi in viteza turatia scade si revine la initiala.  Este posibil la tico sa aibe ralanti la 2000-3000 de ture?

Nu stiu la masini, dar iti spun ca la motociclete e o poezie sa mergi pe capacitate mai mica.
Am acut una de 600cm³ la care 9000RPM era normal, 4,000, era prea putin, si avea o muzica-n ea mah... si urla asa rotund..

#40
maddogg

maddogg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 25.11.2004

View Posttfmercedez, on 22 decembrie 2015 - 04:28, said:


Cred  ca e delicios sa vezi un sofer venind de pe diesel la un Logan de 0.9L. Am baleaza , debreiaza  si incepe sa se miste incetisoooor, motorul tocmai a urcat in stratosfera... cu turatia.
Apropo, offtopic  dar e vb de motorica mica. O singura data am avut ocazia sa conduc un TICO!  Mi l-a dat la service ca masina de schimb , dar avea pana, si cum nici nu incapeam in ea, m-am lasat pagubas..  si m-am  dus pe jos.
La tico nu este turometru. Masina aia urla ca dracu la "ralanti". Defapt cand porneste .. la ce turatie "sta"? Ca daca apesi ambreiajul si bagi in viteza turatia scade si revine la initiala.  Este posibil la tico sa aibe ralanti la 2000-3000 de ture?

Intr-adevar e delicios sa-ti pornesti tractorul in fiecare dimineata, implicit sa trezesti si 2-3 blocuri din jur si asta fara sa turezi motorul ala diesel, la ralanti vorbesc..Ii pui si un plug si directia ogor te cheama direct.
Revenind, ai idee cum se misca 0.9-ul macar in test sa il fi condus ? Cred cu convingere ca nu, altfel nu faceai comparatii. Afla ca e motor zvelt, iar treaba cu "incetisoru" nu prea e din povestea tce-ului, poate te refereai la 1.2 aspirat

#41
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007
Nu trezesc nici macar pisica din casa cu tractorul meu. Am condus Logan de 1.2, o comedie. Defapt era cat pe ce dar totusi avea mandria lui si nu s-a oprit, un motor de 1.4 turbo de la Opel 125cp, dar a fost pe muchie.  
Cat despre diesel, pai nu-i VW si nici pejo sa faca ca un kalasnikov.

#42
maddogg

maddogg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 25.11.2004
Sa o stapanesti sanatos, DannyMC !

Culoarea imi place desi e adevarat ca ar fi pretentioasa. Nici eu nu am navigatia de la Dacia mi s-a parut mai mult un moft insa am luat cruise control, te mai ajuta pe autostrazi, in rest nu prea are rost.
Ma intreb insa de ce ai luat cu tot cu jenti setul de iarna, pentru ca tot vor trebui echilibrate anvelopele inainte de a le pune pe masina, implicit - vizita la vulcanizare.

Spor la jurnal si cat mai multe poze :)

#43
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,870
  • Înscris: 20.10.2015

View Postmaddogg, on 22 decembrie 2015 - 05:47, said:

tot vor trebui echilibrate anvelopele inainte de a le pune pe masina,

De ce?

#44
maddogg

maddogg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 25.11.2004
Se dezechilibreaza anvelopa stand 6 luni pe dreapta chiar si degeaba, fara sa mai zic ca dupa ce le tii o iarna pe masina mai sar plumbii sau isi modifica pozitia, anvelopa se uzeaza, etc, rezulta echilibrare inainte de a le pune pe masina.

Edited by maddogg, 22 December 2015 - 06:54.


#45
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009

View Postmaddogg, on 22 decembrie 2015 - 05:47, said:

Ma intreb insa de ce ai luat cu tot cu jenti setul de iarna, pentru ca tot vor trebui echilibrate anvelopele inainte de a le pune pe masina, implicit - vizita la vulcanizare.

Spor la jurnal si cat mai multe poze :)
Multumesc! :) Am luat si alte jante pentru iarna in ideea de a nu le freca (dejantare de doua ori pe an) pe cele de aliaj. Plus ca iarna mi se pare ca sunt posibilitati mai mari de a lovi/zgaria jantele.
In toamna care vine va trebui oricum sa mai fac o vizita la vulcanizare sa le pun si valvele cu senzor! Anul asta m-am grabit din cauza unui drum in tara si am pus valve obisnuite.

Edited by DannyMC, 22 December 2015 - 07:04.


#46
maddogg

maddogg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 25.11.2004
Intr-adevar o iarna prin fagasele de gheata lasa urme pe jantele de aliaj, insa nu te scuteste de vizita la vulcanizare. La partea cu "dejantarea" e musai sa te contrazic, substanta aia care se roluieste pe marginea anvelopei care are rolul de etansare isi pierde proprietatile intr-un an ;)

Edited by maddogg, 22 December 2015 - 07:04.


#47
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Interesant topic. Sa o stapanesti sanatos.

#48
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012

View PostDannyMC, on 21 decembrie 2015 - 20:32, said:

As fi luat fara sa clipesc TCe-ul 1.2 de 120 de cai, dar din pacate au ales sa-l puna doar pe Dokker!
1.2 aveai pe Duster 4x2 si, de anul asta, 4x4.

Sa te poarte multi km fara probleme si cu benzina putina!

#49
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009

View Postutopium, on 22 decembrie 2015 - 02:18, said:

@Danny, ai facut ceva consum mediu pe autostrada pe la 130-140?
In jur de 6.6% .

Edited by DannyMC, 22 December 2015 - 12:37.


#50
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,870
  • Înscris: 20.10.2015

View Postmaddogg, on 22 decembrie 2015 - 06:51, said:

Se dezechilibreaza anvelopa stand 6 luni pe dreapta chiar si degeaba, fara sa mai zic ca dupa ce le tii o iarna pe masina mai sar plumbii sau isi modifica pozitia, anvelopa se uzeaza, etc, rezulta echilibrare inainte de a le pune pe masina.

Cine ti-a spus asta, te-a pacalit

#51
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,892
  • Înscris: 14.08.2007

View PostDannyMC, on 22 decembrie 2015 - 12:21, said:

In jur de 6.6% .

Nu e rau deloc ... 1.4 MPI se duce mult mai sus, peste 8.5% la viteza aia.

#52
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009
Consum mediu pe ~ 4000km urban si extra in proportie de 40/60
Attached File  20151207_153755.jpg   369.04K   64 downloads Attached File  20151130_142619.jpg   329.79K   65 downloads Attached File  20151130_142602.jpg   330.01K   65 downloads

#53
easy-rider

easy-rider

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,338
  • Înscris: 18.12.2015
Cred ca nici nu ai nevoie de gpl la consumul asta.

#54
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007
Deci asta este economia ? Defapt prin ce se economiseste? Prin reducerea greutatii motorului ( 1.4  aspirat clasic, antic) comparativ cu 0.9 turbo?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate