Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Fiat Tipo 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#109
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016

 farausername, on 01 martie 2017 - 13:44, said:

Astea is pentru saracii lor, Loganul e pentru ai nostri !

Ce usor este sa catalogam oamenii dupa ceea ce conduc sau dupa ceea ce isi permit sa cumpere. Eu nu as face asa afirmatii niciodata si asta din simplul motiv ca mi-ar fi rusine de mine insumi!

#110
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,192
  • Înscris: 23.07.2007

 gabrieln2016, on 01 martie 2017 - 13:58, said:

Un C-Elysee 1,2 l PureTech 82 CP, Seduction este acum 9.300 euro.
Un Logan Laureate 1l 75 CP este 8.800 euro
Diferenta dintre ele este de aproximativ 500 euro.
Dotarile sunt asemanatoare. Citroen are in plus Cruise Control, garantia la tabla 12 ani, 4 ani garantie generala, schimbarea distributiei la 170.000 km, prima revizie (in jur de 360 lei) la 25.000 km. Din punctul meu de vedere merita mai mult Citroen decat Logan Laureate strict in aceasta situatie. Daca se ajunge la un pret de peste 15.000 euro, evident ca este absurd sa iei o astfel de masina. Din ce am vazut eu (pentru ca sunt interesat de un Elysee sau P301) cele mai multe dintre masinile vandute sunt ca cea descrisa de mine (unele au senzori de parcare spate si vopsea metalizata pentru inca 400-500 euro).
Logan Prestige este 9.450 euro in varianta de 1l. Nu vad cine si-ar lua Prestige cu acest motor, asa ca hai sa punem motorul 0,9TCe de 90 Cp. Masina ajunge la 10.500 euro, mai mult cu aproximativ 1.200 euro fata de Elysee. Daca mai vrei si cutia Easy R mai pui 500 euro si lucrurile se complica.
Merita? Raspunsul nu-l poate da decat cei doresc sa-si cumpere astfel de masini.

Si pentru a nu cadea si eu in pacatul off-topicului, exista acum la Tipo niste reduceri substantiale pentru aceasta masina plus un set de caucioace de iarna.
Si atunci ce merita? C elysee si 301?!

#111
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016

 Matache1312, on 01 martie 2017 - 14:15, said:

Sandero cu Easy-R, camera marsarier, navigatie etc e vreo 11-12.000 cred. C-Elysee/301 cu cutie tot robotizata e peste 14.000 parca (plus optiuni), e totusi o diferenta de pret semnificativa pt un low cost.
Absolut de acord cu tine. Mai mult de 9.500 euro nu as da nici eu pe Elysee sau P301. Cu Rabla as lua un Sandero Stepway Prestige 0,9 TCe cu Easy R. Pretul acum e in jur de 12.000 euro.
La peste 15.000 euro intram in alta categorie si optiunile sunt mult mai numeroase si mai bune decat cei doi "frati' PSA.

 igor06, on 01 martie 2017 - 14:20, said:

Si atunci ce merita? C elysee si 301?!

La un 9.500 euro mi-as lua un Elysee, fara programul Rabla. Cu Rabla a fost 8.100 euro anul trecut
Pana in 10.000 euro cu Rabla mi-as lua un Sandero Stepway Prestige 0,9 TCe cu Easy R.
Astea sunt optiunile mele. Am cautat si altele, dar pur si simplu nu le-am gasit.

Edited by gabrieln2016, 01 March 2017 - 14:27.


#112
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
@gabrieln2016:

Luate de pe site ( Citroen C-Elyse 82 Cp echipare Seduction vs Dacia Logan 90 CP echipare Laureate):

1) Citroen C-Elyse (la fel ca si Dacia nu are cruise control - nu stiu de unde l-ai scos tu)
2) Citroen pret - 11067 Euro ; Dacia - 9900 Euro
3) Citoen 82 CP si 117 Nm cuplu ; Dacia 90 CP si 140 Nm cuplu
4) Dacia are in plus sistem de monitorizare presiune in pneuri, USB si Bluetooth, sistem Start&Stop.

Tu decizi daca merita sa dai si mai mult cu aprox. 1200 Euro si sa pierzi avantajele Daciei. Ce-i drept primesti in plus tabla galvanizata care te va tine 12 ani. Problema este daca vei dori sa tii masina atata timp.

#113
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
http://ofertelelastm...trustmotors.ro/

Crede-ma cand iti spun ca sunt in analiza acestor masini (si nu numai astea) inca de asta-toamna. Cu Elysee chiar am mers.
Nu-i spune Cruise Control, ii spune regulator si limitator de viteza. Are si sistem de monitorizare pneuri.
In rest, toate observatiile tale sunt corecte.
Inca nu sunt hotarat, momentan adun informatii, urmand ca pana in vara sa iau o decizie si in functie daca o sa fie rabla sau nu.
La acest moment as fi tentat mai mult de aspiratul PSA decat de turbo-ul Daciei.

Preturile din link sunt corecte. Am oferta scrisa cu senzori de parcare si culoare neagra la 9.350 euro.

Edited by gabrieln2016, 01 March 2017 - 14:52.


#114
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 gabrieln2016, on 01 martie 2017 - 13:58, said:

Un C-Elysee 1,2 l PureTech 82 CP, Seduction este acum 9.300 euro.
Un Logan Laureate 1l 75 CP este 8.800 euro
Diferenta dintre ele este de aproximativ 500 euro.
Dotarile sunt asemanatoare. Citroen are in plus Cruise Control, garantia la tabla 12 ani, 4 ani garantie generala, schimbarea distributiei la 170.000 km, prima revizie (in jur de 360 lei) la 25.000 km. Din punctul meu de vedere merita mai mult Citroen decat Logan Laureate strict in aceasta situatie. Daca se ajunge la un pret de peste 15.000 euro, evident ca este absurd sa iei o astfel de masina. Din ce am vazut eu (pentru ca sunt interesat de un Elysee sau P301) cele mai multe dintre masinile vandute sunt ca cea descrisa de mine (unele au senzori de parcare spate si vopsea metalizata pentru inca 400-500 euro).
Logan Prestige este 9.450 euro in varianta de 1l. Nu vad cine si-ar lua Prestige cu acest motor, asa ca hai sa punem motorul 0,9TCe de 90 Cp. Masina ajunge la 10.500 euro, mai mult cu aproximativ 1.200 euro fata de Elysee. Daca mai vrei si cutia Easy R mai pui 500 euro si lucrurile se complica.
Merita? Raspunsul nu-l poate da decat cei doresc sa-si cumpere astfel de masini.

Nu se mai ofera motorul de 1.6 pe C-Elysee? Pentru ca, in cazul in care compari 0.9 Tce cu ceva de pe C-Elysee, mai corect ar fi sa o faci cu 1.6 de 115 CP. Si astfel diferenta de pret nu mai e de 1200 de euro.

#115
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Comparatia de baza este 1,2 aspirat PSA contra 1 aspirat Dacia. 1,6 Elysee nici nu l-am luat in calcul, prefer 0,9 TCe.

Repet, ori 1,2 aspirat PSA, ori 0,9 TCE dar doar pe Sandero Stepway.

Realitatea este ca oricum am da-o si cum am suci-o nu poti sa scoti niciun fel de masina mai ieftina decat Dacia.

Pretul meu maxim este 10.000 euro. Daca ies mai ieftin, cu atat mai bine.

Edited by gabrieln2016, 01 March 2017 - 15:16.


#116
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
1.6 va avea avantajul unui motor mai puternic. Depinde la ce vei folosi masina. In afara motorasele la care te uiti tu (1.2 respectiv 1) te vor face sa regreti decizia, mai ales daca vei merge cu AC si masina incarcata de bagaje.
Pentru exterior nu recomand Stepway datorita instabilitatii pe drumuri denivelate si a zgomotului de vant la viteze mari. Loganul sta ceva mai bine la ambele aspecte.
Am uitat sa-ti spun ca C-Elysee e foarte prost insonorizat, mai prost chiar decat Loganul. Cu asta inchei deoarece suntem offtopic.

#117
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017

 gabrieln2016, on 01 martie 2017 - 15:00, said:

Comparatia de baza este 1,2 aspirat PSA contra 1 aspirat Dacia. 1,6 Elysee nici nu l-am luat in calcul, prefer 0,9 TCe.

Repet, ori 1,2 aspirat PSA, ori 0,9 TCE dar doar pe Sandero Stepway.

Realitatea este ca oricum am da-o si cum am suci-o nu poti sa scoti niciun fel de masina mai ieftina decat Dacia.

Pretul meu maxim este 10.000 euro. Daca ies mai ieftin, cu atat mai bine.
De ce nu te reorientezi la ceva second, 50 mii km , garantie, 2-3 ani vechime ?

Edited by farausername, 01 March 2017 - 15:34.


#118
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016

 fortzoso, on 01 martie 2017 - 15:28, said:

1.6 va avea avantajul unui motor mai puternic. Depinde la ce vei folosi masina. In afara motorasele la care te uiti tu (1.2 respectiv 1) te vor face sa regreti decizia, mai ales daca vei merge cu AC si masina incarcata de bagaje.
Pentru exterior nu recomand Stepway datorita instabilitatii pe drumuri denivelate si a zgomotului de vant la viteze mari. Loganul sta ceva mai bine la ambele aspecte.
Am uitat sa-ti spun ca C-Elysee e foarte prost insonorizat, mai prost chiar decat Loganul. Cu asta inchei deoarece suntem offtopic.
Am mers cu ea si intr-adevar dupa 60-80 km/h incep sa se auda destul de mult zgomotele din exterior, in special trenul de rulare si vantul, in special cand bate din fata (motorul se aude la viteze mai mari de 100 km/h). Este totusi o masina relativ ieftina si sunt dispus sa fac acest compromis.
Cat despre motor, ce sa spun? Nu are performante dinamice deosebite dar am ajuns la o varsta la care nu ma mai intereseaza performantele sportive intrinseci ale unei masini. Decat sa fug eu in intampinarea mortii, mai bine sa vina ea la mine cat mai tarziu posibil. Prefer o masina suficient de comoda pentru mine si sotie, bagaje multe nu mai car dupa mine de ceva timp, voi face doua, poate trei deplasari mai lungi pe an. In rest, deplasari scurte in oras si iesiri de 40-50 km la iarba verde la sfarsit de saptamana. Daca era dupa mine recunosc ca as fi luat un Logan, dar sotia nu vrea de niciun fel, desi Sandero Stepway ii place.

 farausername, on 01 martie 2017 - 15:33, said:

De ce nu te reorientezi la ceva second, 50 mii km , garantie, 2-3 ani vechime ?
Nu am absolut nimic cu masinile sh, poti gasi masini foarte bune, pentru toate gusturile, indiferent de producator (vezi chiar aici pe forum acea Toyota Rav4 la 6.000 euro) , dar am doua motive:
- am o asa-zisa rabla si prefer sa o valorific;
- am avut masini noi toata viata si pur si simplu nu doresc una la mana a doua acum cand batranetea bate la usa.

Edited by gabrieln2016, 01 March 2017 - 16:26.


#119
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 gabrieln2016, on 01 martie 2017 - 16:18, said:


Cat despre motor, ce sa spun? Nu are performante dinamice deosebite dar am ajuns la o varsta la care nu ma mai intereseaza performantele sportive intrinseci ale unei masini. Decat sa fug eu in intampinarea mortii, mai bine sa vina ea la mine cat mai tarziu posibil. Prefer o masina suficient de comoda pentru mine si sotie, bagaje multe nu mai car dupa mine de ceva timp, voi face doua, poate trei deplasari mai lungi pe an. In rest, deplasari scurte in oras si iesiri de 40-50 km la iarba verde la sfarsit de saptamana. Daca era dupa mine recunosc ca as fi luat un Logan, dar sotia nu vrea de niciun fel, desi Sandero Stepway ii place.


Nu mă refeream la faptul că nu poți să mergi că la Rally cu acestea, că nici 1.6 vti nu e motor de rachetă. Mie in schimb mi de pare frustrant sa mergi km întregi în spatele unei mașini lente până se ivește o posibilitate de depășire, când cu o mașină care este o idee mai puternică (nu mă refeream la bolizi) și putea face acest lucru. Dar tu știi mai bine care ți-e stilul de condus.
Nici soției nu-i place Loganul, se pare că nu are priza la femei. Nici nu l-am inclus la drive teste când am luat a doua mașină care era mai mult pentru ea. Că să nu fiu complet offtopic trebuie precizat că n-am luat în calcul nici Tipo sau altele de acest gen. Deoarece ea o folosește mai mult în oraș dar o vrea și că mașină de familie deci pentru exterior, am decis sa facem un compromis și am căutat o compactă. Am fost cu ea pe la mai multe reprezentanțe deoarece îi căutăm o compactă mai micuța ca pentru o femeie, gen Megane. Surpriza mea a fost că după ce s-a suit în Focus nu a vrut sa mai testeze nimic altceva. Se pare că și în materie de mașini, femeile rămân tot imprevizibile.

#120
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
În vara când va fi rabla (8000 de lei au anunțat astăzi, același buget ca anul trecut) va fi din nou astra j sedan la 10.000e. Acuma au oferta la 12.050 parca pt diesel.

#121
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,595
  • Înscris: 13.06.2005
<...

Edited by dansysro, 16 March 2018 - 00:19.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate