Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sediu PFA
Last Updated: Jun 04 2016 09:17, Started by
toma_ionica
, Nov 10 2015 08:47
·
0
#73
Posted 22 December 2015 - 16:22
Am sunat la ORC, pentru PFA nu exista notiunea de sediu social sau profesional. Exista un singur sediu, si trebuie transferat PFA-ul la noua adresa.
A mai trecut cineva prin asta? Dureaza? (intre judete diferite). Dupa mai trebuie mers undeva sa se declare? (anaf, banca). Primesc un nou cod de inregistrare? Inregistrarea in ROI se pierde?, trebuie si asta noua? |
#74
Posted 22 December 2015 - 17:39
Ca de obicei, functionarii statului sunt pe dinafara.
Quote
Articolul 5 Persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale si întreprinderile familiale trebuie sa aiba un sediu profesional pe teritoriul României, în conditiile prevazute de lege. |
#75
Posted 30 December 2015 - 14:34
http://www.dpfbl.mdr...87_din_2015.pdf
In formular nu ai unde sa specifici ca proprietarul este cel care suporta cheltuielile cu utilitatile. In principiu, daca ai activitate economica la sediu, vei plati impozit majorat. Happy new year! |
#76
Posted 06 January 2016 - 23:39
Ce facem?
Gabriel Biris spune ca daca ai activitate economica, dar nu deduci cheltuielile, nu platesti impozit majorat. Alti oameni priceputi spun altceva. Formularul aparut spune altceva. Nu mai inteleg nimic. |
#77
Posted 07 January 2016 - 06:32
Eu vad ca formularul e intocmai precum legea. Iar legea-i clara.
|
#78
Posted 07 January 2016 - 11:54
De asemenea, MFP spune "Se depune declarația model 2016-ITL 001 și acolo se declară dacă se deduc sau nu utilitățile. Diferența o face deducerea utilităților (înregistrată în evidența contabilă). Nu este nevoie de o declarație de la Registrul Comerțului privind activitatea societății."
|
#79
Posted 07 January 2016 - 12:36
Am tot cautat si n-am gasit informatii referitoare la data limita pana la care se poate depune declaratia. Stie cineva?
Trebuie completata de catre proprietar sau persoana fizica? Multumesc |
#81
Posted 08 January 2016 - 19:29
Am sediu social acasa si punct de lucru in alta parte.trebuie sa depun vreo declaratie in sensul asta.unde si cand
|
#82
Posted 12 January 2016 - 13:39
S-a mai interesat cineva la taxe locale intre timp?
Mie nu-mi raspunde nimeni in legatura cu declaratia pentru apartament unde exista PFA cu activitate dar fara deducere de utilitati. Apropo, care e amenda daca nu depui? Daca amenda e mai mica decat impozitul, mai bine nu depun. |
|
#83
Posted 13 January 2016 - 10:34
Eu inteleg, de la diferiti consultanti fiscali ce-si dau cu parerea pe net in perioada asta, ca in cazul tau(si al meu) nu trebuie depusa declaratia:
''Declarația, depusă pentru locuințe cu destinație mixtă - Dacă într-o locuință se derulează activitate economică, fie că e vorba de o firmă, PFA, ONG sau orice altă instituție economică, proprietarii persoane fizice vor trebui să fie luați în evidență de Fisc cu această declarație. Dacă însă locuința servește doar drept sediu social al firmei, deci nu se derulează activitate economică, nu este nevoie de declarație. Criteriul definitoriu în func ție de care se depune sau nu declarație, este dacă utilitățile locuinței sunt decontate sau nu pe firmă. Consultantul fiscal Adrian Bența oferă un exemplu lămuritor pentru a explica cine trebuie și cine nu trebuie să depună declarație. „De exemplu, o persoană fizică deține două apartamente. Imobilul în care locuiește este, totodată, sediu social pentru două PFA-uri și o firmă. Dar nu este punct de desfășurare a a activității, iar utilitățile nu sunt decontate pe firmă. În acest caz, nu se depune declarația la fisc, iar impozitul plătit va fi ca pentru o locuință. Celălalt apartament este sediul de derulare a activității firmei pe care o deține. De abia în cazul acestuia se depune declarația și se va plăti impozit ca pentru un sediu de firmă”. Cel mai sigur voi afla de la fisc, luna asta, cand merg sa depun declaratiile |
#84
Posted 13 January 2016 - 17:14
MFP a clarificat un lucru pana acum: TOTI cei care au in apartament un sediul de firma/PFA, trebuie sa depuna declaratia.
Nu depun declaratia DOAR cei care n-au sediu de firma/PFA in apartament. Ce refuza sa clarifice: 1. Treaba cu activitatea economica si deducerea cheltuielilor. Momentan sunt lasati pe afara cei cu activitate economica, ce locuiesc in propriul apartament si nu suporta cheltuielile pe firma/PFA. 2. Care e treaba cu destinatia mixta. Cine a nascocit prostia asta pentru apartamentele in care locuiesc oameni? Cum poti face delimitarea in cazul in care o bunicuta coase rochii si se poate muta, dupa preferinte, in diferite camere din propria locuinta? O obligi sa coasa doar intr-o camera, caz in care ii maresti impozitul de 20 de ori (pentru ca n-are bani sa si-o reevalueze)? Dar daca faci asta, nu-i cam ilegal? Cum poti sa o obligi sa plateasca pentru toata camera, daca ea poate doar sta pe un scaun la masuta? Dar daca se muta in alta camera cu "activitatea", vin mascatii, o prind in flagrant si ii baga impozit pe toata casa? O dau in ironii, insa legea aceasta este extrem de retardata... Fac pariu ca aia de la ANAF nu o sa te ajute, nu o sa stie, nu e de competenta lor. Ei nu stiu ce sa faca pe "bucatica" lor... |
#85
Posted 14 January 2016 - 12:38
Au aparut normele de aplicare.
N-au scris absolut NIMIC despre partea cu cheltuielile, deducerea lor. |
#86
Posted 21 January 2016 - 19:18
Cum e posibil sa scoti legi neclare ? Un inalt functionar din finante vorbeste despre doua situatii , daca se deduc sau nu cheltuielile cu apartamentul , la tv astazi un responsabil dintr-o primarie a capitalei incerca sa lamureasca aceste aspecte dar nu am inteles nimic, iar aici pe forum inteleg ca nu a aparut ceva in legatura cu deducerea cheltuielilor .
|
#87
Posted 21 January 2016 - 19:22
Ia citeste si tu paragragul din codul fiscal si spune daca-i clar ori nu.
|
|
#88
Posted 01 February 2016 - 17:27
Poate o ajuta la ceva.
http://www.petitie.o...-as-srl-24.html Edited by MrDerpson, 01 February 2016 - 17:28. |
#89
Posted 06 February 2016 - 11:54
Una se zice, alta se face.
Cica in cateva saptamani mai scot ceva nou care "clarifica". Sunt oameni care deja au platit evaluatori, au schimbat acte la onrc (care costa) etc. Cine le da banii alora inapoi? Unora le-au recalculat deja impozit marit. "Dialogând, mai devreme, cu jurnaliștii: În privința impozitului pe clădiri, trebuie clarificat, pentru toată lumea, care a fost intenția legiuitorului. Și anume faptul că în cazul locuințelor în care avem un sediu de firmă unde nu-i activitate sau chiar dacă e activitate - nu se înregistrează cheltuieli, așa cum scrie în Codul Fiscal, impozitul datorat este cel pentru locuință și nu trebuie făcute evaluări pentru cota-parte. Acele prevederi, cu impozitarea diferențiată în funcție de cota-parte alocată pentru desfășurarea activității sunt aplicabile și ar fi trebuit să nu fie probleme în sensul acesta. Sunt aplicabile atunci când sunt desfășurate activități și se înregistrează cheltuieli. O să clarificăm, nu e nimic de modificat aici. Credem că legea e suficient de clară. Și asta a fost intenția de la început, ca această reașezare să nu afecteze așa-numitele firme de apartament, persoanele fizice autorizate care au sediu acasă sau profesiile libere. Asta s-a dorit de la bun început!" E o reala aventura sa traiesti in tara asta. |
#90
Posted 06 February 2016 - 16:50
Ei (legiuitorii) n-au nicio vina ... sunt doar cretini, deci e de-nteles tot ceea ce se intampla. Ca atare - oarba dupa ei.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users