2008 Honda Accord
Last Updated: Nov 30 2008 11:31, Started by
romaximusro
, Jan 21 2006 21:13
·
0
#127
Posted 08 August 2008 - 21:12
#128
Posted 08 August 2008 - 23:55
Asteptind vreo juma' de ora dupa masina la carpati la gara de nord, m-am tot invirtit in jurul celor doua masini - aia veche si aia noua. Erau chiar una linga alta si aveau si aceeasi culoare. Tre' sa zic ca si mie tot generatia veche imi place mai mult ca design... Mult mai curat si mai focusat pe functie decit toate briz-briz-urile seriei noi. Basca ca e grasa asta noua iar aripile sunt tesite In interior aia noua e in fata, asa cum te astepti...
Da' ce-mi suna chiar rau e ca au pus motorul de pe suv pe berlina si un sohc n-o sa fie niciodata la fel de revvy ca un dohc... Asta-i nasol. Inteleg de ce-l pun pe CR-V da' de ce l-au pus pe accord nu inteleg. E mai eftin asa sau a luat masina kile-n plus si au nevoie de cuplu ala de la sohc? |
#129
Posted 09 August 2008 - 01:31
Din toate punctele de vedere dintre Mazda 6 si Honda accord,ca vad ca tot despre asta se vorbeste,as alege honda pentru ca interiorul este net superior mazdei si motoarele sunt HONDA,marca cu un renume deosebit pentru fiabilitate si performanta.Desi cu exterior-ul sta ceva mai prost poate decat concurenta mie unul nu miar pasa daca de ex. linia de la portiera este curbata in sus si nu in jos.e o masina care isi face treaba foarte bine,si apropo de mazda si honda am citit undeva ca la un test drive efectuat de catre cei de la promotor, avand ambele masini in comparativ,motorul Mazdei impresioneaza,insa nu ofera aceeasi consistenta pe intreaga plaja de turatie ,precum cel de pe Accord,care nu a auzit de regimuri joase sau inalte,tragand constant senzational.....Go Honda Go Honda
Edited by lacoste, 09 August 2008 - 01:39. |
#130
Posted 09 August 2008 - 07:47
richelieu, on Aug 4 2008, 11:03, said: Iar Honda...are ceva aparte. Are. O masina cu un design mai bun e greu de gasit. E facuta de ingineri, nu de manageri sau aia de la marketing care fac mari studii de piata sa vada ce mai cumpara bizonul de rind. Am 300.000km pe Honda Accord si urmatoarea probabil tot Accord va fi daca nu se vor prosti sa copie idioteniile competitiei. |
#131
Posted 09 August 2008 - 12:14
Ioanides001, on Aug 9 2008, 00:55, said: Asteptind vreo juma' de ora dupa masina la carpati la gara de nord, m-am tot invirtit in jurul celor doua masini - aia veche si aia noua. Erau chiar una linga alta si aveau si aceeasi culoare. Tre' sa zic ca si mie tot generatia veche imi place mai mult ca design... Mult mai curat si mai focusat pe functie decit toate briz-briz-urile seriei noi. Basca ca e grasa asta noua iar aripile sunt tesite In interior aia noua e in fata, asa cum te astepti... Da' ce-mi suna chiar rau e ca au pus motorul de pe suv pe berlina si un sohc n-o sa fie niciodata la fel de revvy ca un dohc... Asta-i nasol. Inteleg de ce-l pun pe CR-V da' de ce l-au pus pe accord nu inteleg. E mai eftin asa sau a luat masina kile-n plus si au nevoie de cuplu ala de la sohc? Sincer? Cu designul iti dau dreptate. E frumoasa asta noua....chiar frumoasa, dar aia veche, are ceva aparte. Nu are nu stiu ce artificii de design, dar te atrage intr-un fel unic. E mai agresiva, mai simpla, mai supla. Si extrem de functionala. Probabil, daca bugetul pe care mi-l vor acorda cei de la servici se va invarti tot in zona de 20k cip, urmatoarea masina va fi un Accord nou. dar....cred ca mai "trag" de asta vechi cel putin un an jumate. Imi place masina...nu vreau sa renunt la ea cat timp nu e nevoie. Cat despre motorul SOHC, eu personal, cred ca-i mai mult o strategie de marketing. Honda s-a adresat mult timp fanilor, atat cu masinile sport cat si cu cele "de duzina". Lucrul asta, in opinia mea, i-a cam costat ceva la capitolul vanzari, in Europa cel putin. Accordul nu e o masina comoda la condus, asa cum sunt masinile concurentei, cu motoare care au cuplul maxim pe la 3000-3500 rpm. Probabil in dorinta de a satisface nevoile mai multor oameni, au ales solutia SOHC, pentru a mai cobori plaja de cuplu si a face masina mai comoda la condus. Parca au pastrat DOHC-ul si "turele specifice " pe motorul de 2.4. Probabil pe ala l-au lasat pasionatilor.... Este stricta mea parere personala..... |
#132
Posted 09 August 2008 - 17:25
AM vazut ieri 2 in orasul meu..........una gri si alta rosie, aratau superb.
Au cea mai buna oferta de pe piata si mi-as lua una, daca as avea banuti |
#133
Posted 09 August 2008 - 20:50
cryo, on Jun 14 2008, 14:19, said: am condus-o. Varianta 2.2 diesel de 150 cai. ... mi-am dat seama ca imi place din ce in ce mai mult pe masura ce ma uit la ea. "It grows on you", cum zice americanul. Per total, exteriorul e mai "lucrat", dar intr-o alta directie decat silueta ascutita caracteristica japonezelor cu pretentii de "sporty". ... interiorul e clar peste modelul precedent. Volanul mai micut, de inspiratie Civic, consola centrala amintind de Legend, toate clapitele care se ridica incet, "moale", in loc sa tzasneasca precum un "jack-in-the-box", contrasteaza cu atmosfera oarecum spartana (desi deosebit de ergonomica) a precursorului. ... Ca si comportament rutier... Clar, eu nu sunt fan diesel. Am reusit sa opresc motorul de vre-o 3 ori (rusine mie, dar incercam aceleasi miscari ca la benzinara mea). Senzatia de cuplu e foarte faina chiar si in treapta a 5-a, lipindu-te fara probleme in scaun (vre-o 370 Nm, din cate zicea "gazda"). Sunetul e fain (pentru un diesel), dar imi lipsea miorlaitul la 7000rpm al benzinarei. Are un indicator la turometru care te "sfatuieste" cand sa schimbi treapta de viteza pentru a obtine un consum cat mai bun, dar cui ii pasa de el? Daca l-as fi ascultat, ar fi trebuit sa schimb pe la 2000. No, thanks... N-am fortat-o in curbe, am mers cuminte, asa ca nu pot spune cum se aseaza. Senzatia initiala e ca suspensiile sunt cam la fel de moi/tari ca la Accordul meu. Volanul mi s-a parut insa putin cam "usor", el fiind asistat electric tura asta. Per total, a fost faina plimbarea. Insa eu astept benzina pentru o fugareala, diesel it's just not me.... P.S. E clar un pas in fata. ... Pornind de la acelasi eveniment - si ca sa nu repet am facut o selectie in postarea anterioare. La ralanti motorul toarce usor, clar sub tocaneala masinilor "populare". Ma asteptam la mai rau, dar e posibil sa fi fost si motorul cald. In schimb cand se trece de 120km/h motorul e zgomotos iar peste 140 e chiar galagios. Pacat de instalatia de sunet. Cutie de viteze cu primele 4 trepte scurte si ultimele doua lungi - mai tot timpul amestecam in cutie, deranjant. Volanul OK, feeling si feed-back mai bune dacat ma asteptam. Stabilitate in viraje foarte buna, optim intre confort si rigiditate, aici poate ma influenteaza experienta cu CRV-ul. S-au apropiat oamenii chiar bine de comportamentul dinamic si driving experience-ul de la BMW - ceea ce-si propusesera. Pacat - zic inca odata - de motor si etajarea cutiei. Probabil optimizare pentru consumul urban. Aceleasi concluzii |
#134
Posted 17 August 2008 - 20:07
richelieu, on Aug 9 2008, 13:14, said: Sincer? Cu designul iti dau dreptate. E frumoasa asta noua....chiar frumoasa, dar aia veche, are ceva aparte. Nu are nu stiu ce artificii de design, dar te atrage intr-un fel unic. E mai agresiva, mai simpla, mai supla. Si extrem de functionala. Probabil, daca bugetul pe care mi-l vor acorda cei de la servici se va invarti tot in zona de 20k cip, urmatoarea masina va fi un Accord nou. dar....cred ca mai "trag" de asta vechi cel putin un an jumate. Imi place masina...nu vreau sa renunt la ea cat timp nu e nevoie. Cat despre motorul SOHC, eu personal, cred ca-i mai mult o strategie de marketing. Honda s-a adresat mult timp fanilor, atat cu masinile sport cat si cu cele "de duzina". Lucrul asta, in opinia mea, i-a cam costat ceva la capitolul vanzari, in Europa cel putin. Accordul nu e o masina comoda la condus, asa cum sunt masinile concurentei, cu motoare care au cuplul maxim pe la 3000-3500 rpm. Probabil in dorinta de a satisface nevoile mai multor oameni, au ales solutia SOHC, pentru a mai cobori plaja de cuplu si a face masina mai comoda la condus. Parca au pastrat DOHC-ul si "turele specifice " pe motorul de 2.4. Probabil pe ala l-au lasat pasionatilor.... Este stricta mea parere personala..... Si eu cred la fel si cred ca nu doar honda trece prin asta. Daca te uiti spre Subaru la ei drama e si mai mare... Iar mie asta noua nu-mi place ca design exterior. Ma enerveaza farurile alea care incearca prea tare sau aripile care in loc sa fie bosate sunt turtite... Si spatele tot nu-i bine nici la asta... Ce naiba. |
#135
Posted 18 August 2008 - 19:45
Mai baieti imi place mult designul la cea veche...dar o stiu de muuult timp...m-am obisnuit cu ea..de muult.
Insa cea noua este cu adevarat extraodinara din punct de vedere al designului. Dupa ce iti trece socul faptului ca nu merge pe aceeasi linie a modelului vechi , ci de fapt e o linie "inversata" fata de cea veche veti observa ca arata extraordinar si ca nu exista masina pe piata care sa aratate atat de bine ca noul Accord. Probabil ca dupa ce se vor mai inmulti un pic pe strazi o sa va obisnuiti cu noul look si va veti da seama ca din orice unghi are ceva spectaculos si in fiecare unghi acel ceva spectaculos e diferit. De exemplu, din fata arata ca o limuzina musculoasa si agresiva, sau mai bine ca un iaht, este curbata in interior, pare o barca de viteza cu faruri alungite pe parti. Din spate se observa cat de lata si stabila este. Nico alta masina nu are un look atat de profund. Arata complet altfel. Au inversat stopurile, la inceput nu mi-a placut, dar cu atat mai bine, pune in evidenta cresterea dimensiunilor pe latime. Are stopuri de batman mobile:) Cea veche parca e un golf acum. |
#136
Posted 27 August 2008 - 08:34
Salut am citit acest forum de la inceput si nu am gasit nimic despre achizitii "exotice", sa spunem din Japonia direct.Da stiu ca o sa spuneti despre transport insa stie cineva care este pretul acolo la dealer.
|
|
#137
Posted 01 September 2008 - 11:26
asa, si ce o sa faci tu cu o masina cumparata direct din japonia, limitata la 180km/h, cu volan pe dreapta, fara lampa de ceatza si ce alte particularitati mai au (pentru ca au) modelele JDM?
|
#138
Posted 03 September 2008 - 09:45
Multumesc de raspuns
Astazi voi vedea o Toyota Camry cumparata direct din Japonia si voi reveni cu detalii de costuri si alte aspecte de semnalat Am vorbit la un dealer in germania si vine la ei doar in decembrie iar eu nu prea am rabdare M-am orientat acolo pentru ca executive este 26300 pe mobile.de |
#140
Posted 31 October 2008 - 08:54
Am testat de curand noua Honda Accord, atat pe benzina cat si pe motorina.
Comparatia cu Mazda6 tine si nu prea. Accordul pe benzina este superior la tinuta de drum, la manevrabilitate, la cam tot. Mazda6 este mai sprintena (ca feeling) dar nu comunica la fel de mult cu soferul. Designul Mazdei6 mi se pare mult mai reusit decat cel de pe Accord, dar asta e o chestiune de gusturi. Ce mi s-a parut fenomenal la Accord este modul in care am putut aborda serpentinele cu ea, intr-o zi in care am putut s-o compar cu un Audi A4 si cu un Jaguar XF. Net superioara Jaguarului, si o idee mai buna de cat Audi A4 (acesta din urma este mai neutru, datorita lui quattro, deci mai putin amuzant de condus). Accordul pe motorina este mai greoi in miscari, puntea fata fiind un pic cam prea incarcata. Directia foarte comunicativa insa isi face treaba la fel de bine. Pentru prima data insa, mi-a placut mai mult un benzinar decat un turbodiesel la o masina Interiorul e ok, dar nu pe gustul meu. Acelasi lucru il pot spune si despre Mazda6. Oricum, amandoua niste masini extrem, extrem de reusite. O lectie auto predata de japonezi europenilor. Edited by blindshutter, 31 October 2008 - 08:56. |
#141
Posted 31 October 2008 - 09:09
romaximusro, on Aug 3 2008, 17:01, said: fara suparare insa dpdv al designului nu stiu cine ar alege un accord in dauna unei mazde 6. Cel putin dpdv al celui exterior.. Bun, macar ma bucur ca nu a fost adus Renault laguna in discutia comparativa... Edited by xtremdriving, 31 October 2008 - 09:10. |
|
#142
Posted 30 November 2008 - 11:11
#143
Posted 30 November 2008 - 11:31
Nu e chiar asa Xtrem, este o configuratie normala.Daca vrei ceva mai sportiv poti lua un 2.4 200CP, ceea ce este suficient pentru gama din care face parte Accordul.Una peste alta, imi place foarte mult masina, insa interiorul mi se pare putin....mai slab ca cel dinainte, care era mai frumos lucrat si mai clasic.Acesta nou, parca se vrea prea futurist, iar jo-stickul de pe consola centrala nu este deloc pe gustul meu.
Oricum, este o noua generatie de Accord |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users