Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...
 Instalare Siemens NX pe macbook

sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?
 Galaxy A54 compass defect?

Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom
 Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...
 

Info/discuții despre abonamentele Telekom România.

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
3658 replies to this topic

#3601
raducanu969

raducanu969

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 30.06.2023

View PostMasterboy, on 11 noiembrie 2023 - 16:42, said:

Creditul ramas pe prepay ti l-au transferat la abonament? Pe mine m-au sunat zilele trecute sa-mi ofere abonamentul Nelimitat 5 la 3 euro/luna si redus doar 6 luni. De ce nu e si telefonic aceeasi oferta?

Normal, creditul ramas iti este scazut din prim factura, cat despre oferte, chiar e buna intrebarea ta!

#3602
bygu13

bygu13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 11.01.2016

View Postdaniel28, on 10 noiembrie 2023 - 15:36, said:

Cu clauza de indexare anuala de maxim 5% din prețul întreg inclusă în contract acum.
Oferta e de 2,5 euro, TVA inclus, asta e pretul, niciun +5%, nicio indexare, e 2.5 euro, pur si simplu. Nu mai veniti cu tot felul de presupuneri si pareri. Sunati daca nu reusiti sa intelegeti ce scrie pe site. Am cumparat eu ieri, totul e ok. Si merge si la abonament nou (cu numar nou) dar si la abonament existent (reinnoire de abonament).

#3603
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,197
  • Înscris: 07.08.2003
Dacă ai citit contractul și nu ai așa ceva, felicitări.
Dar eu zic să mai citești încă o dată, mai ales dacă ai cumpărat ieri. Și eu am cumpărat sâmbătă:
1) Pct 6 din documentul numit Informare Contractuală
2) Paragraful “Preț” din documentul numit Fișa de Sinteză.

Succes

#3604
bygu13

bygu13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 11.01.2016

View Postdaniel28, on 15 noiembrie 2023 - 18:42, said:

Dacă ai citit contractul și nu ai așa ceva, felicitări.
Dar eu zic să mai citești încă o dată, mai ales dacă ai cumpărat ieri. Și eu am cumpărat sâmbătă:
1) Pct 6 din documentul numit Informare Contractuală
2) Paragraful “Preț” din documentul numit Fișa de Sinteză.

Succes
Nu am zis ca nu e scris in contract, dar daca ti se intampla sa faca asta, contractul se deschide si ai dreptul sa renunti la ei. Probabil vor face asta la un moment dat, Vodafone au marit tarifele de 6 ori numai anul acesta, Telekom o data, RCS nu au marit iar Orange de 3 ori. Deci, da, e posibil insa chiar si asa, esti in avantaj, 2.5 euro, 24 de luni. Asta dupa BF nu o mai vedem.

Edited by bygu13, 15 November 2023 - 18:56.


#3605
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,197
  • Înscris: 07.08.2003
Tocmai aia spune în pct 6 din Informare Contractuală: ca nu se “deschide” nimic (nu am mai întâlnit ideea ca un contract se “deschide”) și nu poți rezilia pe motiv de indexare anuală cu 5% aplicată la Prețul prevăzut în fișa de sinteză (care este 5 euro, nu 2.5 euro).

#3606
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,197
  • Înscris: 07.08.2003
Acum am primit prima factură și creditul de pe prepay a fost scăzut.

#3607
sellermn

sellermn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 15.01.2006
Pe site-ul Telekom, daca aleg abonamentul de 5 euro redus la 2.5 euro la suma de plată lunar apare 5 euro. Unde se specifică ca e redus la 2.5 euro timp de 24 de luni? Primești pe email contractul? In el ce scrie legat de suma de plată lunar? Mulțumesc.

#3608
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,197
  • Înscris: 07.08.2003
Da, reducerea este menționată în contract la documentul numit fișa de sinteză. Nu pe site.

#3609
crazyalex86

crazyalex86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 892
  • Înscris: 27.04.2008
Pe factura apare ca reducere suplimentara cu valoarea de - 2.1 euro + tva. Apare si in contract. Eu am facut prelungire.

Edited by crazyalex86, 21 November 2023 - 21:28.


#3610
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,095
  • Înscris: 04.10.2005
Vii aveți probleme cu afișarea volumului de date roaming in aplicația Mytelekom? Acum 2 săptămâni arata 2.5 GB, iar acum 322 mb .. e vorba de un  abonament Nelimitat 5, redus la 3 euro pe 2 ani.. arata corect 2.8 GB până acum 2 săptămâni

#3611
raducanu969

raducanu969

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 30.06.2023
pt khristian78 - sa nu fie vreo eroare de sistem, cel mai bine ar fi sa suni la ei si sa intrebi, ca ulterior sa nu ai vreo surpriza.

#3612
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 26.06.2009
DIn 01.01.2024 s-au modificat (in jos) pretul per GB de "roaming UE" - la toti operatorii. Cum la Telekom dureaza pana la urmatoarea factura ca sa iti afiseze resursele ok.

Cand ai data de facturare? Probabil in cateva zile, nu? Cred ca iti afiseaza resursele disponibile din 01.01 (cand a intrat noul pret) pana la data de facturare.

La fel imi apare si mie: duminica in 31.12 imi afisa corect. Acum imi afiseaza cam 40% reusrse date roaming UE pentru ca am data de facturare 11.01 (deci cam 40% din luna de facturare ramasa).

Edited by Xman_ghio, 03 January 2024 - 08:52.


#3613
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,361
  • Înscris: 05.09.2012
Salut,o ruda sa portat la Digi de la abonament Telekom in momentul cand a terminat perioada de 2 ani cu ei,dar nu si-a dat seama ca avea abonamentul platit in avans,acum are o suma acolo in contul T cu minus,ii mai poate recupera banii?

#3614
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,589
  • Înscris: 11.02.2016
Da, trebuie făcută cerere în magazin de către titular. Banii ii primește în maxim 30 de zile de la data depunerii cererii

#3615
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,361
  • Înscris: 05.09.2012

View Postheinz, on 03 ianuarie 2024 - 20:02, said:

Da, trebuie făcută cerere în magazin de către titular. Banii ii primește în maxim 30 de zile de la data depunerii cererii
Ok,mersi,vroia sa stie daca face drumul degeaba pana acolo sau nu 👍

#3616
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 26.06.2009

View Postaddiy1987, on 03 ianuarie 2024 - 20:00, said:

Salut,o ruda sa portat la Digi de la abonament Telekom in momentul cand a terminat perioada de 2 ani cu ei,dar nu si-a dat seama ca avea abonamentul platit in avans,acum are o suma acolo in contul T cu minus,ii mai poate recupera banii?
Da - face cerere online (cauta pe site-ul Telekom rubrica reclamatii) si se rezolva in 30 de zile.

View Postheinz, on 03 ianuarie 2024 - 20:02, said:

Da, trebuie făcută cerere în magazin de către titular. Banii ii primește în maxim 30 de zile de la data depunerii cererii
Nu trebuie mers in magazin! Se face online.

#3617
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,453
  • Înscris: 03.04.2007
Model cerere restituire sold

Dacă titularul contului IBAN nu este același cu titularul TKRM, se atașează o hârtie pe mana prin care titularul TKRM împuterniceste pe X sa se vireze suma Y în contul lui :)
Cererea se poate trimite din secțiunea Contact

Attached Files



#3618
sustainable

sustainable

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 16.01.2024
Salut comunitate!

Sunt în căutarea unor informații utile și mă gândeam să întreb aici, în comunitatea noastră, dacă cineva știe dacă Telekom Mobile percepe taxe pentru redirecționarea apelurilor către alt operator în România.

Dacă ați avut experiențe sau cunoașteți detalii despre acest aspect, vă rog să împărtășiți informațiile voastre. Este posibil să fie util pentru mulți dintre noi să știm cum funcționează acest aspect la Telekom Mobile.

Vă mulțumesc anticipat pentru orice contribuție sau sfat!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate