Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Info/discuții despre abonamentele Telekom România.
Last Updated: Apr 24 2024 12:22, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 20 2015 17:20
·
65
#3367
Posted 12 November 2022 - 20:48
Ai idee, trebuie sa fii deja client existent Telekom pt a beneficia de ofertele respective?
|
#3368
Posted 12 November 2022 - 22:02
Nu, merge și cu număr nou si prin portare(abonament sau prepay).
Poți să-mi lași mesaj privat dacă ești interesat. |
#3370
Posted 15 November 2022 - 18:10
Mare atenție la ofertele Tk de black friday
Mare pierdere de timp! Este abonamentul de 18 Euro pe luna plus "telefon gratis" A53 5G Inainte sa ajungă telefonul am fost sunat de ei sa îmi ceara o garanție de 1200 lei aprp cât valoarea totala a telefonului Ce bătaie de joc am anulat totul de urgență Inloc de black friday ar trebui numit black teapa friday la T |
#3371
Posted 15 November 2022 - 18:14
Depozitul ala se cere dintr-un motiv anume, știi tu care
|
#3372
Posted 15 November 2022 - 18:58
Nu întotdeauna se știe... Eu am fost in situația asta... Să-mi ceară depozit cu toate că nu am nicio restanță la niciun operator, inclusiv la ei am fost abonat 2 ani cu telefon primit la oferta, iar după 4 ani de la închiderea acelui abonament îmi cereau garanție pt un telefon la oferta... Papagali
Edited by khristian78, 15 November 2022 - 18:59. |
#3373
Posted 15 November 2022 - 23:46
Depozitul se cere din varii motive, cele mai comune fiind debitele cesionate și datoriile în preventel.
Se mai cere și din cauza adresei(debite la adresa sau zona cu risc ridicat de neplata). Alte cazuri pentru depozit - prea multe abonamente pe cont(risc ridicat de neplata), prea multe cereri pe cont, întârziere la plata facturilor(plata frecventa după scadenta). Se mai iau și anumite cereri aleatorii pentru verificări suplimentare(reason x), cazurile astea sunt exonerate de cele mai multe ori dupa verificarea făcuta de departamentul de frauda. Am întâlnit și un caz mai special, fost abonat tkr, care a rămas cu un debit de 50 de bani în sistem, debit care a fost vândut la recuperatori )) Si din cauza asta clientul nu-și putea face abonament fără sa plătească depozit. Procentajul de tepe (își face clientul abonament cu telefon și nu-l mai plătește) e undeva la 10-15% în medie(aici incluzând și telefoanele date abonaților vechi). Pentru clienții noi procentajul e undeva la 25-30%. |
#3374
Posted 17 November 2022 - 11:48
Am primit notificarea cu majorare abonament . Am trimis e-mail [email protected] ca nu sunt de acord si ziua urmatoare am primit raspunsul :
"Asa cum am mentionat in notificarea transmisa, dinamica costurilor aferente furnizarii serviciilor de telecomunicatii si contextul economic national ne-au determinat sa ajustam preturile serviciilor. Intelegem ca nu sunteti de acord cu majorarea mentionata in notificare si va asiguram ca aceasta nu o sa fie aplicata. Totodata, va informam ca restul clauzelor mentionate in notificare raman in vigoare. " |
#3375
Posted 17 November 2022 - 12:27
Eu am primit notificarea in cutia postala de la bloc, nu pe e-mail, desi factura vine doar in format electronic. Am trimis mail ca nu sunt de acord si ca doresc reziliere; primul lor raspuns a fost asigurarea ca NU se va practica majorarea in cazul meu (abonamentul fiind un Nelimitat L redus in primul an cu 50% la care luasem si telefon subventionat cu rate pe factura - perioada contractuala pana in februarie 2023). Am raspuns ca doresc, totusi, rezilierea si m-au sunat de la retentie, oferindu-mi Nelimitat 3 fara roaming pe 2 ani, pe care evident l-am acceptat. Si-au batut cuie in talpa singuri cu notificarea de majorare. In absenta ei, nu as fi putut renegocia nimic pana in februarie 2023 si ar fi incasat 9 euro lunar pana la expirarea perioadei contractuale, si abia dupa aceea sa ofere Nelimitat 3 cu scop de retentie. Noul abonament de 3 euro a intrat in vigoare imediat
Edited by alchimistul2100, 17 November 2022 - 12:29. |
#3376
Posted 17 November 2022 - 12:45
Nu am vrut perioada contractuala. Eu sunt cu abonamentul la liber .
|
|
#3378
Posted 21 November 2022 - 09:55
Eu am primit notificarea de marire ca toata lumea ( aveam 2 abonamente pe codul client, unul cu perioada minima pana in aprilie 2023 si unul fara perioada) , am facut portare pe numarul care mai aveam inca perioada si acum ma trezesc ca mi-au zis ca voi plati despagubiri pentru incetarea conttractului inainte de termen, ca cica nu poti pleca prin portare doar prin reziliere la ei...plus ca la al doilea abonament, cel fara perioada mi-au refuzat portarea !!!
|
#3380
Posted 21 November 2022 - 12:21
Se rezolva cu ANPC 100%, Ancom e pierdere de timp pana se da rezolutie.
|
#3381
Posted 21 November 2022 - 13:57
Sa fac reclamație la ANCOM și ANPC simultan?
Ca mi au refuzat portarea și ca vor despăgubiri? |
|
#3382
Posted 21 November 2022 - 14:04
Ei nu au dreptul sa refuze nici o portare, e dat cu var asta.
Portare = reziliere automata la fostul operator de unde pleci. ANPC e suficient 100%. Dar daca o fac pe nebunii si nu te lasă sa portezi atunci Ancom. |
#3383
Posted 21 November 2022 - 14:14
lucianteo6, on 21 noiembrie 2022 - 13:57, said:
Sa fac reclamație la ANCOM și ANPC simultan? Ca mi au refuzat portarea și ca vor despăgubiri? Daca citesti pe situl celor de la ANCOM, scrie ca reclamatia se pace dupa ce ai epuizat celelalte demersuri, respectiv ANPC. Oricum, iti recomand sa mai suni o data, sa spui ca te duci la ANPC daca nu gasesti o motivatie care sa te satisfaca. Bafta si sa ne spui si noua ce ai rezolvat. |
#3384
Posted 21 November 2022 - 20:44
Azi am fost sunat de la retenție, oferta primita : un nr, de la abonament de 14 euro, redus la 7, încă unul de 14 euro, redus la 3 euro, încă unul de la 8 euro, redus la 6 , încă unul de la 5 la 3 iar unul a rămas pe 18 euro, plus 2 telefoane gratis, Samsung A04S și Samsung a33 5g. Oferta acceptata
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users