Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Info/discuții despre abonamentele Telekom România.
Last Updated: Apr 24 2024 12:22, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 20 2015 17:20
·
65
#3169
Posted 07 January 2022 - 02:22
routerul ala fix prin gsm am vazut ca inca il mai promoveaza, nu a trecut la orange?
https://mobile.telek...nelimitat-wifi/ |
#3170
Posted 07 January 2022 - 10:44
Nu, nu a trecut la Orange, cata vreme pagina pe care ai dat link-ul e cu mobile.telekom in fata, deci apartine de divizia de mobil (cea care a ramas la Telekom Mobile -adica la nemti)!
|
#3171
Posted 08 January 2022 - 16:30
Ambele companii promovează aproximativ același tip de abonament cu router inclus
|
#3172
Posted 11 January 2022 - 15:43
Salut!
Vreau sa reziliez un abonament Telekom și sa portez numărul în alta rețea. Bănuiesc ca e nevoie totuși și de o cerere de reziliere trimisa către ei, nu? Știe cineva dacă se poate fără sa te prezinți fizic într-un magazin de-al lor? Am vazut ca în trecut aveau o adresa de mail unde puteai trimite cererea de reziliere dar nu sunt sigur ca mai oferă varianta asta |
#3173
Posted 11 January 2022 - 15:49
Doar te portezi in alta retea, nu ai nevoie de interactiune cu Telekom. Contractul se reziliaza automat odata cu portarea.
|
#3174
Posted 12 January 2022 - 12:41
xperia_ray, on 07 ianuarie 2022 - 02:22, said:
routerul ala fix prin gsm am vazut ca inca il mai promoveaza, nu a trecut la orange? https://mobile.telek...nelimitat-wifi/ La cel fix au router Huawei ca a celor de la Orange, cred ca e B310 |
#3176
Posted 21 January 2022 - 14:22
Am 3 abonamente, nu sunt sub contract de foarte multi ani. A venit curierul si m-am trezit cu oferta de contract + un abonament nou de vreo 8 euro. Este drept, zilele trecute m-a sunat un agent comercial si mi-a propus o reducere la abonamente. I-am transmis explicit, stiind ca sunt inregistrate convorbirile, ca nu doresc prelungire si nici modificare contractuala. Am sunat la 1234, am explicat situatia, m-a indrumat spre magazin, dar i-am explicat ca nu este normal ca tot eu sa fiu pus pe drumuri. Mi-a inregistrat reclamatia, dar nu am primit SMS. A zis ca in termen de 30 zile primesc raspuns. Ce ma sfatuiti sa fac? Este vreun Telekom Helper pe aici?
|
#3177
Posted 21 January 2022 - 14:24
Da un mail scris și nu-l plătești și dacă peste 30 de zile nu primești răspuns, bagi ANPC și se rezolva
|
#3178
Posted 21 January 2022 - 14:28
Chestia e ca nu vreau sa raman fara servicii, acum mi-a bagat si un abonament in plus, merci, am sa le dau si mail
|
|
#3179
Posted 21 January 2022 - 15:05
Ideea e sa fie scris, e cel mai important. Tu ceri sa se revină la forma inițială
|
#3180
Posted 21 January 2022 - 15:46
Apropo, fiind telefonic încheiat abonamentul, poți oricum renunța in 14 zile
|
#3181
Posted 21 January 2022 - 15:57
La Telekom e posibil orice. Numai aici am citit ca vin abonamente pe capul tau asa din senin.
Edited by broris, 21 January 2022 - 16:01. |
#3182
Posted 01 February 2022 - 12:03
. Acum 2 saptamani, a venit curierul, nu eram acasa, am primit un plic de la Telekom, i-am zis baiatului meu sa il ia. Ei si ce sa va zic, m-am trezit cu o prelungire pe inca 2 ani a 3 abonamentete de mobil, cu scumpirea lor cu inca 2 euro si cireasa de pe tort, inca un abonament de 10 euro. Si cine s-a chinuit 2 saptamani ca sa rezilieze abonamentele? Sa stea de 2 ori cate 3 ore sa sune la call center si o data la coada la magazin? Ca sa primesc ca explicatie ca era un partener Telekom si ca nu trebuia sa primesc plicul nici macar o urma de regret? Am avut o oferta telefonica la care i-am spus cu subiect si predicat ca nu ma intereseaza nici o modificare de abonament. S-a rezolvat, au ascultat probabil convorbirea si sau lamurit. Sunt absolut sigur ca nu este o greseala. Este o modalitate de a mai fenta cativa abonati. Asa ca aveti grija ce plicuri primiti. Pacat ca s-a rezolvat in termenul legal. As fi vrut sa in judecata. Furt pe fata
|
#3183
Posted 10 February 2022 - 09:54
Salutare, am abonament xs, la 1 euro, dar fără minute naționale. Aveti idee dacă se poate negocia ceva , m ar interesa 200 min naționale, chiar dacă plătesc mai mult.
|
|
#3184
Posted 10 February 2022 - 13:22
Vrei negocieri la un euro?
Intra in myaccount posibil sa ai acolo extraoptiuni |
#3185
Posted 11 February 2022 - 20:53
Redzutzuu, on 03 ianuarie 2022 - 14:28, said:
N ai incercat sa schimbi profilul de rețea din broadband in wnw? De un an de zile folosesc așa si fentez limitările pe video super usor. Ce i drept, cand aveam Samsung nu mergea faza mereu, dar pe Xiaomi il las cu zilele pe wnw si nu am nicio problemă. Apn: wnw Name: wnw Pass: wnw Atat? |
#3186
Posted 11 February 2022 - 21:41
Astea sunt setarile pe care le folosesc de mult timp cu succes
Screenshot_2022-02-11-21-40-15-339_com.android.settings.jpg 45.6K 40 downloads Screenshot_2022-02-11-21-40-19-653_com.android.settings.jpg 53.63K 26 downloads Screenshot_2022-02-11-21-40-24-372_com.android.settings.jpg 55.24K 26 downloads si dovada Screenshot_2022-02-11-21-39-59-311_com.android.chrome.jpg 71.63K 29 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users